Rommedahl vittigheder

Jens Bi.

u da vi er slået ud gælder det jo om
at prøve at grine af det, så vedlagt nogle vittigheder
om Danmarks dårligste VM spiller, Dennis Rommedahl,
- de er næste lige så dårlige som hans afleveringer indover.

Jens Bi.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hvordan Dennis Rommedahl fik sit skæg.
---------------------------------

Dennis Rommedahl får en lang aflevering og som sædvanlig
tonser han derud og når den før forsvarerne.
Han skal så lægge indover - og som sædvanlig
rammer han så bolden forkert, så den går til målspark.

Jesper Grønkjær kommer op til ham: "Hvad fanden laver du ?"
Morten Olsen piller så straks Jesper ud. Ingen skal kritiserer
hans kæledægge.

Det gentager sig. Dennis Rommedahl får en lang aflevering
og som sædvanlig tonser han derud og når den før forsvarerne.
Han skal så lægge indover - og som sædvanlig
rammer han så bolden forkert, så den går til målspark.

Thomas Graversen kommer op til ham: "Hvad fanden laver du ?"
Morten Olsen piller så straks Graver ud. Ingen skal kritiserer
[...]

Heintze har så luret det og ved at man ikke
sådan kan komme og kritiserer kæledæggen. Så
han prøver med ironi "flot spillet Dennis -
hvis du så også anlægger skæg er
du en rigtig mand der yder en rigtig mandfolkepræstation".

Som vi ser Dennis Rommedahl ikke så god til det med ironi.

XXXXXXXXXXXXXXXX

Dennis Rommedahl fortæller om sin barndom:

"Da jeg var barn insisterede alle de andre
børn på at jeg var på holdet. De sagde at jeg var
vital for spillet. De kunne simpelthen ikke
spille uden mig. De behøvede mig.
Jeg var den eneste der havde en fodbold."

XXXXXXXXXXXXXXXXX

Fodbold definitioner.
----------------------

Forsvarer: Spiller hvis job det er at lave frispark,
men kun uden for straffesparksfeltet.

Angriber : Fejlfri, overbetalt, sløv banan,
som kun skyder forbi, fordi han har fået en dårlig aflevering -
se Rommedahl.

------------

Danish striker Rommedahl was asked to appear nude L kin
the centrefold of a glossy new women's magazine.

`Our intention is to photograph you standing nude holding a ball"
said the feature's editor.

'I see,' said the footballer. 'What will I be doing with
my other hand?'

----------------------

Rommedahl er lige blevet solgt for et rekord beløb.
Pressen spørger ham om han er klar over at han nu vil få
ca. hvad Dronning Ingrid i sin tid fik
i apanage hvert år.

"Det håber jeg sandelig!" svarer Rommedahl,
"kammeraterne på landsholdet siger jeg spiller ligesom hende".

Ingolf

Alle børnene spillede fodbold
Undtagen Dennis, han troede de spillede tennis

Thomas Lund Hansen

For satan og ind i helvede da osse. Hvis Rommedahl er en dårlig
fodboldspiller så må du befinde dig i vittighedernes Serie 6.

Anders Faber Nielsen

"Thomas Lund Hansen" wrote

> For satan og ind i helvede da osse. Hvis Rommedahl er en dårlig
> fodboldspiller så må du befinde dig i vittighedernes Serie 6.

LOL! De var ikke engang en Finn Nørbygaard værdig.

'Anders

Johan S. Jensen

"Ingolf" <DontSpamM...@excite.com> wrote in message

> Alle børnene spillede fodbold
> Undtagen Dennis, han troede de spillede tennis

Det er nogle helt vildt dårlige vitser, I kommer med - begge to.

Ingolf

"Johan S. Jensen" <ma...@SLETjacobwaage.dk> wrote in message

> Det er nogle helt vildt dårlige vitser, I kommer med - begge to.

Og DEN skulle være bedre?

--
What is the difference between a woman and a lightbulb?
You can unscrew a lightbulb.

Johan S. Jensen

"Ingolf" <DontSpamM...@excite.com> wrote in message

Nej.

lyngba...@gmail.com

hold kæft noget gylle, men hold nu kæft hvor er Rommedahl stadig dårlig

lyngba...@gmail.com

mandag den 17. juni 2002 kl. 18.09.18 UTC+2 skrev Jens Bi.:
men stadig skud ud, fedt initiativ at lave dette forum dedikeret til at tale skrald om Rommedahl