Grimme sammensatte navne

Søren Lundfald

Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste krav
er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Mvh
Søren Lundfald

Lauridsen

Hej
Jeg kender en som hedder Keld Brian. Det er en af mine gamle kollegaers far.

Mvh.
Lars
"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> skrev i en meddelelse

Hanzen

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> skrev i en meddelelse

Jeg hørte en gang en mor kalde på sin 10-12 årige søn i et supermarked
Han hed Karl Ingolf.
Stakkels barn

--
hilzen
Hanzen

Fenris

> Jeg hørte en gang en mor kalde på sin 10-12 årige søn i et supermarked
> Han hed Karl Ingolf.

Min søns klassekammerater
Tom Brian
Karl Martin

KG

PepesLittleMule

Kurt Palle Pind - en bekendts chef
Bent Jørgen - lille lyslokket handicapbarn (som om ungen ikke havde
problemer nok...)

Lina

--

COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Mickey

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

en af mine bekendtes far hedder Poul Nissen, "forkortet" til P. Nissen...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Finn

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Lars Peter
Jørn Iver

Finn

Devast8or

Godt nok har jeg aldrig hørt navnet i brug men jeg mener helt klart at
Georg-Daniel tager prisen som det grimmeste sammensatte navn. Og så er der
jo John-Thomas som amerikanerne fra tid til anden bruger (J.T.)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Troels Lund Laursen

> Finn

Det er da ikke sammensat???

/Troels

Troels Lund Laursen

> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Prøv at tage et kig her http://www.km.dk/hyppige_spm/drengenavne.htm eller
her http://www.km.dk/hyppige_spm/pigenavne.htm der er mange goe selv om de
ikke er sammensat. En af mine favoritter er helt klart Ørni....

/Troels

André Frost

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> wrote in message

I en af de dersens bøger med citater fra børn om bestemte emner (religion
osv.) er der mange underlige navne (og flere af dem kommer fra Sverige...).
Dem jeg lagde mest til var:
Henrik-André
Runar
Jørgine

Christian Muus

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Jeg så i en Blå Bog for gym. at der var en der hed Preben Svend-Aage

--
Christian Muus

Finn

"Troels Lund Laursen" <tll...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da ikke sammensat???
>
> /Troels

Det er da sammensat af F - i - n - n

Ellers tror jeg det var underskriften, men jeg er ikke sikker.

Mvh. Finn som ikke er sammensat :-)

Mathias Askholm

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

En af min morfars venner hed Keld Johnny Karl til fornavn.

Mvh. Mathias

Finn

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> skrev i en meddelelse
Ifølge tdc er der 4 som hedder Erik Gert

Jan Pedersen

Arbejder sammen med en der hedder Bendt Ib, bliver tit forvekslet med bandit

Nitsen

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> wrote in message
> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Jeg gik i skole med en gut der hedder Svend Aksel og en anden i byen hed
Svend Børge

Kh
Nitsen

Jan Dalgaard

Søren Lundfald skrev i meddelelsen ...

>Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
>er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Min stedfar hedder Aage Freddy Regnar Nørgaard.
--
Med Venlig Hilsen
Jan Dalgaard

Fie & Erik

Tja, min morfar hed Aage Thorvald. Det blev formentlig ikke betragtet som
specielt hæsligt i 1910, men navnemoden ændres jo.
Min far fra 1932 hedder Anker Robert.
Jeg gik forresten i ca. 1975 i folkeskole-klasse med en gut der hedder
Børge. Det er jo ikke særligt sammensat, men hans søskende hed henholdsvis;
Frede, Vera, Gurli og Svend. Samlet gik de under betegnelsen "Bjørnebanden".

Selv hedder jeg KurtPrebenLeif, og efter 40 år med sådan et navn, er det jo
dejligt at det endelig ser ud til at komme lidt på mode.

Mvh. KurtPrebenLeif

Trine Kornum Christiansen

Jonas Jonathan
Alexander Tobias

Trine Kornum Christiansen

Jeg glemte min far: Finn Arnold

Og kom lige i tanke om: Anders Jonas Tobias

Dan Mortensen

On Wed, 10 Oct 2001 16:22:01 +0200, "Søren Lundfald"
<webwa...@forum.dk> wrote:

>Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste krav
>er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Sten-Ove

Lauridsen

Hej igen
Iøvrigt havde en af mine klassekammerater fra folkeskolen en far der hedder
Bent Otto Frederik.

