sidespring/2. forhold

Stefan Tolkmitt

Jeg er ny i gruppen og har et spørgesmål til diskussion:
Jeg har været i en fast forhold i 4 år og kan ikke klage over noget.
For en uge siden har jeg mødt en kvinde som kunne godt tænke sig et rent
sex-forhold.
Det er noget af et tilbud - or what?
P.S. Jeg har ikke tænkt mig at forlade min kærste!

Tomas O.

Stefan Tolkmitt skrev i meddelelsen <3640990B...@post3.tele.dk>...

Ja det kan vel kun komme an på to ting

1. din samvittighed
2. dit forhold til din nuværende kæreste

MVH
Tomas O.

Labofa

Hej Stefan

Gør det ikke - det holder ikke i længden, og kan du respektere dig selv (og
din kæreste) hvis du gør det.

Jesper

Stefan Tolkmitt <tolk...@post3.tele.dk> wrote in article

Jesper Bech

Jeg prøver igen - helst med eget navn....

Peder Vendelbo Mikkelsen

Stefan Tolkmitt skrev i meddelelsen
<3640990B...@post3.tele.dk>...
>Jeg er ny i gruppen og har et spørges-
>mål til diskussion:

Velkommen.

>Jeg har været i en fast forhold i 4 år og
>kan ikke klage over noget. For en uge

>siden har jeg mødt en kvinde som kun-

>ne godt tænke sig et rent sex-forhold.

Hvad siger kæresten til det ?

Du har da fortalt det, ikke ?

Når i har haft et forhold i 4 år, så har
i vel ikke nogen hemmeligheder for
hinanden mere.

>Det er noget af et tilbud - or what?

Ja hvis du vil af med din kæreste.

>P.S. Jeg har ikke tænkt mig at forlade
>min kærste!

Den var værre. Hvis du vil til at benytte
dig af tilbuddet, kan du godt begynde
at samle på argumenter for, at du gerne
vil i seng med en anden.

Lad være med at forsøge at "køre" to
forhold på en gang, du kan ikke gennem-
føre det, se bare på Clinton.

De kvinder jeg har mødt, som kun var inter-
esseret i et "rent" sex-forhold, ender altid
med at ville mere end det og så kommer
balladen, hvis ikke du har samme interesse.

Ovenstående er ikke for at være negativ,
det er blot min erfaring.

Med venlig hilsen

Peder

Stefan Tolkmitt

Forholdet fejler ingenting - bortset fra at min kærste mener at jeg er alt
for aktiv mht vores sexlivet.

"Tomas O." wrote:

> [...]

Tommy Bruus-Jensen

Jeg forstår udemærket at du er fristet! Hvis den ene i et forhold har et
markant større sexbehov en den anden, kan der da godt opstå problemer...

MEN en affære er ikke løsningen på dit problem! For det første er sex uden
følelser ikke helt det samme! For det andet er der mange konsekvenser ved et
sidespring (dårlig samvittighed - som bevirker man ikke er i stand til at
nyde den "smule" sex man får hjemme)
For det tredie skal man jo bruge gummi! Og det er virkelig røvsygt!

Jeg har flere kammerater som har taget turen - og ALLE er enige om at det
slet ikke var det værd.

Jeg tror at mange ikke tænker over situationen. Man kan altså ikke få alt
her i livet.

Og prøv lige at forestille dig kæresten, når hun finder ud af det....

Tag dig hellere en extra spiller - det koster heller ingenting ;-)

Tommy

Mette B. Rahm

Stefan Tolkmitt wrote in message <3640990B...@post3.tele.dk>...

> [...]
>sex-forhold.
>Det er noget af et tilbud - or what?
>P.S. Jeg har ikke tænkt mig at forlade min kærste!

Ok.. jeg ved at fyre har den der tankegang.... og det er også i orden at
FORESTILLE sig en anden kvinde, men AT GØRE DET TIL VIRKELIGHED !!!!
Så kan jeg kun sige.. så elsker du ikke din nuværende kæreste nok.. hvis du
elsker hende vil du ikke være sammen med andre end hende !!!!!

