अब Google Groups, यूज़नेट फ़ोरम में नई पोस्ट करने या उसकी सदस्यता लेने की सुविधा नहीं देता है. हालांकि, यूज़नेट फ़ोरम में मौजूद पुराना कॉन्टेंट देखा जा सकता है.

Lad os SÅ få de frække sange frem! :)

1,951 बार देखा गया
नहीं पढ़े गए पहले मैसेज पर जाएं

Simon Gramstrup

नहीं पढ़ी गई,
18 अप्रैल 1998, 3:00:00 am18/4/98
ईमेल पाने वाला

Hej allesammen..

Jeg VED jo at der er mange grissebasser derude i de små hjem, så hiv lige
jeres frække sange frem af gemmerne og post dem her!

OG så vil jeg gerne ha' lidt hjælp til at få digtet nogle flere vers til
denne sang:

(Mel. Jeg en gård mig bygge vil)

Jeg er blevet sodomist (ukendt forf.)
sex med men'sker, det er trist
dyr er søde, dyr er bløde
de har ik' så tit det røde
heste, grise, kø'r og får
munden fuld af hundehår

Jeg har købt en lille kat (Skæl)
og når jeg skal si' go'nat
vil jeg ligge lige så stille
bare ligge der og pille
mens den kæler for min krop
presser jeg den langsomt op

:) Kom så med nogle vers og bliv gjordt udødelige..

Simse..

Jens S. Lønborg

नहीं पढ़ी गई,
18 अप्रैल 1998, 3:00:00 am18/4/98
ईमेल पाने वाला

Den som skriver d i gjort, han skal ha sin ende smurt.
Jens
Simon Gramstrup skrev:

Casper Folsing

नहीं पढ़ी गई,
18 अप्रैल 1998, 3:00:00 am18/4/98
ईमेल पाने वाला

Den flotteste i verdenen
Mel: Flickorna i Småland

Fra jeg var barn har alle mensker sagt, hvor er den flot,
og se hvor han kan svinge med den, og ih den klær ham godt.
Det førte til lidt jalousi blandt drengene i byen,
for når jeg trak den frem, så hvined pi'erne sikket syn.
Det den flotteste i verden, når den først bli'r vippet op,
alle pigerne vil pille ved den, den var helt i top.
Selv de kære gamle tanter li'frem dirrede af lyst,
de ku' trykke den i timevis med deres magre bryst.

Da jeg så voksed'op, var det det samme om igen,
for alle ville flå i den, hvor jeg end så kom hen.
Jeg fik et chock, da selv min søde gamle oldemor,
sku' nulre den imens hun dang, hvor er den altså stor.
Det den flotteste i verden, når den først bli'r vippet op,
så klamred hun sig til den, som en sulten edderkop,
hun blev båret væk derfra imens hun kaglede af fryd,
lad den blive i famil'jen, husets stolthed, hjemmets fryd.

Forleden tog jeg ind til by'n og købte et par ting,
men så kom den i klemme, da en svingdør gik i sving.
Jeg jamrede og hylede og hvinede af skræk,
da døren end'lig stopped'havd' den fået sit store knæk.
Det den flotteste i verden, når den først bli'r vippet op,
men efter det med døren er den sjældent helt i top,
så hvis du vil ha besværet, kan den bli så god som ny,
så kom hjem til mig og få min gamle fine paraply.

Fandt den frem fra mine forældres kobberbryllup

C@sper Folsing

C@sper Folsing

नहीं पढ़ी गई,
18 अप्रैल 1998, 3:00:00 am18/4/98
ईमेल पाने वाला

Er det ikke lidt latterligt at spilde tid på at rette andres stavefejl ???
Så keder man sig !!!

--
C@sper Folsing
Jens S. Lønborg skrev i meddelelsen <35389A04...@post3.tele.dk>...

Jens S. Lønborg

नहीं पढ़ी गई,
19 अप्रैल 1998, 3:00:00 am19/4/98
ईमेल पाने वाला C@sper Folsing

Det var ikke bare en rettelse, det var også et rim.
jens

C@sper Folsing skrev:

C@sper Folsing

नहीं पढ़ी गई,
19 अप्रैल 1998, 3:00:00 am19/4/98
ईमेल पाने वाला

Jens S. Lønborg skrev i meddelelsen <35395FAB...@post3.tele.dk>...

