Montering af disconeantenne?

Erling

Hej.
Jeg har købt en brugt scanner og disconeantenne.
Antennen har stået under et loft - så der mangler beslag til at montere
den på et rør.
Jeg er lidt i vildrede med, hvad jeg skal montere den på et masterør med,
da der kun sidder et vinkelbeslag, der er skruet på antennestikket,
og der er to huller i vinkelbeslaget med en afstand på 4,5 cm. målt
i midten i hullerne - jeg kan ikke finde beslag, der passer til hullerne.

Jeg har taget nogle billeder af antennens fastgørelses område:

http://dl.dropbox.com/u/29041152/P1010037.JPG
http://dl.dropbox.com/u/29041152/P1010038.JPG
http://dl.dropbox.com/u/29041152/P1010039.JPG
http://dl.dropbox.com/u/29041152/P1010040.JPG

Gode råd om monteringen modtages med glæde :-)

mvh
Erling
--
www.erling-simonsen.dk