Ikke meget liv i gruppen

Henrik Münster

Det er godt nok ikke let at holde liv i denne gruppe. Det gælder nok
nyhedsgrupper (usenet) generelt. Det er jo en noget gammel protokol på
nettet, som efterhånden er blevet overhalet af nyere og smartere
alternativer. Er der nogen, der kan anbefale et godt sted at diskutere
cykler og cykling?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Niels P Sønderskov

Den 11/12/2017 kl. 20.52 skrev Henrik Münster:
> [...]
> nettet, som efterhånden er blevet overhalet af nyere og smartere
> alternativer. Er der nogen, der kan anbefale et godt sted at diskutere

http://www.feltet.dk/forum/

http://www.cyklistforbundet.dk/cykelviden/Debat kom der åbenbart ikke så
meget ud af, men der er en del artikler på 'cykelviden'

--
Niels P Sønderskov

Bertel Lund Hansen

Henrik Münster skrev:

> Det er godt nok ikke let at holde liv i denne gruppe. Det gælder nok
> nyhedsgrupper (usenet) generelt.

Ja, det gør det. Du kan glæde dig over at dk-hierarkiet har holdt
ved længere end både swnet. og no. som døde for flere år siden.
Det går også ned ad bakke i det tysksprogede hierarki. Jeg gætter
på at Facebook og Twitter har suget folk til sig, og det er nok
der du vil finde forummer for dine interesser - hvis du altså er
på de medier hvilket jeg ikke er.

dk.kultur.sprog er den gruppe med mest liv i, men det er en fast
stab der deltager. Det er mange år siden der kom nye til.

> Det er jo en noget gammel protokol på
> nettet, som efterhånden er blevet overhalet af nyere og smartere
> alternativer.

Nyere ja. Smartere nej. De når ikke usenet til sokkeholderne. Men
den tid er forbi hvor man automatisk blev lokket/logget på usenet
når man fik en internetopkobling. I dag ved ingen hvad det er.

--
/Bertel

Henning

On Mon, 11 Dec 2017 20:52:28 +0100, hen...@muenster.dk (Henrik
Münster) wrote:

> [...]
>nettet, som efterhånden er blevet overhalet af nyere og smartere
>alternativer. Er der nogen, der kan anbefale et godt sted at diskutere
Diverse Facebook-grupper