Re: De danske sommerpiger

Norma Granild

On Thu, 19 May 2005 07:35:34 +0200, Norma Granild wrote in dk.snak

Her er et eksempel fra dengang:

--
Kærlige hilsner
Norma Granild

Sjatten er også et poetisk sproginnovativt værksted !

Anne-Marie

"Norma Granild" <adre...@er.invalid> skrev i meddelelsen

> Her er et eksempel fra dengang:

Nattemørke november nemmes, når Norma nænsomt nedkoger nogle nydelige,
nostalgiske newsindlæg :-)

...Hermed et hej-hej til alle sjattere! Jeg ved slet ikke, om I kan
huske mig - jeg tror, jeg faldt af i svinget omkring år 2000/2001, men
jeg kan da se, at nogle af "de gamle" hænger på endnu .. og at der
sandelig også er kommet friske folk til :-) Forhåbentlig har I det
godt alle sammen.

Har just fået ny computer, så jeg måtte lige ind og se, om jeg kunne
få gang i nyhedsgrupperne (agenten er desværre gået tabt, så sarte
sjæle bør ikke kigge i headeren!) - håber, at I behandler testere lige
så pænt som altid :-)

--
Anne-Marie

Anne Lise Hovdal

"Anne-Marie" <posta...@er.invalid> skrev i melding

> "Norma Granild" <adre...@er.invalid> skrev i meddelelsen

> Nattemørke november nemmes, når Norma nænsomt nedkoger nogle nydelige,
> nostalgiske newsindlæg :-)

Der er jeg enig med deg. :-)

> [...]
> da se, at nogle af "de gamle" hænger på endnu .. og at der sandelig også
> er kommet friske folk til :-) Forhåbentlig har I det godt alle sammen.

Jeg begynte her i september 2001, og jeg mener å ha lest noen
postinger fra deg tidligere. Moro at du er tilbake igjen. Jeg har
det iallefall ganske godt. Du skriver at noen av de gamle henger
på enda, men det postes sjeldnere her nå enn i 2001.

Anne Lise Hovdal

Rander

Anne-Marie skrev noget i denne stil, den 14-11-2008 00:03:
> Nattemørke november nemmes, når Norma nænsomt nedkoger nogle nydelige,
> nostalgiske newsindlæg :-)

Man mister mismodet mismodet med midaldrende meddelelsers
manfoldiggørelse...

> ....Hermed et hej-hej til alle sjattere! Jeg ved slet ikke, om I kan

> huske mig - jeg tror, jeg faldt af i svinget omkring år 2000/2001, men

Er det virkelig så længe siden? Jeg ville have gættet på at det var 2-3
år siden...

> jeg kan da se, at nogle af "de gamle" hænger på endnu .. og at der
> sandelig også er kommet friske folk til :-) Forhåbentlig har I det godt
> alle sammen.

Joh tak, hvad med dig? Sig noget, kom med din livshistorie!

> [...]
> gang i nyhedsgrupperne (agenten er desværre gået tabt, så sarte sjæle
> bør ikke kigge i headeren!) - håber, at I behandler testere lige så pænt

Det gør vi skam - hvis de da ikke tester med Bhgybbx Rkcerff! Neb
Thunderbird er skam heller ikke at foragte... :-)

http://bamsepetting.dk

Alder er uden betydning, med mindre man er en ost. (Helen Hayes)

Kent Friis

Den Fri, 14 Nov 2008 02:15:10 +0100 skrev Rander:

> Man mister mismodet mismodet med midaldrende meddelelsers
> manfoldiggørelse...

> Er det virkelig så længe siden? Jeg ville have gættet på at det var 2-3
> år siden...

Er der kvinder i området, dukker Rander straks op, selvom han ikke har
postet i månedsvis.

Mvh
Kent

... for katten.

Rander

Kent Friis skrev noget i denne stil, den 14-11-2008 18:47:
> Er der kvinder i området, dukker Rander straks op, selvom han ikke har
> postet i månedsvis.

Hvad fanden mener du med "i månedvis?" Flab! :-p

http://bamsepetting.dk

Jeg har mine egne synspunkter - stærke synspunkter - men jeg tror ikke
altid selv på dem. (George W. Bush)

Kent Friis

Den Sat, 15 Nov 2008 02:43:12 +0100 skrev Rander:

> Hvad fanden mener du med "i månedvis?" Flab! :-p

"årevis"? :-þ

Leyna

On Sat, 15 Nov 2008 02:43:12 +0100, Rander <ldNO...@rander.dk> wrote:

>Hvad fanden mener du med "i månedvis?" Flab! :-p

I månedsvis betyder for mere end en måned siden.
Er der andre sætninger der skal forklares for dig, søde? ;o)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Anne Lise Hovdal

"Leyna" <le...@leyna.dk> skrev i melding

> I månedsvis betyder for mere end en måned siden.
> Er der andre sætninger der skal forklares for dig, søde? ;o)

For en gangs skyld var det Rander som ikke forsto, og det
pleier jo å være du som ikke forstår. :o)

Anne Lise Hovdal

Anne-Marie

"Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> skrev i meddelelsen

> [...]
> det iallefall ganske godt. Du skriver at noen av de gamle henger
> på enda, men det postes sjeldnere her nå enn i 2001.