Mvh.
Lars
"Lauridsen" <dsl3...@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Kasper Kyndsberg

"Fie & Erik" <fie.he...@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Selv hedder jeg KurtPrebenLeif, og efter 40 år med sådan et navn, er det
jo
> dejligt at det endelig ser ud til at komme lidt på mode.

Hvem er denne Fie-Erik der er afsender så? ;)

> Mvh. KurtPrebenLeif

/Kasper - der kun hedder Kasper...
<http://kyndsberg.dk/>

A.H.

Æhm... Karl Mark - ikke specielt heldigt, når man bruger ejefald.... Eller
hvad det nu hedder... Altså, Karl Mark's cykel, fx.

Og Poul Børge og Jakob Otto er måske heller ikke de heldigste inden for
samme familie?? *S* (Undskyld, hvis de 3 ovennævnte læser med... Jeg kan
godt li' jer!! *S*)
Anne.

Tomas O.

Søren Lundfald skrev:

> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John
> Lars). Eneste krav er at der er nogen der hedder det i
> virkeligheden.

Kender en strisser der hedder Ole-Kurt

--
Hilsen Tomas O.
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/

Anders Jacobsen

> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Kim Voss Schrader - det er da grimt.... Hvis der er nogen der ved hvordan de
utales må de meget gerne kaste en wav fil i dk.binaer !

T.P.

min bror hedder faktisk james-jesper!!!

M.V.H.
Tommy.

T.P.

glemte lige en jeg gik i skole med:sven helge sten christian ------

M.V.H.
Tommy.

T.P.

jeg ku' blive ved-carsten-john!!!

M.V.H.
Tommy.

Søren Lundfald

T.P. <cft...@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9q26ql$1aek$1...@news.cybercity.dk...

> min bror hedder faktisk james-jesper!!!

*er helt paf*...hils din stakkels bror.....

Mvh
Søren Lundfald

bo thomsen

Søren Lundfald <webwa...@forum.dk> skrev i en

> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

oscar-kim
kender en der hedder
Bo Thomsen

www.vfr.dk

Kate

> [...]

> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars).
> Eneste krav er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Okay, jeg har en onkel som hedder John-Børge, men det er faktisk en
officiel hemmelighed, for han hader det ;-)
Jeg gik i skole med en som hed Steen-Martin, fyren var såmænd flink
nok, men det var et tåbeligt navn :-)
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Steen Johansen

Tomas Ozlar
og det det ikke engang løgn
MvH Steen

Frans Jensen

cowboys stay longer i the saddle :-)

--
Folk der ikke synes om at bruge Linux kan bare lade være
det samme gælder selvfølgelig for Windows

Fie & Erik

"Kasper Kyndsberg" <kas...@kyndsberg.sletmig.dk> skrev i en meddelelse

> "Fie & Erik" <fie.he...@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> jo
>
> Hvem er denne Fie-Erik der er afsender så? ;)

Ser du smarte - det er jo deres computer jeg skriver fra. Hvor svært kan det
være.

Jonas Holt

Ved en der hedder Mark O Peter. Han bliver kun kaldt Parkometer når han ikke
hører det. - Mon forældrene syntes Mark O Polo lød for fremmedartet?
Kender en der hedder Karl Andy - og det sjove er, at det ser ud til at han
trives med det...

Spillede en gang fodbold mod et par brødre der havde nogle ganske flotte navne,
men lidt sjovt valgt: Dan og Mark.

Jonas Holt & CBR600F2

Devast8or

Mark og Ronni er da værre :)
Mødte en gang en der hed John-Steen (eller også var det John Steen, det ved
jeg ikke men han var vist ikk videre glad for navnet. Han blev så vidt jeg
husker kaldt Joe istedet)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Jonas Holt <jh...@norden-fjords.dk> wrote in message

Camilla Hæstrup

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Min tante har tre søstre, hvoraf den ene hedder Aase Lissi og den anden Tove
Vibeke. Den tredies navn har jeg glemt, men det er hentet i samme skuffe.