/Mette

Peder Vendelbo Mikkelsen

Mette B. Rahm <robo...@scum.dk>
>wrote in message 2g302.300$ag....@sunsite.auc.dk...

>Ok.. jeg ved at fyre har den der tankegang....

Hov hov må jeg nu lige be om mine himmelblå.

Jeg kender flere kvindemennesker, der tænker
på samme måde.

Med venlig hilsen

Peder

Tomas O.

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev i meddelelsen
<71qhqf$1hh8$2...@news.net.uni-c.dk>...

>Mette B. Rahm <robo...@scum.dk>

>Hov hov må jeg nu lige be om mine himmelblå.
>
>Jeg kender flere kvindemennesker, der tænker
>på samme måde.

Hov også jeg kender den slags kvinder hehe

Tomas O.

pelle

On Wed, 04 Nov 1998 21:00:46 GMT, "Mette B. Rahm"
<robo...@scum.dk> wrote:

>Så kan jeg kun sige.. så elsker du ikke din nuværende kæreste nok.. hvis du
>elsker hende vil du ikke være sammen med andre end hende !!!!!

Du skal skuda ikke bestemme, hvordan og hvornår jeg elsker min
kæreste nok !!!!! En alternativ formulering, som jeg gerne vil
skrive under på:

_Jeg_ elsker min kæreste, så _jeg_ afstår gerne, for hendes
skyld, fra at være sammen med andre.

Men derfra til at sige at jeg ikke vil er der et stykke ...

Og hvordan andre har det er selvfølgelig deres sag - blot kan man
advare om, at kærester sjældent tager let på sidespring ...

kærlige hilsner

pelle

--
pel...@waveland.org
ICQ UIN:21663872

I believe in love - as I believe in cancer.

Ian Hesselberg Rasmussen

On Wed, 4 Nov 1998, Stefan Tolkmitt wrote:

Hej Stefan,

Jeg har selv været i forhold hvor jeg har været for seksuelt aktiv og også
prøvet det modsatte, og ingen af delene er særligt sjovt. Om sex ved siden
af forholdet er løsningen skal jeg ikke kunne give et endeligt svar på men
blot et par kommentare.

Jeg synes metoden med at vende situationen, som regel kan sætte lys over
mange ting. Forestil dig at situationen var modsat. Din kæreste går i seng
med en anden fyr men kun for sex'ens skyld, intet andet. Ville du kunne
leve med det ? Sikkert ikke. Men nu er planen jo nok heller ikke at hun
skal have det store at vide; men tanken bør nok tænkes.

Hvis hun intet skal have at vide, skal du også lige kigge i din
samvittigheds-box. Der er afsat en mængde plads og lidt er der som regel
altid brugt. Spørgsmålet er om der er plads nok til en affære, eller om en
affære overhovedet vil nå ned i boxen (mon ikke den vil) ?

Hvis du har overvejet ovenstående og stadigvæk har lyst, så giv det en
chance. Prøv at dyrke sex med den nye pige en enkelt gang og tag derefter
hele følelses-posen frem og kig dybt ned i den. Et enkelt sidespring kan
være en fodfejl på livets vej, men nu skal du så vælge om du vil til
konsekvent at vrikke lidt med foden. Du vil tydeligt kunne mærke hvilken
vej der trækker mest i dig og så må du til at brænde broer eller udvide
din samvittigheds-box. Men vær sikker på at du vil få lang tid til at gå
med at stirre ud i luften og tænke; det gør du vel allerede nu ?

En ting man nok bør huske på er at:

Dem der siger at sandheden varer længst.... De lyver ! ;-)

Held og lykke med det, du får under alle omstændigheder vendt nogle ting i
dit liv, og det er sundt.

