Krympeflex til 2,5 mm ledning

Worx

Er igang med at indkøre en plænerobot i en noget kompliceret have hvor ledningen er lagt løst indtil jeg får styr på hvor den præcist skal ligge for at dyret kan finde rundt. Men det betyder så at den undertiden skærer ledningen over. Derfor, hvilken krympeflex med lim skal man anvende til en 2,5 mm ledning? Der synes ikke at være mange i den diameter, dog nogle som krymper til 2,4 mm, men kan man regne med at de holder?

Børge Larsen

Den søndag den 6. august 2017 kl. 09.57.27 UTC+2 skrev Worx:
> Er igang med at indkøre en plænerobot i en noget kompliceret have hvor ledningen er lagt løst indtil jeg får styr på hvor den præcist skal ligge for at dyret kan finde rundt. Men det betyder så at den undertiden skærer ledningen over. Derfor, hvilken krympeflex med lim skal man anvende til en 2,5 mm ledning? Der synes ikke at være mange i den diameter, dog nogle som krymper til 2,4 mm, men kan man regne med at de holder?

Prøv her https://el-supply.dk/v-397/krympeflex-med-lim

Børge