Scandyna 2400 diagram/manual

Børge Larsen

Hej!
Har i dag erhvervet 1 stk Scandyna 2400 og vil nu gerne igang med en
restarering. Søger derfor et diagram.
Hvem kan og vil hjælpe?

M.v.h.

Børge

Max

Hej Børge

> Har i dag erhvervet 1 stk Scandyna 2400 og vil nu gerne igang med en
> restarering. Søger derfor et diagram.
> Hvem kan og vil hjælpe?

Havde selv sådan en for 30 år siden, har repareret den flere gange, men
har smidt den ud. Servicemanualen jeg havde har jeg også smidt ud for
år tilbage, men jeg har sendt kopier flere rundt omkring, bl.a. via usenet,
så det må være til at finde igen. Men hvad fejler den, det er jo en simpel
ting der ikke er det store i at fikse.

Max

Børge Larsen

Hej Max!
Ved endnu ikke hvad der er galt med den, den er helt død, sikringerne
er OK.

M.v.h.

Børge

Børge Larsen

Har modtaget en manual f. Scan-Dyna 2400

Børge

hellemelgaa...@gmail.com

Hej,
Jeg mangler også en manual til en Scan-Dyna. Skal nemlig have koblet en pladespiller til, og mangler derfor en, så jeg kan se hvilke stik der er til hvad.

pft.
Helle

Max

Hej

> Jeg mangler ogs� en manual til en Scan-Dyna. Skal nemlig have koblet
> en pladespiller til, og mangler derfor en, s� jeg kan se hvilke stik
> der er til hvad.

Pr�v dig da frem, det er jo ikke nogen s�rlig sv�r opgave.

Max

Børge Larsen

Hej Helle!
Nu er det ikke en bruger manual jeg har, men en servicemanual. Så hvis du forstår at læse et diagram? Så sender jeg gerne en kopi.
Send en mail.

M.v.h.

Børge

Leif

"Børge Larsen" skrev i meddelelsen

Den mandag den 19. november 2012 15.52.15 UTC+1 skrev
hellemelgaa...@gmail.com:

> [...]
Nu er det ikke en bruger manual jeg har, men en servicemanual. Så hvis du
forstår at læse et diagram? Så sender jeg gerne en kopi.

Måske er der også hjælp at hente her:

http://www.radiomuseum.org/r/scand_dyna_2400.html

http://www.qxl.dk/pris/hi-fi-tv-video/antikke-radiotv/scandyna-dynaco-service-mappe/v/an686239542/

Og evt. reservedele her:
http://annunci.ebay.it/annunci/audio-tv-e-video/ferrara-annunci-codigoro/scan-dyna-2400/33661899

Mvh, Leif

Tonny Jensen

Halvgammel tråd det er jeg klar over men jeg står med Scandyna der har brændt en diode og en modstand og jeg kunne godt bruge et diagram. Er der en der kan maile det til mig.
Pft
Tonny

Torben F

"Tonny Jensen" <tonn...@gmail.com> skrev i meddelelsen
Kan denne side bruges:
https://www.radiomuseum.org/r/scand_dyna_2400.html

Tonny Jensen

lørdag den 22. juni 2019 kl. 19.25.05 UTC+2 skrev Torben F:
> "Tonny Jensen" <tonnyjenasigngmail.com> skrev i meddelelsen
Tak for linket. Børge var så venlig at maile diagrammet til mig.

Tonny