Med venlig hilsen,

Ian

jennifer

Kan man være 100% sikker på at det ikke bliver opdaget?
Og
Hvordan ville du have det hvis du fandt ud af at din kæreste bollede uden
om?
Jeg personligt ville aldrig kunne acceptere at min fyr bollede uden om, så
hvorfor skulle reglerne være anderledes for mig? (jeg har nu heller ikke
lyst til at gøre det)
Hilsen Jennifer ;-)

Stefan Tolkmitt <tolk...@post3.tele.dk> skrev i artiklen

Stefan Tolkmitt

Tak for denne meget velformuleret eftertanke stof.
Du har iøvrigt ret:
Jeg sider og tænke meget om det allerede nu.

Peder Vendelbo Mikkelsen

Stefan Tolkmitt <tolk...@post3.tele.dk> wrote in message
36409FD1...@post3.tele.dk...

>Forholdet fejler ingenting - bortset fra at min kærste mener
>at jeg er alt for aktiv mht vores sexlivet.

Har det altid været sådan, eller er det for nyligt at du er
blevet mere aktiv ?

Jeg har selv været i et forhold, hvor hun fortalte at hun
ikke kunne følge med seksuelt mere. Efter lidt snak
fandt vi ud af, at hun egentlig aldrig havde nydt det, men
bare havde afskrevet det som "en kvindes pligt".

Jeg blev godt nok lidt overrasket, hun kunne da godt lige
have givet et praj.

Løsningen på problemet, blev at vi "startede" forfra med
at opdage hinanden seksuelt og snakkede meget mere
om seksualitet. Vi gled desværre fra hinanden, da jeg
skulle starte på et nyt job i en anden by.

Med venlig hilsen

Peder

pelle

On 5 Nov 1998 12:35:45 GMT, "jennifer" <ikf...@hotmail.com>
wrote:

>Kan man være 100% sikker på at det ikke bliver opdaget?

Ja, hvis man gør det fornuftigt, er det eneste der kan gå galt
næsten, at man selv plaprer ud med det

>Og
>Hvordan ville du have det hvis du fandt ud af at din kæreste bollede uden
>om?

Ikke så frygteligt galt ... jeg er mere jaloux på hendes venner,
end på dem hun _har_ bollet uden om med ... det hjalp nok også,
at hun fortalte mig det _efter_ at hun havde slået op ... selv om
hun så er kommet tilbage senere.

>Jeg personligt ville aldrig kunne acceptere at min fyr bollede uden om, så
>hvorfor skulle reglerne være anderledes for mig? (jeg har nu heller ikke
>lyst til at gøre det)

Jeg kunne acceptere det, men accepterer også, at min kæreste ikke
ville kunne acceptere det fra min side. Lyst til det ... nej, men
kun af førnævnte grund ...

Sven Nielsen

In article <2g302.300$ag....@sunsite.auc.dk>, robo...@scum.dk says...

> [...]

> Så kan jeg kun sige.. så elsker du ikke din nuværende kæreste nok.. hvis du
> elsker hende vil du ikke være sammen med andre end hende !!!!!

Om man har lyst til andre har da ikke noget at gøre med, hvor meget man
elsker nummer et.

F.eks. hvis man elsker frikadeller - må man så ikke spise pizza en gang i
mellem?! Eller betyder det, at man ikke elsker frikadeller højt nok? Hvad
så? Skal man så slet ikke spise frikadeller, eller hvad?

Hvis man virkelig stoler på hinanden og på kærligheden, så kan man
vel også stole på, at den kærlighed består, selv om man har andre
partnere. Hvis man ikke kan unde hinanden den glæde, så elsker man måske
netop ikke hinanden nok.

Med venlig hilsen Sven.

Trine Banke Brenneche

Sven Nielsen skrev i meddelelsen ...

Hallo Sven!

Du har sådan set ret - men så skal man da også have den aftale med kæresten.
Altså - det går sgu da ikke uden at fortælle det til hende og uden at hun
siger OK til det!?

