Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Fede mænd med små pikke ?

1,017 views
Skip to first unread message

Jette

unread,
Aug 2, 2003, 6:52:20 AM8/2/03
to
Hejsa

Hvordan man det være at fede små mænd 175cm altid har en lille og grim penis
?

Har lige mødt en som 175cm og vejede 85kg - altså meget fed, og den var så
lille og jeg mistede lysten.
Den var også grim. Skæv, rød forhud, spids, og masser af hår.
Denne oplevelse har virkeligt skræmt mig :-)


Michael Jørgensen

unread,
Aug 2, 2003, 7:06:43 AM8/2/03
to
"Jette" <je...@mymailboks.invalid> wrote in message
news:PIMWa.43366$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
> Hejsa

>
> Har lige mødt en som 175cm og vejede 85kg - altså meget fed, og den var så
> lille og jeg mistede lysten.
> Den var også grim. Skæv, rød forhud, spids, og masser af hår.
> Denne oplevelse har virkeligt skræmt mig :-)

"Meget fed"? Den kombination af vægt og højde virker umiddelbart kun som
"let overvægtig", men det afhænger jo også af, hvordan vægten er fordelt.

Måske var hans pik lille, fordi han reelt ikke var særligt ophidset?

Spekulationer, ikke andet....

-Michael.


Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 2, 2003, 6:59:29 AM8/2/03
to
"Jette" <je...@mymailboks.invalid> wrote in message
news:PIMWa.43366$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...

> Hvordan man det være at fede små mænd 175cm altid har en lille og grim
penis
> ?

Aner det ikke. Det kunne have noget at gøre med vores øvrige
helbredstilstand, og penis kan synes ekstra lille, når den hænger lige under
en mave model "vortesvin". Det bliver nok ikke bedre af, at den
sandsynligvis ikke er brugt så meget til sex.

Med venlig hilsen
Børge
som selv er en lille fed mand med en lille grim penis
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.
Jeg forbeholder mig til enhver tid ret til at tage fejl og ændre
synspunkter.


Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 2, 2003, 7:26:39 AM8/2/03
to
"Michael Jørgensen" <in...@ukendt.dk> wrote in message
news:3f2b9b45$0$76067$edfa...@dread11.news.tele.dk...

> Måske var hans pik lille, fordi han reelt ikke var særligt ophidset?

Det er også en mulighed, som jeg ikke tænkte på, da jeg skrev mit tidligere
indlæg. Det har jo meget at gøre med, hvem man er sammen med, og det er ikke
særlig sandsynligt, man bliver seksuelt ophidset af en person af modsat køn,
som mere eller mindre ubevidst viser sin foragt for éns krop, som man
sikkert ikke selv er stolt af, når man er lille og fed.

Med venlig hilsen
Børge

Henning

unread,
Aug 2, 2003, 7:55:07 AM8/2/03
to
Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Michael Jørgensen" <in...@ukendt.dk> wrote in message
> news:3f2b9b45$0$76067$edfa...@dread11.news.tele.dk...
>
>> Måske var hans pik lille, fordi han reelt ikke var særligt ophidset?
>
> Det er også en mulighed, som jeg ikke tænkte på, da jeg skrev mit
> tidligere indlæg. Det har jo meget at gøre med, hvem man er sammen
> med, og det er ikke særlig sandsynligt, man bliver seksuelt ophidset
> af en person af modsat køn, som mere eller mindre ubevidst viser sin
> foragt for éns krop, som man sikkert ikke selv er stolt af, når man
> er lille og fed.

Tjah *G*

Jeg er i den alder, hvor en enkelt "gås" der ligner alle de andre
gæs, ikke kan få mig til at gøre honør af begejstring *G*

Når jeg ikke kan tænde på en kvinde, er min penis nu heller
ikke ret lang, vel ca 7 cm, ( fryser den, er den kun 4-5 cm lang)
men kan kvinden begejstre mig, er der da 17 cm. at give af og
kvindens skede er ca. 8-10 cm. dyb, så hvis Jette ikke er abnorm
skabt, er der jo så 7-9 cm i overskud, Så mon ikke Jette render
rundt med et ordentligt plørehul?
Men jeg tror egentlig, at hun ikke rigtig var seksuelt tiltrækkende
i mandens øjne, måske hvis hun havde trukket en kornsæk ned
over hovedet, havde han kunne vise sin begejstring med nogle cm.
mere :-).

MVH
Henning, der har tabt 10 kg. siden Januar :-) ( Bare fordi min
kone er på kur, og jeg snupper da både en winerbasse og
en plade chokolade, når jeg kommer i nærheden af sligt *G*)

Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 2, 2003, 8:34:47 AM8/2/03
to
"Henning" <h...@madsen.mail.dk> wrote in message
news:3f2ba693$0$97222$edfa...@dread12.news.tele.dk...

> Men jeg tror egentlig, at hun ikke rigtig var seksuelt tiltrækkende
> i mandens øjne, måske hvis hun havde trukket en kornsæk ned
> over hovedet, havde han kunne vise sin begejstring med nogle cm.
> mere :-).

Attituden kan nu også gøre en stor forskel. Et frækt glimt i øjet eller
andre flirtende signaler kan skabe en helt anden reaktion end signaler, der
undergraver en allerede minimal selvtillid med latterliggørelse og foragt
for f.eks. mandens udseende.

> Henning, der har tabt 10 kg. siden Januar :-)

Hjertelig tillykke! :-)

Henning

unread,
Aug 2, 2003, 9:40:40 AM8/2/03
to
Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Henning" <h...@madsen.mail.dk> wrote in message
> news:3f2ba693$0$97222$edfa...@dread12.news.tele.dk...
>
>> Men jeg tror egentlig, at hun ikke rigtig var seksuelt tiltrækkende
>> i mandens øjne, måske hvis hun havde trukket en kornsæk ned
>> over hovedet, havde han kunne vise sin begejstring med nogle cm.
>> mere :-).
>
> Attituden kan nu også gøre en stor forskel. Et frækt glimt i øjet
> eller andre flirtende signaler kan skabe en helt anden reaktion end
> signaler, der undergraver en allerede minimal selvtillid med
> latterliggørelse og foragt for f.eks. mandens udseende.

Jeg så Jettes indlæg som et troll indlæg, hvorfor
skulle hun dog overhovedet i første omgang, falde
for en i hendes øjne, overvægtig mand, når hun
nu har erfaring for at de har små pikke? Når hun
nu ikke bryder sig om overvægtige mænd?

Men du har ret i, at det ikke virker befordrende for
lysten til sex, hvis partneren med miner og attituder
tilkendegiver at partneren egentlig ikke rigtig er
hans/hendes kop the.

Det er da helt i orden, hvis man går/tager med en
person hjem, med det formål at udvide bekendtskabet
og omfatte sex, men på vejen mister lysten til sex,
at sige noget i retning af: Jeg havde lyst, da vi aftalte
at følges hjem, men ærligtalt, så har jeg ikke denne
lyst længere, der er gået for lang tid mellem min
lyst dukkede op og til det kan lade sig gøre, så mister
jeg lysten og kan ikke få lyst igen før om et par dage,
ked af det, men lad os gå hver til sit, det har været en
rar aftenog jeg har haft det hyggeligt i dit selskab, men
det fungerer altså ikke længere for mig, så jeg vil sige
tak for i aften og vil gerne snakke med dig, hvis vi
mødes tilfældigt i byen en aften.

>> Henning, der har tabt 10 kg. siden Januar :-)
>
> Hjertelig tillykke! :-)

Tak skal du have, jeg håber at smide endnu 10 kg. *G*
( For helbredets skyld, overvægt slider jo på hofter
og knæ )

MVH
Henning

BorreBoy

unread,
Aug 2, 2003, 10:34:30 AM8/2/03
to

"Jette" <je...@mymailboks.invalid> skrev i en meddelelse
news:PIMWa.43366$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...

> Hejsa
>
> Hvordan man det være at fede små mænd 175cm altid har en lille og grim
penis
> ?

Det lyder som om du har en del erfaring med den slags mænd, så du må vel
være eksperten...?


Ralph

unread,
Aug 2, 2003, 10:49:31 AM8/2/03
to
Nu ma du fandeme tage dig sammen jette.

For det første er en gut på 175 cm og 85 kg ikke fed. Han er lettere
overvægtig (5-10 kg) afhængende af hans kropsbygning.

For det andet har fedme og størrelse på pikken absolut ikke noget med
hinanden at gøre.

Hvis to personer der har lige store pikke står ved siden af hinanden vil den
slankes pik virke større da den fede sikkert også har fedt under huden i
lysken og omkring skridtet.

Skal vi mænd konstatere at de fede kvinder har hængepatter eller hvad?

Du er sgu ude på et sidespor der.

Ralph.

PerX ...

unread,
Aug 2, 2003, 1:41:06 PM8/2/03
to
In article <PIMWa.43366$Kb2.1...@news010.worldonline.dk>,
je...@mymailboks.invalid says...

Han blev nok også skræmt da han så dig.

PerX ...

unread,
Aug 2, 2003, 1:49:37 PM8/2/03
to
In article <bgghvl$sui$1...@sunsite.dk>, mach...@dontfuckmebaby.dk says...
> Gu er den da ej. Ikke en eneste af de 400 kvinder jeg har haft sex med
> har haft så kort en skede. Den korteste har været 15cm men mere
> almindeligt har været 18-25cm.
>

Og du tror også at du selv er 3 meter høj?

Per O. Madsen

unread,
Aug 2, 2003, 3:42:41 PM8/2/03
to
"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.19961819b...@news.usenetserver.com...


Bær nu over med Machoman, han kan da ikke gøre for at han ikke har hørt
efter i skolen, og ikke ved noget om hvad gennemsnitslængden på en pik er i
dagens Danmark ! Men jeg må give Per X ret i at indlægget ikke bærer præg af
ret meget seriøsitet.


Per O.


Martin Jorgensen

unread,
Aug 2, 2003, 5:35:54 PM8/2/03
to

"Ralph" <Rap...@tdcadslxxx.dk> skrev i en meddelelse
news:3f2bcf7a$0$97196$edfa...@dread12.news.tele.dk...

> Nu ma du fandeme tage dig sammen jette.
>
> For det første er en gut på 175 cm og 85 kg ikke fed. Han er lettere
> overvægtig (5-10 kg) afhængende af hans kropsbygning.

Og det er vel hans kropsbygning som gør ham fed i dette tilfælde. Du skal
tænke på at en mand på 175 cm og 85 kg muskelmasse bare er muskuløs (mange
bodybuildere), hvorimod en slasket mand på 175 cm og 85 kg fedt - decideret
er /FED/ - og ulækker :-)

> For det andet har fedme og størrelse på pikken absolut ikke noget med
> hinanden at gøre.

Det er måske psykisk at hvis man er fed så føler man sig utiltrækkende og
usexet og så ryger lidt af potensen vel...
Derudover /virker/ det nok også som om ens pik er mindre, hvis pikken sidder
på en kæmpe-stor fed mand (altså forholdsmæssigt, mener jeg)...

> Hvis to personer der har lige store pikke står ved siden af hinanden vil
den
> slankes pik virke større da den fede sikkert også har fedt under huden i
> lysken og omkring skridtet.

Lige nøjagtigt...


> Skal vi mænd konstatere at de fede kvinder har hængepatter eller hvad?

Det kan vi godt... Men vi kan også godt konstatere at fedme og vægt absolut
ikke har noget at gøre med hinanden. Fedme er når fedt-procenten er høj (vel
over 10-15% og opefter) og muskelmasse er når den er under de 10-15 %.

mvh.
Martin Jørgensen.


Machoman

unread,
Aug 2, 2003, 6:07:06 PM8/2/03
to
"Martin Jorgensen" <mega...@hotmail.com> wrote in
news:3f2c2eba$0$24621$edfa...@dread14.news.tele.dk:

> Og det er vel hans kropsbygning som gør ham fed i dette tilfælde. Du
> skal tænke på at en mand på 175 cm og 85 kg muskelmasse bare er
> muskuløs (mange bodybuildere)

Netop


> hvorimod en slasket mand på 175 cm og
> 85 kg fedt - decideret er /FED/ - og ulækker :-)

Ja en slaskefed klamrian med badebold stikkende 5-10 cm ud fra en lige
linie mellem solar pleksus og skambenet (en normal lækker fyr, buer lidt
indad), sådan ser 90% af alle mænd ud. Forstår godt at kvinderne mister
lysten til sex med sådanne fede svin til mænd :-)


> Det er måske psykisk at hvis man er fed så føler man sig utiltrækkende
> og usexet og så ryger lidt af potensen vel...

Potens er evnen til at holde pikken stiv, det har intet med størrelsen at
gøre. En lille diller på 15 cm og tynd som en knækpølse, kan sagtens være
potent.


> Men vi kan også godt konstatere at fedme og vægt
> absolut ikke har noget at gøre med hinanden.

Hvis du kan overbevise de fede matroner om det, og at de skal se i spejlet
istedet for at regne med kilo, så er du meget dygtig :-)


> Fedme er når
> fedt-procenten er høj (vel over 10-15% og opefter) og muskelmasse er
> når den er under de 10-15 %.

Jeps, og rigtige mænd har en fedtprocent 4-5% - er 190cm, vejer 90-100kg og
har flad mave med tydelige ribber :-)

PerX ...

unread,
Aug 3, 2003, 6:44:52 AM8/3/03
to
In article <bghcm9$iff$1...@sunsite.dk>, mach...@dontfuckmebaby.dk says...

