telefonsex, de gratis glæder!

Big dane

Hejsa i gruppen
Jeg har i mange år nydt godt af at dyrke telefonsex i stor stil. Der går
sport i, at snakke med søde piger, fornemme om det de gør er ægte eller bare
noget nareværk og så se, om man kan fortælle hinanden nogle frække
fantasier, der får den anden til at komme. Der er noget smukt og
urkraftagtigt i, at høre en vidt fremmed kvinde få en vild udløsning når hun
leger med sig selv til nogle af mine frække drømme og fantasier. Jeg har
faktisk også mødt enkelte af disse piger og udlevet lysterne fuldt ud i den
virkelige verden, men det er jeg ikke sikker på, at I tåler at høre mere om.
:-) Her følger en kort og sikkert mangelfuld guide til, hvordan du selv kan
komme ind i denne verden af ekstra kryderi til din frække leg med dig selv.
Der findes et miljø som gør en del i dette her, men det er bestemt ikke
gratis at deltage i. Her kommer nogle anvisninger til steder, hvor du mand
som kvinde kan dyrke noget behagelig telefonsex til en overkommelig pris
samt nogle fif til, hvordan det i praksis fungerer.

Tdc's mødetelefon.
Der har i mange mange år været en stor gruppe mennesker desværre mest mænd,
som ringer til denne tjeneste og får udløsning for mangt og meget. :-)
Det fungerer på den måde, at man ringer op til 4 gange 90 altså 90 90 90 90,
hvor man bliver bedt om at indtaste en 8-cifret kode, eller hvordan det nu
er hun siger. Prisen er 2 kroner i minuttet men er man heldig at fange en
godt liderlig partner at spille sammen med er pengene jo givet fantastisk
godt ud. Det er nok ikke lige noget du skal prøve fra arbejdspladsen. Det
kan i værste fald føre til en fyring, hvis du er ansat på en offentlig
institution, så det vil jeg ikke anbefale. :-)

Den kode, som har været den gængse gennem nu en del år: er 66666666.
Fantasifuldt ikke? :-)

Her er et par andre koder. Bøsser og bifile fyre bruger 4 * 25. Lesbiske
piger bruger 4 * 88. Der var også i en kort periode en lidt eksentrisk linje
4 * 10, hvor gifte mænd og kvinder søgte fræk adsprædelse med andre gifte,
men den tror jeg nu nok er gået i glemmebogen igen. Der kan kun deltage
optil 9 personer, så når 4 * 66 er fyldt op plejer man at gå på 4 * 55, men
det er nu længe siden, at systemet har været så overfyldt. Faktisk er
peektidspunkterne så vidt jeg ved, omkring kl. 12 middag og 20 aften.

Hvordan foregår det så.
4 x 66 er nok den, som har mest trafik og her kommer alle slags mennesker.
Både almindelige heteroer, gamle grissebasser, trans-seksuelle og andre mere
eller mindre interessante typer. (også nogle meget uinteressante) :-)

Når du ringer op og har trykket de 8 * 8 og kommer igennem vil der nok lyde
et evindeligt antal spørgsmål i stil med: "Er der en liderlige dame"? Eller
"Er der en fyr til en fyr?" Du skal ikke tage dig så meget af
tomgangssnakken, men bare stille og roligt sætte dig til at lytte eller tale
med nogle af dem, der er der - hvordan du nu har lyst. Det skal siges, at
der er nogle idioter, med kontaktbesvær, som dårligt tåler, at man taler
normalt sammen og dette kan resultere i, at de trykker vedvarende på
knapperne på deres telefon. Det skal man bare enten overhøre eller lægge på
og komme igen lidt senere. I det hele taget er der meget stønneri og ind
imellem meget vulgær tale, som man bare skal ignorere og ikke lade sig hidse
op over. :-) JO altså man kan da godt lade sig hidse op af det, men så skal
det sgu være på den frække måde. :-) Det andet er grundlæggend det
vandalerne ønsker og den tilfredsstillelse synes jeg ikke de skal have.

