den mest SEXED film Cannibal Holocaust

Bo M Mogensen

har sgu lige fundet den jeg troede "eaten alive" var *slem* men den
her sparker altså røw :))) måske lidt søgt i forhold til eaten alive -
der minder den her om en forbedret ud gave af den midelmådige film
wicth vlair projekt eller hwa fan det var den hed !

men her er den sgu : Cannibal Holocaust ....

jeg har ellers altid synes caligula var den fedetse ... man skal bare
rode rundt i de her horror film fra 70 erne på low beuget så for man
altså noget for pengene :)

Movie Information....: http://us.imdb.com/title/tt0078935/

den ligger pt i dk.binaer.film ja selvfølig ikke for tdc kunder der
ikke har den gruppe !
--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming
That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5 )

nusle

"Bo M Mogensen" <cho...@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
>
> jeg har ellers altid synes caligula var den fedetse ... man skal bare
> rode rundt i de her horror film fra 70 erne på low beuget så for man

Jamen, er det ikke stadig den redigerede (censurerede) udgave
du har fat i?

Sexet, det ved jeg nu heller ikke om jeg vil kalde den - men der
er da nogle ret brutale scener med voldtægt og afstraffelse, som
jeg stadig kan huske her 20 år efter jeg så den ;-)

mange hilsner
nusle

Bo M Mogensen

On Sun, 14 Sep 2003 19:59:27 +0200, "nusle" <nu...@mail.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <cho...@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Jamen, er det ikke stadig den redigerede (censurerede) udgave
>du har fat i?

ja men man kan ikke få fat den usensurerede udgave af canibal ferox på
dvd .....

>Sexet, det ved jeg nu heller ikke om jeg vil kalde den -

jamen det her er noget andet ...en anden film fra 1975 .... formidable

> men der
>er da nogle ret brutale scener med voldtægt og afstraffelse, som
>jeg stadig kan huske her 20 år efter jeg så den ;-)

Ohh ja men det er der også i den her - Ohhh jeg sider og jupler HA HA
HA SVENSKERNE SAGDE NEJ ha ha ha til den forbanede Euro :))

Ohh jeg hader det forbande beukrati - så jeg vil tro Anders Fogh næppe
har det helt så slemt som hende der blive vodtlaget i slutningen af
denne Cannibal Holocaust ..... men jeg tror sgu det er tæt på en skam
uffe ikke længer gør sig gældene i poltik mere .... det var det
fedeste og se ham se tvær ud Nå der Blev sagt NEJ TIL EU HA HA
HA...RØVHULDER ...

--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad
øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."

nusle

"Bo M Mogensen" <cho...@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> ja men man kan ikke få fat den usensurerede udgave af canibal ferox på
> dvd .....

> jamen det her er noget andet ...en anden film fra 1975 .... formidable

Jeg kender godt Cannibal Holocaust :-)

> Ohh ja men det er der også i den her

Fordi vi snakker om den samme - jeg mente bare den var blevet
censureret på.

> har det helt så slemt som hende der blive vodtlaget i slutningen af
> denne Cannibal Holocaust .....

Jamen, det er da den, hvor de æder en skildpadde (eller noget
lignende) og hvor de filmer hinanden blive slået ihjel af cannibaler
ikk'?

Så er det den samme vi snakker om - og ja, der er f.eks. en ret
rå voldtægtsscene.

mange hilsner
nusle

pet detektive

> ja men man kan ikke få fat den usensurerede udgave af canibal ferox på
> dvd .....

Hej Bo.
canibal ferox , kan du købe ved www.dvdboxoffice.com til 195 kr i special
edition, gratis levering, men det tar ca et par uger, da det er fra canada..

Bo M Mogensen

On Mon, 15 Sep 2003 00:09:51 +0200, "nusle" <nu...@mail.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <cho...@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Jeg kender godt Cannibal Holocaust :-)

jeg tror sgu jeg har bestilt en forkert ....

>Fordi vi snakker om den samme - jeg mente bare den var blevet
>censureret på.

jamen det er den også men jeg har måske taget fejl af den her også
canibal ferox som jeg har købt ... men den skulle de nemligt have
været i retten med ...

>Jamen, det er da den, hvor de æder en skildpadde (eller noget
>lignende) og hvor de filmer hinanden blive slået ihjel af cannibaler
>ikk'?

yeps det er den jeg lige har fået ....

>Så er det den samme vi snakker om - og ja, der er f.eks. en ret
>rå voldtægtsscene.

den er FED !!!
jeg har spillet den af til den 3 gang i dag :))))
men hun bliver da ikke ædt ? der er altså også noget fedt over de her
utjkede 70 er trusser hun har på - den tid det tager før de ryger hun
har sgu køns behårding og det hele .... det er fanme wild ...og dne
der måde hvor på de holder hende i luften og spreder hendes ben imen
hun bliver voldtaget på skift ohhh det er for godt :))

--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming

Bo M Mogensen

jamen jeg har den fandt den faktisk her hjemme til Puhh 165 kr tror
jeg der var en i film gruppen der viste hvor man kunne få den .....
men det er jo den skårne version jeg har .... jeg jo gern have the raw
cut :)

nusle

"Bo M Mogensen" <cho...@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> den er FED !!!

Ja.

> jeg har spillet den af til den 3 gang i dag :))))

Good for you :-)

> men hun bliver da ikke ædt ?

Jeg mener, at der er lagt op til det - men jeg kan jo snildt
huske forkert, da det er henved 20 år siden jeg så den
(en noget rå omgang for en 12-13 årig vil jeg lige sige,
men jeg var fascineret).

Henning

nusle wrote:
> [...]

> huske forkert, da det er henved 20 år siden jeg så den
> (en noget rå omgang for en 12-13 årig vil jeg lige sige,

Hvis jeg får mig taget sammen til det, kan jeg se den
igennem i løbet af denne uge og fortælle dig om hun
bliver ædt eller ej.
Jeg husker noget om en film med nazister/facister,
hvor kvinder også bliver skudt og torteret, voldtaget
etc. måske var den Italiensk, men een af cenerne
ser man en kvinde blive skudt gennem den ene
brystvorte, meget andet kan jeg egentlig ikke huske
fra den film, som må være fra 70'erne?
Jeg mener den var fra før den Brazilianske? film hvor
man åd, horede, drak og blev skudt ned fra svingende
trapez med bue og pil over en swimming-pool fyldt
med pirat-fisk?

Sex og vold har vist været et yndet tema siden tidernes
morgen.

MVH
Henning

Henning

Henning wrote:

> Hvis jeg får mig taget sammen til det, kan jeg se den
> igennem i løbet af denne uge og fortælle dig om hun
> bliver ædt eller ej.

Hun blev bare voldtaget og fik hovedet kappet af, velfortjent
efter at gruppen jo startede med at samle kanibalerne sammen
og forsøge at brænde dem inde i deres stråhytter, medens
de "dokumentar-filmede" :-)

MVH
Henning

*.*

> [...]

>er da nogle ret brutale scener med voldtægt og afstraffelse, som
>jeg stadig kan huske her 20 år efter jeg så den ;-)

du må se dem igen :)