>
> > hvorimod en slasket mand på 175 cm og
> > 85 kg fedt - decideret er /FED/ - og ulækker :-)
>
> Ja en slaskefed klamrian med badebold stikkende 5-10 cm ud fra en lige
> linie mellem solar pleksus og skambenet (en normal lækker fyr, buer lidt
> indad), sådan ser 90% af alle mænd ud.


Hvis 90% af alle mænd ser sådan ud er der alså intent normalt ved fyr
hvis mave buer ind af - han er tværtimod en minoritet.

Jens Bruun

unread,
Aug 3, 2003, 7:17:17 AM8/3/03
to
"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
news:bghcm9$iff$1...@sunsite.dk...

> Jeps, og rigtige mænd har en fedtprocent 4-5% - er 190cm, vejer
90-100kg og
> har flad mave med tydelige ribber :-)

Dværgsplejs!

--
-Jens B.


Martin Jorgensen

unread,
Aug 3, 2003, 5:09:49 PM8/3/03
to

"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
news:bghcm9$iff$1...@sunsite.dk...

> "Martin Jorgensen" <mega...@hotmail.com> wrote in
> news:3f2c2eba$0$24621$edfa...@dread14.news.tele.dk:
-SNIP-

> > Men vi kan også godt konstatere at fedme og vægt
> > absolut ikke har noget at gøre med hinanden.
>
> Hvis du kan overbevise de fede matroner om det, og at de skal se i spejlet
> istedet for at regne med kilo, så er du meget dygtig :-)

De skal kigge på fedt-procenten og egentligt ikke på vægten, hvis du spørger
mig.
Jeg har set bodybuilder-blade, hvor mændene vejer 130 kg og de er langtfra
fede, hvis du spørger mig. Om de er ulækre er vel op til hver enkelt at
bedømme, men jeg syntes (selvom det er lidt overdrevet) egentligt at det
ganske pænt med en sådan muskuløs krop (er vel en smagssag) - selvom
muskelmassen i dette tilfælde er meget overdrevet.

> > Fedme er når
> > fedt-procenten er høj (vel over 10-15% og opefter) og muskelmasse er
> > når den er under de 10-15 %.
>
> Jeps, og rigtige mænd har en fedtprocent 4-5% - er 190cm, vejer 90-100kg
og
> har flad mave med tydelige ribber :-)

Ja, deromkring.
4-5 % er såvidt jeg husker lige på grænsen til hvad man kan tåle at have. 5
% fedt er trods alt også nødvendigt for kroppen... Under 5 % fedt er
decideret sundhedsskadeligt... Når min fedt-% er ca. omkring de 5-10 % (hvad
den normalt er), er jeg glad :-)

(Man kan måle sin fedt-% med en fedt-tang, der griber fat i huden og sådan
én tror jeg snart jeg skal have mig)


Mvh.
Martin Jørgensen.


Machoman

unread,
Aug 3, 2003, 7:29:56 PM8/3/03
to
"Martin Jorgensen" <mega...@hotmail.com> wrote in
news:3f2d7a22$0$24659$edfa...@dread14.news.tele.dk:

> Jeg har set bodybuilder-blade, hvor mændene vejer 130 kg og de er
> langtfra fede, hvis du spørger mig. Om de er ulækre er vel op til hver
> enkelt at bedømme, men jeg syntes (selvom det er lidt overdrevet)
> egentligt at det ganske pænt med en sådan muskuløs krop (er vel en
> smagssag) - selvom muskelmassen i dette tilfælde er meget overdrevet.

Jeg synes også det er lækkert :-)


> 4-5 % er såvidt jeg husker lige på grænsen til hvad man kan tåle

Ja det er også kun efter en diæt den ryger derned :-)

Tænk at mange har en fedtprocent 50% eller mere - det er bare klamt at være
så fed.


> (Man kan måle sin fedt-% med en fedt-tang, der griber fat i huden og
> sådan én tror jeg snart jeg skal have mig)


Spar dig den, og brug fingerne. Det tykkeste sted omkring navlen og på
sidebenet, skal bare ikke være mere end 5mm så er man fin :-)

Mvh

PerX ...

unread,
Aug 4, 2003, 8:15:45 AM8/4/03
to
In article <bgk5tk$okr$3...@sunsite.dk>, mach...@dontfuckmebaby.dk says...

> Tænk at mange har en fedtprocent 50% eller mere - det er bare klamt at være
> så fed.

Nej, det er normalt - check statestikken. Det er vist dig som er unormal.

Anita

unread,
Aug 4, 2003, 8:48:57 AM8/4/03
to
"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev

> Tænk at mange har en fedtprocent 50% eller mere - det er bare klamt at
være
> så fed.

Hellere fed end snotdum - det er sgu mere klamt.

/Anita

Martin Jorgensen

unread,
Aug 4, 2003, 9:05:00 AM8/4/03
to

"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
news:bgk5tk$okr$3...@sunsite.dk...

> "Martin Jorgensen" <mega...@hotmail.com> wrote in
> news:3f2d7a22$0$24659$edfa...@dread14.news.tele.dk:

> > (Man kan måle sin fedt-% med en fedt-tang, der griber fat i huden og


> > sådan én tror jeg snart jeg skal have mig)
>
>
> Spar dig den, og brug fingerne. Det tykkeste sted omkring navlen og på
> sidebenet, skal bare ikke være mere end 5mm så er man fin :-)

Okay, slap lige af :-)
5 mm syntes jeg er for tyndt :-)

Jeg har set de folk der, og jeg mener at så har man for lidt fedt på sin
krop - ikke at det gør noget på andre folk, men på mig selv, personligt...
Jeg vil ihvertfald helst ikke overdrive det :-)

Men der er jo forskel på mænd og kvinder: Kvinder må gerne have nogle runde
former og noget at "gribe fat i", syntes jeg :-)


mvh.
Martin Jørgensen.


Martin Jorgensen

unread,
Aug 4, 2003, 9:06:23 AM8/4/03
to

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.19986ce0...@news.usenetserver.com...

Hvad??? Den statistik har jeg vist ikke hørt om.
Har du et link? Jeg syntes også at 50% fedt lyder af lige lovligt, voldsomt
meget..........


mvh.
Martin Jørgensen.


PerX ...

unread,
Aug 5, 2003, 7:22:09 AM8/5/03
to
In article <3f2e5a54$0$24717$edfa...@dread14.news.tele.dk>,
mega...@hotmail.com says...

>
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.19986ce0...@news.usenetserver.com...
> In article <bgk5tk$okr$3...@sunsite.dk>, mach...@dontfuckmebaby.dk says...
> > Tænk at mange har en fedtprocent 50% eller mere - det er bare klamt at
> være
> > så fed.
>
> Nej, det er normalt - check statestikken. Det er vist dig som er unormal.

Du citerer lidt dårligt. ;)


> Hvad??? Den statistik har jeg vist ikke hørt om.
> Har du et link? Jeg syntes også at 50% fedt lyder af lige lovligt, voldsomt
> meget..........

Nej, jeg driller bare ham klaphatten :)

Men de siger jo hele tiden i nyhederne at folk i europa generelt vejer
mere og mere, så det er måske kun et spørgsmål om tid.

PerX ...

unread,
Aug 5, 2003, 7:23:00 AM8/5/03
to
In article <3f2e5a01$0$24691$edfa...@dread14.news.tele.dk>,
mega...@hotmail.com says...

> Men der er jo forskel på mænd og kvinder: Kvinder må gerne have nogle runde
> former og noget at "gribe fat i", syntes jeg :-)


Det er du ikke ene om, det er lavet nogle undersøgelser (og nej, jeg har
heller ikke lige en link til dem, men den skulle være god nok :) som
viser at flertallet af mænd gerne ser lidt kurver på kvinderne, det var
vist kun 7% som ville have dem helt tynde.

Biker Mike

unread,
Aug 6, 2003, 4:11:45 PM8/6/03
to

Du har lige snydt dig for dit livs oplevelse uden at vide det, Hvorfor ?
Jo, altså jo federe en mand er jo bedre og dyrere spiser han, hvis han
spiser godt så har han jo også mange penge , ikke ?

At hans pik er lille og skæv betyder jo bare at den er godt brugt, faktisk
er den så brugt at den er blevet deform af de mange kvindeskød den har været
i.

At den har været i mange kvindeskød betyder at den og dens ejermand har
meget erfaring.

Det betyder at du har vraget en rig og vildt erfaring elsker bare på
udseendet.

Se det var meget dumt gjort, ikke bare er du gået glip af en Ferrari, men
også dit livs nat, Jeg siger bare, ØV at være dig ;-)

Hilsen Michael


Broxgaard

unread,
Aug 6, 2003, 5:22:49 PM8/6/03
to
det er kommer sq ikke an på hvor stor den er..

det kommer an på hvad den kan

hilsen en der "fed" og "har en lille pik men som kan lige så meget som en
anden pik kan"

"Jette" <je...@mymailboks.invalid> skrev i en meddelelse
news:PIMWa.43366$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...

Machoman

unread,
Aug 7, 2003, 5:38:39 AM8/7/03
to
"Martin Jorgensen" <mega...@hotmail.com> wrote in
news:3f2e5a01$0$24691$edfa...@dread14.news.tele.dk:

> Okay, slap lige af :-)
> 5 mm syntes jeg er for tyndt :-)

Ja det er jo virkeligt ribbet, men 10-15mm må være absolut max (dvs 5-
7,5mm tyk hud incl fedt, da man jo måler dobbelt ved at tage en luns med
fingrene omkring navlen).
Har man mere så ses mavemusklerne slet ikke, og så er man i øl-vom
kategorien ligesom taberne nede på torvet på bænken :-(


> Jeg vil ihvertfald helst ikke overdrive det :-)

Enig, man kan også have for lidt fedt på kroppen, men det er usædvanligt
sjældent på rigtige mænd med muskler. Det er kun på pipfugle :-)


> Men der er jo forskel på mænd og kvinder: Kvinder må gerne have nogle
> runde former og noget at "gribe fat i", syntes jeg :-)

Helt enig, Men har du også lagt mærke til hvor sjældent man ser en fyldig
kvinde med de rigtige former (timeglasfigur). Stort set alle danske
matroner er den der alkoholikerfigur når de bliver fede: Tynde ben, smal og
flad numse, kæmpe vom, og mega overarme med mormormuskel :-)

Og det er der vel ingen flotte fyre der vil have :-)

Men den måde negerpigerne bliver tykke på er bare kanon sexet :-)
Stor struttende bred numse og alligevel flad mave og flot talje ;-)

Tjav

Machoman

unread,
Aug 7, 2003, 5:47:30 AM8/7/03
to
"Broxgaard" <dan...@broxgaard.dk> wrote in
news:3f31714c$0$97225$edfa...@dread12.news.tele.dk:

> det er kommer sq ikke an på hvor stor den er..

Øh, prøv at spørg kvinder der elsker sex og har et sundt sexliv med daglige
samlejer. Så vil du opdage at de vil have de store pikke :-)

Spørg så de kvinder som ikke interesserer sig for sex og er ligeglade med
om de skal vente i måneder på sex og som aldrig onanerer. Dem som kun
interesserer sig for sine børn og bare vil have en "sød fyr".
De vil sige at størrelsen ikke betyder noget.

Det siger sig selv at den første type er den eneste som er interessant for
en mand med stor sexlyst :-)
Og hvis du vil i betragtning hos dem, så må du have en stor :-)
Det er ikke en masse ævl fra lærebøger og psykologer - det er bare
virkeligheden og svarer til min erfaring med over 400 af de flotteste
kvinder :-)


mvh

Lars P Friberg

unread,
Aug 7, 2003, 7:44:11 AM8/7/03
to
"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> wrote in message
news:bgt77i$ecd$2...@sunsite.dk


>
> Det siger sig selv at den første type er den eneste som er interessant for
> en mand med stor sexlyst :-)
> Og hvis du vil i betragtning hos dem, så må du have en stor :-)
> Det er ikke en masse ævl fra lærebøger og psykologer - det er bare
> virkeligheden og svarer til min erfaring med over 400 af de flotteste
> kvinder :-)

*GGGG*
Det er sguda rart at der nogle der lyver så man ikke er i tvivl.

Og så mangler vi bare lige at få styr på hvad stort er?
25 cm Ø20? *GGGGGGG*

Eller er det bare tykkelsen, eller er det længden, eller SKAL det bare
være John Holmes?

Ak ja, herregud


Undskyld, men nu blev det sgu for tykt - tykt, arhhhh *GGGGGGG*


LP


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Machoman

unread,
Aug 7, 2003, 11:28:46 AM8/7/03
to
"Lars P Friberg" <d...@e-mail.dk> wrote in
news:7c069f7549cca54d612...@mygate.mailgate.org:

> *GGGG*
> Det er sguda rart at der nogle der lyver så man ikke er i tvivl.