>Det var ikke bare en rettelse, det var også et rim.
>jens

OK, men jeg kan ikke se hvad det har med frække sange at gøre..

Morten Pedersen

नहीं पढ़ी गई,
19 अप्रैल 1998, 3:00:00 am19/4/98
ईमेल पाने वाला

ET STYK PERVERS VISE!

Mel: I en kælder sort som kul. forfatter:ukendt
1) Er du klar og liderlig, 2) Børnesex og
Gruppesex,
så kan vi godt starte, pikken op i
røven,
vores sang med rytme i, slikke fisse på en
hest,
er du blandt de sarte? slikke pik på
paven,
Så må du dig holde væk, gummisex og dyresex,
denne sang er superfræk, og perverse pornotriks,
og vil du den ej høre, skid din far på
maven,
hold dig for dit øre. knep din mor
i haven.

3) Bøssesex vi ej har haft, 4) Øresex er også godt,
Fy for, Fy for fanden, sæd i ørevoksen,
vi kan kun li' kussesaft, spises nemlig
ofte råt,
brug nu, brug nu panden, båd' af børn og
voksne,
det gir' dig lidt muskelkraft, pikken tager vi
alle frem,
knep din moster med et skaft, skære af vort stive lem,
knep nu med hinanden, blodet fra os fosser,
sæd på kaffekanden. vi får røde nosser.

5) Neger og Arabersex, 6) Se nu her en bussemand,
knep en sheik i næsen, den er fra en luder,
hvis han siger snøft, snøft, snøft, hun gav også
kussevand,
er han ikke kræsen. her på mine
puder,
Nossesved gir' blottertrang, pornofilm for
tosserne,
mas' dine nosser med en tang, de går lige i nosserne,
vidste du at pikken, bol' en gammel
dame,
kan kurrere hikken. det giver god
reklame.

7) Røvpul blot din svigermor, 8) Dette er det sidste rim,
knep et molekyle. nu vil vi se patter,
Bedste sex på denne jord, vil du æde alt mit slim,
sadosex med syle, jeg er kun forfatter,
er din kone nymfoman, fuck en ged, og æd en lort,
send' hend' ned til Parkistan, knep ej blidt, men gerne
hårdt,
hvor en gammel hykler, i får ikke mere,
knepper sine cykler. lad os ornanere.

9) Aller aller sidste vers, 10) Endnu er vor sang ej
slut,
er om tæsk og spanking, dette er finalen,
jeg syns' dog det er perverst, nu skal vi ha' sprut og
kut,
æd en frisk udskrabning! kneppe i analen,
Sangen skal nu være slut, knep en fugleedderkop,
ikke mere sang om kut, spil den af på dyrets
krop,
knep nu jeres piger, har din penis ridser,
efter pik de skriger. brug en
blyantspidser!!!!!!!!

Kan den her bruges?
Mvh. Morten
Simon Gramstrup skrev i meddelelsen ...

C@sper Folsing

नहीं पढ़ी गई,
20 अप्रैल 1998, 3:00:00 am20/4/98
ईमेल पाने वाला

Er jeg den eneste der ser dette som fuldstændig kaos, uden nogen som helst
mening ???

--
C@sper Folsing
Morten Pedersen skrev i meddelelsen <6he104$5fn$1...@news.uni-c.dk>...

> [...]
> så kan vi godt starte, pikken op i
>røven,
> vores sang med rytme i, slikke fisse på en

<snip>

Morten Pedersen

नहीं पढ़ी गई,
21 अप्रैल 1998, 3:00:00 am21/4/98
ईमेल पाने वाला

Jeg skal nok lige reposte den sang når jeg har fået rettet teksten ud igen.
Mvh Morten

Mike L. Griebel

नहीं पढ़ी गई,
24 अप्रैल 1998, 3:00:00 am24/4/98
ईमेल पाने वाला Casper Folsing

Casper Folsing wrote:

> [...]
> og se hvor han kan svinge med den, og ih den klær ham godt.

