Re: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082). Sara-127 = 7-star (M45) - Re: 2018 uge 38 (news samlet)

JA

[Kall, Mogens]

> Du har desværre IKKE forstået en skid af det hele ... :-( Og det
> *forstyrrer* samtalen, så folk bliver forvirret!

Jeg forstår mer enn du kanskje tror. Kan ikke se at *noen* andre enn
meg "forstyrrer samtalen". Den eneste som er forvirret her er
faktisk du selv. Jeg har vært på News siden høsten 1995. Det kan jeg
faktisk dokumentere. Meg "forvirrer" du ikke så lett.

> Dét kan du IKKE være bekendt, fordi det er MEGET *egoistisk* gjort
> af dig!

Jeg står for alt, jeg gjentar: ALT, jeg sier.

> Lyt derfor til mit råd:

Man gir ikke råd på News/Usenet. Takler man ikke å få kritiske
tilbakemeldinger på det man sier her, ja, da bør man kanskje vurdere
å *slutte* å si noe på News/Usenet - ikke sant?

> Lav dine *egne* emner og skriv der, hvad du måtte ha' af behov, men
> *respektér* venligst andres!

Jeg nekter da vel ingen å ha egne meninger og gi uttrykk for dem.
Det er det faktisk DU som gjør.

> EOD herfra (eller hvis det fortsætter PLONK).

Din EOD og PLONK betyr veldig, veldig lite for meg.

Med venlig hilsen, JA, The servant of JA.