Rasmus Kirkegaard Christiansen, alias Ronald Kirk

Ole Jensen

Hvad blev der egentlig af Rasmus Kirkegaard Christiansen, Alias Ronald
Kirk, Alias Aksel C. Jensen, som igennem mange år har været eftersøgt
for mord...

Broegger

zip...@hotmail.com (Ole Jensen) skrev

> Hvad blev der egentlig af Rasmus Kirkegaard Christiansen, Alias Ronald
> Kirk, Alias Aksel C. Jensen, som igennem mange år har været eftersøgt
> for mord...

Han er ikke her i Sjatten ... med mindre han gemmer sig bag et alias...
Leyna, hedder du rigtigt Rasmus?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Henrik Stidsen

Broegger <m...@privacy.net> wrote in

> Han er ikke her i Sjatten ... med mindre han gemmer sig bag et
> alias... Leyna, hedder du rigtigt Rasmus?

Fornemmer man du forsøger at aflede opmærksomheden fra dig selv ? -
er det i virkeligheden dig der blot er at alias ?

--
.: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"

Broegger

Henrik Stidsen <nospa...@hs235.dk> skrev news:Xns95AA1D19949AHS235dk@
130.225.247.90:

> Broegger <m...@privacy.net> wrote in

> Fornemmer man du forsøger at aflede opmærksomheden fra dig selv ? -
> er det i virkeligheden dig der blot er at alias ?

<schyyyyyyy> Hvad mon han mener med det??? <kigge sig meget forundret
omkring.mov>

Leyna

On 22 Nov 2004 21:33:55 GMT, Broegger <m...@privacy.net> wrote:

>zip...@hotmail.com (Ole Jensen) skrev

>Han er ikke her i Sjatten ... med mindre han gemmer sig bag et alias...
>Leyna, hedder du rigtigt Rasmus?

Ska' du ha' nogle bank, din stud? ;o)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Broegger

Leyna <le...@leyna.dk> skrev news:cju5q05uvvj3a2rebqe50sc3qbl0m3oheb@
4ax.com:

> Ska' du ha' nogle bank, din stud? ;o)

Af hvem?

Leyna

On 23 Nov 2004 08:56:55 GMT, Broegger <m...@privacy.net> wrote:

>Leyna <le...@leyna.dk> skrev news:cju5q05uvvj3a2rebqe50sc3qbl0m3oheb@
>4ax.com:

>Af hvem?

Af mig sg* da! Glem ikke mit bokser aspekt! ;o)

Broegger

Leyna <le...@leyna.dk> skrev

> Af mig sg* da! Glem ikke mit bokser aspekt! ;o)

Dit største problem bliver jo nok at ramme... Sådan en tynd bønnestage
som mig er ikke sådan lige at ramme. Desuden kan jeg jo holde visdommens
rektangel op som skjold :-)

Leyna

On 23 Nov 2004 11:07:48 GMT, Broegger <m...@privacy.net> wrote:

>Leyna <le...@leyna.dk> skrev

>Dit største problem bliver jo nok at ramme... Sådan en tynd bønnestage
>som mig er ikke sådan lige at ramme. Desuden kan jeg jo holde visdommens
>rektangel op som skjold :-)

Naaaah, jeg tror nu godt jeg ka' ramme dig. Det ville ha' været værre
med Bamsen, for dér er sg* ikke meget at sigte efter! ;o)
Og at bruge din "visdom" som skjold... *FNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS*

Broegger

Leyna <le...@leyna.dk> skrev

> Naaaah, jeg tror nu godt jeg ka' ramme dig. Det ville ha' været værre
> med Bamsen, for dér er sg* ikke meget at sigte efter! ;o)

> Og at bruge din "visdom" som skjold... *FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS*

Aaadr... Det lugter! :-)

Leyna

On 23 Nov 2004 11:46:28 GMT, Broegger <m...@privacy.net> wrote:

>Leyna <le...@leyna.dk> skrev

>Aaadr... Det lugter! :-)

Hvis du lugter, så smut dog i bad! ;o)

Broegger

Leyna <le...@leyna.dk> skrev news:o9g6q0l92100bmtcuv340bj92jqulg6gs7@
4ax.com:

Quotefusker! ----Zoooom------>

Kent Friis

Den Tue, 23 Nov 2004 11:15:50 +0100 skrev Leyna:

> Af mig sg* da! Glem ikke mit bokser aspekt! ;o)

Sig mig en gang, det der bokser-aspekt... Snakker vi om sådan et
hjerneskadet kødbjerg med handsker på, eller om en hund?

Mvh
Kent

Leyna

On 23 Nov 2004 16:52:05 GMT, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:

>Sig mig en gang, det der bokser-aspekt... Snakker vi om sådan et
>hjerneskadet kødbjerg med handsker på, eller om en hund?

Ja! ;o)

Henrik Stidsen

> <schyyyyyyy> Hvad mon han mener med det??? <kigge sig meget
> forundret omkring.mov>

AFSLØRET mr. Alias :)

--
.: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...

"Be nice to nerds - you might end up working for one"

Henrik Stidsen

Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote in

> Sig mig en gang, det der bokser-aspekt... Snakker vi om sådan et
> hjerneskadet kødbjerg med handsker på, eller om en hund?

Hva med en kombinationspakke :)

Benny Nissen

Ole Jensen explained :

> Hvad blev der egentlig af Rasmus Kirkegaard Christiansen, Alias Ronald
> Kirk, Alias Aksel C. Jensen, som igennem mange år har været eftersøgt
> for mord...

Tja, hvam ved. Sidst jeg snakkede med han forældre havde de stadig ikke
hørt fra han.
De er imellemtiden flyttet (vistnok til England).

... men Rasmus var sgu' til at skrive ... var det ikke bl.a. Soft han
skrev for ?

--
Benny

arcncc...@gmail.com

Det er jo også nemmere at rejse fra England og ud at besøge ham, måske i Brazilien eller et andet varmt land hvor han gemmer sig. Interpol kigger jo efter ham.

arcncc...@gmail.com

Han er fundet nu. 27 år efter han flygtede her ude fra området, han hævder han er uslyldig, men ikke tør komme hjem. Har er både efterlyst af Portugal og Danmark, men arbejder muligvis på at komme til Danmark og få sagen prøvet, han vil ikke udleveres tilPortugal.

arcncc...@gmail.com

mandag den 22. november 2004 kl. 22.30.02 UTC+1 skrev Ole Jensen: