Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

The Witcher

0 views
Skip to first unread message

Jan Smed

unread,
Dec 6, 2009, 2:07:15 PM12/6/09
to
Jeg har kᅵbt Witcher, enhanced ed. Installerer, spiller, og det gᅵr
fint. Et par dage efter prᅵver jeg igen, og nu siger Windows7 at spillet
er "Stopped Working".

Har prᅵvet alt - undtagen noget, der virker. Nogen tips herfra? Det er
jo ᅵrgerligt med et spil til 400+ kroner man ikke kan spille... :-(

Bjarne K.

unread,
Dec 15, 2009, 1:39:33 PM12/15/09
to

"Jan Smed" <sme...@nomail.invalid> wrote in message
news:3d31f$4b1c00e2$57484de7$12...@news.comxnet.dk...

Prᅵv lige fᅵlgende.

1. Prᅵv at starte det som administrator.

2. Nu sidder jeg godt nok ved en engelsk Vista, men mon ikke det er det
samme som: (hᅵber du kan finde det samme knapper hvis det er en dansk udgave
du har)

Hᅵjre klik pᅵ MyComputer ikonet. Vᅵlg properties > Fanebladet
Advanced > Performance + Settings
Sidste faneblad hedder hos mig Data Execution Prevention.
Vᅵlg add/tilfᅵj , og find exe filen til spillet + ok (Dette dog kun
hvis DDE er slᅵet til for alle programmer)
Ellers burde det ikke vᅵre nᅵdvendigt.

3. Prᅵv at checke eventloggen, og skrive eventuelt fejlen her.


Tror ikke helt pᅵ 1 og 2, nᅵr det jo har virket fᅵr.

--

Med venlig hilsen

Bjarne K.


Bjarne K.

unread,
Dec 15, 2009, 1:57:58 PM12/15/09
to

"Bjarne K." <n...@nej.ni> wrote in message
news:4b27d7e8$0$56788$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

> Hᅵjre klik pᅵ MyComputer ikonet. Vᅵlg properties > Fanebladet
> Advanced > Performance + Settings

Hov i Vista skal man lige vᅵlge "Advanced system settings" efter properties
ved ikke om man ogsᅵ skal det i w7

Jan Smed

unread,
Dec 15, 2009, 9:06:06 PM12/15/09
to
On 15-12-2009 19:57, Bjarne K. wrote:

> Hov i Vista skal man lige vᅵlge "Advanced system settings" efter
> properties ved ikke om man ogsᅵ skal det i w7

Jeg tror snarere at det er patch 1.5 den er gal med - i hvert fald holdt
spillet op med at virke efter patchen. Grr.

Nᅵ, pᅵ'en igen - det tager ikke sᅵ lang tid at installere fra bunden.

0 new messages