On 8 Jan., 23:19, Karl Erik Christensen <
karle...@none.invalid.com>
wrote:
> On 08-01-2012 23:12, Karl Erik Christensen wrote:
>
> > Nu er det jo ikke Nordkorea eller det gamle Egypten vi befinder os i -
> > så hvad tror du selv?
>
> Åh, undskyld.
> Jeg så ikke at det var dig der spurgte, Helle Thorning Schmidt.
>
> Karl Erik.
Kunne du eventuelt svare på spørgsmålet, som vi ikke selv
kender svaret på, eller bare holde din kæft ?
KKT