sex og afføring ?

Peter Martyn

Et tabu emne så det batter.....men jeg er ligeglad !

Var nede i min lokale video-snask på Fredensborggade for
at låne et par porno-videoer. Ja......sådan ER det jo engang
imellem.

Gik ind i det bagerste lokale hvor alt det exstreme er og fandt
mappen "scat and piss" kikkede den igennem og fandt 2 video
kaldet "Shit Lovers 5+6 " . Tysk produktion med amatører. Upsedasse...
dem måtte jeg have med hjem til nærmere studie!

Det var de samme personer der deltog i begge video. Halvfede,blege,
lettere sygelige at se på MEN en ting jeg bemærkede var at de
fandme så ud til at kunne lide at smøre hinanden ind i det lort
der kom ud af dem. Både kvinder og mænde gik op i det med
stor fornøjelse. Jeg har sgu aldrig set noget ligende, men på en
eller anden bizarre måde virkede det kinky at se kvindernes
liderlige fornøjelse ved at deltage i løjerene.

Jeg må indrømme:Et er at se det på video, men at deltage ?

Men ok........hvem har ikke kneppet en kvinde i røven på
et tidspunkt og fået lidt på sjoveren ? Det tørrer man sgu'
bare af og knepper hende færdig. Ud og vaske pikken midt
i det hele det ? Det går ikke. .....men bagefter det er en anden
sag.

Henrik Steen Larsen

> [...]
> bare af og knepper hende færdig. Ud og vaske pikken midt
> i det hele det ? Det går ikke. .....men bagefter det er en anden

Jeg vælger at antage, at du ikke putter pikken op i skeden på hende
bagefter. Det er i hvert fald ikke smart hvis du gør det :-)

Jens Bruun

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> wrote in message

> Jeg vælger at antage, at du ikke putter pikken op i skeden på hende
> bagefter. Det er i hvert fald ikke smart hvis du gør det :-)

Hvorfor dog ikke? Den, der smører godt, kører godt.

--
-Jens B.

Puk

"Jens Bruun" <bruun...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor dog ikke? Den, der smører godt, kører godt.

Fordi de bakterier der findes i afføring kan være temmelig
skadelig i skeden på en kvinde.
Der er jo nogle ømtålelige slimhinder i skeden og de har ikke
godt af kontakten med bakterierne i afføringen.

Jeg har en veninde som blev ved med at få diverse
underlivssygdomme indtil hendes læge fandt ud af, at hun tørrede
sig bagfra og frem, når hun havde været på toilettet. Da først
hun fik besked på at gøre det omvendt forsvandt problemerne med
hendes underliv.

Mange hilsner
Puk :o)

Bo Warming

> Jeg vælger at antage, at du ikke putter pikken op i skeden på hende
> bagefter. Det er i hvert fald ikke smart hvis du gør det :-)
Lort er så uinteressant som nullermænd under sengen. Du kan ikke få
infektion af egne bakterier, så direkte skift fra røvhul til skede er
ufarlig Formodenlig. Men ulækkerhed vil selv få et antivanemenneske som
mig til at aftørre. Oftest er endetarm ren når ikke man lige står for at
skulle. Dog forstyrrer amfetamin og koffein naturlig rengøring..
Smøre-effekt som stakkels Jens"Tør"Bruun har problemer med, er bedre
med forhåndenværende slim/fedt(spyt, margarine, olie, vaseline, krem )

Bo Warming

> Der er jo nogle ømtålelige slimhinder i skeden og de har ikke
> godt af kontakten med bakterierne i afføringen.
Pigers underlivsbetændelser er især signaler om stress - og graviditet.
At beskylde partner eller perversiteter for medskyld er dum vanetænkning
.- skeden er jo altid fuld at milliarder af mikrober, som holder
hinanden i skak. Og alt tåles - og nakkeost, lort etc finder aldrig en
tom niche, så sygdom kan opstå. Men er pigen ude af psykisk balance, kan
mer eller mindre kortvarig infektion lave lidt rav i den. Vær glad for
signal - det viser du lever - det man ikke dør af bliver man stærkere
af.

Arne Jensen

Skal vi lige lade den stå et øjeblik.
Mest fordi mage til uvidende og idiotisk svar skal man eddermaneme
lede længe efter!

Afføring inderholder blandt andet coliforme bakterier. Det sker der
for så vidt ikke noget ved du har i din tarm.. Bortset fra at hvis de
får overtaget, kan du få en gang alvorlig ræsermave.. Har du
umiddelbart lyst til at få en urinvejsinfektion? Det tror jeg de
færreste piger har. Coliforme bakterier (blandt meget andet godt fra
anus) har intet at gøre andre steder i vores kropsåbninger.

Din filosofi omkring det man ikke dør af bliver man stærkere af..
Muligt, men derfor har jeg ikke synderligt megen lyst til at påfører
mig selv eller min partner unødig sygdom, fordi denne så bliver
stærkere. Og nej det er ikke al sygdom der er psykisk betonet.

Prøv du at tage en lang snak med din læge "to be" søn.. Har han samme
holdning siger jeg: Stakkels patienter!

ebbe

"Peter Martyn" <Jodle-...@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Et tabu emne så det batter.....men jeg er ligeglad !
>
> Var nede i min lokale video-snask på Fredensborggade for
> at låne et par porno-videoer. Ja......sådan ER det jo engang
> imellem.

Jeg har hørt at det er "in" at lægge sig ud i en grisestald nøgen og smører sig ind i alt
deres "pis og lort"
og spille den af medens grisene kikker på - Kan en bondemand bekræfte dette, at han
udlejer sin stald til menneskebrug og er det dyrevenligt.

Jeg vil ALDRIG prøve hverken pis eller lort....

Bo Warming

> Afføring inderholder blandt andet coliforme bakterier.

Er nogen person blevet syg af at egne tarmbakterier er kommet op i
urinrør eller skede?

Og nej det er ikke al sygdom der er psykisk betonet.

Giv eksempel - mange har afgørende
nødvendig-men-ikke-tilstrækkelig -betingelse i form af mikrobe - men
hvilken sygdom er helt uafhængig af psyke og dermed immunforsvar??

Peter Martyn

jeg syntes især det er ret kinky at grisene kikker på !

dyrevenligt ?

absolut. et lille afbræk i en triviel hverdag i grisestalden
vil selv en gris sætte pris på.

> [...]
dette, at han
> udlejer sin stald til menneskebrug og er det dyrevenligt.
>
> Jeg vil ALDRIG prøve hverken pis eller lort....

jeg syntes isæe

Arne Jensen

On Thu, 28 Nov 2002 19:32:51 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEY...@spammotel.com> wrote:

>Er nogen person blevet syg af at egne tarmbakterier er kommet op i
>urinrør eller skede?

Hvad betragter du som sygdom? ... OT så glem det
Læs Puk's indlæg

> Og nej det er ikke al sygdom der er psykisk betonet.

Så er vi trods alt enige om noget

>Giv eksempel - mange har afgørende
>nødvendig-men-ikke-tilstrækkelig -betingelse i form af mikrobe - men
>hvilken sygdom er helt uafhængig af psyke og dermed immunforsvar??

Tja: Syfilis, gonere', klamydia, Puk's veninde, For nu at holde mig
til noget der er relevant for denne gruppe.

<officiel mode on>

De må have mig undskyldt Hr. Warming.. undertegnede kan overhovedet
ikke finde noget som helst i deres mails der indikere en personlig
holdning, eller noget de evt. har oplevet i deres liv, som kunne være
til gavn for andre.. Altså det der kaldes debat.
De har indtil nu udelukkende stillet spørgsmål til det undertegnede
har skrevet, og ikke selv medvirket konstruktivt til løsning af andres
problemer..

Idet jeg ikke finder grund til at uddybe mine holdninger yderligere,
vil jeg undlade at svare på flere indlæg fra dem.

