Team Easy On tøj til landsholdet

Henrik Münster

Min søn på ni år sidder og ser fodbold. I kender det sikkert. Det er et
spil, hvor 22 voksne mænd render rundt på en græsplæne efter en lille
bold.
Han fortalte, at man før kampen så det danske landshold få en
gave. Det var en Team Easy On dragt til alle spillerne. Nu må vi bare
håbe på, at de rent faktisk spiller en kamp med det smarte tøj.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Søren Kusk

Ja de kan godt få det cykeltøj, mens vi andre må vente :-(

moses

> Ja de kan godt få det cykeltøj, mens vi andre må vente :-(

Vi behøver da ikke vente længere end til uge 28.
Men husk at det nok er klogt at forudbestille.

http://www.bold.dk

Moses

axm...@gmail.com

Hej! Sælger I eventuelt to sæt af det cykeltøj nutildags?

Henrik Münster

Det er et meget gammelt indlæg, du svarer på. Det er en kommentar til et
tolv år gammelt indlæg.

Sidste år ledte jeg efter noget Team Easy On-tøj til min søn, der skulle
bruge til til skoleafslutning efter 9. klasse. Vi opgav simpelthen. Min
svigerinde fandt nogle pink cykeltrøjer på tilbud i Aldi. Hun syede så
orange striber på og holdnavn. Jeg kan godt sige dig, de var tre drenge,
der var et helt perfekt Team Easy On. Min søn var Pim de Kaysegracht
(sp?), og de to andre var hhv. Bobby Olsen og Henning Primdahl. Da jeg
ledte efter tøjet sidste år, faldt jeg vist nok over en enkelt brugt
trøje i Den Blå Avis. Jeg tror, du skal lede sådan nogle steder og evt.
tilbyde at købe trøjer. Der må være en del, der har en trøje liggende.

Fund fact: Jeg var på ferie i London for et par år siden. Durex laver
faktisk et kondom, der hedder Easy On.