Prøv telefon sex med liderlige Tania

Savini

Er du til liderlig telefon sex? Vil du ikke betale for at snakke med en
maskine? Så grib knoglen og ring til 22910457. Dette er ikke nr. til Smask
liderlige og altid våde Tania men derimod nr. til en fyr som vil give dig et
konto nr. hvorpå du skal indsætte x antal kr. alt afhængig af om du vil
benytte div. tilbud når han kan se din betaling er gået ind vil du modtage
Tanias nr. Det koster ikke ekstra hvis du ringer fra mobil. Det er samme
takst. Vi kan vidst godt sige dette er Danmarks billigste telefon sex.

Lidt om Tania.

Tania er 29 år, med mørkt skulderlangt hår. Hun har ÆGTE C-skål. Tania er
med på den væreste så længe det ikke er børn og dyresex i skal tale om.
Tania har en pikant barberet fisse som hun elsker at lege med. Hun mangler
bare dig til at give hende instrukser.

Tør du snakke med Tania?

Sott

"Savini" <nor...@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hey Thomas (T.H.A).

Det er for dumt at klaske sit mobilnummer herind, når
det er så let lige at søge på det og finde dit fulde navn
+ adresse.... ikke smart Bøv!

Søs

Tjuntte

Thomas Hauerslev Andersen
Klintevej 15
9560 Hadsund
Tlf 22 91 04 57

Find dig en levevej

Knud Gert Ellentoft

Tue, 4 Dec 2001 07:20:01 +0100, skrev "Tjuntte"
<mot...@hotmail.com>:

>Find dig en levevej

Det er jo det han prøver på...

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Chokmah @lias R@bi@s the dog*

On Mon, 3 Dec 2001 22:49:25 +0100, "Savini" <nor...@worldonline.dk>
wrote:

>Třr du snakke med Tania?

Řhh ja .... indrřmmet jeg var helst fri og dte bliver fanme ove rmit
lig at jeg vil betale for det og sgu da slet ikke til en mobil ...
hvad er det for noget pis det her :-) ?
MvH
Bo

Savini

Grunden til at mit rigtige mobil nr. er på er fordi jeg ikke er en svindler.
Hvorfor betale store bobs for at tale med en maskine, når man nu kan snakke
med en pige som gerne vil.

Alle bruger telefon sex. Udbyderne har fundet telefon sex som en leve vej så
hvorfor ikke også mig?

Hvis man ikke kan klare lugten i bageriet burde man fordufte, ik'?!

Thomas

NH

> [...]

> hvorfor ikke også mig?
>
> Hvis man ikke kan klare lugten i bageriet burde man fordufte, ik'?!

Du har ikke fattet en skid. Vi vil ikke se dine spam piger her og ej heller
diskuterer dem eller dig. D
u må sørme betale for den reklame du skal have og det skal ikke være her.

Håber at du kan fatte det.

Niels

Britta

Hej Thomas,

"Savini" <nor...@worldonline.dk> wrote in message

> Er du til liderlig telefon sex? Vil du ikke betale
for at snakke med en maskine?

Du undrer dig måske over at du har fået så mange
uvenlige svar. Hvis man kommer til at fejlbegå sig på det danske
usenet, får man normalt en venlig forklaring på hvad man har
gjort
forkert, samt hvordan man kan rette det. Jeg kan ikke se det er
sket
i dit tilfælde, hvilket ikke er så konstruktivt.

Det du har gjort forkert er at du har sendt annoncer
til en debatgruppe, hvilket aldrig er velset. www.usenet.dk er
et godt sted at læse om hvordan usenet fungerer.

Umiddelbart ser det ud til at dk.marked.kommerciel er
en relevant gruppe til dit telefonsexopslag, men jeg er usikker,
derfor; kære mere erfarne usenetbrugere, ret mig hvis jeg tager
fejl, og foreslå evt. den rigtige gruppe.

Du kan læse mere om gruppen her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.kommerciel

Dit stillingsopslag:
vuSO7.676$9p.9...@news010.worldonline.dk
hører nok bedst hjemme i dk.opslag stillinger, men
igen, ret mig hvis jeg tager fejl.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.opslag.stillinger

Alt dette skrevet ud fra den antagelse at du er
begynder på usenet, så velkommen til.

Med venlig hilsen,
Britta, som aldrig har skrevet en vejledning før, men
som lod sig provokere for denne ene gangs skyld.

FUT dk.admin.netikette, som er den gruppe hvor dette
bør debateres.
Cc til Thomas.

Michael Bested

> Hvis man ikke kan klare lugten i bageriet burde man fordufte, ik'?!

Øhh... Dit indlæg hører slet ikke til her, Fætter BR!

--
Mvh.
Michael Bested

dann...@gmail.com