Jeg mener ikke, at utroskab nødvendigvis består i at være sammen med en
anden end kæresten, men derimod i at gøre noget, som kæresten ikke ved og
ikke ville have, man gjorde (hvis han/hun vidste det). Så er man enige om
sidespring er det ok, ellers er det noget skidt!

/Trine

Peder Vendelbo Mikkelsen

Sven Nielsen skrev i meddelelsen ...

<klip - Mette's indlæg>

>Om man har lyst til andre har da
>ikke noget at gøre med, hvor
>meget man elsker nummer et.

Det har det for mig.

>F.eks. hvis man elsker frikadeller -
>må man så ikke spise pizza en gang i
>mellem?!

Sjov analogi, men det kan ikke stilles
op på denne måde. Det er vel begrænset
hvor meget kærlighed, madvarer inde-
holder.

>Eller betyder det, at man ikke elsker
>frikadeller højt nok? Hvad så? Skal
>man så slet ikke spise frikadeller,
>eller hvad?

Du kan da ikke for alvor mene dette ?

>Hvis man virkelig stoler på hinanden
>og på kærligheden, så kan man vel

>også stole på, at den kærlighed be-

>står, selv om man har andre partnere.

Jeg har prøvet situationen og kunne
godt tilgive hende, men var det dælme
ikke let.

>Hvis man ikke kan unde hinanden
>den glæde, så elsker man måske
>netop ikke hinanden nok.

Hvis man elsker hinanden, gør man
ikke den slags.

Det kan godt være det bare er mig,
som har en gammeldags opfattelse,
jeg har dog ikke planer om at opgra-
dere opfattelse til en mere moderne.

Med venlig hilsen

Peder

Trine Banke Brenneche

Sven Nielsen skrev i meddelelsen ...
<snip>

> [...]

>mellem?! Eller betyder det, at man ikke elsker frikadeller højt nok? Hvad

>så? Skal man så slet ikke spise frikadeller, eller hvad?

Hvis man har viet sit liv og hjerte til frikadeller spiser man vel heller
ikke andet? Men det er nu en lidt forkert analogi - HVIS du skulle komme til
at spise en pizza, tror jeg ikke frikadellerne ville nægte at lade dig spise
dem igen...

/Trine

René Hjorth

On Wed, 04 Nov 1998 19:12:27 +0100, Stefan Tolkmitt <tolk...@post3.tele.dk>
wrote:

Hej Stefan Tolkmitt,

>Jeg har været i en fast forhold i 4 år og kan ikke klage over noget.
>For en uge siden har jeg mødt en kvinde som kunne godt tænke sig et rent
>sex-forhold.

Det kommer jo an på din og din partners definition på utroskab. I teorien kan
"ren sex" godt praktiseres parallelt med et etableret forhold, der jo istedet er
funderet i kærlighed.

Jeg siger i teorien, for i virkeligheden tror jeg ikke det kan kombineres, men
dette afhænger jo somsagt af hvordan du og din pige opfatter jeres forhold.

Men JEG ville have et problem med det; jeg siger ikke at min partner ikke kunne
overtale mig til at dyrke sex udenfor parforholdet, men jeg ville have rigtigt
svært ved at kapere det, og blive ganske jaloux...

Er det fordi du synes at du "får for lidt" i dit eksisterende parforhold, eller
hvad er det der driver dig?

Mvh,
René

Sven Nielsen

In article <7254dg$gro$1...@news.net.uni-c.dk>, ped...@gmx.net says...

> Hvis man elsker hinanden, g=F8r man
> ikke den slags.=20

Hvorfor egentlig ikke? Kræver kærligheden, at man siger nej til at leve
livet fuldt ud og nyde, hvad der er at nyde? Når blot man ikke negliserer
den elskede, mister hun/han vel ingenting?!

Noget helt andet: Hvorfor kører du med quoted-printable og ikke 8 bit?
Det er da for trist at se på!

Med venlig hilsen Sven.