Hmmm, hvis du er sjatårgang 2001 og du kan huske mig, så må jeg jo nok
erkende (ganske sjatulogisk), at jeg nok også var her i 2001. Måske
flyver tiden alligevel ikke nær så hurtigt som jeg synes ... hvis man
altså må synes i sjatten (jeg synes at kunne huske at man ikke må
synes .. se, dét er vist sjatlogik).

--
Anne-Marie

Anne-Marie

"Rander" <ldNO...@rander.dk> skrev i meddelelsen

> Joh tak, hvad med dig? Sig noget, kom med din livshistorie!

Well, jeg har stadig det samme rådne job (som min ex-chef sagde), men
er flyttet til Herning, og når man som jeg kom fra det ultravilde
west, er det vir-ke-lig en storby, og ... arj, ved du hvad, resten
gemmer jeg til min selvbiografi...

> Det gør vi skam - hvis de da ikke tester med Bhgybbx Rkcerff! Neb
> Thunderbird er skam heller ikke at foragte... :-)

Aaargh, nu blev det HELE skisme rottet om. Hmmm, hvad gør man mon så
.. pille-pille ... nå, jeg satser på, man godt må lave lidt ballade
uden at skulle frygte kniven ;-)

--
Anne-Marie

Anne-Marie

"Kent Friis" <nos...@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Er der kvinder i området, dukker Rander straks op, selvom han ikke
> har
> postet i månedsvis.

Hvad med dig selv, unge mand - da jeg hentede indlæg, var der under ét
fra dig .. og jeg hentede så mange, at de øldste var blevet slettet
fra serveren! ;-)

--
Anne-Marie

Anne-Marie

> "Leyna" <le...@leyna.dk> skrev i melding

> For en gangs skyld var det Rander som ikke forsto, og det
> pleier jo å være du som ikke forstår. :o)

Skal sandelig love for at der er sket en del revolutioner, siden jeg
sidst kiggede forbi, uha-uha.
...Er diktatoren blevet afsat? *ryste*

--
Anne-Marie

Kent Friis

Det må være en dårlig server så. Jeg postede da så sent som 1. november
i BW tråden, og 30. oktober i frølår-tråden.

Anne Lise Hovdal

> "Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> skrev i meddelelsen

> Hmmm, hvis du er sjatårgang 2001 og du kan huske mig, så må jeg jo nok
> erkende (ganske sjatulogisk), at jeg nok også var her i 2001.

Nå var jeg vel også såvidt innom sjatten høsten 2000, og kanskje
er det fra da jeg husker deg, men jeg mener du var her i 2001 også.

Måske
> flyver tiden alligevel ikke nær så hurtigt som jeg synes ... hvis man
> altså må synes i sjatten (jeg synes at kunne huske at man ikke må synes ..
> se, dét er vist sjatlogik).

Den logikken har jeg visst ikke helt fått med meg.

Anne Lise Hovdal

Asbjørn Christensen

Fri, 14 Nov 2008 00:03:32 +0100, skrev Anne-Marie følgende :

> [...]
>jeg kan da se, at nogle af "de gamle" hænger på endnu .. og at der
>sandelig også er kommet friske folk til :-) Forhåbentlig har I det

Ja, det er gost nok længe siden. Men velkommen tilbage. :-)

> [...]
>få gang i nyhedsgrupperne (agenten er desværre gået tabt, så sarte
>sjæle bør ikke kigge i headeren!) - håber, at I behandler testere lige

Hvis alt andet svigter, så er der vel stadig <gyyyyyyyys> kniven!
:-)
--
M.m.m.h
Asbjørn

Svend Erik Jensen

On Sat, 15 Nov 2008 22:37:14 +0100, Anne-Marie wrote in dk.snak
<491f4108$0$56770$edfa...@dtext02.news.tele.dk>:

>Skal sandelig love for at der er sket en del revolutioner, siden jeg
>sidst kiggede forbi, uha-uha.
>...Er diktatoren blevet afsat? *ryste*

Bestemt ikke, diktatoren er revolutionsresistent.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Anne Lise Hovdal

"Anne-Marie" <posta...@er.invalid> skrev i melding

Nei det har han ikke, men han er så sjelden innom at iallefall
jeg nesten glemmer at han eksisterer.