*GGGG* selv :-)
Men den er god nok. Det er ikke noget problem for en flot fyr som mig at
score endda flere på en bytur eller strandtur, og det sker ca. en gang om
ugen, for jeg skal jo også passe andre ting. Da der er 52 uger på et år så
kan du selv regne ud hvormange år det tager at score 400 lækre sild :-)

Kunne sagtens have klaret flere, men man har jo lov til at være kræsen,
ikke ;-))

Kender iøvrigt en som scorer hver dag fordi han ser kanon godt ud og er
vildt charmerende. Men det højeste jeg selv har scoret er 3 stk på en
weekend. Altså kneppet :-)))



> Og så mangler vi bare lige at få styr på hvad stort er?
> 25 cm Ø20? *GGGGGGG*

Jo det er da en passende størrelse. Men du siger det som om det er
urealistisk. Kendte en pige som havde mødt en fyr med som hvis penis var
20cm i omkreds og en af mine venner har en der er 18cm i omkreds, for vi
har målt pik sammen og var lige store :-)


Og så iøvrigt, det hedder ikke en pik hvis den er under 20cm lang, så er
det en tissemand :-)

> Undskyld, men nu blev det sgu for tykt - tykt, arhhhh *GGGGGGG*

LOL

Broxgaard

unread,
Aug 7, 2003, 11:46:15 AM8/7/03
to
> Øh, prøv at spørg kvinder der elsker sex og har et sundt sexliv med
daglige
> samlejer. Så vil du opdage at de vil have de store pikke :-)

kneppe da kæreste hver dag... og hun ville heller have min pik end en der er
større...


Knud Gert Ellentoft

unread,
Aug 7, 2003, 12:10:51 PM8/7/03
to
Machoman <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev :

>Men den er god nok. Det er ikke noget problem for en flot fyr som mig at
>score endda flere på en bytur eller strandtur, og det sker ca. en gang om
>ugen, for jeg skal jo også passe andre ting. Da der er 52 uger på et år så
>kan du selv regne ud hvormange år det tager at score 400 lækre sild :-)

Kan man ikke gå på en ungdomsskole, indtil man bliver 18 år?

Det vil sige at du er startet senest som niårig, hvis du skal
klare en om ugen.

Og du befinder dig tilsyneladende også på unggomsskolen en
lørdag aften, hvor du har postet indlæg.

Hmm.
--
Knud

Lars Wagner Hansen

unread,
Aug 7, 2003, 12:56:16 PM8/7/03
to
"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
news:bgtr7e$qee$2...@sunsite.dk...
> > Og så mangler vi bare lige at få styr på hvad stort er?
> > 25 cm Ø20? *GGGGGGG*
>
> Jo det er da en passende størrelse. Men du siger det som om det er
> urealistisk. Kendte en pige som havde mødt en fyr med som hvis penis var
> 20cm i omkreds og en af mine venner har en der er 18cm i omkreds, for vi
> har målt pik sammen og var lige store :-)

Man lærer åbenbart ikke så meget på den ungdomsskole hvor du går.

Ø = Diameter
O = Omkreds

Der er point til dig Machoman hvis du kan formlen for omregning mellem Ø og
O, men den har du vel ikke lært endnu, det er så vidt jeg husker først
pensum i 9. klasse.

Lars


Babba-Papa

unread,
Aug 7, 2003, 4:26:41 PM8/7/03
to
On Thu, 7 Aug 2003 15:28:46 +0000 (UTC), Machoman
<mach...@dontfuckmebaby.dk> wrote:

>Men den er god nok. Det er ikke noget problem for en flot fyr som mig at
>score endda flere på en bytur eller strandtur, og det sker ca. en gang om
>ugen, for jeg skal jo også passe andre ting. Da der er 52 uger på et år så
>kan du selv regne ud hvormange år det tager at score 400 lækre sild :-)
>

Jeg kender det godt selv, ligemeget hvor mange smukke kvinder jeg
scorer, er der hele tiden endnu flere der flokkes om, ja de ligefrem
jagter mig døgnet rundt, de står i kø foran min hoveddør, de
forårsager trafikkaos når flokken på 5-6000 smukke og sexgale kvinder
render i hælene på mig.....

Men når jeg vågner ligger jeg alene......så jo, jeg kender godt dit
problem !

>Kunne sagtens have klaret flere, men man har jo lov til at være kræsen,
>ikke ;-))

Ja ja, Conrad, Mads eller Macho(makro ?)man, så tror vi på dén og én
til !

- - -
Babba-Papa - som synes at denne sommer har været en "Babs-o-matic
fairytale".....

Nette

unread,
Aug 7, 2003, 4:48:05 PM8/7/03
to

"Machoman" skrev i en meddelelse news:bgt77i$ecd$2...@sunsite.dk...

> > det er kommer sq ikke an på hvor stor den er..
>
> Øh, prøv at spørg kvinder der elsker sex og har et sundt sexliv med
daglige
> samlejer. Så vil du opdage at de vil have de store pikke :-)

Den sætning passer ikke helt. Det er nærmere noget som mænd med mindre
selværd og store buler i bukserne har fundet på.

Nu er alt jo relativt, også størrelsen, så hvad vurdere du er
"stort"????????

Jeg holder meget af sex, og har et sundt sexliv.
Personligt så er jeg ikke til de store. Det er ikke spor sjovt i længden at
blive totalt udspilet af en stor figur. Hellere mindre og mere medgørelig.

> Spørg så de kvinder som ikke interesserer sig for sex og er ligeglade med
> om de skal vente i måneder på sex og som aldrig onanerer. Dem som kun
> interesserer sig for sine børn og bare vil have en "sød fyr".
> De vil sige at størrelsen ikke betyder noget.

Det kan kvinder, der holder af sex, også finde på at sige....Så længe en
kvinde selv kan finde ud af at stramme sammen...

> Det siger sig selv at den første type er den eneste som er interessant for
> en mand med stor sexlyst :-)
> Og hvis du vil i betragtning hos dem, så må du have en stor :-)

Pladder....

> Det er ikke en masse ævl fra lærebøger og psykologer - det er bare
> virkeligheden og svarer til min erfaring med over 400 af de flotteste
> kvinder :-)

Du kommer de forkerte steder, du kan ikke finde ud af at kvinder også kan
lyve og du får måske brug for et par psykologibøger efter jeg sikkert med
mine ord og følelser har ødelagt din stolthed.

Nette


KH

unread,
Aug 8, 2003, 12:57:36 PM8/8/03
to
"Jette" <je...@mymailboks.invalid> skrev i en meddelelse
news:PIMWa.43366$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
> Hejsa
>
> Hvordan man det være at fede små mænd 175cm altid har en lille og
grim penis
> ?
>
> Har lige mødt en som 175cm og vejede 85kg - altså meget fed, og den
var så
> lille og jeg mistede lysten.
> Den var også grim. Skæv, rød forhud, spids, og masser af hår.
> Denne oplevelse har virkeligt skræmt mig :-)

Hvad er definitionen på lille og grim?

Mvh. KH.

PerX ...

unread,
Aug 9, 2003, 6:43:35 PM8/9/03
to
In article <bgtr7e$qee$2...@sunsite.dk>, mach...@dontfuckmebaby.dk says...

> Men den er god nok. Det er ikke noget problem for en flot fyr som mig at
> score endda flere på en bytur eller strandtur, og det sker ca. en gang om
> ugen, for jeg skal jo også passe andre ting. Da der er 52 uger på et år så
> kan du selv regne ud hvormange år det tager at score 400 lækre sild :-)

Og ikke en af dem kunne du bygge et forhold med.

PerX ...

unread,
Aug 9, 2003, 6:44:56 PM8/9/03
to
In article <3f32baf0$0$76162$edfa...@dread11.news.tele.dk>,
nettes...@hotmail.com says...

> Jeg holder meget af sex, og har et sundt sexliv.
>

Og hvordan defineres 'sundt sexliv'? (Udover vel: De at de involverede er
enige)

PerX ...

unread,
Aug 9, 2003, 6:46:56 PM8/9/03
to
In article <bgt6mv$ecd$1...@sunsite.dk>, mach...@dontfuckmebaby.dk says...

> Helt enig, Men har du også lagt mærke til hvor sjældent man ser en fyldig
> kvinde med de rigtige former (timeglasfigur). Stort set alle danske
> matroner er den der alkoholikerfigur når de bliver fede: Tynde ben, smal og
> flad numse, kæmpe vom, og mega overarme med mormormuskel :-)

Det er så tilgængæld rigtig *G*


> Og det er der vel ingen flotte fyre der vil have :-)

Kommer an på om han her oplevet kærlighed, eller kun kender til at
kneppe.

nusle

unread,
Aug 11, 2003, 11:01:37 AM8/11/03
to

"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
news:bgt77i$ecd$2...@sunsite.dk...

Hej,

> Øh, prøv at spørg kvinder der elsker sex og har et sundt sexliv med
daglige
> samlejer. Så vil du opdage at de vil have de store pikke :-)

Jeg har et særdeles veludviklet sexliv og stor sexlyst, også når
jeg er single, hvilket har ført til at utal af one-night-stands.
Kvalificerer det mig til at udtale mig?

Jeg foretrækker en elsker med indlevelsesevne, liderlighed og
begær - en stor pik handler mere om noget så elementært som
friktion og jeg får ikke specielt meget ud af selve friktionen,
men kan godt lide at pikken rammer bestemte steder i min fisse
og der går en stor pik til tider "forbi" (især hvis manden ikke
kender til mig og min måde at nyde på). Desuden er det svært
at sidde med den dejlige pik langt oppe i sig og nyde i fulde
drag, hvordan den føles indeni, hvis man skal koncentrere sig
om ikke at "komme for langt ned over den", da det vil gøre
vildt ondt. Dermed ikke sagt, at en stor pik er en hæmsko for
skøn sex - der er bare forskel - nogle gange kræver en stor
pik altså større forsigtighed, og jeg kan godt lide det lidt vildt
og lidt råt - så forsigtighed kan godt være et lettere turn-off.

Mænd er udstyret med alt muligt andet "sex-legetøj" på deres
kroppe, som betyder mindst lige så meget som pikken. Så den
tåbelige fokuseren på pikken, forstår jeg ikke. Men måske
handler det i virkeligheden om mænd, som fordi de ikke har
meget at give af på andre områder til deres kvinde(r) - lægger
deres nødvendige selvværd i at pikken i det mindste er stor.

I min erotiske verden kommer en opblæst, indbildsk mand til
kort - han har nemlig ikke udviklet hverken fantasi eller evner
til at tilfredsstille en legesyg, lidenskabelig og liderlig kvinde.
Og desværre er en del veludrustede mænd netop både op-
blæste og indbildske - og det kan blive endnu værre, hvis
manden tilmed lider af den vildfarelse, at fordi han tilfældigvis
ligner forsiden af et modemagasin - så er han mere eftertrag-
telsesværdig end andre mænd. Det er egentlig synd og skam,
at leve i en sådan overfladisk verden, hvor alle de værdier
livet rummer, forfladiges og indskrænkes til noget så lige-
gyldigt som størrelsen på pikken, brystmusklerne og hvordan
tøjet sidder og om håret er klippet og farvet tilpas moderigtigt.

Hjernen er absolut det mest erotiske ved en mand, jo mere
eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig han er
- jo bedre.

Hænderne er også på min liste over sexede og underskønne
ting ved en mand. Måden han bruger sine hænder på kan,
hvis han er en dejlig elsker, bringe én lige lukt ind i den
syvende himmel.

Tungen er også skøn - lange, dybe, intense kys er guld
værd - denne første udforskning af hinanden - for ikke at
nævne hvad den kan gøre ved en varm fisse og en lysten
kilder.

Jeg har gjort mig de vidunderligste erfaringer med mænd
over 35-40 år, om det så er fordi de i den alder erfarings-
mæssigt er nået dertil, at de kender og forstår kvindens
krop bedre, eller det handler om at de i mindre grad fo-
kuserer på egen nydelse og i højere grad fokuserer på
kvindens nydelse, det aner jeg ikke. Men en udforskende,
nysgerrig (efter at lære mig og min krop at kende) mand
med fantasi og begær - han er simpelthen en gave til en
kvinde som jeg.

Når ovenstående er sagt (skrevet), så skal det også siges
(skrives) at en usædvanligt lille pik også må kunne være en
hæmsko for skøn sex - men jeg har endnu ikke mødt en
mand med en pik, som jeg opfattede som usædvanligt
lille - og jeg har nu engang været sammen med en del mænd.

mange hilsner
nusle


PerX ...

unread,
Aug 11, 2003, 1:05:47 PM8/11/03
to
In article <3f37afd7$0$24701$edfa...@dread14.news.tele.dk>,
nu...@mail.dk says...

>
> Hjernen er absolut det mest erotiske ved en mand,

Ah, så er der stadig håb for mig...

> jo mere eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig
> han er - jo bedre.

... når jeg lige finder ud af hvorfor det der sex stads er så sjovt *G*

Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 11, 2003, 1:39:59 PM8/11/03
to

"nusle" <nu...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f37afd7$0$24701$edfa...@dread14.news.tele.dk...

> Så den
> tåbelige fokuseren på pikken, forstår jeg ikke.

Jeg vil sammenligne det med nogle kvinders fokusering på deres bryster.

Med venlig hilsen
Børge


Machoman

unread,
Aug 11, 2003, 6:11:33 PM8/11/03
to
"nusle" <nu...@mail.dk> wrote in news:3f37afd7$0$24701
$edfa...@dread14.news.tele.dk:

> Jeg har et særdeles veludviklet sexliv og stor sexlyst, også når
> jeg er single, hvilket har ført til at utal af one-night-stands.
> Kvalificerer det mig til at udtale mig?

Et utal er ikke præcist nok, men hvis du har erfaring med over 100 mænd
så er dit svar brugbart nok.


> Jeg foretrækker en elsker med indlevelsesevne, liderlighed og
> begær

Ja hvem gør ikke det :-)
Nu er det sådan at man udmærket kan have det hele (hvilket jeg har), man
behøver jo ikke vælge mellem stor pik og indlevelsesevne.


