No Nonsens Energimåler

Henning Holm

Jeg har nylig købt en energimåler,der kan en masse ting,Jeg
ikke har brug for,pris 1 pris 2 ,amperebegrænsning og meget andet godt...
Det Jeg skal bruge,er en der fortæller,hvor mange watt den tilsluttede
ting bruger her og nu.... uden man skal trykke x gange på den.
Findes det til fornuftig pris..?
Henning Holm

Ejvind Kruse

Den model her, skifter i de store tal øverst med få sekunders
mellemrum, mellem volt, ampere og watt, uden du behøver at
trykke på noget som helst:
https://www.dba.dk/energimaaler-lidl/id-1064477617/

--
Ejvind Kruse

Henning Holm

Hej Ejvind,præcis hvad jeg søgte......Tak
Henning Holm

alexbo

Den 24-03-2020 kl. 18:35 skrev Henning Holm:
> [...]
> Det Jeg skal bruge,er en der fortæller,hvor mange watt den tilsluttede
> ting bruger her og nu.... uden man skal trykke x gange på den.

Hvis du vil måle køleskab og fryser er en her og nu måling ikke velegnet.
Begge dele tænder og slukker hele tiden så hellere måle watttimer eller
kilowatttimer over et par dage.

Forbruget på frys og køl skrives som årsforbrug i kWh
Her er en oversigt over hvad mærkningen betyder.

https://sparenergi.dk/forbruger/el/koel-og-frys/energimaerkning-af-koeleskabe-og-frysere

mvh
Alex Christensen