GP380 helt ny

Troelskc

Hej venner! Jeg købte nyligt en GP380 over Ebay fra Kina.

CP Version: R.06

Mangler software til at programmere denne.

Har prøvet med "Professional Radio CPS R06.06.00" som ikke funket.
Har programmeringskabel. Helt simpelt, tror det hedder ribless eller
noget?

Er der nogen som ved hvor man kan få fat i den nyeste version af CPS,
som passer til min radio?
Må man køre med Windows XP for at den skal kunne læse min radio? Jeg
kører W7 nu.
Funker det at bruge en Seriel til USB adapter?

Disse er nogle spørgsmål som jeg virkelig gerne vil have besvaret, da
jeg ikke finder så veldig meget info om disse ting på nettet.

Ralph A. Schmid, dk5ras

Troelskc <kryh...@gmail.com> wrote:

>Har pr�vet med "Professional Radio CPS R06.06.00" som ikke funket.

This is not suitable for european radios. Try a EMEA 03.xx.xx version,
and/or contact me by email :-)

-ras

--

Ralph A. Schmid

http://www.bclog.de/

Viktor Pontoppidan

Jeg har haft samme problem med min gp 340. Når man prøvede at connecte
kom der et popup. Men det hjælp da jeg installerede windows xp i
stedet for windows 7.

Morten Sylvestersen

hej jeg kan godt hjælpe med programmering af din radio eller hjælpe
med at finde softwaren send mig en mail