Mvh. Camilla

Tomas O.

Steen Johansen skrev:

> Tomas Ozlar
> og det det ikke engang løgn

Men det er ikke sammensat ;-)

Total Chaos

Den Wed, 10 Oct 2001 18:55:33 +0200, var "Finn" <car...@hansen.dk>
formentlig skidefuld og på rulleskøjter og skrev følgende:

>Ifølge tdc er der 4 som hedder Erik Gert

Så er det, at man ikke skal hedde Lem til efternavn.
- - -
Total Chaos
Executive Depression Manager

Trine Kornum Christiansen

Nå, du er nok fra Aabybro. Jeg gik i børnehave med de samme brødre.

/Trine

Søren Jacob Lauritsen

Troels Lund Laursen wrote
> En af mine favoritter er helt klart Ørni....

"Odd", er nu også meget god!

/Søren

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil maile til mig!
www: http://www.sjl.dk/

Jan Madsen Harder

Min nabo har lige døbt deres søn her i søndags.
Han hedder nu "Benjamin Frederik" + 2 efternavne.

Et medlem fra min familie hedder Niels Bent.

> [...]
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Jan Madsen Harder

Min afdøde farfar (MHRIP) hed Svend Børge Tue til fornavn (og mellemnavn?)

Anders Peter Johnsen

> [...]
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Tjah, jeg hedder selv Anders Peter (UDEN bindestreg!),
men jeg kender et par spøjse sammensatte navne:

Silas Arkibald (gym)
Alex André (arbejde)
Steen Nikolaj (skole)
Nikolaj Søren (arbejde)

Iøvrigt er der jo en hel underkatergori af navne med bindestreg mellem. Jeg
priser mig lykkelig for ikke at have een i mit navn!

Anders Peter Johnsen

Karsten Thomsen

Jeg kender en der hedder "Cent Hovaldt Kristian" + efternavn

The only way to surf, is on the net.

Collec2r

Oven i alle de tidligere nævnte er der selvfølgelig også klassikeren Karl
Ejnar.

Og så har jeg arbejdet sammen med en der hed Willy Otto.

Til sidst er der lige min afdøde farmor. Fulde navn: Jenny Johanne Johansen.

Collec2r

Rar Morfar

Hvad med Gorm Kornmåler ?

Det er det grimmeste navn jeg er stødt på!

MOrfar

- We don't like their sound, and guitar music is on the way out!

Decca Recording Co. rejecting the Beatles, 1962

Troels Lund Laursen

> Troels Lund Laursen wrote
>
> "Odd", er nu også meget god!

Ja det er en skam man ikke ser nogle flere af dem brugt i det virkelige
liv...

/Troels

Jonas Holt

> Nå, du er nok fra Aabybro. Jeg gik i børnehave med de samme brødre.

Kender du ikke nogen i andre byer end den du bor i? :-) Men er der kun den
samme, ved jeg nu hvor gammel du er...

Og den obligatoriske vits:

Folkeskole 1960
En bondemand sælger en sæk kartofler for 100 kr. Omkostningerne ved
fremstillingen udgør 4/5 af salgsprisen. Hvad er fortjenesten?

Realskole 1970
En landmand sælger en sæk kartofler for 100 kr. Produktionsomkostningerne
udgør 80 kr. Hvad er fortjenesten?

Gymnasium 1980
En producent indenfor levnedsmiddelbranchen sælger en mængde kartofler(K)
for en mængde penge(P). P har en mægtighed på 100. For mængden P gælder at
p er lig med 5 kr. Som stregmængde ////////////////////. Mængden af
produktionsomkost-ninger er i mægtighed mindre end P svarende til en
stregmængde(O) ////. Tegn O som en delmængde af P og angiv som
løsningsmængde(L) hvilken mægtighed profitten har.

Samlæst skoleform 1990
En landmand sælger en sæk kartofler for 100 kr. Produktionsomkostningerne er
80 kr og fortjenesten er 20 kr. Opgave: Understreg ordet kartofler og
diskutér det med din sidemand.

........... 2...
En privligert kaptalisk jorbeside beregne sej uratmesit en profit på 20 kr,
da han solte en sæk katoffler. Unersø teksen for gramattiske og
tajnsetninsfajl. Korigér opgavens formullerin og arragér sponttane
demonstrationer mod denne samfundssnylter.

mvh
Jonas Holt

Søren Jacob Lauritsen

Rar Morfar wrote

> Hvad med Gorm Kornmåler ?
>
> Det er det grimmeste navn jeg er stødt på!

Jeg hørte engang en fra en abonnementsafdeling fortælle om sjove navne,
de havde i deres kartotek, der var bla. en Hr. Urban Bedekølle.

Christian Muus

"Rar Morfar" <run...@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> - We don't like their sound, and guitar music is on the way out!
>
> Decca Recording Co. rejecting the Beatles, 1962

De må da have ombestemt sig, for jeg har set en gammel vinylsingle med
Beatles hvor der stod Decca på

--
Christian Muus

Daria

> [...]

krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Berith Gyda - min stedmor... damn håber ikke hun læser det :-)

Daria

Jan Madsen Harder

For år tilbage havde jeg en god ven. Vennens mor lød dette vidunderlige
navn:

Sigrid Augusta Justine (+efternavn)
Vi kaldte hende nu bare for Sis.

"Søren Jacob Lauritsen" <dev...@nospam.sjl.dk> skrev i en meddelelse

Kenneth Brun Nielsen

"Total Chaos" <t...@hotmail.com> wrote in message

> Så er det, at man ikke skal hedde Lem til efternavn.
> - - -
Lidt ligesom: Erik Schon...

Steen Kristensen

> [...]

krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Jeg har en kollega hvis fulde(!) navn er Kjeld Kirsten - måske ikke grimt,
men ihvertfald specielt...

Steen

Devast8or

Kjeld Kirsten? Er han trans? :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Steen Kristensen <steen@-spammer-vibskov.dk> wrote in message
news:3bc6caa3$0$238 >

Mickey

"Steen Kristensen" <steen@-spammer-vibskov.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en kollega hvis fulde(!) navn er Kjeld Kirsten - måske ikke grimt,
> men ihvertfald specielt...

der er en på den skole jeg går på der hedder Martin Helle...

Fenris

Eller en bekendt af mig der hedder Kurt Habenicht, jeg ved ikke om det
passer.

Bjarne Krog

Nu da vi er ved at være laaangt væk fra de "grimme sammensatte navne"

Jeg kender er par der ikke vil slå deres efternavne samme, gad vide
hvorfor.........

Han hedder Bolmar til efternavn og hun hedder Darling.
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Frank Mortensen

[SNIP]

> Sigrid Augusta Justine (+efternavn)
> Vi kaldte hende nu bare for Sis.

Godt at det første af hendes mange navne ikke startede med F, T eller P

Troels Lund Laursen

> Godt at det første af hendes mange navne ikke startede med F, T eller P

Hvorfor det? Fordi det ville forkortes FAJ, TAJ eller PAJ eller hvad?

/Troels

LazyA

"Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> wrote

> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Jeg har tre halvbrødre, der hedder:

Alf Martin
Knut Georg
og
Keld Erik.

Min personlige favorit er Alf Martin.

-
Anders

Søren Christiansen

Hvad med sviger far der hedder Leif Kurt og sviger mors brødre Kurt Palle,
Jan Alex og Per Carsten.
--
Hilsen / Regards
Søren C.

Martin Schou

> [...]
krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.

Min farfar hed
Sofus Emanuel Henry Villum Schou

//Martin Eddy Schou

Ja - det er fandme også et grimt navn

kjeldsen

jeg stødte på en fyr i receptionen på oslo energi.han hed ray henrik
kule.DET er åndsvagt

Frank Mortensen

"Troels Lund Laursen" <tll...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg ved ikke hvor "is" i "Sis" stammer fra (måske efternavnet?). Men jeg
regner med at "S" i "Sis" stammer fra fornavnet "Sigrid".
Udskifter man så navnet "Sigrid" med et navn der starter med F, T eller P,
så får man:
Fis, Tis og Pis.

MVH
Frank

Trine Kornum Christiansen

"Søren Lundfald" wrote:

> Jeg leder efter nogle grimme sammensatte navne (eks. John Lars). Eneste krav
> er at der er nogen der hedder det i virkeligheden.
>
> Mvh
> Søren Lundfald

Jeg har lige læst om en der har døbt sin 9 måneder gamle datter Ronja
Juliane!

Det burde næsten meldes til de sociale myndigheder, det må da være
omsorgssvigt. :)

/Trine

Jens Peter Karlsen

Sis er kort for sister og betyder søster.

Janus Hři

"Kate" <oli...@wanadoo.dknoget> skrev i en meddelelse

> Jeg gik i skole med en som hed Steen-Martin, fyren var såmænd flink
> nok, men det var et tåbeligt navn :-)

Fra Herlev?
--
Janus

Devast8or

Mine forældre så noget fra Norge i går, der var en der hed Per Arne.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Tomas O.

Devast8or skrev:

> Mine forældre så noget fra Norge i går, der var en der hed
> Per Arne.

Kunne man ikke overtale dig til at svare _under_ det du citerer
og klippe det væk du ikke svarer direkte på?:-)

--
Hilsen Tomas O. Foreningen For Flirtens Fremme:
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/

Kate

"Janus Høi" <hoi@ØØØjagi.com> wrote in

Ja, han boede i Herlev da jeg kendte ham. Det er nu ikke fra
folkeskolen jeg kendte ham, men fra Malerskolen.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Devast8or

Det med at klippe væk synes jeg nu også jeg plejer at gøre, men at svare
under bliver du lige nødt til at hjælpe mig lidt med. Hvordan får jeg OE til
automatisk at sætte min sig i bunden når jeg trykker reply?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Tomas O. <t...@gmx.net> wrote in message

Ingolf

Hvad fanden er der galt med Ingolf ?

Karl-børge er sq da værre

Tomas O.

Devast8or skrev:

> Det med at klippe væk synes jeg nu også jeg plejer at gøre,
> men at svare under bliver du lige nødt til at hjælpe mig lidt
> med. Hvordan får jeg OE til automatisk at sætte min sig i
> bunden når jeg trykker reply?

Ok :-) OE kan ikke det der. Derfor jeg har droppet den til fordel
for Xnews som er nem at gå til og nem at bruge.

OE er godt nok når man er ny på nettet, me efterhånden som tidne
går og MS ikke får rette lige netop den slags fejl, så er vi en
del der dropper den. Selvi version 6.0 er der stadig ret mange
standarder skidtet ikke overholder.. derfor ud med den og ind med
noget andet. Xnews er lige så fyr som OE, men fylder kun knap 700
kb at hente ned i stedet for 19mb(!)

Og så er den meget hurtig til at skifte gruppe :-)
OE's signatur adskiller overholder heller ikke standarden.

Xnews er faktisk et ret godt alternativ til OE og smutter du ind
forbi news:dk.edb.internet.software.mail+news er der mange der
vil hjælpe dig med at sætte den op :-)

Niels (G4S)

On Mon, 15 Oct 2001 21:40:11 +0200, "Devast8or"
<deva...@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

>Det med at klippe væk synes jeg nu også jeg plejer at gøre, men at svare
>under bliver du lige nødt til at hjælpe mig lidt med. Hvordan får jeg OE til
>automatisk at sætte min sig i bunden når jeg trykker reply?

Det gør du ikke.
Det er også smartere at starte i toppen og så køre nedad og slette det
du ikke svarer pån og skrive svar efter det du svarer på, efterhånden
som du "kommer frem" i indlægget.

--
/` g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen
\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay

Devast8or

Xnews har jeg prøvet, jeg synes det er forvirrende :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Tomas O. <t...@gmx.net> wrote in message

Jan Madsen Harder

"Jens Peter Karlsen" <jpka...@mvps.org> havde efter endt flid ved
computeren fået sammensat følgende:

> Sis er kort for sister og betyder søster.

Det var nu hverken fordi vi betragtede hende som en søster, eller fordi vi
ikke gad at kalde hende for Sigrid. Blot var hun altid blevet kaldt for Sis,
hvilket jeg som ven til sønnen i huset ikke havde den store intension om at
lave om.

