Ib Krause-Kjær
unread,May 27, 2012, 5:17:12 AM5/27/12You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Hej!
Håber på lidt hjælpe til udbedring af en fejl:
Åbnemekanismen på glaslågen tager nogle gange ikke rigtigt fat i selve
lågen. Jeg kan se armen bevæger sig i sprækken til venstre for den lukkede
låge, så den må "hoppe af" et eller andet sted.
Hvis jeg afbryder strømmen til anlægget på stikkontakten og tænder igen, så
lukker mekanismen oftest og fanger lågen igen, og så virker alt normalt.
Jeg har ikke prøvet at adskille noget endnu...
Er det en kendt fejl? Kan man købe et rep. sæt til udbedring af dette eller
er der andre forslag inden jeg åbner anlægget og fejlsøger?
På forhånd tak for hjælp!
/Ib