Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Dinosauriespelet

98 views
Skip to first unread message

Charlotte

unread,
Mar 24, 2008, 7:34:44 PM3/24/08
to
Hej alle spillefreaks ;c)

Ved ikke om I kan hjælpe mig med at finde et brætspil, som min datter
er helt vild med at spille i SFO'en. Det er et svensk børnespil fra
Kärnan, men jeg kan ikke finde det i danske butikker eller netbutikker
overhovedet?
Har fundet det på svenske netbutikker, men de leverer desværre ikke
til DK.

På forhånd tak!

De bedste hilsner Charlotte

Lars Wagner Hansen

unread,
Mar 24, 2008, 8:10:13 PM3/24/08
to
"Charlotte" <charlot...@skolekom.dk> skrev i en meddelelse
news:21460b45-a2ce-4110...@s13g2000prd.googlegroups.com...
> Hej alle spillefreaks ;c)

Hej Charlotte

> Ved ikke om I kan hjælpe mig med at finde et brætspil, som min datter
> er helt vild med at spille i SFO'en. Det er et svensk børnespil fra
> Kärnan, men jeg kan ikke finde det i danske butikker eller netbutikker
> overhovedet?
> Har fundet det på svenske netbutikker, men de leverer desværre ikke
> til DK.

I følge BGG er spillet udgivet både på svensk og norsk.
http://www.boardgamegeek.com/game/14764

De norske regler kan hentes her:
http://www.dammspill.no/spillregler/DINOSAUR_spillet_2000.pdf

De svenske regler kan hentes her:
http://spelregler.egmontkarnan.se/regler_600160.pdf

Hvis ingen af de netbutikker du har fundet vil sælge til Danmark, kan du jo
evt. kontakte forlaget direkte:

Norge: http://www.dammspill.no/kontakt.html
Sverige:
http://portfolio.egmontkarnan.se/netpub/server.np?site=egmont_ga&base&template=about.np&k=kontakta

Da både Damm og Kärnan er en del af Egmont-koncernen, kan du måske også
forsøge at kontakte den danske afdeling http://www.egmont.dk/Kontakt/, men
de sælger jo kun Playstation-spil, så der skal du nok slet ikke forvente
noget.

Held og lykke

Lars


Charlotte

unread,
Apr 18, 2008, 5:49:33 PM4/18/08
to
Hej Lars

Mange tak for hjælpen, men jeg har netop bestilt spillet via en
hjemmeside jeg fandt;
http://www.corporateexpress.dk/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=9422186&loc=subgroup

Det er godt nok kun for momsregistrerede firmaer, men jeg har
heldigvis en god kollega på arbejde, som har en lille økologisk
købmand, så han har bestilt det til mig.
Så min datter får snart en meget spændende pakke, som jeg er sikker på
hun blir glad for!

Endnu engang; Tak for hjælpen!

De bedste hilsner
Charlotte West

0 new messages