> men kan godt lide at pikken rammer bestemte steder i min fisse
> og der går en stor pik til tider "forbi"

Hmm, kender det for godt. Den suser lige forbi G og hamrer løs bag
livmodermunden :-(


> Desuden er det svært
> at sidde med den dejlige pik langt oppe i sig og nyde i fulde
> drag, hvordan den føles indeni, hvis man skal koncentrere sig
> om ikke at "komme for langt ned over den", da det vil gøre
> vildt ondt.

Tjae, det gør skam ikke ondt på alle. Mange piger får vilde orgasmer af
at blive voldsomt kneppet af min monsterpik :-)


> Dermed ikke sagt, at en stor pik er en hæmsko for
> skøn sex - der er bare forskel - nogle gange kræver en stor
> pik altså større forsigtighed, og jeg kan godt lide det lidt vildt
> og lidt råt - så forsigtighed kan godt være et lettere turn-off.

Din fisse passer bare ikke til en stor. Synes også det er skide
irriterende når piger klemmer benenesammen og trækker underlivet til sig
så man ikke kan støde til og få fisse på hele pikken.

Du skal bare holde dig til de små pikke, men som du sikkert også har
fundet ud af, så kan en fed mand med vom og lille pik heller ikke kneppe
:-)


> Men måske
> handler det i virkeligheden om mænd, som fordi de ikke har
> meget at give af på andre områder til deres kvinde(r) - lægger
> deres nødvendige selvværd i at pikken i det mindste er stor.

Der findes nok nogen som passer på din konklusion.


> I min erotiske verden kommer en opblæst, indbildsk mand til
> kort - han har nemlig ikke udviklet hverken fantasi eller evner
> til at tilfredsstille en legesyg, lidenskabelig og liderlig kvinde.

Ja det er en evne visse kvinder udvikler. De bliver usikre på den flotte
selvsikre fyr fordi de ved at de ikke kan holde på ham, og fordi de set i
bakspejlet har erfaring med han sårer deres følelser. Derfor får mange
grimme piger en aversion mod disse fyre. Men det er naturens gang og
ganske smart for os lækre fyre, for så kan vi koncentrere os om de smukke
og sexede fitnesstrænede solbrune (hele kroppen, tak) strandsild :-))


> Og desværre er en del veludrustede mænd netop både op-
> blæste og indbildske - og det kan blive endnu værre, hvis
> manden tilmed lider af den vildfarelse, at fordi han tilfældigvis
> ligner forsiden af et modemagasin - så er han mere eftertrag-
> telsesværdig end andre mænd.

Det er han bare, sådan er det :-))
Jeg kunne selv passe på din beskrivelse.
Jeg søger iøvrigt aldrig piger i kontaktbureauer som dating.dk osv, men
går bare i byen. Hvem tror du iøvrigt har det sjovest - ham den fede der
måske aldrig har haft en fræk pige, eller karl smart der scorer hver gang
han er i byen :-)


> Det er egentlig synd og skam,
> at leve i en sådan overfladisk verden, hvor alle de værdier
> livet rummer, forfladiges og indskrænkes til noget så lige-
> gyldigt som størrelsen på pikken, brystmusklerne og hvordan
> tøjet sidder og om håret er klippet og farvet tilpas moderigtigt.

Ja det ER virkeligt synd og skam.
I DK har vi jo en jantelov som bruges typisk af tabere. Her står at man
ikke kan have alt på en gang. En flot pige (slank) med store bryster kan
umuligt have hjerne, står der.

Men jeg kan tilføje at jeg har mødt meget grimme piger helt uden bryster
og med flad og grim bleg numse, som hverken var charmerende, havde
hjerne, havde penge, eller havde noget som helst interessant over sig.


> Hjernen er absolut det mest erotiske ved en mand, jo mere
> eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig han er
> - jo bedre.

Enig


> Hænderne er også på min liste over sexede og underskønne
> ting ved en mand. Måden han bruger sine hænder på kan,
> hvis han er en dejlig elsker, bringe én lige lukt ind i den
> syvende himmel.

Ja det er velkendt.


> Tungen er også skøn - lange, dybe, intense kys er guld
> værd - denne første udforskning af hinanden - for ikke at
> nævne hvad den kan gøre ved en varm fisse og en lysten
> kilder.

Ja ja, kom nu ikke for godt igang. Så langt når en grim mand jo aldrig.


> Jeg har gjort mig de vidunderligste erfaringer med mænd
> over 35-40 år, om det så er fordi de i den alder erfarings-
> mæssigt er nået dertil, at de kender og forstår kvindens
> krop bedre, eller det handler om at de i mindre grad fo-
> kuserer på egen nydelse og i højere grad fokuserer på
> kvindens nydelse, det aner jeg ikke.

Med det aner jeg. Unge flotte fyre som mig gider ikke bruge for meget tid
på at fyre op i en gammel udbrændt kakkelovn. Ældre mænd må tage sig mere
sammen for at holde på kvinden. Og helt ærligt - vi gider sgu da ikke
bruge alt vores energi på at behage kvinden, når vi nu bare vil have
noget fisse i en fart :-)


> Men en udforskende,
> nysgerrig (efter at lære mig og min krop at kende)

Det tager da mange minutter for en erfaren tyr :-)


> mand
> med fantasi og begær - han er simpelthen en gave til en
> kvinde som jeg.

Jeg kan tydeligt læse mellem linierne at du savner begær fra mænd og at
du sjældent får det. Flotte piger har det omvendt. De bliver irriteret
over alle de begærlige blikke og liderlige mænds tilnærmelser.


> Når ovenstående er sagt (skrevet), så skal det også siges
> (skrives) at en usædvanligt lille pik også må kunne være en
> hæmsko for skøn sex - men jeg har endnu ikke mødt en
> mand med en pik, som jeg opfattede som usædvanligt
> lille - og jeg har nu engang været sammen med en del mænd.

Dem er der masser af, men du skriver bare politisk korrekt :-)
Jeg kender rigtigt mange flotte piger som ikke vil have fede mænd med små
pikke. Tykkelsen er ret vigtig siger de, for hvis den er tynd som en
knækpølse, så kan de heller få noget ud af G stimulationen, for de kan
stort set ikke mærke så lille en pik i skeden.


Machoman
Flot fyr med charme, store muskler og stor pik :-)

Babba-Papa

unread,
Aug 12, 2003, 3:19:09 AM8/12/03
to
On Mon, 11 Aug 2003 22:11:33 +0000 (UTC), Machoman
<mach...@dontfuckmebaby.dk> wrote:

......CUT [en masse pubertært mundlort]


>Machoman
>Flot fyr med charme, store muskler og stor pik :-)

Jeg har læst om dig et eller andet sted, men nevermind......

Det der er det store problem her, er at du tilsyneladende selv tror på
alt det pis, du lukker ud.

Conrad, Mads eller Makroman, jeg har hørt at pigerne omtaler dig som
en ægte sexatlet......Det er nemlig altid dig der kommer først. :o)

But hey, keep dreaming. 'Cause the dreams are all you ever had.

Nu ved jeg hvor jeg har læst om dig.....et skolebogseksempel på
klassisk narcissisme.
- -
Babba-Papa
En fyr der kun drømmer når han sover.

Anita

unread,
Aug 12, 2003, 5:43:33 AM8/12/03
to
"Machoman" skrev

> Ja hvem gør ikke det :-)
> Nu er det sådan at man udmærket kan have det hele (hvilket jeg har), man
> behøver jo ikke vælge mellem stor pik og indlevelsesevne.

Ja du har tydeligvis ikke skyggen af indlevelsesevne.

> Tjae, det gør skam ikke ondt på alle. Mange piger får vilde orgasmer af
> at blive voldsomt kneppet af min monsterpik :-)

Piger på din alder har sjældent opnået skedeorgasme, så drøm bare videre.

> Jeg søger iøvrigt aldrig piger i kontaktbureauer som dating.dk osv, men
> går bare i byen. Hvem tror du iøvrigt har det sjovest - ham den fede der
> måske aldrig har haft en fræk pige, eller karl smart der scorer hver gang
> han er i byen :-)

Det kommer sørme an på så meget. Måske bliver Karl Smart en dag en meget
ensom mand.

> Og helt ærligt - vi gider sgu da ikke
> bruge alt vores energi på at behage kvinden, når vi nu bare vil have
> noget fisse i en fart :-)

Nå, så er det derfor det ikke holder længere end det første knald?! Ja så
forstår jeg bedre.

> Jeg kan tydeligt læse mellem linierne at du savner begær fra mænd og at
> du sjældent får det. Flotte piger har det omvendt. De bliver irriteret
> over alle de begærlige blikke og liderlige mænds tilnærmelser.

Har du set nusle??? Hvordan ved du om hun er gudesmuk og scorer hver gang
hun er i byen? Nej, du er vel så naiv og narcissistisk, at du tror du er den
eneste i hele verden, der kan være pæn. Desuden er skønhed jo en smagssag.
Hvad du finder smukt, finder jeg måske grimt og vice versa. Men så er det
vel din smag der tæller?!

> Dem er der masser af, men du skriver bare politisk korrekt :-)
> Jeg kender rigtigt mange flotte piger som ikke vil have fede mænd med små
> pikke.

Helt ærligt, man behøver sgu ikke være fed for at have en lille pik, så luk
nu røven med dine lamme fordomme. Men du er måske i virkeligheden bøsse,
siden du har så omfattende viden om fede mænds pikke?

> Machoman
> Flot fyr med charme,

Ja, det er i hvert fald noget du skjuler usædvanligt godt.

> store muskler og stor pik :-)

Lad os se beviser - jeg tror du er en lille grim gut med en elendig
selvtillid. Du kan kun hævde dig selv ved at svine alt og alle til.

/Anita


Lars P Friberg

unread,
Aug 12, 2003, 7:18:54 AM8/12/03
to
"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message
news:3f38b74d$0$19358$ba62...@nntp05.dk.telia.net

> "Machoman" skrev

>
> Helt ærligt, man behøver sgu ikke være fed for at have en lille pik, så luk
> nu røven med dine lamme fordomme. Men du er måske i virkeligheden bøsse,
> siden du har så omfattende viden om fede mænds pikke?


*GGGGGG* Jamen det er da klart, det er her forklaringen skal findes.

>
> > store muskler og stor pik :-)
>
> Lad os se beviser - jeg tror du er en lille grim gut med en elendig
> selvtillid. Du kan kun hævde dig selv ved at svine alt og alle til.
>

*GGGG* Ja, kom nu. Vi vil se. For at undgå at blive beskyldt for snyd,
tror jeg det vil være en god idé at du viser et billede med dagens
Ekstrablad, slået op på siden i hånden. Og for Guds skyld ikke foran den
der såkaldte monsterpik.
Jeg tror vi er rigtig mange, der glæder os til at se noget
dokumentation.

LP
(der ikke besidder en monsterpik, men bare en helt almindelig en - lidt
skæv, men funktionsdygtig *GGG*)

PerX ...

unread,
Aug 12, 2003, 7:20:56 AM8/12/03
to
In article <bh94al$m74$1...@sunsite.dk>, mach...@dontfuckmebaby.dk says...
> > [quoted text muted]

> > drag, hvordan den føles indeni, hvis man skal koncentrere sig
> > om ikke at "komme for langt ned over den", da det vil gøre
> > vildt ondt.
>
> Tjae, det gør skam ikke ondt på alle. Mange piger får vilde orgasmer af
> at blive voldsomt kneppet af min monsterpik :-)

Og de er super stramme; når du stikker begge hænder op kan du ikke en
gang klappe!

Anita

unread,
Aug 12, 2003, 7:50:20 AM8/12/03
to
"Lars P Friberg" skrev

> *GGGG* Ja, kom nu. Vi vil se. For at undgå at blive beskyldt for snyd,
> tror jeg det vil være en god idé at du viser et billede med dagens
> Ekstrablad, slået op på siden i hånden. Og for Guds skyld ikke foran den
> der såkaldte monsterpik.

Ej, vi vil se det hele *hehe*

> Jeg tror vi er rigtig mange, der glæder os til at se noget
> dokumentation.

Tja, jeg tror desværre han er en af dem "der har det hele" i tasteturet...

> LP
> (der ikke besidder en monsterpik, men bare en helt almindelig en - lidt
> skæv, men funktionsdygtig *GGG*)

Hvilket jo også absolut er det vigtigste :-)

Venligst Anita

Martin Jorgensen

unread,
Aug 12, 2003, 3:13:41 PM8/12/03
to

"Lars P Friberg" <d...@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:723e9bfade2a7db7a4e...@mygate.mailgate.org...

> "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message
> news:3f38b74d$0$19358$ba62...@nntp05.dk.telia.net
>
> > "Machoman" skrev

-SNIP-

> > Lad os se beviser - jeg tror du er en lille grim gut med en elendig
> > selvtillid. Du kan kun hævde dig selv ved at svine alt og alle til.
> >
> *GGGG* Ja, kom nu. Vi vil se. For at undgå at blive beskyldt for snyd,
> tror jeg det vil være en god idé at du viser et billede med dagens
> Ekstrablad, slået op på siden i hånden. Og for Guds skyld ikke foran den
> der såkaldte monsterpik.
> Jeg tror vi er rigtig mange, der glæder os til at se noget
> dokumentation.

