215,2 MHz

Per@

Ikke helt relevant til denne gruppe - men jeg kunne ikke finde nogen
bedre, så jeg håber nogen her kan hjælpe.
Jeg har en ældre trådløs sag, der kan sende fra mit musikinstrument
til forstærkeren. Den skal i brug igen efter flere år, og ham jeg fik
den af fortalte mig at den havde forstyrret hans nabos fjernsyn.
Jeg vil naturligvis ikke forstyrre nogen, så jeg vil spørge om hvad
der kunne tænkes at ligge på 215,2 MHz. Jeg kunne ikke se det her
http://www.itst.dk/frekvenser-og-udstyr/frekvenser-til-radio-og-tv/frekvenser-til-tv/filarkiv/Oversigt%20over%20kanaler%20og%20frekvenser%206.pdf
Tingesten hedder i øvrigt Nady 101 XL - der er ingen klistermærker fra
P&T på den. mvh Per

Max

Hej Per

> Jeg vil naturligvis ikke forstyrre nogen, så jeg vil spørge om hvad
> der kunne tænkes at ligge på 215,2 MHz. Jeg kunne ikke se det her

De TV sendere du kunne konflikte med blev nedlagt da analognettet
blev nedlagt, så du skulle ikke have nogen problemer med din sender.

Max