Cykelsti på Roskildevej fra Kbh. til Roskilde?

Jfo

Hejsa
Ved i om der er cykelsti på Roskildevej fra Kbh. til Roskilde?

Tak

Jon.

Jon Bendtsen

Jfo wrote:
> Hejsa
> Ved i om der er cykelsti på Roskildevej fra Kbh. til Roskilde?

Der er ivertfald noget af vejen. Hvis du zoomer ind i
Google Earth kan du selv chekke hele vejen.

Herluf Holdt, 3140

Jfo skrev:

> Hejsa
> Ved i om der er cykelsti på Roskildevej fra Kbh. til Roskilde?

Ja.
Ifølge DCF's "Cyklistkort for Hovedstadsområdet" (1999)
er der cykelsti hele vejen til Roskilde.

--
Herluf :·)

Jens D. Jensen

"Jfo" <jon....@gmail.com> skrev i en meddelelse

Tak

Jon.

Ja, der er cykelsti - har kørt turen et utal af gange.

/Jens

Jfo

On 8 Apr., 15:27, "Jens D. Jensen" <twistmuf...@yahoo.dk> wrote:
> "Jfo" <jon.fo...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:ba7a8654-b21e-42b7...@s37g2000prg.googlegroups.com...

> Hejsa
> Ved i om der er cykelsti på Roskildevej fra Kbh. til Roskilde?
>
> Tak
>
> Jon.
>
> Ja, der er cykelsti - har kørt turen et utal af gange.
>
> /Jens

Det var dejligt. Tak for jeres svar.
Jon

huv...@gmail.com

Husk at nyde strækningen mellem Trekroner og Tåstrup - der er kun få trafiklys. Jeg talte engang hvor mange lys jeg skal igennem (og stoppe, hvis der er rødt) på vej fra hvor jeg bor midt i Roskilde og til mit arbejde tæt på Dybbølsbro - det er 51 stk.!)

Hilsen Henrik