> Fandt den frem fra mine forældres kobberbryllup

Hæ hæ. Den fik mig til at tænke på en stump fra en gammel Osvald
Helmuth:

"Vil du ikke se min lille mekanik
Den er ikke særlig stor,
men den er fanenedme kvik."

Det er desværre alt jeg kan. Måske kan andre fortsætte?

Mike L. Griebel

नहीं पढ़ी गई,
24 अप्रैल 1998, 3:00:00 am24/4/98
ईमेल पाने वाला Simon Gramstrup

Simon Gramstrup wrote:

> Hej allesammen..
>
> Jeg VED jo at der er mange grissebasser derude i de små hjem, så hiv lige
> jeres frække sange frem af gemmerne og post dem her!

Ja? Har du tænkt dig at samle dem allesammen og offentliggøre dem på www?

"Kong Volmers røv"

Mel. Menuetten fra Elverhøj. Skal helst synges med alvorstung stemme og
gravansigt.0

Kong Volmers røv gik op og ned
Dengang han voldtog Tove
Men det var ikke no'ed imod
Dengang da Ridder Ove
Han bankede sin stive pik
I Jomfru Anes fisse
Og det var første gang hun mærked
den ku' mer' end tisse

--
Mike L. Griebel
http://www.geocities.com/Athens/8201/

Aleks Engel

नहीं पढ़ी गई,
24 अप्रैल 1998, 3:00:00 am24/4/98
ईमेल पाने वाला

>"Kong Volmers røv"
>
>Mel. Menuetten fra Elverhøj. Skal helst synges med alvorstung stemme og
>gravansigt.0
>

>Kong Volmers røv gik op og ned
>Dengang han voldtog Tove
>Men det var ikke no'ed imod
>Dengang da Ridder Ove
>Han bankede sin stive pik
>I Jomfru Anes fisse
>Og det var første gang hun mærked
> den ku' mer' end tisse

Der er mange flere vers til denne sang!!

Jeg kan desvaerre ikke huske ret meget, men her er en lille bid.

Kinesere og Japanere
De er huden gule
De har en egen saer maner
isaer naar de skal pule.
......??

Christian Zoëga Jessen

नहीं पढ़ी गई,
24 अप्रैल 1998, 3:00:00 am24/4/98
ईमेल पाने वाला

>Simon Gramstrup wrote:
>
>"Kong Volmers røv"
>
>Mel. Menuetten fra Elverhøj. Skal helst synges med alvorstung stemme og
>gravansigt.

Her er vi inde på et område, hvor jeg normalt aldrig bevæger mig (den
skal ikke misforstås!), men den sang lærte jeg da jeg tilbragte en
juleaften (1961) som vagthavende i Sandholm. Da lød den lidt
anderledes, og efter min mening bedre:

Kong Volmers røv gik op og ned

dengang han voldtog Tove,
men det var ingenting imod
dengang, da Ridder Ove
stak op sin lange svaberstang
i Jomfru Ellens fisse -
Da mærked hun for første gang
at den ku' mer' end tisse.

Christian

[...]

så kan vi godt starte,

vores sang med rytme i,

er du blandt de sarte?

Så må du dig holde væk,

denne sang er superfræk,

og vil du den ej høre,

hold dig for dit øre.

2) Børnesex og Gruppesex,
pikken op i røven,

slikke fisse på en hest,

slikke pik på paven,
gummisex og dyresex,
og perverse pornotriks,

skid din far på maven,

knep din mor i haven.

3) Bøssesex vi ej har haft,

Fy for, Fy for fanden,

vi kan kun li’ kussesaft,

brug nu, brug nu panden,

det gir’ dig lidt muskelkraft,

knep din moster med et skaft,

knep nu med hinanden,
sæd på kaffekanden.

4) Øresex er også godt,

sæd i ørevoksen,
spises nemlig ofte råt,

båd’ af børn og voksne,

pikken tager vi alle frem,

skære af vort stive lem,

blodet fra os fosser,
vi får røde nosser.