Anne Lise Hovdal

Anne Lise Hovdal

"Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> skrev i melding

> "Anne-Marie" <posta...@er.invalid> skrev i melding
>
> Nei det har han ikke, men han er så sjelden innom at iallefall
> jeg nesten glemmer at han eksisterer.

Glemte å få med at Leyna ofte skriver at hun ikke forstår, og at
det var derfor jeg svarte som jeg gjorde.

Anne Lise Hovdal

Kate

"Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> wrote in

> Nei det har han ikke, men han er så sjelden innom at iallefall
> jeg nesten glemmer at han eksisterer.

Han viser sig snart sjældnere end Koreas diktator, men der ar dog
livstegn i går fra "vores" dikketator.

--
Kate

gerne ældre.

Anne Lise Hovdal

"Kate" <doug...@oliwer.invalid> skrev i melding

> "Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> wrote in

> Han viser sig snart sjældnere end Koreas diktator, men der ar dog
> livstegn i går fra "vores" dikketator.

Koreas diktator vet jeg ikke om jeg har sett på tv. Ja vår
Diktaotor kunne gjerne vist seg her mer enn han gjør. Var
det gammel portvin vi skulle sende til han? Tør ikke å sende
noe til han før jeg er sikker på hva jeg skal sende. :o)

Anne Lise Hovdal

Kate

"Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> wrote in

Ja, jeg mindes noget om billig portvin. Sonja burde vide mere om det da
hun har nøglen til barskabet, men hun har åbenbart aflivet sjatten nu
;-(

Anne Lise Hovdal

> [...]
>
> Ja, jeg mindes noget om billig portvin. Sonja burde vide mere om det da
> hun har nøglen til barskabet, men hun har åbenbart aflivet sjatten nu

Ja hun tror vel at sjatten er død, men det er den jo ikke. Jeg
får sende billigportvin til Diktatoeren uten barskapet hennes.
*Sende 20 flasker billig portvin til Diktatoren*, så han har nok
for en god stund fremover. :o)

Anne Lise Hovdal

x Vuf x

On Tue, 18 Nov 2008 14:03:22 +0100, "Anne Lise Hovdal" wrote:
>"Kate" <doug...@oliwer.invalid> skrev...

Gyyyyyys.. Du er skisme ikke bange af dig!

Ja, han er værre end "Big Brother".. Hører alt, ved alt
og ligger altid på lur for at finde ud af mere! ;-D

> [...]
>det gammel portvin vi skulle sende til han? Tør ikke å sende
>noe til han før jeg er sikker på hva jeg skal sende. :o)

Nej nej... _BILLIG_ protvin... og meget af det!
Pakket ind i tonsvis af skamros og smiger!

--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. 2 dejlige drenge på 4 mdr. + 1 dreng og 3 piger.
Kan ses på min HP og http://www.123hjemmeside.dk/sonpet :-)

x Vuf x

On 19 Nov 2008 20:06:31 GMT, Kate wrote:

>Sonja burde vide mere om det da hun har nøglen til
>barskabet, men hun har åbenbart aflivet sjatten nu ;-(

Hvad I vil sende til de forskellige sjattere kan ikke
ha' meget med baren at gøre!

Sku' jeg ha' magt til at aflive Sjatten?
Jeg har krampagtigt forsøgt at holde liv i Sjatten i
de sidste 4 år, så du må hellere ta' skylden på dine
og andre svigefulde sjatteres skuldre!

--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. 1 dreng og 3 piger, som nu er 8 uger.

Svend Erik Jensen

On Fri, 21 Nov 2008 01:47:19 +0100, Anne Lise Hovdal wrote in dk.snak
<ceWdnQ2MH4q...@telenor.com>:

>*Sende 20 flasker billig portvin til Diktatoren*, så han har nok
>for en god stund fremover. :o)

Tak, så er julen reddet.

Asbjørn Christensen

Sun, 16 Nov 2008 13:54:29 +0100, skrev Svend Erik Jensen følgende
:

Og rustfri? ;-)
--
M.m.m.h
Asbjørn

Anne Lise Hovdal

"Svend Erik Jensen" <adre...@er.invalid> skrev i melding

> Tak, så er julen reddet.

Så fint at jeg har reddet julen for deg, men for å redde min egen
nyttårsaften skal jeg på vinmonpolet og kjøpe den flaske av
"Fiin gammel portvin", men om jeg får kjøpt den billig vet jeg
ikke. Jeg må nok ta det de har her oppe i nord.

Anne Lise Hovdal

Anne-Marie

"Svend Erik Jensen" <adre...@er.invalid> skrev i meddelelsen

> Bestemt ikke, diktatoren er revolutionsresistent.

HIL !!!

