Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Fck er noget lordt

0 views
Skip to first unread message

tysser

unread,
Feb 18, 1999, 3:00:00 AM2/18/99
to
Brøndby er sejest

Khan

unread,
Feb 18, 1999, 3:00:00 AM2/18/99
to
tysser wrote
> Brřndby er sejest
>
>

Men stave, kan de ĺbenbart ikke.

Jacob Skafte

unread,
Feb 18, 1999, 3:00:00 AM2/18/99
to
Yderst formen argumentation...

madsen.ob

unread,
Feb 18, 1999, 3:00:00 AM2/18/99
to

tysser skrev i meddelelsen <7ahkrt$3pug$1...@news-inn.inet.tele.dk>...
> Brøndby er sejest
>
>GÅDT SKRAVET!!! orv pæne agumænder....det er nåed vi kan forhålde ås
tel....

Jan Viborg Møller

unread,
Feb 18, 1999, 3:00:00 AM2/18/99
to

> Brøndby er sejest
>
>
at lugte til!!!!!!!

Med venlig hilsen

Jan Viborg Møller

j...@image.dk
j...@soh-tele.dk

amp

unread,
Feb 19, 1999, 3:00:00 AM2/19/99
to
Sikke noget intetsigende at komme med
hilsen
amp

tysser <tys...@post11.tele.dk> skrev i artiklen
<7ahkrt$3pug$1...@news-inn.inet.tele.dk>...
> Brřndby er sejest
>
>
>

0 new messages