Re: Found markpointer 18 (61-43) in connection to the evidence of The-Year-of-Restoration (78-Pt-193, ½life = 50 y) - Was: The main-program (message from ET, Aliens)

Terje Henriksen

Den 10.05.2016 15.06, skrev Kall, Mogens:
> File 19.085 ...
> https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-085
> https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-18/19-085
>
> -
>
> "Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev ...

Da jeg og mange andre kjentfolk levde vårt første liv i Kina like før og
etter slutten på siste istid, hadde vi besøk
av utenomjordiske. De satte tilogmed av en prinsesse i området vårt for
at hun skulle få hjelp mot åndsparasitter/satanister. Gud hadde gitt oss
muligheter til bistå med å hjelpe hellige som var rammet av slike. De
hadde nok kjennskap til atomfysikk, og det var for 10-12000 år siden.

--
Terje Henriksen
Kirkenes