--
Anne-Marie

Anne-Marie

"Kate" <doug...@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> da
> hun har nøglen til barskabet, men hun har åbenbart aflivet sjatten

Jeg er godt nok osse tør i halsen .. hvor er den nøgle?

--
Anne-Marie

Anne-Marie

> Det må være en dårlig server så. Jeg postede da så sent som 1.
> november
> i BW tråden, og 30. oktober i frølår-tråden.

2003?

--
Anne-Marie

Anne-Marie

"Asbjørn Christensen"
<spam-...@all-welcome-at-sjatten-snabela-cutebear.dk> skrev i
meddelelsen news:492011bb$0$90270$1472...@news.sunsite.dk...

> Fri, 14 Nov 2008 00:03:32 +0100, skrev Anne-Marie følgende :

> Ja, det er gost nok længe siden. Men velkommen tilbage. :-)

Heeeey Bamse! Stadig lige nutttet?

--
Anne-Marie

Kent Friis

2008 sg* da.

x Vuf x

On Sat, 22 Nov 2008 20:32:47 +0100, "Anne-Marie" wrote:
>"Asbjørn Christensen" skrev...

>Heeeey Bamse! Stadig lige nutttet?

Næ stadig OVERnuttet, men derfor behøver han da ikke påstå,
at du er en ghost... ;-D

Anne Lise Hovdal

"Anne-Marie" <posta...@er.invalid> skrev i melding

Han er vel så opptatt at den billige portvinen jeg sendte han,
at det ikke er sikkert vi ser han på en stund her. :o)

Anne Lise Hovdal

Anne Lise Hovdal

"Anne-Marie" <posta...@er.invalid> skrev i melding

Han kommer aldri til å bli annet enn nuttet. På norsk ville vi
vel kalle han søt :o)

Anne Lise Hovdal

x Vuf x

On Sun, 23 Nov 2008 01:58:20 +0100, "Anne Lise Hovdal" wrote:
>"Anne-Marie" <posta...@er.invalid> skrev...

>Han kommer aldri til å bli annet enn nuttet. På norsk ville vi
>vel kalle han søt :o)

Naaaa..sød er lissom ikke nok. :-D

Kate

> [...]
> får sende billigportvin til Diktatoeren uten barskapet hennes.
> *Sende 20 flasker billig portvin til Diktatoren*, så han har nok

Nej, helt død er den ikke, meeeeeeen det er efterhånden tæt på.

Du må ikke sende for mange flasker af gangen for så bli'r han væk alt
for længe.

Kate

x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk> wrote in

> Hvad I vil sende til de forskellige sjattere kan ikke
> ha' meget med baren at gøre!

Det er jo dig der ved hvad der skal være i baren så alle er tilfredse,
ikk?

> Sku' jeg ha' magt til at aflive Sjatten?
> Jeg har krampagtigt forsøgt at holde liv i Sjatten i
> de sidste 4 år, så du må hellere ta' skylden på dine
> og andre svigefulde sjatteres skuldre!

Mine skuldre er aldeles ikke svigefulde!

Kate

"Anne-Marie" <posta...@er.invalid> wrote in

Hun gemmer den godt, jeg har kigget under måtten og der er den ikke.

Asbjørn Christensen

Sun, 23 Nov 2008 01:56:34 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
:

Så er det altså din skyld at vi ser vor ædle diktator (HIL! HIL!
HIL) så sjældent. ;-)
--
M.m.m.h
Asbjørn

Asbjørn Christensen

Jeg er IKKE nuttet, nå! :-)

Asbjørn Christensen

Sun, 23 Nov 2008 00:02:54 +0100, skrev x Vuf x følgende :

>Næ stadig OVERnuttet, men derfor behøver han da ikke påstå,
>at du er en ghost... ;-D

Man ved jo aldrig, med det lange fravær. :-)

Asbjørn Christensen

Mon, 24 Nov 2008 09:59:39 +0100, skrev x Vuf x følgende :

>Naaaa..sød er lissom ikke nok. :-D

GRRRRRRRR! :-)

Anne Lise Hovdal

"Asbjørn Christensen"
<spam-...@all-welcome-at-sjatten-snabela-cutebear.dk> skrev i melding

> Så er det altså din skyld at vi ser vor ædle diktator (HIL! HIL!
> HIL) så sjældent. ;-)

Ja denne gangen er det min skyld, og ikke Brians eller andres
skyld. :o)

Anne Lise Hovdal

Anne Lise Hovdal

> "Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> wrote in

> Nej, helt død er den ikke, meeeeeeen det er efterhånden tæt på.

Det har jo vært nære på det flere ganger, men det har da alltid
blitt liv i sjatten igjen.

> Du må ikke sende for mange flasker af gangen for så bli'r han væk alt
> for længe.

