Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Køb af ny cykel - cykelstørrelse.

1 view
Skip to first unread message

Jørgen Nielsen

unread,
Mar 23, 2002, 12:09:19 PM3/23/02
to
Jeg står for at skulle købe en ny cykel. Jeg skal have en lille
stelstørrelse - formodentlig 19 tommer - 49 cm , da jeg kun er 167 cm
høj. jeg er ikke interesseret i en "junior" eller mtb eller lignende
tung cykel.

Jeg inde i ca. 15 forretninger, og har kun fundet 2 steder med min
størrelse, hos Heino som færdigbygget og hos Pedalatleten som
skrædderbygget. Prisen er ca. den samme.

Er der andre steder her i Københavnsområdet der har små
stelstørrelser?
God vind
Jørgen Nielsen
Rødovre

Andreas Frøsting

unread,
Mar 23, 2002, 11:53:41 AM3/23/02
to
>høj. jeg er ikke interesseret i en "junior" eller mtb eller lignende
>tung cykel.

MTB... tung... blah, det er kun dårlige cykler der er tunge cykler.

:wq
//andreas
http://phpwizard.dk

Bo Kamstrup

unread,
Mar 23, 2002, 3:59:11 PM3/23/02
to

Jørgen Nielsen <ph...@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:80dp9u0c7baa3lp4u...@4ax.com.
..

Har du prøvet Road Bike Shop ? Det er i Vanløse. Ellers kan
du overvejet at få lavet en ramme efter mål


0 new messages