Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

B&O Century - glaslåge - peiodisk fejl indgreb

45 views
Skip to first unread message

Ib Krause-Kjær

unread,
May 27, 2012, 5:17:12 AM5/27/12
to
Hej!

Håber på lidt hjælpe til udbedring af en fejl:

Åbnemekanismen på glaslågen tager nogle gange ikke rigtigt fat i selve
lågen. Jeg kan se armen bevæger sig i sprækken til venstre for den lukkede
låge, så den må "hoppe af" et eller andet sted.

Hvis jeg afbryder strømmen til anlægget på stikkontakten og tænder igen, så
lukker mekanismen oftest og fanger lågen igen, og så virker alt normalt.

Jeg har ikke prøvet at adskille noget endnu...

Er det en kendt fejl? Kan man købe et rep. sæt til udbedring af dette eller
er der andre forslag inden jeg åbner anlægget og fejlsøger?

På forhånd tak for hjælp!

/Ib

0 new messages