Kanskje han tar seg tid til å se innom sjatten innimellom alle
flaskene jeg sendte han med billig portvin. :o)

Anne Lise Hovdal

Anne Lise Hovdal

"x Vuf x" <sonpet...@nospampc.dk> skrev i melding

> Naaaa..sød er lissom ikke nok. :-D

Jeg kan kanskje si at han er kjempesøt da(veldig mye søt) :o)

Anne Lise Hovdal

x Vuf x

On 24 Nov 2008 12:47:10 GMT, Kate wrote:

>Hun gemmer den godt, jeg har kigget under måtten og der er den ikke.

Det var da ligodt... Jamen så pyt da...

_
_ |-| _ _ _
|-| |~| |-| |-| |-|
|:| |:| |:| |:| |:|
.'.'. .'.'. .'.'. .'.'. .'.'.
/_____\ / \ / \ / \ / \ ( ( ( (
|_____| |_____| |_____| |_____| | VIT | | | | | |_|
\_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ \_____/ `-------´

_ (-) (-) (-) (-) _
|-| _____ (-) |_| |_| |_| |_| |-|
|:| j_____j | | / T \ / \ / A \ / R \ _|:|_
.'.'. /_____/_\ / \ | U | | H | | L | | e | / \
/ \ | J | | | C | | B | | O | | B | | d | |_______|
|_____| | U | | | O | | O | | F | | A | | E | | |
| | | I | | | L | | R | | | | N | | r | | Bailey|
| ROM | | C | | | A | | G | | | | I | | i | |_______|
|_____| | E | | |_._| |_._| |_._| |_._| |_c_| \_______/
\_____/ (-)
_____ _____ / \
/ \ / \ /~~~\
|FAXE | | | / \
| FAD | |ROYAL| |PEPSI|
| | | | | MAX |
|_____| |_____| | |
|_____|

x Vuf x

On Mon, 24 Nov 2008 18:26:58 +0100, Asbjørn Christensen wrote:

>GRRRRRRRR! :-)

Ihhhhh hvor er du altså bare super-over-nuttet,
når du brummer så sødt. :-D

Kent Friis

Den Tue, 25 Nov 2008 04:02:27 +0100 skrev x Vuf x:

> Ihhhhh hvor er du altså bare super-over-nuttet,
> når du brummer så sødt. :-D

Hvornår er teddybjørnen blevet forfremmet fra "kurrer" til "brummer"?

Kate

x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk> wrote in

Ahhm, dejligt med en bailey til kaffen. Tak for det :-)

Kate

> Ihhhhh hvor er du altså bare super-over-nuttet,
> når du brummer så sødt. :-D

Jeps, det er han :-D

Anne Lise Hovdal

> Jeps, det er han :-D

Han er super overnuttet på dansk, superoversøt på norsk. :o)

Anne Lise Hovdal

Leyna

On Tue, 25 Nov 2008 04:00:19 +0100, x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk>
wrote:

(-)
/ \
/~~~\
/ \
|PEPSI|
| MAX |
| |
|_____|

Ihhhhhh... Jeg blev husket! :o)

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Leyna

On Wed, 26 Nov 2008 02:21:16 +0100, "Anne Lise Hovdal"
<an...@online.no> wrote:

>Han er super overnuttet på dansk, superoversøt på norsk. :o)

Det er virkelig alvorlig nuttethed, når det bliver på flere sprog! ;o)

Asbjørn Christensen

Asbjørn Christensen

Tue, 25 Nov 2008 04:02:27 +0100, skrev x Vuf x følgende :

>Ihhhhh hvor er du altså bare super-over-nuttet,
>når du brummer så sødt. :-D

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn

Asbjørn Christensen

25 Nov 2008 18:13:19 GMT, skrev Kate følgende :

>x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk> wrote in

>Jeps, det er han :-D

Ævl! :-)

Asbjørn Christensen

Wed, 26 Nov 2008 02:21:16 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
:

Sludder og vrøvl! :-)
--
M.m.m.h
Asbjørn

Anne Lise Hovdal

> Det er garanteret Brians skyld at det er din skyld. ;-)

For en gangs skyld er det ikke Brians skyld, og jeg tar på meg
skylden helt alene. :o)

Anne Lise Hovdal

Anne Lise Hovdal

> Wed, 26 Nov 2008 skrev Anne Lise Hovdal om Bamsen:
> :

> Sludder og vrøvl! :-)

Nei det er en sannhet som varer evig. :o)

Anne Lise Hovdal

Anne Lise Hovdal

"Asbjørn Christensen"
<spam-...@all-welcome-at-sjatten-snabela-cutebear.dk> skrev i melding

> GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! :-)

Du blir bare mer og mer super oversøt og super-overnuttet jo
mer du knurrer( sier GRRRRR). :o)

Anne Lise Hovdal

Broegger

Leyna <le...@leyna.dk> skrev news:0tksi41s3tig6qtmtsnhpnf928e6jsnf24@
4ax.com:

> On Tue, 25 Nov 2008 04:00:19 +0100, x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk>
> wrote:
>

> (-)
> / \
> /~~~\
> / \
> |PEPSI|
> | MAX |
> | |
> |_____|
>
> Ihhhhhh... Jeg blev husket! :o)

Hvem?

