Strømpebukser til mænd.

Bente Pedersen

Strømpebukser til mænd , ny men spændende mode.
Min veninde og jeg var inde i en af Wolford´s nye butikker for at købe
nogle strømper.

I en reol stod der en hel række af æsker med billeder af mænd i
tights/strømpebukser.

Vi spurgte nysgerrigt indehaveren om hvad det nu var for noget, og
vedkommende svarede, at det var wolfords nye kollektion at produkter
til mænd.

Min veninde spurgte så om sådan noget kunne sælges her i Danmark.

Hun svarede, at det absolut var ikke noget problem tvært om, det var
faktisk ved at være en kolosal sellert. Der var rigtig mange mænd, som
købte disse strømpebukser.

Desuden var der rigtig mange kvinder som købte disse til deres mænd, i
f.eks. fødselsdagsgave/fars-dag eller ligende. Kvinderne kom sjovt nok
igen, fordi deres mænd nu ikke kunne nøjes med kun et par længere.

Hun fortalte os endvidere at mange mænd også brugte dem under
sportsbukserne til løb / skibukserne eller blot som en alm. erstatinig
for lange-underbukser.
Ligeledes at der var rigtig mange udearbejdende håndværker såsom
gartnere, tømrer og murer som brugte disse.

- altså en helt almindelig beklædningsstand for helt almindelige mænd.
(det skal dog nævnes at de er meget tykke og har en slags underbuks
med gylp i).

Og ikke nok med dette fortalte hun, at i lande som Tyskland, Østrig,
Schweiz og italien kunne man i de fleste herre-forretninger købe helt
almindelige tykke strømpebukser til mænd.

Min veninde og jeg havde herefter en lang diskussion om dette emne.

Hun synes at det ikke rigtigt passer til danske mænd, at de nu også
skal til at gå med strømpebukser.

Jeg synes at det er helt ok, og for mig ganske naturligt, at mænd nu
skal til at gå med "tykke mande strømpebukser " - bare at de ikke er
"tynde nylon strømper".

Jeg synes faktisk at det giver et frisk pust på en mandig mand og ikke
mindst, at han tør prøve noget nyt frem for at blot at følge den grå
triste flok af stereotype mænd.

Jeg vil da langt heller foretrække en mand i strømpebukser end en i de
usexede "long-johns"(hvide lange underbukser).

Vi har lavet et væddemål, om hvem af os der har ret. ( det bestemmer I
)

Vinderen bliver den som får flest ja´er eller flest nej´er til dette
emne.

Når vi har fået 50 svar fra jer på "nettet" afklares vores væddemål.

For at se dem, prøv så at klikke her:

http://www.wolford-boutique-schein.de/pages/framesets/men.html

Giv os netop din kommentar - evt. anonymt-

På forhånd TAK

Brian Jensen

bent...@yahoo.dk (Bente Pedersen) skrev:

Hmmmm.... det ser lidt lusket ud synes jeg?

>Strømpebukser til mænd , ny men spændende mode.
>Min veninde og jeg var inde i en af Wolford´s nye butikker for at købe
>nogle strømper.

Og en søgning på http://groups.google.com/ afslører at du i gruppen
dk.snak.seksualitet skriver:

[Citat]
Hvilken herlig ting jeg så i en wolford butik. Strømpebukser til mænd.
Jeg har altid haft en fræk drøm om at blive bollet af en mand i
strømpebukser.
Så drenge kon ned og køb dem så er vi piger klar.
[Citat slut]

Hvem er du, hvad er du (forhandler af produktet måske?) og hvad går dit
indlæg ud på?

Er dette en ny 'smart måde at reklamere i debatgrupperne på?

--
Mvh Brian Jensen
Herregud, vi har jo alle været jyder engang -

jansel...@gmail.com

Hmm jeg er en voksen mand som altid har brugt tykke strømpebukser efterår, vinter og forår.
Det er bestemt min kone som har lært mig om disse strømper, helt tilbage til jeg var 15-16 år hvor hun så mig i lange underbukser. Det fik hende straks til at udlevere nogle af sine egne strømpebukser som var for store til hende og siden har jeg anvendt dem.
Jeg er IKKE til nylon eller andet tyndt - kun tykke varme strømpebukser.
Hilsen
Jan

Lars

On Wed, 21 Nov 2012 00:03:48 -0800 (PST), jansel...@gmail.com
wrote:

>Hmm jeg er en voksen mand som altid har brugt tykke str�mpebukser efter�r, vinter og for�r.
>Det er bestemt min kone som har l�rt mig om disse str�mper, helt tilbage til jeg var 15-16 �r hvor hun s� mig i lange underbukser. Det fik hende straks til at udlevere nogle af sine egne str�mpebukser som var for store til hende og siden har jeg anvendt dem.
>Jeg er IKKE til nylon eller andet tyndt - kun tykke varme str�mpebukser.
>Hilsen
>Jan
>
>Den fredag den 8. marts 2002 16.38.05 UTC+1 skrev Bente Pedersen:

Om ikke andet, s� er der sket meget p� 10 �r :)

--
Lars

peter...@gmail.com

Jeg er voksen mand på snart 60år og har haft meget ude arbejde og har haft meget gavn af at bruge strømpebukser det kar jeg gjort siden min ungdom da det var mere behagelig og rart ikke at have Jens Lyn som kravler op og irriterer

lacou...@hotmail.com

Jeg er voksen på 60 år er en mand og har om efteråret og vinteren brugt strømpebukser da jeg har haft ude arbejde men nu er pensioneret, men nu bor på landejendom hvor der er åben teren og hård blæst og er fortsat for st holde mig varm jeg har ikke været syg i snart 15 år om vinteren med forkølelse og lignende, så det har også en forebyggende fordel

frist...@gmail.com

Ved ikke hvor mange mænd der bruger strømpebukser men kan ikke se noget galt i det der er ikke være end lange underbukser

steen.jo...@gmail.com

peterc...@gmail.com

Jeg er da enig i dette, meget er sket siden dette indlæg. Hvis du googler strømpebukser til mænd i dag kommer der rigtig mange web shop frem som forhandler strømpebukser til mænd.
I dag er det nok blevet helt naturligt hvis mænd bruger strømpebukser i stedet for langeunderbukser ( Jens lyn) under deres bukser, shorts, skibukser m.v