DUPline timing spec?

Run.PDP

Är det någon som känner till "specifikationer" för signalerna på en
DUP-line buss (från Carlo Gavazi, förut Electromatic).

Jag lurar på att experimentera / bygga lite själv, och undrar om det
finns kunnskap till när i en bit som jag måste aktivera för att sätta
bitten till 1. (Bitten varar i 1,0 ms, den kritiska tiden borde vara
vid 0,3 ms - när bussen skall få hög spänning för nolla men ligga kvar
låg för etta...
Men det borde finnas angivna min och maxtider...

Det fanns för länge sedan experimentkort och Turbo/Borland Pascal-
rutiner att köpa. Vet någon var man kan hitta en kopia på programmen,
och kanske ett schema på kortet?

Tack på förhand
Göran -SM6NNC

SM6UAF

Tjenare, jag har kanske en del kod kvar för dupline.

--
For full context, visit https://www.electrondepot.com/electronics_danish/dupline-timing-spec-72591-.htm