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

x Vuf x

On 25 Nov 2008 18:12:55 GMT, Kate wrote:

Velbekomme.

--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. 1 dreng og 3 piger, som nu er 9 uger.

x Vuf x

On Thu, 27 Nov 2008 09:02:33 +0100, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

>Ihhhhhh... Jeg blev husket! :o)

Herafkan man se, hvoe længe det er siden, du rigtigt
har gennemgået Sjatten. Det er _meget_ længe siden, at
Sjatbaren udvidede sortimentet med lidt afløbsrens! :-þ

x Vuf x

On 28 Nov 2008 08:15:41 GMT, Broegger wrote:

>Hvem?

Hmmmm...<Bartenderhukommelse slå's til> Nå ja.
Du kan ikke li' afløbsrens men må nøjes med:
_
|-|
|:|
.'.'. _
/ \ |-|
|_____| __|:|__
|FOUR | |Tulla- |µ)
|ROSES| |MoreDew|
|_____| |_______|
\_____/ \_______/

x Vuf x

On 25 Nov 2008 18:00:58 GMT, Kent Friis wrote:

>Hvornår er teddybjørnen blevet forfremmet
>fra "kurrer" til "brummer"?

Nu er jeg ikke den, der nogensinde har påstået,
at en teddybjørn siger som en due, sååå... :-D

x Vuf x

On Thu, 27 Nov 2008 19:09:03 +0100, Asbjørn Christensen wrote:

>GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! :-)

Hihihihihhi...Som du dog kan sige det.
Jeg tvivler på, at andre kan sige det så nuttet!

x Vuf x

On Thu, 27 Nov 2008 23:51:51 +0100, "Anne Lise Hovdal" wrote:

>Du blir bare mer og mer super oversøt og super-overnuttet
>jo mer du knurrer( sier GRRRRR). :o)

Nej nej; det er kun vilddyr, der kan knurre.
Som mine hunde f.eks. Bamsen kan kun brumme nuttet! ;-D

Anne Lise Hovdal

> Nej nej; det er kun vilddyr, der kan knurre.
> Som mine hunde f.eks. Bamsen kan kun brumme nuttet! ;-D

Ja, men Bamsen hørtes så sint ut da han svarte her. Så jeg måtte
jo tro at han knurret, men du har vel rett i at han brummet.

Anne Lise Hovdal

Leyna

On Fri, 28 Nov 2008 15:29:27 +0100, x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk>
wrote:

>Herafkan man se, hvoe længe det er siden, du rigtigt
>har gennemgået Sjatten. Det er _meget_ længe siden, at
>Sjatbaren udvidede sortimentet med lidt afløbsrens! :-þ

Naaaah, kommer her nu jævnligt, men jeg mener nu "kun" at der har
været Cola... og det er ikke helt det samme... ;o)

Leyna

On Fri, 28 Nov 2008 15:59:23 +0100, x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk>
wrote:

>Nej nej; det er kun vilddyr, der kan knurre.
>Som mine hunde f.eks. Bamsen kan kun brumme nuttet! ;-D

Har du fået hunde der kan knurre? WAUUUUAW! ;o)

Kate

> For en gangs skyld er det ikke Brians skyld, og jeg tar på meg
> skylden helt alene. :o)

Det skal man aldrig gøre.......

Kate

Asbjørn Christensen <spam-is-not@all-welcome-at-sjatten-snabela-
cutebear.dk> wrote in news:492ee23e$0$90264$1472...@news.sunsite.dk:

> GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! :-)

Du blir nuttedere og nuttedere :-)

Kate

x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk> wrote in

> Nej nej; det er kun vilddyr, der kan knurre.
> Som mine hunde f.eks. Bamsen kan kun brumme nuttet! ;-D

sorry ku' ikk' la' vær' ......... Hahahahaha

Anne Lise Hovdal

> "Anne Lise Hovdal" <an...@online.no> wrote in

> Det skal man aldrig gøre.......

Jo når det er min skyld så er det min skyld.

Anne Lise Hovdal

x Vuf x

On 01 Dec 2008 08:15:53 GMT, Kate wrote:

>sorry ku' ikk' la' vær' ......... Hahahahaha

Ku' ik' la' være med hvad? Du er da til hver en tid
velkommen til at komme og klippe negle på dem! :-þ

Kate

> Ku' ik' la' være med hvad?