5) Neger og Arabersex,

knep en sheik i næsen,

hvis han siger snøft, snøft, snøft,

er han ikke kræsen.
Nossesved gir’ blottertrang,

mas’ dine nosser med en tang,

vidste du at pikken,
kan kurrere hikken.

6) Se nu her en bussemand,

den er fra en luder,

hun gav også kussevand,
her på mine puder,
pornofilm for tosserne,

de går lige i nosserne,

bol’ en gammel dame,
det giver god reklame.

7) Røvpul blot din svigermor,

knep et molekyle.

Bedste sex på denne jord,

sadosex med syle,
er din kone nymfoman,
send’ hend’ ned til Pakistan,
hvor en gammel hykler,
knepper sine cykler.

8) Dette er det sidste rim,

nu vil vi se patter,

vil du æde alt mit slim,

jeg er kun forfatter,

fuck en ged, og æd en lort,

knep ej blidt, men gerne hårdt,

i får ikke mere,
lad os onanere.

9) Aller aller sidste vers,

er om tæsk og spanking,

jeg syns’ dog det er perverst,

æd en frisk udskrabning!

Sangen skal nu være slut,

ikke mere sang om kut,

knep nu jeres piger,
efter pik de skriger.

10) Endnu er vor sang ej slut,

dette er finalen,

nu skal vi ha’ sprut og kut,

kneppe i analen,
knep en fugleedderkop,

spil den af på dyrets krop,

har din penis ridser,
brug en blyantspidser!!!!!!!!

SÅ SKULLE DEN VÆRE DER
> [...]

>Jeg VED jo at der er mange grissebasser derude i de små hjem, så hiv lige
>jeres frække sange frem af gemmerne og post dem her!

The Cobra

नहीं पढ़ी गई,
25 अप्रैल 1998, 3:00:00 am25/4/98
ईमेल पाने वाला

simon.g...@get2net.dk (Simon Gramstrup) wrote:

>Hej allesammen..
>
>Jeg VED jo at der er mange grissebasser derude i de små hjem, så hiv lige
>jeres frække sange frem af gemmerne og post dem her!

>Simse..

Selv de gamle "kæmper" hvade deres sider. Se bare på Øllenslager :)

O, du som med din Liljevånd
er nyligt lagt i Rosenbånd
hvis torne ikkun stå i Brud
gid aldrig de må bryde ud
dig vil jeg give en ide
om hvorledes Manden bør sig te
når Konen bliver øm og varm
og Sukke hæver hendes Barm

Øs nu opmærksomt op med Held
af min Erfarings Kildevæld.

Læg hende i en Seng så lun
hver Pude fyldt med Edderdun.
Skøn er Naturens nøgne Værk
og derfor bort med hendes Særk.
Læg under hendes Bag i Smug
en Pude gjort til samme brug
men hvis hun har en fyldig Bag
ja så er det en anden Sag.

Derpå du fra hinanden slår
de tvende marmorhvide Lår
knug dig til hendes Barm så rund
sug Vellyst af den røde Mund
og blusser heftigt hendes Kind
stik Fingeren en Smule ind.

Nu er der dem der påstår at
man ret for Alvor bør ta' fat
sligt ej du reflektere på
kun Fuskere kan gøre så.

Nej, kys og kæl og prik og stik
til du ser Gråd i hendes Blik
indtil du ser hun svæver i
Vellystens søde Raseri
til hver en Muskel er i Strid
og hun dig giver sagte Bid
indtil du lig en Ædelsten
omsluttes fast af hendes Ben.

Selv må hun med et kærligt Smil
slå Hånden om din Elskovspil
at den kan svulme stiv og trind
og dybt til Hjertet stikkes ind.

Gør ej for kort den søde Strid
nej nyd kun langsomt og giv Tid
vil ret du gøre Striden sød
pausér ved hvert enkelt Stød
og gør for ej at mangle Krudt
en Hovedpause hvert Minut.

Når så en Kildren i dit Spær
bebuder Øjeblikkets Nær
når hendes Grottes dunkle Gang
omslutter dig med Lyst og Trang
jag Sceptret ind så langt det når
lad Hår sig trykke imod Hår
og sprøjt med Styrke Saften sund
dybt ind i Grottens dybe Bund.