Jeg vil også gerne se noget dokumentation, nu hvor jeg har læst en masse
indlæg fra Machoman. Lidt dokumentation, kan jeg egentligt ikke se hvad der
skulle være noget i vejen for at fremkomme med...

Det er jo kun et billede af en pik, og du (Machoman) er sådan set ganske
anonym hvis du fotograferer den i stiv tilstand ovenpå dagens ekstrabladet
med en lineal ved siden af så vi også kan være (rimeligt) sikker på at der
ikke er manipuleret med "bevis-materialet"....

Så kan vi også være "rimeligt" sikker på at beviset er holdbart nok...

Jeg kunne da personligt godt gøre det, men nu er det jo ikke rigtig mig der
har noget at skulle "bevise" for ikke at tabe ansigt......


mvh.
Martin Jørgensen.


Machoman

unread,
Aug 12, 2003, 7:47:20 PM8/12/03
to
"Martin Jorgensen" <mega...@hotmail.com> wrote in
news:3f393c64$0$93522$edfa...@dread14.news.tele.dk:

> Jeg vil også gerne se noget dokumentation, nu hvor jeg har læst en
> masse indlæg fra Machoman. Lidt dokumentation, kan jeg egentligt ikke
> se hvad der skulle være noget i vejen for at fremkomme med...

Rigtige mænd behøver ikke bevise noget, for de ved hvad de kan og står for
:-)
At de fleste er tabere her, er ikke mit problem.

God bedring alle sammen.


Hilsen en lykkelig flot fyr som knepper de lækreste slanke fitnesssild man
kan opdrive :-)

PerX ...

unread,
Aug 12, 2003, 9:06:54 PM8/12/03
to
In article <bhbua8$ji0$1...@sunsite.dk>, mach...@dontfuckmebaby.dk says...

> Rigtige mænd behøver ikke bevise noget, for de ved hvad de kan og står for
> :-)
> At de fleste er tabere her, er ikke mit problem.

Skrev han, og overså at den anden sætning ophæver den første sætning.


nusle

unread,
Aug 13, 2003, 9:49:52 AM8/13/03
to

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.19a1eb55f...@news.usenetserver.com...

Hej,

> Ah, så er der stadig håb for mig...

Selvfølgelig :-)

> > jo mere eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig
> > han er - jo bedre.
>
> ... når jeg lige finder ud af hvorfor det der sex stads er så sjovt *G*

Prøv det ;-)

Man bliver afhængig af det.

mange hilsner
nusle


nusle

unread,
Aug 13, 2003, 10:29:34 AM8/13/03
to

"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
news:bh94al$m74$1...@sunsite.dk...

Hej,

> Et utal er ikke præcist nok, men hvis du har erfaring med over 100 mænd
> så er dit svar brugbart nok.

Jeg har ikke talt siden jeg var teenager, og gider heller ikke.

> Nu er det sådan at man udmærket kan have det hele (hvilket jeg har), man
> behøver jo ikke vælge mellem stor pik og indlevelsesevne.

Hvis man har det, behøver man ikke gøre opmærksom på det.

> Hmm, kender det for godt. Den suser lige forbi G og hamrer løs bag
> livmodermunden :-(

Just præcis. Og skal den endelig ramme, er det faktisk
dejligere at den rammer livmodermunden, fremfor ved
siden af (altså de dage, hvor det gerne må gøre ondt -
det kan jeg nemlig også godt lide).

> Tjae, det gør skam ikke ondt på alle. Mange piger får vilde orgasmer af
> at blive voldsomt kneppet af min monsterpik :-)

Og endnu flere piger/kvinder får orgasme af alle mulige
andre pikke end din.

> Din fisse passer bare ikke til en stor. Synes også det er skide
> irriterende når piger klemmer benenesammen og trækker underlivet til sig
> så man ikke kan støde til og få fisse på hele pikken.

Du tager fejl.

> Du skal bare holde dig til de små pikke, men som du sikkert også har
> fundet ud af, så kan en fed mand med vom og lille pik heller ikke kneppe
> :-)

De sidste to elskere jeg har haft haft, har haft helt normale
pikke - og det har simpelthen været helt forrygende sex.

> Der findes nok nogen som passer på din konklusion.

Det tror jeg.

> Ja det er en evne visse kvinder udvikler. De bliver usikre på den flotte
> selvsikre fyr fordi de ved at de ikke kan holde på ham, og fordi de set i
> bakspejlet har erfaring med han sårer deres følelser. Derfor får mange
> grimme piger en aversion mod disse fyre. Men det er naturens gang og
> ganske smart for os lækre fyre, for så kan vi koncentrere os om de smukke
> og sexede fitnesstrænede solbrune (hele kroppen, tak) strandsild :-))

Puha - velbekomme, og tak fordi jeg må slippe.

> > Og desværre er en del veludrustede mænd netop både op-
> > blæste og indbildske - og det kan blive endnu værre, hvis
> > manden tilmed lider af den vildfarelse, at fordi han tilfældigvis
> > ligner forsiden af et modemagasin - så er han mere eftertrag-
> > telsesværdig end andre mænd.
>
> Det er han bare, sådan er det :-))

Du tager fejl.

Jeg har kendt nogle enkelte, og min konklusion var (og er) at
de simpelthen er alt for usikre inde bag facaden til at kunne
sætte sig ud over det og bare være et dejligt menneske (også
i sengen). Alt den facade-fiksering er ikke andet end et skalke-
skjul for et lille og sårbart ego - hvis de lagde lige så meget
energi i at få det bedre som "sjæl", som de lægger i at se godt
ud som "legeme" - så ville de være langt mere interesante.

> Jeg søger iøvrigt aldrig piger i kontaktbureauer som dating.dk osv, men
> går bare i byen. Hvem tror du iøvrigt har det sjovest - ham den fede der
> måske aldrig har haft en fræk pige, eller karl smart der scorer hver gang
> han er i byen :-)

De eneste gange jeg ikke er blevet scoret i byen, har været
de gange jeg ikke har villet. Sidst kom jeg hjem med nummeret
til en 23 årig studerende tastet ind på min mobil (man var vel
fuld *G*) - sød fyr iøvrigt, jeg foretrækker bare mænd der er
jævnaldrende eller ældre end jeg.

> Ja det ER virkeligt synd og skam.
> I DK har vi jo en jantelov som bruges typisk af tabere. Her står at man
> ikke kan have alt på en gang. En flot pige (slank) med store bryster kan
> umuligt have hjerne, står der.

Selvfølgelig kan hun det - og hun vil givet vis også vælge en
mand hun synes er passende, hvilket sikkert vil være en
mand med indhold, og ikke kun med udseende.

> Men jeg kan tilføje at jeg har mødt meget grimme piger helt uden bryster
> og med flad og grim bleg numse, som hverken var charmerende, havde
> hjerne, havde penge, eller havde noget som helst interessant over sig.

Og det er sikkert rigtigt - ligesom det kan være en mulighed,
at de ikke gad gøre sig den ulejlighed at vise disse sider af
sig selv.

> > Hjernen er absolut det mest erotiske ved en mand, jo mere
> > eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig han er
> > - jo bedre.
>
> Enig

Så skulle du måske fokusere lidt mere på den, og lidt mindre
på din pik og dit udseende.

> Ja ja, kom nu ikke for godt igang. Så langt når en grim mand jo aldrig.

Har du da dyrket sex med mange grimme mænd?

> Med det aner jeg. Unge flotte fyre som mig gider ikke bruge for meget tid
> på at fyre op i en gammel udbrændt kakkelovn.

Så du er ikke bekendt med, at kvinders lyst øges med årene,
ligesom deres fantasi og legelyst udvides?

> Ældre mænd må tage sig mere
> sammen for at holde på kvinden.

Nej, for de har allerede inden man når ind i sengen mere at
byde på.

> Og helt ærligt - vi gider sgu da ikke
> bruge alt vores energi på at behage kvinden, når vi nu bare vil have
> noget fisse i en fart :-)

Så du ved ikke engang hvad rigtig god sex er - det kommer
nok også til dig en dag.

> Det tager da mange minutter for en erfaren tyr :-)

Mangler der et "ikke" i ovenstående?

> Jeg kan tydeligt læse mellem linierne at du savner begær fra mænd og at
> du sjældent får det.

Hvis du får mere fred i sjælen af at holde fast i den tanke,
så gør blot det.

> Flotte piger har det omvendt. De bliver irriteret
> over alle de begærlige blikke og liderlige mænds tilnærmelser.

Jeg tror nu mere det handler om, at de ikke ved, hvad de
skal stille op med alt det begær og al den liderlighed.

Jeg indoptager både begæret og liderligheden, og glæder mig
derved, og så giver det mulighed for at vælge det til, når jeg vil.

Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
en kompliment til mig som kvinde.

Måske skulle jeg her tilføje, at der er en verden til forskel på
begær og liderlighed og at give udtryk for dette - og så på
den magtbegærlighed der kan ligge i nogle mænds tilnærmelser.

> Dem er der masser af, men du skriver bare politisk korrekt :-)

Nej, jeg er ikke underlagt politisk korrekthed i nævneværdig
grad.

> Jeg kender rigtigt mange flotte piger som ikke vil have fede mænd med små
> pikke. Tykkelsen er ret vigtig siger de, for hvis den er tynd som en
> knækpølse, så kan de heller få noget ud af G stimulationen, for de kan
> stort set ikke mærke så lille en pik i skeden.

Så kan manden jo fist-fucke dem.

> Machoman
> Flot fyr med charme, store muskler og stor pik :-)

Godt for dig - hvis det er det, der gør dig lykkelig.

mange hilsner
nusle


Andropov

unread,
Aug 13, 2003, 12:04:12 PM8/13/03
to
Nusle skrev:

Hej,

> Ah, så er der stadig håb for mig...

Selvfølgelig :-)

> > jo mere eventyrlysten, eksperimenterende og lidenskabelig


> > han er - jo bedre.
>

> ... når jeg lige finder ud af hvorfor det der sex stads er så sjovt *G*

Prøv det ;-)

Man bliver afhængig af det.

Men det er måske lige før det er en ulempe, hvis man ikke har adgang
til det sådan umiddelbart......

nusle

unread,
Aug 13, 2003, 12:41:16 PM8/13/03
to

"Andropov" <andr...@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.03081...@posting.google.com...

Hej,

> Men det er måske lige før det er en ulempe, hvis man ikke har adgang
> til det sådan umiddelbart......

Hvor der er vilje, er der vej (er jeg sikker på).

mange hilsner
nusle


Andropov

unread,
Aug 13, 2003, 12:57:49 PM8/13/03
to
"nusle" <nu...@mail.dk> wrote in message news:<3f3a4b56$0$97253"Andropov"

> Men det er måske lige før det er en ulempe, hvis man ikke har adgang
> til det sådan umiddelbart......

Hvor der er vilje, er der vej (er jeg sikker på).

Det er jeg nu ikke sikker på man altid kan sige.....

¤

unread,
Aug 13, 2003, 4:23:14 PM8/13/03
to
On Wed, 13 Aug 2003 16:29:34 +0200, "nusle" <nu...@mail.dk> wrote:


>Så du ved ikke engang hvad rigtig god sex er - det kommer
>nok også til dig en dag.


Lige nųjagtig her tror jeg du tager fejl. Du har ellers ret i alt hvad
du skriver.
Torben

nusle

unread,
Aug 13, 2003, 4:35:23 PM8/13/03
to

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse
news:4d7ljvcaddq97s1hb...@4ax.com...

Hej,

> >Så du ved ikke engang hvad rigtig god sex er - det kommer
> >nok også til dig en dag.
>

> Lige nøjagtig her tror jeg du tager fejl. Du har ellers ret i alt hvad
> du skriver.

Jeg blev irriteret, indrømmet - det giver ikke mening som
værende god sex, hvis det handler om at få noget fisse
"i en fart" - efter min mening.

Det er vel heller ikke god sex for en mand?

mange hilsner
nusle


KH

unread,
Aug 13, 2003, 4:58:29 PM8/13/03
to

"nusle" <nu...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3aa115$0$97221$edfa...@dread12.news.tele.dk...

En gang i mellem er fast fisse vel god sex for en mand.
Ikke alt god sex behøver at være planlagt og skal vel ikke forgå i
flere afsnit.
Lynknald kan bruges hvor som helst og når som helst.

KH.

nusle

unread,
Aug 13, 2003, 5:16:34 PM8/13/03
to

"KH" <Jo...@mitdomain.com> skrev i en meddelelse
news:3f3aa674$0$48915$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

Hej,

> En gang i mellem er fast fisse vel god sex for en mand.

Nøgleorderne her er: engang imellem.

> Ikke alt god sex behøver at være planlagt og skal vel ikke forgå i
> flere afsnit.

Nej, men hvis det bliver præmissen - ville jeg foretrække en
pornofilm, lidt legetøj og min egen hånd/fingre.

> Lynknald kan bruges hvor som helst og når som helst.

Enig - engang imellem, og som en integreret del af et
varieret sexliv, men det var vist ikke det, som der blev
lagt op til - og skulle en mand præstere et lynknald i
den periode, hvor man er nye for hinanden og gerne
vil udforske hinanden og "lære hinanden at kende" også
kropsligt - så gad jeg med overvejende stor sandsynlig-
hed ikke dyrke ham mere end den ene gang.

mange hilsner
nusle


Machoman

unread,
Aug 13, 2003, 5:31:59 PM8/13/03
to
"nusle" <nu...@mail.dk> wrote in
news:3f3a4b56$0$97253$edfa...@dread12.news.tele.dk:

> Hvis man har det, behøver man ikke gøre opmærksom på det.

