Divide scanned photos ???

Mr. Mox

Er dette det rigtige forum for sp�rgsm�l om scanner software?

Jeg tillader mig at sp�rge om der er nogen der kender et GRATIS program
eller en del af et program der kan lade mig skille flere fotos optaget
p� een gang, f. eks. hvis jeg skanner en side i et fotoalbum.

Jeg ved godt at jeg kan skanne en side og s� markere de enkelte fotos og
klippe dem ud, men det er en langsommelig aff�re.

Funktionen hedder Divide scanned photos eller Gang Scan, men findes der
andre? jeg kan ikke finde noget i Google.

Funktionen findes i Adobe Photoshop Elements 4, men den er jo ikke
gratis. Jeg har Elements 2, men mangler muligheden deri.

Med venlig hilsen Mr. Mox

Per H. Nielsen

Mr. Mox wrote:
> Er dette det rigtige forum for sp�rgsm�l om scanner software?

Nej ikke n�r det handler om indscannede billeder.
Denne gruppe handler om radioscannere, som er en speciel type
radiomodtagere til aflytning af radiokommunikation.

--
Per H. Nielsen <p...@dkscan.dk>
Phone: +45 51941116 Facebook: http://www.facebook.dk/dkscan

Finn Einer

On 10 Nov., 18:41, "Mr. Mox" <Mr....@stofanet.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg tillader mig at spørge om der er nogen  der kender et GRATIS program

> eller en del af et program der kan lade mig skille flere fotos optaget
> på een gang, f. eks. hvis jeg skanner en side i et fotoalbum.
>
> Jeg ved godt at jeg kan skanne en side og så markere de enkelte fotos og
> klippe dem ud, men det er en langsommelig affære.

> Funktionen hedder Divide scanned photos eller Gang Scan, men findes der
> andre? jeg kan ikke finde noget i Google.
>
> Funktionen findes i Adobe Photoshop Elements 4, men den er jo ikke
> gratis. Jeg har Elements 2, men mangler muligheden deri.

Hej Mr.Mox

Denne gruppe handler som Per skriver om radio scannere.
Det du spøger om er fotoscannere.
Men her et par link du kan bruge dk.fritid,foto:
http://groups.google.com/group/dk.fritid.foto/topics?hl=da
Eller dette ,dk.fritid,foto,indkoeb :http://groups.google.com/group/
dk.fritid.foto.indkoeb/topics?hl=da

Mvh.Finn Jørgensen