Peder Vendelbo Mikkelsen

Sven Nielsen skrev i meddelelsen ...
>In article <7254dg$gro$1...@news.net.uni-c.dk>

>Hvorfor egentlig ikke?

Det er så simpelt, når man er monogam.

>Kræver kærligheden, at man siger nej
>til at leve livet fuldt ud og nyde, hvad
>der er at nyde?

Overhovedet ikke, men den kan sætte
nogle begrænsninger for hvilke nydelser
der er tilladte.

For eksempel vil jeg da ikke tillade min
kæreste at bruge narkotika. Hvis kæresten
skulle få lyst til narkotika, må hun træffe et
valg (mig/ narkotika).

>Når blot man ikke negliserer den
>elskede, mister hun/han vel ingenting?!

Til gengæld kan jeg gå med til, i en kort
periode, at blive negligeret hvis der er en
god grund, for eksempel uddannelse.

>Noget helt andet: Hvorfor kører du med
>quoted-printable og ikke 8 bit?
>Det er da for trist at se på!

Hvad satan, møg program, nu skulle det
gerne være slået fra. Tak for tippet.

Med venlig hilsen

Peder

Jakob Krarup

>Når blot man ikke negliserer den elskede, mister hun/han vel ingenting?!

Det er en rigtig interessant problemstilling du tager op der - der er sagt
meget i tidens løb om netop (som jeg læser dit emne): "Hvad man ikke ved,
har man ikke ondt af!"

Selvfølgelig er dette i sagens enkleste fremtrædelsesform helt rigtigt: En
person som ikke ved noget om en konkret sag, påvirkes heller ikke direkte af
den.

Men...

Hvis man lever to sammen, så tror jeg ikke at der er særligt meget som den
ene gør, der ikke på den ene eller anden måde kommer til at få en
indvirkning på den anden. Bare noget så basalt som den tid man anvender på
andre personer eller aktiviteter kommer til at betyde mindre tid til
parforholdet. Det, at involvere sig i en anden person på et så intimt niveau
som sex/erotik vel indebærer gør også at der bruges følelsesmæssige
ressourcer. Jeg mener ikke at man ikke kan holde af flere personer, eller at
der er en begrænset mængde kærlighed som alt sammen skal ødsles på éns faste
partner; men alligevel tror jeg at vi uvægerligt påvirkes ved at føre flere
forhold. Det lyder vel ikke helt tosset?

Helt konkret så kommer det vel ikke an på om ens partner mister noget.
Det som i sagens natur er Alfa og Omega er vel hvordan din partner ser på
det?

Spørg vedkommende - og hvis svaret er "Det ville gøre mig meget ked af det"
så er det, i min opfattelse, ikke OK at gøre det med begrundelsen at han/hun
ikke ved det - for så er man bevidst sin kæreste utro på den værste måde -
nemlig utro mod hans/hendes ønske.

Hvis man elsker sin kæreste så respekterer man da også vedkommendes
synspunkter? Ellers må man vel nødvendigvis have indstillingen at "min
mening er mere værd end din"?

Med håbet om en god diskussion om et væsentligt emne - jake

Sven Nielsen

In article <729vfd$ih4$1...@news.net.uni-c.dk>, ped...@gmx.net says...

> Det er så simpelt, når man er monogam.

Nå ja, hvem er ikke det - men har det noget at gøre med kærlighed, for
var det ikke det, vi snakkede om?! Tror du ikke, at folk uden monogame
tendenser føler kærlighed?

> For eksempel vil jeg da ikke tillade min
> kæreste at bruge narkotika. Hvis kæresten
> skulle få lyst til narkotika, må hun træffe et
> valg (mig/ narkotika).

Tja, hvis man elsker en person nok, er man nok tilbøjelig til at se
gennem med vedkommendes fejl og mangler. Principper må nogen gange vige
for følelserne. Jeg synes egentlig, at man må skulle være ret kynisk,
hvis man skulle kunne slukke for sine følelser med et knips fordi
kæresten trådte forkert - og f.eks. tog lidt stoffer engang i mellem.