Enig når vi taler om IRL - men ikke i fora.


>> Hmm, kender det for godt. Den suser lige forbi G og hamrer løs bag
>> livmodermunden :-(
>
> Just præcis. Og skal den endelig ramme, er det faktisk
> dejligere at den rammer livmodermunden, fremfor ved
> siden af (altså de dage, hvor det gerne må gøre ondt -
> det kan jeg nemlig også godt lide).

Ahaaa - så er du alligevel som de fleste piger jeg kender, men skulle
bare spille smart, og trøste de fede med små tissetrolde :-)


> Og endnu flere piger/kvinder får orgasme af alle mulige
> andre pikke end din.

Tror du :-)


> De sidste to elskere jeg har haft haft, har haft helt normale
> pikke - og det har simpelthen været helt forrygende sex.

Hvad er normalt (efter DIN erfaring) når man korrigerer for inflation,
dårlige øjemål og snydemål fra anus og op langs undersiden, rundt om
hængenosser og hele baduljen ?


> Puha - velbekomme, og tak fordi jeg må slippe.

Rolig nu. Så dybt synker jeg aldrig.


> De eneste gange jeg ikke er blevet scoret i byen, har været
> de gange jeg ikke har villet. Sidst kom jeg hjem med nummeret
> til en 23 årig studerende tastet ind på min mobil (man var vel
> fuld *G*) - sød fyr iøvrigt, jeg foretrækker bare mænd der er
> jævnaldrende eller ældre end jeg.

Ahaaae du ER fyrre fed og færdig :-)
Jeg fatter ikke hvad du ser i gamle mænd med hængerøv og taljemål over
80cm :-(
Men det ene skal jo svare til det andet. Lige børn leger bedst, ikke ;-)


>> Men jeg kan tilføje at jeg har mødt meget grimme piger helt uden
>> bryster og med flad og grim bleg numse, som hverken var charmerende,
>> havde hjerne, havde penge, eller havde noget som helst interessant
>> over sig.
>
> Og det er sikkert rigtigt - ligesom det kan være en mulighed,
> at de ikke gad gøre sig den ulejlighed at vise disse sider af
> sig selv.

Nu er du ved at vågne op. Det samme gælder for dine føromtalte flotte
mænd. De gider ganske enkelt ikke vise de gode sider af sig selv, for
samværet med dig siger dem intet :-)


> Har du da dyrket sex med mange grimme mænd?

Nej føj da. Men bøssekarle er desværre helt vilde med en lækker og
veludrustet bodybuilderfyr som mig. Der skal altid sætte sig nogle klamme
fedladne svansekarle bag mig når jeg løber på løbebånd, fordi min numse
er vildt flot og sexet med store struttende balder :-)


> Så du er ikke bekendt med, at kvinders lyst øges med årene,
> ligesom deres fantasi og legelyst udvides?

Jo da :-)
Har været sammen med masser omkring de 40, med der er utroligt langt
mellem de flotte og dem som stadig har talje.


> Nej, for de har allerede inden man når ind i sengen mere at
> byde på.

Ja penge.
Men jeg synes nu at det er langt federe at kvinder vil have mig som
person og sexdyr, end at de bare vil have penge. Man har meget mere magt
over en kvinde som er forelsket i een, end penge kan gøre.


> Så du ved ikke engang hvad rigtig god sex er - det kommer
> nok også til dig en dag.

Pis med dig. Jeg er vant til det absolut bedste. Mange mænd kommer aldrig
til at opleve det som jeg oplever med kvinder.


> Mangler der et "ikke" i ovenstående?

Jo


>> Flotte piger har det omvendt. De bliver irriteret
>> over alle de begærlige blikke og liderlige mænds tilnærmelser.
>
> Jeg tror nu mere det handler om, at de ikke ved, hvad de
> skal stille op med alt det begær og al den liderlighed.

Nej de er pisse irriterede over alle de mange klamme fyre som klæder dem
af med øjnene og tilbyder dem alt muligt og kommenterer deres udseende.


> Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
> en kompliment til mig som kvinde.

Vrøvl - det kan da aldrig være et kompliment at blive begæret af en
halvgammel fedladen taberfyr.


> Så kan manden jo fist-fucke dem.

Det er jo ikke det samme som en rigtig stor lækker pik, vel :-)


Machoman - kvindebedårer nr.1 :-)

KH

unread,
Aug 13, 2003, 5:34:58 PM8/13/03
to
"nusle" <nu...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3aaabd$0$97160$edfa...@dread12.news.tele.dk...

>
> "KH" <Jo...@mitdomain.com> skrev i en meddelelse
> news:3f3aa674$0$48915$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
>
> Hej,
>
> > En gang i mellem er fast fisse vel god sex for en mand.
>
> Nøgleorderne her er: engang imellem.

Ja, netop.

> > Ikke alt god sex behøver at være planlagt og skal vel ikke forgå i
> > flere afsnit.
>
> Nej, men hvis det bliver præmissen - ville jeg foretrække en
> pornofilm, lidt legetøj og min egen hånd/fingre.

Ja, det er her jeg glider af.. ;-)
For jeg gider efterhånden ikke se en pornofilm længere.
Har man set en, har man set dem alle.
Og jo, klør fem er det bedste værktøj i en snæver vending, men det
bliver også trivielt, når man som mand ikke har den samme opfindsomhed
som kvinder har.

> > Lynknald kan bruges hvor som helst og når som helst.
>
> Enig - engang imellem, og som en integreret del af et
> varieret sexliv, men det var vist ikke det, som der blev
> lagt op til - og skulle en mand præstere et lynknald i
> den periode, hvor man er nye for hinanden og gerne
> vil udforske hinanden og "lære hinanden at kende" også
> kropsligt - så gad jeg med overvejende stor sandsynlig-
> hed ikke dyrke ham mere end den ene gang.

Igen. Engang imellem.
Og selvfølgelig skal man give sig god tid til at udforske hinanden,
alt andet ville da være fjollet.
Så er spørgsmålet bare; hvor længe er man nye for hinanden?
For selv om man er nye for hinanden, så er der stadig en uhæmmet lyst
til at få taget trykket her og nu, og det skal satanedeme være her og
nu.
Og så kan det godt være, at man ikke ligefrem er hjemme i parcellen i
sit dobbelt-kneppedarium.

Jeg har en fornemmelse af, at også piger vil have lidt hurtigt engang
imellem.
;-)

Med venlig hilsen
KH.

> mange hilsner
> nusle
>
>

Henning

unread,
Aug 13, 2003, 6:19:16 PM8/13/03
to

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3f38b74d$0$19358$ba62...@nntp05.dk.telia.net...

> Har du set nusle??? Hvordan ved du om hun er gudesmuk og scorer hver gang
> hun er i byen?

Score kan hun som hun har lyst til *G*
Gude smuk? Det er alle kvinder der er sig selv bevidste som
kvinder og lever deres kvindelighed ud, ja nusle er en flot Kvinde :-)

MVH
Henning

nusle

unread,
Aug 13, 2003, 6:35:55 PM8/13/03
to

"Henning" <h...@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3ab964$0$97230$edfa...@dread12.news.tele.dk...

Hej,

> Score kan hun som hun har lyst til *G*
> Gude smuk? Det er alle kvinder der er sig selv bevidste som
> kvinder og lever deres kvindelighed ud, ja nusle er en flot Kvinde :-)

*rødme*

Tak, Henning :-)

knus
nusle


Machoman

unread,
Aug 13, 2003, 6:45:58 PM8/13/03
to
"nusle" <nu...@mail.dk> wrote in news:3f3abd56$0$97267
$edfa...@dread12.news.tele.dk:

>> Score kan hun som hun har lyst til *G*
>> Gude smuk? Det er alle kvinder der er sig selv bevidste som
>> kvinder og lever deres kvindelighed ud, ja nusle er en flot Kvinde :-)
>
> *rødme*
>
> Tak, Henning :-)
>
> knus
> nusle

Og i andre tråde roser DU Hennig.
Sådan kan to kiksede overvægtige nørder, kompromittere hinanden - smart, og
godt for jeres selvtillid.

Hyg jer til jeres taberfester - DSS fester *LOL*

Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 14, 2003, 2:40:22 AM8/14/03
to

"nusle" <nu...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3aa115$0$97221$edfa...@dread12.news.tele.dk...

> Jeg blev irriteret, indrømmet - det giver ikke mening som
> værende god sex, hvis det handler om at få noget fisse
> "i en fart" - efter min mening.
>
> Det er vel heller ikke god sex for en mand?

Jeg mener at have lært i denne gruppe, at alt sex er god sex for mange mænd,
og fordelen ved hurtig sex er, at man ikke så nemt kommer til at føle andet
end opfyldelse af et fysisk behov for at få "lettet trykket".

Kvinder har måske andre forventninger til sex, som kan formuleres som et
behov for at føle sig som en elsket kvinde, som manden har lyst til at være
sammen med. Måske betyder følelser typisk mere for kvinder end for mænd.

Med venlig hilsen
Børge


nusle

unread,
Aug 14, 2003, 9:07:24 AM8/14/03
to

"Boerge Rahbech Jensen" <brah...@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3b3088$0$32460$edfa...@dread16.news.tele.dk...

Hej,

> Jeg mener at have lært i denne gruppe, at alt sex er god sex for mange
mænd,

Jeg har da heldigvis mødt en del, som ikke har denne holdning.

> og fordelen ved hurtig sex er, at man ikke så nemt kommer til at føle
andet
> end opfyldelse af et fysisk behov for at få "lettet trykket".

Og hvis det som udgangspunkt er det, det handler om, mener
jeg man er lige langt med en spiller.

> Kvinder har måske andre forventninger til sex, som kan formuleres som et
> behov for at føle sig som en elsket kvinde, som manden har lyst til at
være
> sammen med. Måske betyder følelser typisk mere for kvinder end for mænd.

Jeg tror nu ikke, at følelser betyder mere for mig, end for de
fleste mænd - når det kommer til sex. Men hvis det eneste
det handler om er at få orgasme, så er den hurtigste og letteste
vej altså onani - og ligesom en hurtig omgang med hånden kan
være tiltrængt og dejlig (den korte stund det varer) så kan en
hurtig omgang sex også være dejlig - det skal bare ikke være
for tit, for så går det sjove ligesom af.

Sex skal være varieret, ikke bare en pik i et hul - hvis det skal
være godt for mig. Hvordan andre har det er irrelevant for mig,
jeg går efter egen nydelse (og en evt. sex-partners) ;-)

Bortset fra det kan jeg da godt lide at blive kneppet ind over
køkkenbordet midt i kartoffelskrælningen, og det behøver ikke
være hverken med forspil eller efterspil - jeg gider bare ikke
fyre der tror at når pikken har været ude og inde et par gange,
så er alt fryd og gammen hver gang der dyrkes sex *avddddrr*

mange hilsner
nusle


KH

unread,
Aug 14, 2003, 9:14:51 AM8/14/03
to
"nusle" <nu...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3b8995$0$97171$edfa...@dread12.news.tele.dk...

>
> "Boerge Rahbech Jensen" <brah...@post8.tele.dk> skrev i en
meddelelse
> news:3f3b3088$0$32460$edfa...@dread16.news.tele.dk...
>
> Hej,
>
> > Jeg mener at have lært i denne gruppe, at alt sex er god sex for
mange
> mænd,
>
> Jeg har da heldigvis mødt en del, som ikke har denne holdning.
>
> > og fordelen ved hurtig sex er, at man ikke så nemt kommer til at
føle
> andet
> > end opfyldelse af et fysisk behov for at få "lettet trykket".
>
> Og hvis det som udgangspunkt er det, det handler om, mener
> jeg man er lige langt med en spiller.
>
> Bortset fra det kan jeg da godt lide at blive kneppet ind over
> køkkenbordet midt i kartoffelskrælningen, og det behøver ikke
> være hverken med forspil eller efterspil - jeg gider bare ikke
> fyre der tror at når pikken har været ude og inde et par gange,
> så er alt fryd og gammen hver gang der dyrkes sex *avddddrr*

For mig er hurtig sex ikke under 20 min.
Hvis det skal gøres ordentligt, så er alt under 3 timer sjusk.

KH.

PerX ...

unread,
Aug 14, 2003, 10:09:58 AM8/14/03
to
In article <3f3a4b56$0$97253$edfa...@dread12.news.tele.dk>,
nu...@mail.dk says...

>
>
> De eneste gange jeg ikke er blevet scoret i byen, har været
> de gange jeg ikke har villet. Sidst kom jeg hjem med nummeret
> til en 23 årig studerende tastet ind på min mobil (man var vel
> fuld *G*) - sød fyr iøvrigt, jeg foretrækker bare mænd der er
> jævnaldrende eller ældre end jeg.

Hvorfor det?


> > Med det aner jeg. Unge flotte fyre som mig gider ikke bruge for meget tid
> > på at fyre op i en gammel udbrændt kakkelovn.
>
> Så du er ikke bekendt med, at kvinders lyst øges med årene,
> ligesom deres fantasi og legelyst udvides?

Efter sigende går det den anden vej for mænd - er det derfor du heller
vil have ældre mænd? ;)

> Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
> en kompliment til mig som kvinde.