<officiel mode off>

Sådan helt uofficielt:
Det er irreterende at der sidder nogle rundt omkring i dk der bare
ikke vil deltage i en konstruktiv debat.. Der er ærgerligt at en
gruppe skal fyldes med provokationer og ligegyldigt nonsens fordi
"almindelige mennesker" ikke gider bruge deres tid i den, af den enkle
grund at de bliver skræmt væk af provokationer, ekstremiteter, "tænk
nu hvis naboen vidste at man læste den gruppe", ævl og kævl og hvad
ved jeg.

Når nu de fleste danskere (ifølge en undersøgelse) har sex 2-3 gange
om ugen, så er det da underligt at standarten herinde er så lav.

Man kan diskutere at en pædofil er blevet tævet i lang tid.. Det er jo
dejligt upersonligt..

Men et par der spørger (hvad der for mig virker seriøst) omkring
analsex får et par kommentarer. Dertil kommer så alle de aldeles
ligegyldige kommentarer.. og en tråd eller to til at provokere.

Hvor er ærligheden og venligheden blevet af?!

Det gælder naturligvis ikke alle i gruppen.. Jeg har nok haft en
dårlig dag/nat

Beklager det relativt OT indlæg (og dog)

Møffe

Det er ærgeligt at ytringsfriheden bruges til

Bo Warming

> Jeg vil ALDRIG prøve hverken pis eller lort....
Hvad har disse naturlige sager gjort dig?
Hvorfor de aggressive fordomme?
Sig mig - er du racist?
Iøvrigt er det sjovt så meget medierne er optaget af ekskrementer -
ulandshjælp til Vietnam er om latriner, og sygeplejens værste
fjendebillede er at patienter "ligger i deres eget....".
Min løsning er at man blir i seng/lænestol og pisser i glas, eller
lorter på avispapirlap. Sidstnævnte lægges derefter ned i stort
marmeladeglas, der siden når fuld tømmes i affaldsposen, lige før denne
bringes ned til udendørs container. Sådan fordomsfrihed kan virkelig
gavne de inkontinente o.a.

Bo Warming

Alle der kender til parisiske bohemer på Tolouse Lautrec og Guy de
Maupasants tid, ved at en kunstner med respekt for sig selv pralede af
at have syfilis.Selvfølgelig var der også ved denne sygdom et stort
psykosomatisk og
eller ulykkesfugl-aspekt - og hypokondri, og pådutning af sygdommen til
folk der aldrig kunne have fået den fx Nietzsche.Lissom aids idag er
finere end blot bøsse-narkoman-magerhed.
Jeg bad om dokumentation for at en infektionssygdom smitter lige meget
uanset selvtillid/immunforsvar. Da du ikke har sådan, dvs gir mig ret,
forstår jeg at du flygter fra debatten.?

J¤mfruen)

"Arne Jensen" <moe...@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Når nu de fleste danskere (ifølge en undersøgelse) har sex 2-3
gange
> om ugen, så er det da underligt at standarten herinde er så lav.

Må indrømme at jeg tænkte, Nåej ja - det er jo kun et gennemsnit
så der må være mange der trækker ned ;)

> [...]
> ligegyldige kommentarer.. og en tråd eller to til at provokere.
>
> Hvor er ærligheden og venligheden blevet af?!

For mig begyndte glæden ved denne nyhedsgruppe igen da jeg
begyndte at bruge filteret. Men jeg savner naturligvis stemningen
fra nogle af de gode gamle debatter.

> Det gælder naturligvis ikke alle i gruppen.. Jeg har nok haft en
> dårlig dag/nat

Ønsker fromt, at alle må have en god dag - og at den gode
stemning og on Topic indlæg må vælte frem.

> Beklager det relativt OT indlæg (og dog)

Syns det er ok at komme frem med sine frustrationer engang
imellem........men lad os sammen ( alle sammen) opbygge denne
nyhedsgruppe til det den kan blive.