Du er nærmest nok nødt til at finde din egen stil og blande dig i hylekoret
af værdigt trængende sexlegekammerater, for der er vel så vidt jeg ved ingen
anden måde, at sende noget ud via en telefon på? - :-)

Hvordan kommer man så videre?
Jo det næste skridt når man har fundet en man vil noget mere med er ofte at
skifte til et mere uforstyrret rum. Her aftaler man en kode. Det kan være
den enes alder fire gange f.eks. 4 x 39 (husk nu at nogle af numrene bruges
til andet). Når I har aftalt et nummer lægger man på og ringer op igen med
den aftalte kode 4 * xx.

Men der er masser af ulemper ved denne fremgangsmåde. Den største er nok, at
de andre liderlige hanhunde lister med over for at lytte/spille med. En
anden er, at der somme tider er zappere, som bare forsøger sig med at prøve
diverse numre. Det må være en ret dyr og rimelig dum sport, men de findes
altså. :-) Et fif er, at hvis du snakker med en i længere tid, så fortæl kun
din alder og vent så nogle minuter med at skifte. Så er der en chance for,
at de andre nokkefår har glemt den, eller er gået helt af linjen, men den du
taler med vil sandsynligvis stadig kunne huske den. :-) Et andet fif er at
være hammer hurtig på tasterne for at komme ind før nogen andre.

Hvis du og din partner er de første som kommer ind kan du skynde dig at
slynge et andet nummer ud I skal gå over på, hvis I får selskab. Det hjælper
nogle gange, men ofte er de garvede brugere af systemet langt hurtigere end
den frækkert du lige har udset dig at lege sammen med og så må I ty til den
dårligste løsning. Han/hun kan udlevere sit nummer.

NB. Det kan ikke siges tydeligt nok. Vær meget varsom med, hvem du giver dit
nummer til. Der findes altså syge typer, som kan finde på at kime dig ned i
timevis, hvis de får fat på dit nummer.

Ja her var lige lidt inspiration til, hvordan man kan udvidde glæden ved
onnani med en ny aktivitet.

Lad endelig høre, hvis I kender andre steder, hvor samme sport kan dyrkes.
Hvis vi ellers tør kunne nogle af os jo mødes derinde på et tidspunkt med en
bestemt kode. :-) Men det kan vi jo altid vende tilbage til.

Mange frække hilsner
BD

Johan

"Big dane" <sex-s...@dksex.dk> wrote in message
> Jeg har i mange år nydt godt af at dyrke telefonsex i stor stil. *snip*

Hvis jeg var antropolog ville jeg nok se lidt anderledes på det, end som nu,
hvor jeg bare synes, at det lyder enormt trist.

Peter Ole Kvint

Er du klar over at kvinder også findes i 3D?

Er du klar over at din telefon regning vokser?

Big dane

Hejsa Johan

> Hvis jeg var antropolog ville jeg nok se lidt anderledes på det, end som
nu,
> hvor jeg bare synes, at det lyder enormt trist.

Hvorfor dog? Hvori består det triste?

BD

Big dane

"Peter Ole Kvint" <dsl9...@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er du klar over at kvinder også findes i 3D?

Uha ja det kan jeg love dig! :-)
Jeg er 33 nu og mener nok, at jeg har et rigtig godt kendskab til den
version af kvinden. :-) Og det er bestemt en viden jeg stadig har masser af
lyst til at bygge videre på, så du kan være ganske rolig.

> Er du klar over at din telefon regning vokser?

Jeg er jo ikke dum vel? :-)
Men man træffer så mange valg her i livet. Nogle lejer p-film andre går til
ludere ja sex-industrien spinder virkelig guld på vore lyster. Jeg mener
ikke min interesse i den sammenhæng er hverken værre eller bedre end andres.
Som sagt er det for mig blot et ekstra kryderi til at peppe onnanien lidt
op. Mit indlæg var også ment som en appetitvækker hvis der skulle være andre
med slige interesser.