Med at grine :-)

> Du er da til hver en tid
> velkommen til at komme og klippe negle på dem! :-þ

Årh, sku' det være noget problem?

x Vuf x

On 02 Dec 2008 17:33:03 GMT, Kate wrote:

>Med at grine :-)

>Årh, sku' det være noget problem?

Du kan jo komme og gi' det et forsøg!
Så opdager du nok, hvor meget vilddyr,
der er i dem! :-þ

Kate

> Du kan jo komme og gi' det et forsøg!
> Så opdager du nok, hvor meget vilddyr,
> der er i dem! :-þ

Jeg kan klippe kløer på kaniner og katte, så kan jeg vel også på en
papilot :-)

Leyna

On 03 Dec 2008 19:46:29 GMT, Kate <doug...@oliwer.invalid> wrote:

>Jeg kan klippe kløer på kaniner og katte, så kan jeg vel også på en
>papilot :-)

Fordi man er heldig med sine egne skal man vist passe på med ikke at
blive overmodig! ;o)
Nu er der kun et af mine dyr der ikke selv slider sine negle, og det
er Hans. Hans klør vokser som om de får substral, og han er
rædselsslagen for at få klippet kløer. Han har så osse haft en par
dårlige oplevelser hos dyrlægen i den forbindelse, for han har jo
altid været en temmelig usikker hund, og dyrlægen kunne virkelig
skræmme ham. Ikke fordi det har gjort ondt, men ganske enkelt fordi
han er bange for alt nyt. Jeg har set ham gøre både stort og småt på
undersøgelsbordet, alt imens han fik klippet klør - og det var af ren
angst. Hos en anden dyrlæge blev han fastspændt og fik mundkurv på...
Det var desværre ikke noget jeg overværede, for det var jeg ALDRIG
gået med til. Der er ingen grund til at stresse ham yderligere.

Min klosaks er nu over 2 år gammel, men først for nylig har jeg fået
lov til at bruge den UDEN at han tisser på gulvet af skræk. Okay, det
bliver kun til et ganske lille nip af en enekelt klo eller to, men det
er jo osse fremgang. :o) Nu arbejder jeg på IKKE at skulle have andre
til at ordne Hans' kløer, da det kan spare ham for megen unødig angst
at gøre det selv... men det er altså en tidskrævende process.

x Vuf x

On 03 Dec 2008 19:46:29 GMT, Kate wrote:

>Jeg kan klippe kløer på kaniner og katte,
>så kan jeg vel også på en papilot :-)

Hvis du med den betegnelse mener en hund, så...NEJ!
Jeg har skam ingen problemer med katte og da slet ikke
kaniner, som jeg endda engang har måttet klippe tænder på.
(1 dværgkanin med forkert tandstilling)
Heller ingen probs med de fleste af vufferne,
men NOGEN af dem...Nøøøøøj si'r jeg bare!

x Vuf x

On Thu, 04 Dec 2008 09:19:42 +0100, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

> [...]
>Det var desværre ikke noget jeg overværede, for det var jeg ALDRIG
>gået med til. Der er ingen grund til at stresse ham yderligere.

Stakkels Hansemand!

> [...]
>til at ordne Hans' kløer, da det kan spare ham for megen unødig angst
>at gøre det selv... men det er altså en tidskrævende process.

Endelig en, der ved hvad det drejer sig om! ;-)

Broegger

> Hmmmm...<Bartenderhukommelse slå's til> Nå ja.
> Du kan ikke li' afløbsrens men må nøjes med:
> [...]

Hik

Broegger

Leyna <le...@leyna.dk> skrev news:ac76j49vdc116ha2jp07hf60rta4mr8pvg@
4ax.com:

> Naaaah, kommer her nu jævnligt, men jeg mener nu "kun" at der har
> været Cola... og det er ikke helt det samme... ;o)

Det er nemlig rigtigt. For Cola det er drikkeligt!

Kate

x Vuf x <sonpet...@nospampc.dk> wrote in

Stakkels Hansemand!

Ja, det lyder ikke rart.

> Endelig en, der ved hvad det drejer sig om! ;-)

Nu drillede jeg jo bare. Jeg har selv måttet gå meget forsigtigt til
værks med de fleste af mine kaniner. Kaniner bryder sig pr definiotion
slet ikke om at blive taget op da de forbinder det med at blive taget
af en rovdyr. Så jeg ved skam godt at man ikke bare napper folks dyr og
gør ting ved dem.

Kate

> [...]
> (1 dværgkanin med forkert tandstilling)
> Heller ingen probs med de fleste af vufferne,
> men NOGEN af dem...Nøøøøøj si'r jeg bare!