Om du går frem ad denne Vej
da siger hun dig aldrig nej
men er på første Vink tilstede
og åbner Grottens Dør med Glæde

- som nævnt Adam Oehlenschläger, ca. 1812.

Mike L. Griebel

नहीं पढ़ी गई,
28 अप्रैल 1998, 3:00:00 am28/4/98
ईमेल पाने वाला

Simon Gramstrup wrote:

> Hej allesammen..
> Jeg VED jo at der er mange grissebasser derude i de små hjem, så hiv lige
> jeres frække sange frem af gemmerne og post dem her!

Cæsar lavede nogle engang...vist midt i 60erne. Er der ikke en der har dem?

M@ds

नहीं पढ़ी गई,
2 मई 1998, 3:00:00 am2/5/98
ईमेल पाने वाला

C@sper Folsing skrev i meddelelsen <6hg8kc$luq$1...@dalen.get2net.dk>...

>Er jeg den eneste der ser dette som fuldstændig kaos, uden nogen som helst
>mening ???

Manden har jo bare stilt det op i to koloner, uden at tage hensyn til at
hans nyhedslæser laver automatisk linjeskift efter XX tegn.

Hilsen
M@ds
On replys to Newsgroup, please make a CC: to my e-mail.
Ved svar til nyhedsgruppen, send venligst en CC: til min e-mail.
\\------------------------------------------------\\
\\ E-mail: ma...@iname.com \\
\\ http://home5.inet.tele.dk/byr-tan \\
\\------------------------------------------------\\

Simon Gramstrup

नहीं पढ़ी गई,
3 मई 1998, 3:00:00 am3/5/98
ईमेल पाने वाला

Hej Mike..

> Ja? Har du tænkt dig at samle dem allesammen og offentliggøre dem på www?

Næeh, ikke på www, men jeg vil da poste dem hvis andre i fremtiden
spørger efter noget lignende..

Simse..

Simon Gramstrup

नहीं पढ़ी गई,
5 मई 1998, 3:00:00 am5/5/98
ईमेल पाने वाला

Hej Casper Folsing..

> Den flotteste i verdenen
> Mel: Flickorna i Småland

Sød tekst, kender dog ikke melodien, æv :)

Mel: I en kælder sort som kul.

Aftenbrisen mild og varm, hvisker gennem lunden
om de to, som arm i arm, går i aftenstunden,
det er Peder, den filur, der med Inger går en tur,
og i natten stille, nattergalen trille.

Peder ved et dejligt sted, hvor man gerne hviler,
kom, min skat, og sæt dig ned, månen til os smiler,
ømt han hvisker hendes navn, "Inger, hvil dig i min favn",
ør af ord så blide, er hun ved hans side.

Peder kysser hendes mund, hendes ene øre,
hendes kind så rød og rund, men han vil ej høre,
da hun skubber til hans arm, mens han ta'r om hendes barm,
føler hendes bryster, og får fæle lyster.

Inde i den grønne skov, nede de nu ligger,
må jeg ikke nok få lov, bedende han tigger,
gennem hendes bukseben, kan han næsten røre ve'en,
så si'r lille Inger: "Flyt for fa'en din finger".

Disse blide ord ham når, fylder ham med bæven,
han i hendes kussehår, får et tag med næven,
ryster hende op og ned, og i sommernattens fred,
får hun uden tøven, et par klask i røven.

Men igen han maser på, og af vellyst gyser:
"Inger, se min pik er blå. Put den op den fryser",
fra hans vemodsfyldte blik, falder tårer på hans pik,
ømt hun slår med gumpen: "Peder, kom med stumpen".

Peder han er ikke sen, men går straks til sagen,
skiller hendes tykke lår, og ta'r fat i bagen.
"Ingerlil" han hvisker glad, ska' du ha' din varme mad,
hun får hvad der vanker, af hans møbelbanker.

I den lyse sommernat, høres kælne stemmer,
"Lille Inger, åh min skat, hvor din kusse klemmer"
Ingerlil med kælen røst, stønner frem ved Peders bryst,
mens hun kælent smiler: "Anus du skamfiler".