BD

jens

> [...]
> Som sagt er det for mig blot et ekstra kryderi til at peppe onnanien lidt
> op. Mit indlæg var også ment som en appetitvækker hvis der skulle være

Tlf sex har aldrig sagt mig noget, medmindre det er med min kæreste, i en
periode hvor man er meget væk fra hinanden.
Men bortset fra det, var det et spændene indlæg, men jeg kan ikke lade være
med at tænke på tlf. regningen (ved godt det er et valg du har taget og det
er da helt ok), men hvorfor bruger man ikke f.eks. skype eller msn.

Jens

Johan

"Big dane" <sex-s...@dksex.dk> wrote in message

I er en stor flok (hovedsagligt mænd), som i årevis har oparbejdet systemer
og evner til at opnå en partner til fællesstønneri. Hvis du tæller stønneri
som en perversion, som kan give et særligt kick (som SM, eller sådan noget),
så er det selvfølgelig godt for jer. Men ellers har i gået gennem en masse
besvær (og gør det stadig), bare for at holde noget i den anden hånd, og
høre en stemme i øret imens... Vi andre bruger tiden imens til at blive
bedre til at score den virkelige vare ;-) og så må vi jo blive så meget
bedre end dig til det :-)
Måske er det bare mig, som er meget mere visuelt orienteret end auditivt
(mmmh, porno).

Onani er for resten et sjovt emne, idet det stadig er ret tabubelagt. Men:
Det ligger jo i tiden at man godt må tænke på sig selv, være egoistisk, give
sig selv det man inderst inde har brug for. Forkæle sig selv med en gang
massage, eller en god kop kaffe... Men at forkæle sig selv med en god
orgasme - så langt rækker moden ikke.

Mvh Johan

vadmand

"Johan" <dsl1...@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig selv det man inderst inde har brug for. Forkæle sig selv med en gang
> massage, eller en god kop kaffe... Men at forkæle sig selv med en god

Kender du Ørkenns Sønner-sangen "Jeg vil være seksuel - ikke med dig, men
med mig sæl"?

PerV.

Harald Jensen

"Big dane" <sex-s...@dksex.dk> skrev i en meddelelse

> Ja her var lige lidt inspiration til, hvordan man kan udvidde glæden ved
> onnani med en ny aktivitet.

Hvad med os med blokeret 90-adgang.
Hvad siger tasteturet til engang sperm ?

mvh
Harald Jensen
Borger

A. Barney

Der var ikke den store forståelse her i gruppen for det i øvrigt
udmærkede tidsfordriv...

Jeg gjorde det selv meget en overgang - tilbage midt i firserne da det
hed 0059, over en periode på måske 3-4 år. Det svære var at få kontakt
med nogen, for der var ikke mange procent af dem der ringede på 0059 der
var kvinder. Men nogen gange lykkedes det, og hvis man først var kommet
så langt som til at snakke privat var chancen for at det skulle udvikle
sig til telefonsex omkring fifty-fifty. Så der var en hel del af de
kvinder der ringede der ville andet end bare hyggesnakke :-) Jeg har
ikke tal på hvor mange jeg gjorde det sammen med, måske 25 - 30 stykker.
Af dem var kun ganske få one-night-stands, de fleste havde jeg kontakt
med i kortere eller længere perioder. Jeg havde sjældent mindre end to
og af og til op til 4-5 stykker som jeg kunne ringe til, afhængig af
hvis stemme jeg gerne ville høre... Ak ja, det var tider - fede tider!
Af dem jeg traf på telefonen mødte jeg 5 og var i seng med de 3 - også i
kortere perioder.

