Mødested for bøsser i København ?

Groover

Hej NG, min kones homosexuelle studiekammarat kommer på besøg til København
og har spurgt, om der er mødesteder (bøssebarer eller lignende) for hans
slags i København. Kan nogen give mig et tip ?
Groover

Knud Gert Ellentoft

"Groover" <wagner...@gmx.de> skrev :

>Hej NG, min kones homosexuelle studiekammarat kommer på besøg til København
>og har spurgt, om der er mødesteder (bøssebarer eller lignende) for hans
>slags i København. Kan nogen give mig et tip ?

Der går år og dag imellem jeg kommer til hovedstaden, så jeg
kender ikke så meget til det i dag.

Prøv at kig på http://www.gayguide.dk/dv/start.htm, selvom det er
lidt tyndt, hvad der er med.

Mads H. N. Jensen

Hej med dig...

Der er jo mange mødester. Pan, Sebastian, Heaven og Masken er nok de mest
populære for udenbysfolk. Nu ved jeg jo af kode grunde ikke hvor gammel
vedkommende er, men er man lidt ude over smarte cafeer og dansesteder, er
Centralhjørnet vistnok et godt bud.

Jeg ved ikke hvor opdaterede de er, men jeg tror nu nok den funker ret godt
den her side: http://www.copenhagen-gay-life.dk/

Mvh Mads
"Groover" <wagner...@gmx.de> wrote in message

Chokmah

send ham ned på cosy ( aner ikke hvordan det staves - men det er hard
core ) ellers er der maksen - også er der en æld gammel en - men den
ligger også i city og jeg tror faktisk det har været et bøsse mødested
siden 50-60 erne spøre rene eller nicholai - det ved det -
ellers kan han spørge i bare på Cosy de ved det !

men de har en formidabel morgen beufet til ok penge !

der kommer også masser af hetroer som mig selv om end det ligger en
5-6 år tilbage for at glo på homoer - specilt cosy -
der minder lidt om covert på den enste Lou reed plade jeg ikke har
take no prisnoers .

MvH
Bo MM

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Paro

"Mads H. N. Jensen" <ze...@person.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> populære for udenbysfolk. Nu ved jeg jo af kode grunde ikke hvor gammel
> vedkommende er, men er man lidt ude over smarte cafeer og dansesteder, er

"Sebastian" er lukket og lavet om til noget andet. "Café Oscar" tæt på Rådhuspladsen
er et godt sted, hvor jeg selv kommer, når jeg er i København.

/paro

Schöne junge Männer, die machen das Leben schön

pedermort...@gmail.com

Jeg tænder på fyre men hvordan møder
En med samme lyster klubber der må være steder for os