Hun var (og er sikkert stadig) forøvrigt den mest søde og rare dame, man kan
tænke sig.

Mvh
JMH.

Tomas O.

Devast8or skrev:

> Xnews har jeg prøvet, jeg synes det er forvirrende :)

Ja sådan synes jeg også i 2 dage :-)

Nå men du vil beholde OE.. det giver dig bare ekstra arbejde..

Markér og klip din .sig ud.. skriv dit indlæg, slet det der skal
slettets skriv under det du svarer på og til sidst... sæt din
.sig ind i bunden.

Dette gjorde jeg i de 5 år jeg har brugt OE.

Janus Hři

>Det er nu ikke fra
> folkeskolen jeg kendte ham, men fra Malerskolen.

Åhhh.... Så kendte du måske også Theo Jandausch, "Psycholæreren fra SS"?
--
Janus

Anders

Jeg arbejde engang i en videobiks hvor en af kunderne hed Jesus Jesus - det
havde vi grineren over ofte.....

"Trine Kornum Christiansen" <t...@mail.dk> wrote in message

Ida Nielsen

Min mor som arbejder i en bank havde i sin tid en kunde med navnet
Tolvia-Dusine gæt hvilket nr. hun var i rækken
"Janus Høi" <hoi@ØØØjagi.com> skrev i en meddelelse

Kate

"Ida Nielsen" <id...@worldonline.dk> wrote in

> Min mor som arbejder i en bank havde i sin tid en kunde med navnet
> Tolvia-Dusine gæt hvilket nr. hun var i rækken

Gad vidst om hendes forældre ikke kunne li' hende :-) Det kan jo være
der ikke var nogle drenge imellem, 12 piger,huha ;-)

> "Janus Høi" <hoi@ØØØjagi.com> skrev i en meddelelse

Nej, det navn siger mig heldigvis ikke noget.

Poul

> Gad vidst om hendes forældre ikke kunne li' hende :-) Det kan jo være
> der ikke var nogle drenge imellem, 12 piger,huha ;-)

Ja, det var faktisk ikke et navn at give en der skulle overleve.

Poul

Ralph

Anders wrote:

> Jeg arbejde engang i en videobiks hvor en af kunderne hed Jesus Jesus - det
> havde vi grineren over ofte.....

I MIN læretid havde vi en kunde som hed(der) Erik Hjortshøj, Hjortshøjparken
nr. xx, xxxx Hjortshøj.

Jeg tror endda at han er Lars Hjortshøjs far (jeg har ikke så meget at ha´det
i, andet end jeg ved at Lars kommer fra samme område)

--
venligst
Ralph

Artax Lucifax

Okay.

Jeg har været til en barnedåb, hvor drengen kom til at hedde - Hold fast - Crilles Kristoffer.

Artax'en.

Jørgen E. Madsen

Nu gør han det nok ikke mere, men vores daværende kendte dansker Georg
Ulmer - det lød godt nok lidt pænere på fransk - eller Georg Carl - den
fantastiske klovn, som bl.a. gæstede Tivoli - men sikke navne på dansk.
I Holbæk hed(der?) en familie Sildehoved - de havde en stor
manufakturforretning i hvertfald frem til 60'erne som bar navnet
"Sildehoved" - stakkels familien.
En el-installatør i Skibby hedder Niels Carlo - specielt, men et navn man
husker.

Mvh. JørgenE

Chris Kjaer

In article <3bc5f95b$0$11603$ba62...@nntp01.dk.telia.net>, "Daria"
<Da...@nospammail1.stofanet.dk> wrote:

> "Søren Lundfald" <webwa...@forum.dk> wrote in message

> krav

> Berith Gyda - min stedmor... damn håber ikke hun læser det :-)
>
> Daria

Min 87-årige farmor har endnu ikke vænnet sig til at hedde
Olga Vibeke <efternavn>...

Chris

katja...@gmail.com

Jeg havde en vikar engang der hed Karsten-Bo.
Og som han sagde, hverken Karsten eller Bo, men Karsten-Bo. Sådan!

katja...@gmail.com

Synes Karl Ingolf er fedt!