Dengang var der kun en mulighed for at snakke privat, og det var ved at
give sit private telefonnummer. Selv om det blev forsøgt kamufleret et
godt stykke henne i samtalen ved "din alder plus xx" el.l. for hver
talgruppe skete det alligevel enkelte gange at en stønner havde lyttet
med hele vejen og kom kvinden i forkøbet. Da jeg inden for en kort
periode havde flere tilfælde at telefonterror holdt jeg op. og desuden
må jeg indrømme at telefonregningen var lidt høj :-)

Det Big dane beskriver i sit indlæg er jo en måde at score på, og er det
ikke noget vi alle sammen har behov for - en gang imellem? Så jeg kan
ikke se nogen grund til at have ondt af det.

Andreas

Henning

"A. Barney" <p4...@netscape.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke noget vi alle sammen har behov for - en gang imellem? Så jeg kan
> ikke se nogen grund til at have ondt af det.

Tjah :-) Det er sgu da sjovt og kan ofte gøre en liderlig, når der er
genklang, jeg har i perioder udvekslet frække mails med nogen jeg
har kontaktet på scor, haft et par telf. veninder, hvor vi har siddet
i hver sin del af landet og tilfredsstillet os selv imedens, det var
mere spændende end pornofilm *GGG*

MVH
Henning

Johan

"A. Barney" <p4...@netscape.net> wrote in message

> Der var ikke den store forståelse her i gruppen for det i øvrigt
> udmærkede tidsfordriv...
*snip*

> Det Big dane beskriver i sit indlæg er jo en måde at score på, og er det
> ikke noget vi alle sammen har behov for - en gang imellem? Så jeg kan
> ikke se nogen grund til at have ondt af det.

Du har vist ikke hørt tonen, når nogen har "ondt af det" :-) Vent til den
næste pædofili- eller blotter-diskussion kommer igang.
Nej - det lader bare til, at mange opfatter det som en rimelig fattig
oplevelse. Men hver sin lyst. Jeg kunne iøvrigt forestille mig, at kvinder
generelt er mere til tlf. sex end mænd... Hvis ellers det er med én de
kender.

Mvh Johan

Johan

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

Hæ hæ - fandt teksten på Google
http://www.fissefissefezfez.dk/Sangene/show1/seksuel.html
Meget sød. Men generelt ville jeg foretrække den virkelige vare når den var
til rådighed... Generelt ;-)

Mvh Johan

Rene' Hjorth

[Johan | Thu, 18 Mar 2004 00:40:21 +0100]

>Hvis jeg var antropolog ville jeg nok se lidt anderledes på det, end som nu,
>hvor jeg bare synes, at det lyder enormt trist.

Godt nok kan "Big Dane" ikke li' bøsser, men jeg ville nu alligevel tage
ham lidt i forsvar :)

Først: Hvad trist er der i onani i sig selv? Selvom jeg f.eks. har en
sexglad partner og diverse små legekammerater, kan jeg da sagtens falde
til at også nyde onani, og det tror jeg at du kan se hos næsten enhver
mand.

Dernæst, hvis man nyder at fantasere mens man onanerer (og hvem gør ikke
det), er det da kun ganske naturligt for nogle at tilføre det krydderi
at udveksle fantasier med andre mens man onanerer - man kan sagtens
forstille sig at partneren i den anden ende af røret kan bruge
ingredienser fra ens fantasi.

Sex, altså den virkelige handling, kræver en masse ting omkring tid og
spilleregler for hvad man kan og ikke kan; med onani er alting tilladt
og kræver ingen ekstra tid, så et konkret behov kan lynhurtigt løses med
til rask telefon/cybersex.

Jeg kan måske forstå hvorfor du synes at det er trist hvis "Big Dane"
argumenterede for at erstatte enhver menneskelig kontakt med telefonsex,
men det er jo IKKE tilfældet... alt hvad han gør er at anbefale et godt
krydderi til eksisterende (dejlig) onani.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Jane

Men hver sin lyst. Jeg kunne iøvrigt forestille mig, at kvinder
>generelt er mere til tlf. sex end mænd... Hvis ellers det er med én de
>kender.