Kærlige hilsner
J¤mfruen) Der er ligeglad med om naboen
læser med ;)

Arne Jensen

Tillykke du er den første i al den tid jeg har været på nettet der får
æren

PLONK

Henning

Arne Jensen wrote:

> Hvor er ærligheden og venligheden blevet af?!
>
> Det gælder naturligvis ikke alle i gruppen.. Jeg har nok haft en
> dårlig dag/nat

Der er kun et svar til idioter og useriøse indlæg!
Lad være med at svare dem!
De gider ikke fortsætte hvis de ikke får respons på deres
dumsmarte kommentarer.

MVH
Henning

fut. news:dk.snak.snik

Mai-Britt

"Arne Jensen" <moe...@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Arne

> [...]

<snip>

> [...]
> færreste piger har. Coliforme bakterier (blandt meget andet godt fra
> anus) har intet at gøre andre steder i vores kropsåbninger.

Nu er det absolut ikke for at være kværulant eller give Bo Warming ret - men
jeg faldt i anden sammenhæng over følgende - og kom i tanke om denne tråd -
derfor dette lille citat fra netdoktoren:
[citat]
Skedebetændelse også kaldet vaginitis forekommer, hvis man har øget vækst af
bakterier, virus eller svamp i skeden. Man har normalt et surt miljø i
skeden med en pH mellem 3,8 og 4,2. PH-værdien i skeden er afhængig af
menstruationscyklus,og ændres derfor hele tiden. Det sure miljø i skeden er
hensigtsmæssigt, da det regulerer bakteriefloraen. De mest forekommende
bakterier i skeden er mælkesyrebakterier, [obs]colibakterier[/obs],
stafylokokker og streptokokker som normalt findes hos sunde og raske
kvinder.

Man har dog mange andre grupper af bakterier i skeden, hvoraf nogle kan være
sygdomsfremkaldende. Hvis pH ændres kan det medføre overdreven vækst af
forskellige skedebakterier, hvilket er årsagen til skedebetændelsen. Man er
altså ikke blevet smittet af andre.

Man kan også blive smittet med fremmede bakterier og virus for eksempel ved
samleje eller andre former for sex, oralt eller analt.
[citat slut]
(læs selv resten på
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/skedebetaendese.htm)

> [...]
> mig selv eller min partner unødig sygdom, fordi denne så bliver
> stærkere. Og nej det er ikke al sygdom der er psykisk betonet.

Jeg kunne ikke være mere enig - så selvom der står at der er colibakterier i
skeden eller ej (jeg går ud fra de snakker om et ret begrænset omfang af
dem) - skal jeg sgu ikke ha' kalorius op i missen efter anal-sex - med
mindre den er vasket eller han bruger gummi til analsex som tages af inden
missen tages i brug igen... Jeg skal ikke friste skæbnen - især ikke da jeg
i forvejen har tendens til netop svamp (eller skedebetændelse som de kalder
det)

> Prøv du at tage en lang snak med din læge "to be" søn.. Har han samme
> holdning siger jeg: Stakkels patienter!

Nu skal du ikke ta' det her forkert - men i lige nøjagtig det her tilfælde
ville jeg måske ikke synes det var så stakkels patienter hvis han havde de
samme baggrundsliggende fakta - bare han kunne finde ud af at formulere dem
på en måde der ikke pisser folk af og får dem til at sætte ham i
kill-filter - det ville blive en noget tom praksis han får..

QnuZ
Mai-Britt

Bo Warming

> bare han kunne finde ud af at formulere dem
> på en måde der ikke pisser folk af og får dem til at sætte ham i
> kill-filter
Folk der praler af deres killfilter, er uimodtagelige for nytænkning.
Glem dem.
Brainstorming er om at sætte ny tanker igang - ikke at udstede
facitlister. Netdoktor-links matcher godt mine provokationer. Hvis du
havde givet BW ret - so what ? - gå efter bold, ej mand.Disse
infektioner er sjældent kroniske, så slap af. Men selvfølgelig er lidt
renlighed naturlig og æstetisk og normal og nem. Men drop hysteri.