Bosch vaskemaskine E18

Johs Noerby

Hej, ved det har at gøre med pumpen, når E18 opstår. Slangen HAR været stoppet som mulig årsag til fejlen, men selv efter at dette er fokset, ja så ståer maskinen stadig med E18. Nogen der kender måden at resette denne fejl på? (Har været uden strøm i mange timer, det hjalp ikke. Maskinen er en Bosch Series 4 WAK28298)
Mvh. Johs

Ejvind Kruse

https://nelihome.com/2019/02/01/bosch-dishwasher-doesnt-work-try-a-reset/
"On many modern Bosch dishwashers, the Reset button is the Start button,
this can confuse some customers. To reset the modern Bosch dishwasher,
press and hold the start button for about 3 to 5 seconds."

--
Ejvind Kruse

Message has been deleted

Johs Noerby

Tak Ejvind, jeg prøver i eftermiddag, om det samme gælder for denne VASKEmaskine.
mvh.
Johs

Ejvind Kruse

Johs Noerby wrote:

> Tak Ejvind, jeg prøver i eftermiddag, om det samme gælder
> for denne VASKEmaskine.

Jeg sad lige og sov, troede det var en opvaskemaskine, min fejl.

How do you reset a Bosch Serie 4 washer?
Press and hold down on the spin button and simultaneously turn
the dial to the 7 o'clock position. Hold the spin button for around 5
seconds and then release. Turn the dial to the off positionIt may
take a few attempts for the machine to reset.

--
Ejvind Kruse

Johs Noerby

Hej Ejvind, det virker desværre ikke på min maskine. Har du evt andre forslag?
Mvh. JOhs

Ejvind Kruse

Johs Noerby wrote:

> Hej Ejvind, det virker desværre ikke på min maskine.
> Har du evt andre forslag?

Du kan prøve den her:

Reset an error code on Bosch, Neff, or Siemens
1. Turn the dial to the off or reset position (should be at the 12 o'clock position)
2. Turn the dial to the 6 o'clock position.
3. Press and hold down on the spin button and simultaneously turn the dial to the 7 o'clock position.

--
Ejvind Kruse