Hvis det endelig skal være sådan noget, så er jeg mere til chat. Og
hvis det er en rigtig fræk chat, så kan den jo altid gå over i
tlf.sex. Det er jo trods alt alligevel svært at stønne på skrift :)
Ihvertfald hvis man skal ha noget ud af det stønneri - og hinandens
ophidsede stemmer :)

På fx scor-chatten kan man udmærket gejle hinanden op med diverse
fantasier.

En ting jeg dog ikke bryder mig om er fakes og transer, der ikke står
ved hvem de er. Altså det er helt i orden at være anonym, men det
skuffer mig, når jeg finder ud af, at personen er en anden end den, de
udgiver sig for. Jeg vil meget hellere have at folk er ærlige omkring
dem selv og deres seksualitet, og så kan man jo altid tage den derfra
med diverse rollespil. At en mand har lyst til at spille kvinde er
helt i orden med mig. Jeg kan selvfølgelig godt forstå at nogle føler
sig nødsaget til at lyve omkring sig selv, men jeg synes det er et
brud på tilliden, og jeg føler mig snydt. Det fremmer ikke min lyst
til at gøre det igen.
Og jeg synes heller ikke det fremmer transernes sag, at der er nogle
der er uærlige og lyver. Hvorfor dog ikke stå ved, hvem man er?

Nå, det var lige min 25-øre

Med venlig hilsen
Jane

Henning

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
> sexglad partner og diverse små legekammerater, kan jeg da sagtens
> falde til at også nyde onani, og det tror jeg at du kan se hos næsten

Hej Rene' :-)

Du har ret, faktisk onanere jeg oftere, når mit sexliv er godt og fungere
problemløst, end når det går dårligt og utilfredsstillende :-)

MVH
Henning

Big dane

Hej René
You got it, bøsse eller ej. :-)

BD
"Rene' Hjorth" <rhj...@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Big dane

Hejsa Jens
Tak fordi du synes om mit indlæg.

> [...]
det
> er da helt ok), men hvorfor bruger man ikke f.eks. skype eller msn.

Det er forsøgt med msn. Der synes jeg lyden er dårlig, men webcam kan så
heldigvis kompensere en del for det. :-) Desværre er mange lidt generte med
webcam, så det bliver som regel ved snak eller chat. I sin tid brugte jeg
meget netmeeting hvor man kunne finde nogle gode adult servere at mødes på.
Disse er nu floodded med alverdens dumme reklamer, så det er tidsspilde at
bruge dem.

Skype er en kanon god ide, så den vil jeg lige kigge nærmere på. Der er det
nemlig let at finde nogle at snakke med.

BD

jens

> Hejsa Jens
> Tak fordi du synes om mit indlæg.

såmen mig der takker

> Skype er en kanon god ide, så den vil jeg lige kigge nærmere på. Der er
det
> nemlig let at finde nogle at snakke med.

Ja jeg kunne forestille mig at det kunne bruges

Jens

freder...@gmail.com

Hej Jane
Skal vi chatte?

John

Hallo er der nogle der har lyst at tale frækt med mig

dann...@gmail.com

Ja tak

bertilleide...@gmail.com

søndag den 18. november 2018 kl. 20.21.41 UTC+1 skrev dann...@gmail.com:
> Ja tak

fræk sex snak. min pik er liderlig og stiv

dann...@gmail.com

Hej

dann...@gmail.com

Må jeg ringe

Bo M. Mogensen

Den 30-11-2017 kl. 00:29 skrev John:
> Hallo er der nogle der har lyst at tale frækt med mig

Prøv Steen Johansen
Message has been deleted

dann...@gmail.com

Hej piger telefon sex