Med venlig hilsen Sven.

Tomas O.

Sven Nielsen skrev i meddelelsen ...
Ja man ville måske nok tilgive sin partner, men hvis man elsker hende/ham
så vil man vel også gøre alt hvad man kan for at få vedkommende til at
lade være, hvis man er imod den slags og hvem er ikke det?

MVH
Tomas O.

derly lytken

sn...@DELETEusa.net (Sven Nielsen) wrote:

SN> Nå ja, hvem er ikke det - men har det noget at gøre med kærlighed, for
SN> var det ikke det, vi snakkede om?! Tror du ikke, at folk uden monogame
SN> tendenser føler kærlighed?

Hvis kærligheden er tilstede og man gensidigt får
opfyldt sine behov, er der vel ingen, der taler om
sidespring, vel? Er man 100% monogam i et forhold
laver man ikke sidespring og afvikler forholdet,
såfremt kærligheden er væk og/eller behovstilfreds-
stillelsen er utilstrækkelig, INDEN man påbegynder
en ny affære, IMHO!

Selvfølgelig kan bigame da føle kærlighed, men man
kan imho sætte et ? ved, om sådanne burde indlede
faste forhold, med mindre _begge_ parter er indstil-
let på det inden det faste forhold påbegyndes, og at
begge er indstillet på at tage evt. konsekvenser!

--
\\derly
... I'm not inattentive, you're just boring!

Peder Vendelbo Mikkelsen

>Nå ja, hvem er ikke det - men har det
>noget at gøre med kærlighed,

Det har det for mig, fordi jeg foretrækker
en person af gangen i et forhold.

>for var det ikke det, vi snakkede om?!

Øøhh, der fik du mig, hvad snakkede vi
så om ?

>Tror du ikke, at folk uden monogame

>tendenser føler kærlighed?

Jeg tror alle mennesker føler kærlighed,
om ikke for andre, så for sig selv.

>Tja, hvis man elsker en person nok, er
>man nok tilbøjelig til at se gennem med
>vedkommendes fejl og mangler.

Det har du ret i, men der er alligevel nogle
fejl og mangler jeg ikke kan se gennem
fingre med, f.eks. hvis hun har lyst til narko-
tika eller har lyst til at bolle udenom.

>Principper må nogen gange vige for
>følelserne.

Hvor går dine grænser. Hvis hun misbruger
jeres børn seksuelt ?

>Jeg synes egentlig, at man må skulle
>være ret kynisk, hvis man skulle kunne
>slukke for sine følelser med et knips fordi
>kæresten trådte forkert - og f.eks. tog lidt
>stoffer engang i mellem.

Jeg kan ikke slukke mine følelser med et
knips, men min fornuft trænger en gang i
mellem, igennem mine følelser. Stoffer er
et af de områder, hvor man ikke skal være
forstående, synes jeg.

Med venlig hilsen

Peder
(jeg er egentlig, lidt forvirret over hvad du
mener)

Dave

>Tja, hvis man elsker en person nok, er man nok tilbøjelig til at se
>gennem med vedkommendes fejl og mangler. Principper må nogen gange >vige
>for følelserne.

Ja, til en hvis grænse. Jeg tollerere f.eks. nogen brug af narkotika. Det
første jeg vil gøre var nok at tage en alvorlig snak om det, og sørge for t
hun evt. kom i behandling (hvis jeg ikke kunne gøre nok). Hvis det ikke så
ud til at stoppe, vil jeg stoppe forholdet.

>Jeg synes egentlig, at man må skulle være ret kynisk,
>hvis man skulle kunne slukke for sine følelser med et knips fordi
>kæresten trådte forkert - og f.eks. tog lidt stoffer engang i mellem.

Nej, følelserne vil man nok stadig have (et stykke tid), men nogle
principper er så faste at de ikke kan brydes. Hvis man ikke holder på noget,
synes jeg man mister sin personlighed, så er man bare noget flydende noget,
som tilpasser sig omgivelserne på en måde så man mister selvrespekten.

