Vedr. personlighedstest ved jobsøgning

Steen

Jeg har linket til et billede som jeg er stødt på i forbindelse med en
af mine venners jobsøgning. Ingen af os kunne gennemskue hvad det
korrekte svar kunne være. Nogen bud?
Billede: www.steenmartin.dk/q.JPG
Billedteksten er noget i stil med: "De tre øverste figurer har noget
tilfælles. Find den figur nedenunder som har noget tilfælles med de tre
øverste".

Reply to: dk.erhverv

Anders Wegge Keller

On Sun, 14 Feb 2016 01:39:24 +0100
Steen <st...@steenmartin.dk> wrote:

> [...]
> Billedteksten er noget i stil med: "De tre øverste figurer har noget
> tilfælles. Find den figur nedenunder som har noget tilfælles med de tre

B Har 9 sider, hvilket passer meget godt efter de tre figurer, der har 3,
5 og 7 sider.

--
//Wegge