Tekst/tegning på frontpanel af aluminium?

Toke Nørby

Hej alle,
Håber, at denne gruppe må bruges. Jeg lavede i 1970erne (!) en lille
rektangulær boks med aluminiumsfrontplade (ca. 21 x 10 cm), hvorpå jeg
havde overført tegning af tekst og tegning, så jeg havde et "alm.
frontpanel", som det kendes på elektronikapparater.

Problemet - jeg kan jo ikke huske, hvad jeg gjorde den gang :-(
men jeg har den film, jeg dengang anvendte og jeg vil gerne lave en
tilsvarende. Hvad gør jeg? Er der personer/virksomheder, hvor man kan
få lavet et enkelt stk.?

På forhånd tak for hjælp.
Mvh
Toke