Som du vil ku' se i mit svar til Leyna, så er jeg ganske klar over hvad
det går ud på. De fleste af mine kaniner har bestemt ikke brudt sig om
at få klippet klør, og tro mig, jeg har haft *mange* kaniner.

Asbjørn Christensen

Thu, 27 Nov 2008 23:48:29 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
:

>"Asbjørn Christensen"
><spam-...@all-welcome-at-sjatten-snabela-cutebear.dk> skrev i melding

>For en gangs skyld er det ikke Brians skyld, og jeg tar på meg
>skylden helt alene. :o)

Så er det garanteret Brians skyld at du påtager dig skylden helt
alene. ;-)
[...]

Asbjørn Christensen

Thu, 27 Nov 2008 23:49:58 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
:

>"Asbjørn Christensen"
><spam-...@all-welcome-at-sjatten-snabela-cutebear.dk> skrev i melding

>Nei det er en sannhet som varer evig. :o)

Sludder og vrøvl!! :-)
[...]

Asbjørn Christensen

Thu, 27 Nov 2008 23:51:51 +0100, skrev Anne Lise Hovdal følgende
:

>"Asbjørn Christensen"
><spam-...@all-welcome-at-sjatten-snabela-cutebear.dk> skrev i melding

>Du blir bare mer og mer super oversøt og super-overnuttet jo
>mer du knurrer( sier GRRRRR). :o)

Årg, rend og hop. ;-)
--
M.m.m.h
Asbjørn

Asbjørn Christensen

01 Dec 2008 08:15:11 GMT, skrev Kate følgende :

>Asbjørn Christensen <spam-is-not@all-welcome-at-sjatten-snabela-

>Du blir nuttedere og nuttedere :-)

Sygelig tankegang. ;-)

Asbjørn Christensen

Fri, 28 Nov 2008 15:56:57 +0100, skrev x Vuf x følgende :

>Hihihihihhi...Som du dog kan sige det.
>Jeg tvivler på, at andre kan sige det så nuttet!

Hop da lige i åen. :-)

Kent Friis

Den Thu, 04 Dec 2008 22:49:38 +0100 skrev x Vuf x:

> [...]
> (1 dværgkanin med forkert tandstilling)
> Heller ingen probs med de fleste af vufferne,
> men NOGEN af dem...Nøøøøøj si'r jeg bare!

Kløerne kan vel slides...

Et betongulv, snor på, noget lækkert der hvor de lige præcis ikke
kan nå det, og så kan de ellers stå og lave "hjulspin" indtil
kløerne har den rigtige længde :-)

Mvh
Kent

... for katten.

x Vuf x

On 05 Dec 2008 12:16:46 GMT, Broegger wrote:

>Hik

Ja den lyd kender jeg. Det er jo Brøggeren! ;-D

x Vuf x

On Fri, 05 Dec 2008 19:07:45 +0100, Asbjørn Christensen wrote:

>Sludder og vrøvl!! :-)

Evigt gyldne Sandheder er da ikke sludder og vrøvl! ;-D

x Vuf x

On 05 Dec 2008 14:40:52 GMT, Kate wrote:

>Som du vil ku' se i mit svar til Leyna, så er jeg ganske
>klar over hvad det går ud på. De fleste af mine kaniner
>har bestemt ikke brudt sig om at få klippet klør, og tro
>mig, jeg har haft *mange* kaniner.

Ja ja, men helt ærligt har jeg brug for mindst 5
stærke personer til at holde gamle Lærke. Hendes
negle ligner noget, der ku' være løgn!

x Vuf x

On Fri, 05 Dec 2008 19:08:09 +0100, Asbjørn Christensen wrote:

>Årg, rend og hop. ;-)

JAAAAAAA,,, Vi vandt over Bamsen! :-D

,,,____,,,
(##)###(##)
/##,--.--.##\
|/ o|o \|
| (_) |
| | |
,--.\_`._|_,'_/,--.
(####`.`-----','####)
\###,' `.###/
`./ \,'
/ __ ,--\
/ _ (##) (####\
|(#) `--'|
`.---._____,---.'
jrei(_____) (_____)

x Vuf x

On Fri, 05 Dec 2008 19:10:37 +0100, Asbjørn Christensen wrote:

>Hop da lige i åen. :-)

Efter dig sjattens nuttede bamse.
Den besejrede har fortrinsret. :-D

Leyna

On 05 Dec 2008 18:14:52 GMT, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:

>Kløerne kan vel slides...

I teorien...
Hans er den eneste af dyrene der har behov for at få klippet kløer. De
andre slider deres kløer selv.

Broegger

Leyna <le...@leyna.dk> skrev news:3f76j49ub2k9jpv7f371mickipouegjjh2@
4ax.com:

> Har du fået hunde der kan knurre? WAUUUUAW! ;o)

*FNIS*

It is loading more messages.