Men den fejl er rettet snart, og den lille Inger,
får hans drønnert i en fart, lige så det ringer.
Først de knepped' lidt på dansk, så vil Inger helst på fransk,
omvendt snart de ligger, og i røvhul kigger.

Inger sutter på hans pik. Peder han sig smovser.
Så skal kussen ha' et slik, nej hvor den dog sovser.
Peder syn's det er for slemt, men da han får trynen klemt,mellem Ingers
baller, hører hun han kalder.

Inger gnasker som besat, men nu er det silde,
pludselig hun synes at, Peder er så stille,
blidt hun kalder på sin skat: "Peder vågn dog op dit skvat",
atter hun ham beder, gassen gik af Peder.

Peder hviler kold og bleg, under kuldens tæppe,
død fordi han kunne ej, nøjes med at kneppe.
Hør moralen: "Knep på dansk, bedre end at dø på fransk",
Peder helle dusse, han blev kvalt i kusse.

Simse..

Steen Lindkvist Nielsen

नहीं पढ़ी गई,
5 मई 1998, 3:00:00 am5/5/98
ईमेल पाने वाला

On Sat, 18 Apr 1998 00:37:12 +0200, simon.g...@get2net.dk (Simon Gramstrup)
wrote:

>Hej allesammen..
>
>Jeg VED jo at der er mange grissebasser derude i de små hjem, så hiv lige

>jeres frække sange frem af gemmerne og post dem her!

Her er en lille fællessang, som jeg fandt frem, da Hadsten Lystfiskeriforening
holdt 75-års jubilæum for et par år siden:

Så skal vi ud med snøren....!!

Mel.: Skamlingsbanken....

Vil du ha' lidt fisk og rigtigt nyde spisen
søg dig da et ungt og lækkert eksemplar.
Det er rigtigst først at spørge ud om prisen,
derpå hjem du går, og fisken med dig ta'r.
Fyr da op, så den kan blive varm og lækker,
til at købe fisk, der hører god forstand.
Er den ung og frisk, du glad med tungen smækker,
ja, for fisk er vel en spise for en mand.

Halen helst skal kunne slå et slag og vrikke,
den bør være dejlig rund og spændstig, thi
er den blød og slatten, nej, så dur den ikke,
den skal være fast, den skal du holde i.
Fisken nydes varm, det må du sikkert vide,
og en meget vigtig ting du huske må:
at slå vandet fra kartoflerne i tide,
køles saucen af, er fisken så som så.

Kødet det skal være kønt, ja, husk nu rigtigt,
dejlig mund og øjne blanke - ellers gå!
Bukser - hvis de findes - fjernes straks forsigtigt,
der er tider fisken ej har bukser på.
Husk blot på, når du skal fisken sirligt pille
for at finde det, der lokker allermest,
så må benene med lethed la' sig skille,
thi imellem dem er kødet allerbedst.

Hvis din fiskeret er rigtigt af de rette,
så skal mellemstykket være som et søm,
slankt og bøjeligt, men dog bemærk dig dette,
øverst buttet med to knopper som en drøm.
Dersom bugen er oppustet kan det hænde,
- det i livet er en smagssag, som du ved -
du må nyde fisken fra den anden ende,
det er ikke svært, når blot du ved besked.

At man spiser fisk med gaffel ej må glemmes,
og din gaffel den skal vær' som klingestål.
Thi det hænder stundom, den i fisken glemmes,
derfor må den kunne sno sig som en ål.
Nogle mener, den bør renses efter brugen,
sennepssovs kan få den til at løbe an,
hvis du synes, kan den tørres af i dugen,
eller dyppes i en balje iskoldt vand.

Når du så er mæt, og ikke mer' vil pille
ved din torsk - så kan du gøre ét af to:
enten kan en lille stund du kegler trille,
eller smide fisken ud og gå til ro.
Er I fyldt af livsens glæder efter torske-
gildet - ja, så mor jer bare, som I kan.
Er I derimod lidt dovne, dvaske, dorske,
vend jer om på ryggen, og træk torsk i land!!

Steen L. Nielsen

slin...@post8.tele.dk

orlasom...@gmail.com

नहीं पढ़ी गई,