Kuldespray

Martin Larsen

Jeg skal bruge noget kuldespray til fejlsøgning.

Hos elektronikforhandlerne er det hundedyrt, i sportsforretninger koster
det det halve.

Er der noget i vejen for at bruge dem man køber til sportsbrug?

Ejvind Kruse

Ikke ud over at der plejer at sidde en spraydyse på dem til sport,
hvor man kan sprøjte lidt mere koncentreret med dem til elektronik.

--
Ejvind Kruse

Martin Larsen

Den 18-04-2017 kl. 12:45 skrev Ejvind Kruse:

> Ikke ud over at der plejer at sidde en spraydyse på dem til sport,
> hvor man kan sprøjte lidt mere koncentreret med dem til elektronik.

Tak for info. Det tror jeg ikke er noget problem i dette tilfælde.

OZ1GB

Det er vel også et spørgsmål om, hvor lav en temperatur den køler ned til?

Ellers kontakt mig direkte. Jeg har den type, du skal bruge. Priosen
finder vi ud af.

Ha' det rart
Karsten, OZ1GB