Med Venlig Hilsen
Dave

Der er ingen, der er vanskeligere at blive klog på end sig selv.
Chr. Richardt

Stefan Tolkmitt

For at konkretisere min problemstilling:
Der er visse begrænsninger i vores fælles sexliv.
Dels er det praktiker (jeg gider ikke at går i detailer !) og
hyppighed.
Jeg er fuld bevist om, at hun vil ikke acceptere en anden forhold.
Men hånden på hjertet:
Hvorfor findes der så mange professionelle kvinder, hvis ikke fordi der er en stor
mængde kunder til dem?
Og jeg er sikker på, at det er ikke kun singles, som benytter sig af deres service.
Jeg kunne ikke tænke mig at betale for sådan en ydelse og er derfor
meget fristet af tilbudet.

Tomas O.

Stefan Tolkmitt skrev i meddelelsen <364B0DC8...@post3.tele.dk>...
Hej

Ja det er da ikke fordi jeg ikke forstår din fristelse, specielt hvis du
ikke 'får' nok derhjemme, men alligevel, jeg ville tænke mig om to gange
inden jeg hopepde ud i noget. Har du set Fatal Attraction med Michael
Douglas og Glen Close??
Den er et eksempel på worst case scenario :-)
MVH
Tomas O.

René Hjorth

Thu, 12 Nov 1998 17:33:12 +0100 skrev Stefan Tolkmitt <tolk...@post3.tele.dk>

Hej Stefan

>Der er visse begrænsninger i vores fælles sexliv.
>Dels er det praktiker (jeg gider ikke at går i detailer !) og
>hyppighed.

Det er også konkret nok; har du prøvet at snakke med hende om det?

Jeg har da kendt til ægteskaber hvor den ene part havde et langt stærkere /
andet behov end den anden, der havde aftalt visse regler hvor det var tilladt at
få noget ude i byen.

Men jeg ville mene at det kræver hendes accept før du farer ud og dyrker sex med
en anden - og så bliver du nødt til at snakke grundigt med hende.

Det lyder lidt som om du ikke kan snakke med hende om den slags, så jeg vil også
mene at hvis hun ikke gidder at snakke konstruktivt om det, er der måske noget
om parforhold hun ikke har helt fat i.

>Men hånden på hjertet:
>Hvorfor findes der så mange professionelle kvinder, hvis ikke fordi der er en stor
>mængde kunder til dem?

Fordi der findes 1) mange ungkarle der ikke render rundt og scorer, 2) mange
utro ægtemænd - enten fordi deres kone ikke har lyst, eller de ønsker noget
specielt, og 3) nogle få ægtemænd der har en aftale med deres kone.

Jeg forstår godt at du er fristet ... men det er noget du må afveje med hvike
aftaler I har, og hvor højt du vægter jeres forhold!

Mvh,
René

nicoles...@gmail.com

Hej Alle
Håber nogen fortsat kan læsse i denne tråd.

Jeg VAR konen som Stefan Tolkmitt skrev om.
Trist så mange år side finde ud af hvad han havde gang i på nettet med navn etc.

Jeg har stor respekt for jer som skriver at sidespring ikke kan komme på tale!

Vi havde en klar aftale om ingen sidespring eller andre i vores forhold.
Han BLEV opdaget men ikke kun med 1 kvinde men 14 kvinder, hvor der også var købesex og en bankopsparing som var blevet brugt på købesex.

Desværre havde han såment gjort mig gravid to gange hvor jeg var syg og derfor ikke havde lyst. Men han ligeglad med og anden kvinde mere spændende.

Resultatet blev SKISMiSSE og jeg stod alene med en dreng, som min ex. har svigtet siden han blev født. Ingen kontakt overhovedet.

nicoles...@gmail.com

jordens største idiot!!!
Godt vi er blevet skilt for mange år siden!