Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Løvbrænde kontra træbriketter?

0 views
Skip to first unread message

usenet

unread,
Aug 19, 2006, 4:27:11 AM8/19/06
to
Hej
Jeg har fået et tilbud på 10rm savet, tørret og leveret løvtræ på 1500,-
Det skal så flækkes og stables mm.

Kan det bedre betale sig at købe 960kg træbrikketer til 1800,- leveret.?

Jeg tænker selvfølgelig på hvor meget brændenergi jeg kan forvente, kontra
pris og efterflg. håndtering.

Nogen gode inputs.

/Dan


tb

unread,
Aug 19, 2006, 5:10:29 AM8/19/06
to
> Jeg har fået et tilbud på 10rm savet, tørret og leveret løvtræ på 1500,-
> Det skal så flækkes og stables mm.


Det var KRAF.... BILLIGT !!!!! KØB KØB KØB !!

>
> Kan det bedre betale sig at købe 960kg træbrikketer til 1800,- leveret.?

Nej ! Der skal nogle paller til at modsvaren ovenstående. Dog er de langt
nemmere at have med at gøre


Henning Lund

unread,
Aug 19, 2006, 12:43:09 PM8/19/06
to
usenet wrote:
> Hej
> Jeg har fået et tilbud på 10rm savet, tørret og leveret løvtræ
> på 1500,- Det skal så flækkes og stables mm.

Hvis du ikke vil have det, så henter jeg det omgående.


--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.
vestj...@lite.dk fjern vestjyde for mail.

Jacob Viberg Nielsen

unread,
Aug 20, 2006, 3:24:36 PM8/20/06
to
det er for træls at flække løvtræ hvis det allerede er tørt. Men klart bedre
end briketter mener jeg.

--
Venlig Hilsen

Jacob Viberg Nielsen

"usenet" <use...@gyxi.pq> wrote in message
news:44e6cb5f$0$144$157c...@dreader2.cybercity.dk...

Jacob Viberg Nielsen

unread,
Aug 20, 2006, 3:25:53 PM8/20/06
to
Det er da ikke så billigt. min lokale vognmand lever 20 rm løvtræ der er
savet og flækket i den længde man ønsker. Pris. 4000 + levering.

--
Venlig Hilsen

Jacob Viberg Nielsen

"Henning Lund" <fa...@fakeadresse.com> wrote in message
news:44e73f9f$0$84026$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

tb

unread,
Aug 20, 2006, 3:34:30 PM8/20/06
to

> Det er da ikke så billigt. min lokale vognmand lever 20 rm løvtræ der er
> savet og flækket i den længde man ønsker. Pris. 4000 + levering.
>
> --


kom med et telefonnr. jeg giver knap 300/rm. når jeg selv saver det op fra
2m stave og kører det hjem fra skoven til videre kløvning. det er ved skov
og naturstyrelsen. Så hvis du siger jeg kan spare en halv vinter og så
slippe 2000 billigere, så bliver jeg da lidt ked af det :-)


Jacob Viberg Nielsen

unread,
Aug 21, 2006, 3:05:38 PM8/21/06
to
Steen Lykkegård tlf: 86 45 11 19. Han holder til i Kvorning uden for Hobro.

--
Venlig Hilsen

Jacob Viberg Nielsen

"tb" <skod...@yahoo.com> wrote in message
news:ecadg6$248q$1...@newsbin.cybercity.dk...

0 new messages