LOOK-klamper

Henrik Münster

Jeg skal se, om jeg kan snøvle mig sammen til at cykle igen, så jeg er
begyndt at rode rundt i mine cykeldele. Desværre har jeg efterhånden
svært ved huske, hvad der er hvad. Jeg har flere LOOK-pedaler liggende.
Der er Nogle gamle røde, som vist bruger Delta-klamper. Så har jeg to
sæt LOOK Kéo, hvor det ene hedder Kéo 2. Bruger Kéo og Kéo 2 de samme
klamper?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Niels P Sønderskov

Mon ikke? Du har sikkert også et sted et par sko med klamper til LOOK, og kan dermed hurtigt prøve efter, om de sidder rigtigt med begge typer.

--
Niels P Sønderskov

Henrik Münster

Sikkert. Jeg må rode mere rundt. Jeg har bare så mange dele og småting,
at jeg slet ikke kan finde rundt i det. Er de nye Kéo-pedaler meget
bedre end de gamle LOOK? Jeg synes jeg kan huske, at mine gamle LOOK er
en af de bedre modeller, mens mine Kéo ser lidt plasticagtige ud. Jeg
kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal bruge de nyere pedaler, som
måske er en billigere model, eller de gamle, som vist er en god model.
Jeg spekulerer sikkert for meget over det ;-)

Niels P Sønderskov

Når du kommer dertil, er pedaler i hvert fald noget, der hurtigt kan skiftes ud ;-)

--
Niels P Sønderskov

Henrik Münster

Niels P Sønderskov <npso...@gmail.com> wrote:

> Når du kommer dertil, er pedaler i hvert fald noget, der hurtigt kan
> skiftes ud ;-)

Helt sikkert. Det er mere klamperne på skoene, der er besværlige at
skifte og justere rigtigt. Hvis man har et par cykler at skifte mellem
er det derfor bedst at have de samme pedaler på begge cykler. Bevares,
ellers kan man jo have flere par sko. Nu om dage skal sko jo ikke gås
til eller cykles til som i gamle dage.