Se, det er jo det jeg mener når jeg sidder og kigger komplimenterende på
en kvinde *G*


> Måske skulle jeg her tilføje, at der er en verden til forskel på
> begær og liderlighed og at give udtryk for dette -

Hm.. nok tænke men ikke sige - en af hverdagens små hyklerier? :)

Anita

unread,
Aug 14, 2003, 10:09:04 AM8/14/03
to
"Machoman" skrev

> Pis med dig. Jeg er vant til det absolut bedste.

For at kunne genkende "Det bedste", må man også have oplevet "det
middelmådige" og "det dårligste".

> Mange mænd kommer aldrig
> til at opleve det som jeg oplever med kvinder.

Så hurtig som du er på aftrækkeren, tror jeg mange mænd er glade for ikke at
opleve det du oplever.

/Anita


Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 14, 2003, 10:09:38 AM8/14/03
to

"nusle" <nu...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3b8995$0$97171$edfa...@dread12.news.tele.dk...

>
> "Boerge Rahbech Jensen" <brah...@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f3b3088$0$32460$edfa...@dread16.news.tele.dk...

> > og fordelen ved hurtig sex er, at man ikke så nemt kommer til at føle


> andet
> > end opfyldelse af et fysisk behov for at få "lettet trykket".
>
> Og hvis det som udgangspunkt er det, det handler om, mener
> jeg man er lige langt med en spiller.

Helt enig - og så slipper man for kommunikationsproblemer. :-)

> Jeg tror nu ikke, at følelser betyder mere for mig, end for de
> fleste mænd - når det kommer til sex.

Det kan jeg så ikke udtale mig om. Jeg har flere gange haft på fornemmelsen
af, at det er f.eks. Andropov, PerX og jeg, der er på vildspor, fordi vi
gerne vil have både kærlighed og sex - i den rækkefølge.

Med venlig hilsen
Børge


PerX ...

unread,
Aug 14, 2003, 10:23:30 AM8/14/03
to
In article <Xns93D6EF901CACFma...@130.225.247.90>,
mach...@dontfuckmebaby.dk says...
> > [quoted text muted]
> > Så du ved ikke engang hvad rigtig god sex er - det kommer
> > nok også til dig en dag.
>
> Pis med dig. Jeg er vant til det absolut bedste. Mange mænd kommer aldrig
> til at opleve det som jeg oplever med kvinder.

Ligesom du aldrig kommer til at opleve kærlighed på grund af din umodene
overfladiskhed.

PerX ...

unread,
Aug 14, 2003, 10:27:44 AM8/14/03
to
In article <3f3a6a35$0$97237$edfa...@dread12.news.tele.dk>,
nu...@mail.dk says...

Og hvor der er behov men ikke vilje er der mørkt og overskyet

PerX ...

unread,
Aug 14, 2003, 10:28:49 AM8/14/03
to
In article <Xns93D77F7ABCD6ma...@130.225.247.90>,
mach...@dontfuckmebaby.dk says...

> "nusle" <nu...@mail.dk> wrote in news:3f3abd56$0$97267
> $edfa...@dread12.news.tele.dk:
>
> >> Score kan hun som hun har lyst til *G*
> >> Gude smuk? Det er alle kvinder der er sig selv bevidste som
> >> kvinder og lever deres kvindelighed ud, ja nusle er en flot Kvinde :-)
> >
> > *rødme*
> >
> > Tak, Henning :-)
> >
> > knus
> > nusle
>
> Og i andre tråde roser DU Hennig.
> Sådan kan to kiksede overvægtige nørder, kompromittere hinanden - smart, og
. ^^^^^^^^^^^^^^

Du skal nok holde dig til ord med en stavelse.

Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 14, 2003, 10:27:00 AM8/14/03
to

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3f3b98ab$0$26622$ba62...@nntp04.dk.telia.net...

> Så hurtig som du er på aftrækkeren, tror jeg mange mænd er glade for ikke
at
> opleve det du oplever.

Jeg er i hvert fald. :-)

Det kan selvfølgelig skyldes, at jeg ikke gider føre "score-kort", men
egentlig mener, én partner burde være nok, hvis man er så heldig at ramme
rigtigt første gang. Det kan godt undre mig, at mænd som Machoman ikke går
et skridt videre og nedsætter sig som trækkerdreng, således de kan tjene
penge på deres hobby.

Nå, det må være nok om de sure rønnebær. Det er snart efterår, hvor min
dansesæson jo starter. Inden da skal jeg jo lige ned i byen og opleve en
koncert med popgruppen PS12 i aften (torsdag aften). Senere på måneden er
der sommerdans i min by, hvor der er mulighed for at danse salsa den 16. og
swing den 23. og 28. august. Den 24. august er der åbent hus i en square
dance forening, hvor man også kan lære at danse til efteråret. Vi har vel
alle brug for motion, og dans er jo en motionsform, hvor man kan komme tæt
på det modsatte køn.

Med venlig hilsen
Børge


¤

unread,
Aug 14, 2003, 12:35:58 PM8/14/03
to

Det jeg mente er at han er for dum til at få god sex. Han er faktisk
ikke værd at bruge krudt på. Jeg indrømmer at jeg nu også selv bærer
ved til bålet.
Torben

nusle

unread,
Aug 14, 2003, 2:35:07 PM8/14/03
to

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.19a5b6a24...@news.usenetserver.com...

Hej,

> Hvorfor det?

Fordi jeg kan lide at føle mig "lille" (i en eller anden forstand)
i forhold til manden :-)

På den anden side, hvis det var en fornuftig og dejlig mand,
der var yngre - så ville jeg nok ikke løbe skrigende bort.
Jeg har oftest tænkt, at forskellen på livserfaring ville være
for stor - jeg mener, jeg har været gift og har tre børn, så
det er noget af en mundfuld for f.eks. en 26 årig fyr der
selv først skal til og i gang med disse ting.

> Efter sigende går det den anden vej for mænd - er det derfor du heller
> vil have ældre mænd? ;)

Nej, det er fordi jeg har erfaret, at "ældre" mænd er mere
udforskende, og jeg tænder i den grad på at blive udforsket
og berørt osv.

> > Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
> > en kompliment til mig som kvinde.
>
> Se, det er jo det jeg mener når jeg sidder og kigger komplimenterende på
> en kvinde *G*

*SSS*

> > Måske skulle jeg her tilføje, at der er en verden til forskel på
> > begær og liderlighed og at give udtryk for dette -
>
> Hm.. nok tænke men ikke sige - en af hverdagens små hyklerier? :)

Hey - du snippede for meget. Det skulle forstås som:


"der er en verden til forskel på begær og liderlighed og

at give udtryk for dette - og så på...."

Altså begær, liderlighed og dets udtryk under et - som
positivt.

mange hilsner
nusle


Machoman

unread,
Aug 14, 2003, 3:45:38 PM8/14/03
to
"nusle" <nu...@mail.dk> wrote in news:3f3b8995$0$97171
$edfa...@dread12.news.tele.dk:

> Bortset fra det kan jeg da godt lide at blive kneppet ind over
> køkkenbordet midt i kartoffelskrælningen, og det behøver ikke
> være hverken med forspil eller efterspil - jeg gider bare ikke
> fyre der tror at når pikken har været ude og inde et par gange,
> så er alt fryd og gammen hver gang der dyrkes sex *avddddrr*

Jeg kender ellers mange piger der får julelys i øjnene og et sagligt
tilfreds smil på læberne, nå min monsterpik har kneppet dem grundigt i kun
5-10 min. Så kan de ikke holde til mere. Bagefter er de så dejlige at være
sammen med, og brokker sig slet ikke over noget som helst :-)

De glemmer også at spise og holder sig slanke pga super fed sex :-)

Machoman - enhver sexet kvindes drøm :-)

Machoman

unread,
Aug 14, 2003, 3:53:51 PM8/14/03
to
PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in
news:MPG.19a5b6a24...@news.usenetserver.com:

>> Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
>> en kompliment til mig som kvinde.
>
> Se, det er jo det jeg mener når jeg sidder og kigger komplimenterende
> på en kvinde *G*

Da var vel nok en pæn omskrivning af en klam stodder som sidder og savler
over enhver kvinde fordi han aldrig kan få fat på nogen *LOL*

"kigger komplimenterende" bvarhhhh
Har du tænkt hvor mange der bliver irriteret over at netop DU kikker på
dem.

Rene' Hjorth

unread,
Aug 14, 2003, 5:28:05 PM8/14/03
to
[KH | Thu, 14 Aug 2003 15:14:51 +0200]

>For mig er hurtig sex ikke under 20 min.

For os er hurtigt sex da i hvertfald UNDER 20 minutter.

>Hvis det skal gøres ordentligt, så er alt under 3 timer sjusk.

Ej, skal det tage 3 timer eller derover, når man jo slet ikke så mange
gode oplevelser i løbet af en dag som man ellers kunne har klaret.

Grundigt og avanceret sex kan vel tage op til 2 timer hér, men det er
gopdt nok sjældent.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

PerX ...

unread,
Aug 15, 2003, 7:53:23 AM8/15/03
to
In article <3f3b9a24$0$97209$edfa...@dread12.news.tele.dk>,
brah...@post8.tele.dk says...

> Det kan jeg så ikke udtale mig om. Jeg har flere gange haft på fornemmelsen
> af, at det er f.eks. Andropov, PerX og jeg, der er på vildspor, fordi vi
> gerne vil have både kærlighed og sex - i den rækkefølge.

Det er nødvendigvis mere besværligt en bare at hoppe på den nærmeste
kanin ;)

PerX ...

unread,
Aug 15, 2003, 7:55:58 AM8/15/03
to
In article <3f3bd666$0$97218$edfa...@dread12.news.tele.dk>,
nu...@mail.dk says...

>
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.19a5b6a24...@news.usenetserver.com...
>
>
> > Hvorfor det?
>
> Fordi jeg kan lide at føle mig "lille" (i en eller anden forstand)
> i forhold til manden :-)

Got it :)


> På den anden side, hvis det var en fornuftig og dejlig mand,
> der var yngre - så ville jeg nok ikke løbe skrigende bort.
> Jeg har oftest tænkt, at forskellen på livserfaring ville være
> for stor - jeg mener, jeg har været gift og har tre børn, så
> det er noget af en mundfuld for f.eks. en 26 årig fyr der
> selv først skal til og i gang med disse ting.

MJa, det er jo det (got that too)


PerX ...

unread,
Aug 15, 2003, 7:57:09 AM8/15/03
to
In article <Xns93D7DEECAD326ma...@130.225.247.90>,
mach...@dontfuckmebaby.dk says...

> PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in
> news:MPG.19a5b6a24...@news.usenetserver.com:
>
> >> Begær og lider i en mand, er uanset hvem manden måtte være,
> >> en kompliment til mig som kvinde.
> >
> > Se, det er jo det jeg mener når jeg sidder og kigger komplimenterende
> > på en kvinde *G*
>
> Da var vel nok en pæn omskrivning af en klam stodder som sidder og savler
> over enhver kvinde fordi han aldrig kan få fat på nogen *LOL*

Nu skal du være sød ved dig selv.


> "kigger komplimenterende" bvarhhhh
> Har du tænkt hvor mange der bliver irriteret over at netop DU kikker på
> dem.

Det er der da ingen som bliver, men jeg må indrømme jeg har tænk på en
ting. Har din mor overskæg?

Andropov

unread,
Aug 15, 2003, 8:39:09 AM8/15/03
to

Man er måske bare en slags affaldsmennesker som er blevet i overskud.......

Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 15, 2003, 11:00:13 AM8/15/03
to

"Andropov" <andr...@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.03081...@posting.google.com...

> Man er måske bare en slags affaldsmennesker som er blevet i
overskud.......

Det kan godt føles sådan, men det kan vi ikke bruge til så meget.

Omvendt kan vi vente spændt på, at regeringen kommer med et nyt udspil, der
skal gøre det lettere for indfødte danskere at få deres ægtefæller til
landet. Måske bliver det også lettere at importere en ægtefælle fra f.eks.
Rusland.

Med venlig hilsen
Børge

Andropov

unread,
Aug 15, 2003, 12:08:40 PM8/15/03
to
Børge skrev:

> Man er måske bare en slags affaldsmennesker som er blevet i
>overskud.......

>Det kan godt føles sådan, men det kan vi ikke bruge til så meget.

Ja, man bliver nødt til at tænke positivt.

>Omvendt kan vi vente spændt på, at regeringen kommer med et nyt
udspil, der
>skal gøre det lettere for indfødte danskere at få deres ægtefæller
til
>landet. Måske bliver det også lettere at importere en ægtefælle fra
f.eks.
>Rusland.

Ja, hvis man føler at alle muligheder for at finde en dansk kvinde er
udtømt.
Teoretisk kan man selvfølgelig forsøge til evig tid. Men man bliver jo
ældre og ældre.

Jeg kender en som nåede at importere end kvinde fra Rusland inden
reglerne blev strammet. Hun er ikke så god til engelsk og dansk skal
hun først til at lære.
Så det kan være lidt svært i starten.
Måske bliver man nødt til selv at lære noget rusisk. Han lærer sig
lidt rusisk ved jeg selv om det ikke er en jeg snakker med så meget.

En anden ting er at ens lejlighed skal jo helst også være af en vis
størrelse når man importerer en kvinde fra Rusland. Man har jo ligesom
ikke muligheden for at se hvordan forholdet går som hvis det var en
dansk kvinde man havde mødt.
Selvfølgelig kan hun sendes hjem igen. Men jeg synes man føler en vis
forpligtelse til at gøre sig ekstre umage når hun er kommet helt fra
Rusland.

Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 15, 2003, 1:13:08 PM8/15/03
to

"Andropov" <andr...@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.03081...@posting.google.com...

> Ja, hvis man føler at alle muligheder for at finde en dansk kvinde er
> udtømt.
> Teoretisk kan man selvfølgelig forsøge til evig tid. Men man bliver jo
> ældre og ældre.

Et nærliggende alternativ er altid at acceptere en tilværelse som enlig -
som så mange andre.

> Måske bliver man nødt til selv at lære noget rusisk.

Ja - og det er lettere sagt end gjort. Jeg har gået til russisk af samme
grund, og det var endnu sværere end tysk, som mange hader. For eksempel har
tysk fire kasus, hvor russisk har seks, hvortil kommer bl.a. det kyririske
alfabet og helt andre grammatiske vanskeligheder, hvor selv tallene bøjes i

Andropov

unread,
Aug 15, 2003, 1:44:24 PM8/15/03
to
Børge skrev:

> Ja, hvis man føler at alle muligheder for at finde en dansk kvinde er
> udtømt.
> Teoretisk kan man selvfølgelig forsøge til evig tid. Men man bliver jo
> ældre og ældre.

>Et nærliggende alternativ er altid at acceptere en tilværelse som
enlig -
>som så mange andre.

Jo, men man kan jo sige at der er intet at miste. Så man kan vel lige
så godt forsøge om man kan finde en kæreste.

> Måske bliver man nødt til selv at lære noget rusisk.

>Ja - og det er lettere sagt end gjort. Jeg har gået til russisk af
samme
>grund, og det var endnu sværere end tysk, som mange hader. For
eksempel har
>tysk fire kasus,

Tysk har vel egentlig 5 kasus

Men folk tænker mest på de 4:

nominativ
akkusativ
genitiv
dativ

Men tysk har jo også konjunktiv som vist nok er ønskemåde så vidt jeg
husker.

På latin findes så også ablativ som kasus.

Jeg ved ikke om rusisk også har ablativ......
Er det den sjette kasus på rusisk?


>hvor russisk har seks,


> hvortil kommer bl.a. det kyririske
>alfabet og helt andre grammatiske vanskeligheder, hvor selv tallene
bøjes i
>køn.

Men på tysk har navneord også køn.

Dog vil jeg gerne tro at rusisk er væsentlig sværere. Alene udtalen er
sikkert ikke nem at lære.

Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 16, 2003, 3:36:28 AM8/16/03
to
"Andropov" <andr...@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0308...@posting.google.com...

> Jo, men man kan jo sige at der er intet at miste.

Det kan man, men jeg mener efterhånden, det er forkert. Man kan miste sin
selvtillid og sit gode humør, og det er ikke uvæsentligt.

> Jeg ved ikke om rusisk også har ablativ......

Det ved jeg ikke, da jeg ikke har lært latin. Hvad er ablativ?

> Er det den sjette kasus på rusisk?

Efter at have gransket mine lærebøger i russisk, fandt jeg endelig
betegnelserne for de seks kasus. Udover de fire kendte fra tysk, har russisk
instrumentalis og lokativ, som peger på henholdsvis et middel og et mål.
Lokativ virkede lidt underlig i en daglig øvelse, da jeg gik til russisk. Vi
startede altid med en øvelse, hvor vi skulle præsentere os selv, og skulle
bruge lokativ i en sætning, hvor vi skulle fortælle, hvor vi boede. Lokativ
betød, at der skulle en endelse på bynavnene, nærmere betegnet et e.

> Men på tysk har navneord også køn.

Det ved jeg godt, men jeg kan ikke huske, det også gælder for talordene 1,
2, 3 o.s.v.

> Dog vil jeg gerne tro at rusisk er væsentlig sværere. Alene udtalen er
> sikkert ikke nem at lære.

Nej, det er ikke helt nemt at lære udtalen, men det er nu ikke så svært, som
man godt kunne tro. Grammatikken og alfabetet var væsentligt sværere. Det
sværeste ved alfabetet var de bogstaver, der nogle af dem, vi var vant til
fra dansk, men hed noget andet på russisk. Det russiske n ligner vores h,
det russiske r ligner vores p og det russiske s ligner vores c.

Med venlig hilsen
Børge

Andropov

unread,
Aug 16, 2003, 4:26:10 AM8/16/03
to
Børge skrev:

> Jo, men man kan jo sige at der er intet at miste.

>Man kan miste sin


>selvtillid og sit gode humør, og det er ikke uvæsentligt.

Ja det kan man. Derfor er det nok en god ide at prøve at finde en
kæreste ved en aktivitet man synes om. Frem for diskotek hvor folk
typisk tager hen udelukkende for at score.

> Jeg ved ikke om rusisk også har ablativ......

>Det ved jeg ikke, da jeg ikke har lært latin. Hvad er ablativ?

ablativ er en kasus der betegner fjernelse fra et sted.

>Efter at have gransket mine lærebøger i russisk, fandt jeg endelig
>betegnelserne for de seks kasus. Udover de fire kendte fra tysk, har
russisk
>instrumentalis og lokativ,

Det vil så sige at rusisk ikke har konjunktiv og ablativ kan jeg
fortå.

>som peger på henholdsvis et middel og et mål.
>Lokativ virkede lidt underlig i en daglig øvelse, da jeg gik til
russisk. Vi
>startede altid med en øvelse, hvor vi skulle præsentere os selv, og
skulle
>bruge lokativ i en sætning, hvor vi skulle fortælle, hvor vi boede.
Lokativ
>betød, at der skulle en endelse på bynavnene, nærmere betegnet et e.

Tysk har også køn på lande f.eks. die türkei. Man kan så undre sig
over at Tyrkiet er hunkøn. Det virker jo ikke særlig matriarkalsk :)

> Men på tysk har navneord også køn.

Det ved jeg godt, men jeg kan ikke huske, det også gælder for
talordene 1,
2, 3 o.s.v.

Det gør det vist nok ikke.

Madamme

unread,
Aug 16, 2003, 4:39:21 AM8/16/03
to

"Andropov" <andr...@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.03081...@posting.google.com...

klip

> Tysk har også køn på lande f.eks. die türkei. Man kan så undre sig
> over at Tyrkiet er hunkøn. Det virker jo ikke særlig matriarkalsk :)

Når man en gang har besøgt dette smukke, smilende, imødekommende og gæstfri,
varme og gavmilde land undrer man sig nu ikke så meget......:))
Hilsen Madamme


Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 16, 2003, 6:56:02 AM8/16/03
to

"Andropov" <andr...@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.03081...@posting.google.com...

> Ja det kan man. Derfor er det nok en god ide at prøve at finde en


> kæreste ved en aktivitet man synes om.

Helt enig. Det arbejder jeg som bekendt på, mens jeg planlægger mine
aktiviteter til efteråret.

> Det vil så sige at rusisk ikke har konjunktiv og ablativ kan jeg
> fortå.

Det har nok ikke ablativ, mens jeg er mere usikker på, om de har en
ønskemåde (konjunktiv).

> Tysk har også køn på lande f.eks. die türkei.

Men så vidt jeg husker sætter de ikke endelser på landenavnene, således
Türkei bliver til Türkeie.

> Man kan så undre sig
> over at Tyrkiet er hunkøn.

Er det ikke noget med, det skyldes, det ender på -ei? Rusland er vist også
hunkøn på russisk.

Det var vist i sæsonen 2001/02, jeg gik til tysk om mandagen og russisk om
tirsdagen, så det kniber lidt med hukommelsen.

Med venlig hilsen
Børge


Madamme

unread,
Aug 16, 2003, 7:22:42 AM8/16/03
to

"Machoman" <mach...@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
news:bgt6mv$ecd$1...@sunsite.dk...
> "Martin Jorgensen" <mega...@hotmail.com> wrote in
> news:3f2e5a01$0$24691$edfa...@dread14.news.tele.dk:
>
> Helt enig, Men har du også lagt mærke til hvor sjældent man ser en fyldig
> kvinde med de rigtige former (timeglasfigur). Stort set alle danske
> matroner er den der alkoholikerfigur når de bliver fede: Tynde ben, smal
og
> flad numse, kæmpe vom, og mega overarme med mormormuskel :-)
>
> Og det er der vel ingen flotte fyre der vil have :-)
>

Var det et hypotetetisk spørgsmål, siden du glemte spørgsmålstegnet? Hvis
ikke, kan jeg ( en matrone med det ovenover beskrevne udseende) da godt
svare dig. Svaret er: Du skulle bare vide!!!! :-)

Hilsen Madamme


Andropov

unread,
Aug 16, 2003, 7:41:30 AM8/16/03
to
Børge skrev:

> Tysk har også køn på lande f.eks. die türkei.

Men så vidt jeg husker sætter de ikke endelser på landenavnene,
således
Türkei bliver til Türkeie.

Tysk grammatik:

Femininum (hunkøn) er

alla navneord som ender på -ei, -heit, -keit, -in, -schaft, -ung

http://www.tyskopgaver.dk/

-age, -anz, -enz, -ie, -ik, -ion, -tät, -thek, -itis (de fleste er
fremmedord)
Beispiel: die Reportage, die Arroganz, die Vehemenz, die Melodie, die
Ethik, die Nation, die Nationalität, die Bibliothek, die Neuritis

Substantivdf der er dannet på stammen af et verbum med et tilføjet
-t.
Beispiel: die Abfahrt, die Fahrt

PerX ...

unread,
Aug 16, 2003, 7:49:33 AM8/16/03
to
In article <df29e838.03081...@posting.google.com>,
andr...@ofir.dk says...

>
> > Jeg ved ikke om rusisk også har ablativ......
>
> >Det ved jeg ikke, da jeg ikke har lært latin. Hvad er ablativ?
>
> ablativ er en kasus der betegner fjernelse fra et sted.

Ej hvor godt, der var et afsnit af StarTrek hvor de taler om "ablative
shielding" - det forklarer jo det hele *G*

PerX ...

unread,
Aug 16, 2003, 7:52:16 AM8/16/03
to

> Ja, hvis man føler at alle muligheder for at finde en dansk kvinde er


> udtømt.
> Teoretisk kan man selvfølgelig forsøge til evig tid. Men man bliver jo
> ældre og ældre.

Jeg mener det var sidste år jeg kiggede på Danmarks Statestik, de fører
statestik over alt muligt. Jeg så at der var 5 mænd over 70 som var
blevet gift for første gang - det syntes jeg var lidt sjov :)

Andropov

unread,
Aug 16, 2003, 8:17:58 AM8/16/03
to
Perx skrev:


> > Jeg ved ikke om rusisk også har ablativ......
>
> >Det ved jeg ikke, da jeg ikke har lært latin. Hvad er ablativ?
>
> ablativ er en kasus der betegner fjernelse fra et sted.

>Ej hvor godt, der var et afsnit af StarTrek hvor de taler om
"ablative
>shielding" - det forklarer jo det hele *G*

ablativ kan betyde:

om det materiale et rumfartøj medfører som et skjold mod den stærke
friktionsvarme og som smelter el. fordamper under nedfarten.

Mine egne kommentarer:

Man kan jo sige at det er fjernelse fra et sted da det er under
nedfarten. Så den er vel god nok.

Andropov

unread,
Aug 16, 2003, 8:19:59 AM8/16/03
to
Perx skrev:

> Ja, hvis man føler at alle muligheder for at finde en dansk kvinde er
> udtømt.
> Teoretisk kan man selvfølgelig forsøge til evig tid. Men man bliver jo
> ældre og ældre.

>Jeg mener det var sidste år jeg kiggede på Danmarks Statestik, de fører
>statestik over alt muligt. Jeg så at der var 5 mænd over 70 som var
>blevet gift for første gang - det syntes jeg var lidt sjov :)

Men de kan jo have levet papirløst tidligere. Det kan jo ikke ses.....

Boerge Rahbech Jensen

unread,
Aug 16, 2003, 8:05:37 AM8/16/03
to

"Andropov" <andr...@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.03081...@posting.google.com...

> Femininum (hunkøn) er


>
> alla navneord som ender på -ei, -heit, -keit, -in, -schaft, -ung
>
> http://www.tyskopgaver.dk/
>
> -age, -anz, -enz, -ie, -ik, -ion, -tät, -thek, -itis (de fleste er
> fremmedord)

OK. På det punkt er russisk noget enklere - med visse undtagelser. Som
udgangspunkt er alle navneord, der ender på en konsonant, hankøn på russisk.
Alle ord, der ender på -a eller -ja, er som udgangspunkt hunkøn, alle ord,
der ender på -o, -e eller andet, der ikke er omfattet af andre regler, er
intetkøn. Dog gælder bl.a. en undtagelse ved personbetegnelser, hvor det
naturlige køn også bliver det grammatiske køn. For eksempel ender "onkel"
på -ja, men er alligevel hankøn.

Med venlig hilsen
Børge


Andropov

unread,
Aug 16, 2003, 10:34:02 AM8/16/03
to
"nusle" <nu...@mail.dk> wrote in message news:<3f3a4b56$0$97253> >

> Just præcis. Og skal den endelig ramme, er det faktisk
> dejligere at den rammer livmodermunden, fremfor ved
> siden af (altså de dage, hvor det gerne må gøre ondt -
> det kan jeg nemlig også godt lide).

Hvor lang skal en pik egentlig være for at banke imod livmodermunden ?
Min 16 cm pik har ikke banket imod endnu.

It is loading more messages.
0 new messages