I pose og sæk!

Peter Nicolaysen

Feb 14, 2024, 11:18:12 AMFeb 14

Er snart klar til at skrive endnu en ufattelig omgang religions ting
med det formål at skaffe til mig selv kvinder og penge på en måde der
er grim og ødelæggende for mig selv dvs. fejle og samtidig gøre noget
for folks religion!

"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv","Gør alting på en måde der er grim for dig selv"
"Ødelæg dig selv","Gør det der er bedst for Carsten/Klamskabt den laverstående en åndsamøbe i
sandhed(ikke helt ordret)","Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv(intet andet for mig selv, forstået og gjort på en grim og ødelæggende måde for mig selv!)
"Gør noget for folks religion"

Det er så måden(rækkefølge/prioritet)det efterfølgende skal forstås og gøre på!

"Skriv om det","Husk at gøre noget for dig selv",Sørg for at få en erstatning"
Og bla bla....en ufattelig mængde af selviske ting til min fordel der skal holde de skyldige ude af spjældet!

Og der er flere penge og kvinder hvor de kom fra!!!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 14, 2024, 11:39:14 AMFeb 14
Har undgået 'erstatningen' indtil videre....ikke noget med nogen selv afklippede fingre,
tæer,næse øre og tissemand for at få det brugte stykke tyggegummi og kondom med jordbærsmag
plus tolv kroner i brugte bus biletter der bliver udbetalt til dem med mit personnummer hvis det ikke kan
undgås.....jeg er trods alt landet største erstatnings svindler og bedrager der aldrig har fået en erstatning
tilkendt og udbetalt på noget som helst tidspunkt i mit liv indtil videre!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 14, 2024, 11:51:08 AMFeb 14
Det har krævet hele min umenneskelige viljestyrke og træning fra da jeg var frivillig militant militærnægter
og skattevæsenet lod som om jeg var værnepligtig at gøre sådan at jeg kun lige med nød og næbbe har undgået
alvorlige opdagede fysisk skade i mit erstatnings svindel og bedrageri!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 14, 2024, 2:04:21 PMFeb 14
Strømmen er gået!

Regning betalt hos Nrgi 17/01-2024

Politiet tester strømpistoler, Vindmølle dele spærre vej i Jylland og
EL Cykel virksomhed er lukket!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 14, 2024, 2:25:02 PMFeb 14
Jeg tror jeg går i seng, fryseren burde klare den i et døgn eller to og med dyne
og proteindrik er ham den værdifulde halvtreds årige højst sandsynligt i live imorgen
også!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 14, 2024, 7:18:41 PMFeb 14
Det har vist sig at være en mere lokal strøm afbrydelse der åbenbart stammer fra et
kabel (forlængerledning)der har trukket sig selv ud ude i gangen (spooky) mens jeg sad
her ved min computer!

Jeg ventede et par timer før jeg gik kabler efter for at give elværket tid(ud fra at det var en strømafbrydelse)
slukkede og tændte for afbryder(HFI) og slog komfur gruppen fra!

Jeg har nu kun en gruppe tilbage og det er vaskemaskinen som der har både varmlufts blæser,kummefryser,computer,vandkoger og simrekoge maskine!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 14, 2024, 11:06:33 PMFeb 14
Snart tør jeg søge en erstatning igen noget mere!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 15, 2024, 12:26:20 AMFeb 15
Folk der er ude på at skade jer for en forbrydelse i ikke har gjort og siger sådan,
antyder i har gjort en forbrydelse da i var mindreårige!

Når de nægter at fortælle hvilken forbrydelse der drejer sig om, så er det fordi
at de selv eller deres affald har begået forbrydelsen og forsøger at give jer skylden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 15, 2024, 1:29:30 AMFeb 15
Har i nogensinde haft en sadistisk psykopat siddende på jeres sofa ved side af jer
og efter lang tids tortur og forbrydelser begået mod jer udbryde:

"Så kan du sidde der og forestille dig at jeg er den onde""

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 15, 2024, 2:00:27 AMFeb 15
Der er noget jeg har indset om mig selv og det var at der dengang da jeg var i tyverne,
og blev viftet,programmeret torteret og programmeret til at være mest mulig torteret!

Det er første gang nogensinde at jeg har siddet og svinet folk til som jeg har gået i skole
med bag deres ryg!

Det er simpelthen en forglemmelse fra min side at de tåber er gået fri indtil det tidspunkt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 15, 2024, 2:15:26 AMFeb 15
På plus siden så er det så tæt på nu som nogensinde at de manglende halvtreds procent af min IK
kommer tilbage på plads....jeg kan næsten mærke det nogen gange at det er lige før det sker!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 15, 2024, 2:23:48 AMFeb 15
Og nævnte jeg en næsten ikke kontrollerbar trang til at stikke folk i halsen med en kniv hvis de syntes
at det er noget lort og værre noget jeg har været udsat for,det samme gælder dem der syntes at det er skide
udemærket at jeg blev udsat for det og st jeg har fortjent det på en eller anden måde ligesom dem der er ligeglade og ligegyldige med det jeg har været udsat for!

Jeg har sådan en meget fin kniv der er perfekt til lige at stikke folk i øjet med og kradse dem på indersiden af baghovedet!

Jeg var på vej ud her i går for at se ad om jeg kunne finde nogen at stikke men det er et problem at jeg bliver nødt til at
holde mine bukser oppe med den ene hånd hele tiden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 15, 2024, 2:47:29 AMFeb 15
Tredieve tusinde kr. i døgnet i femogtyve år(et kvart århundrede) er alligevel en slags penge!

Altså det er en hån,ydmygelse og tilsvining når det er for værst mulig på fysisk følelse,lugt,synsindtryk,lyd og smag
plus værst mulig på ting som emotionelle følelser og det.....altså det med at blive placeret og låst på randen af et psykisk sammenbruds ophør af programmering!

Og det er jo sådan med moderatore på ødelæggelsen...og uden at personen(jeg) er tilstede
hvordan er jeg så en der bliver ødelagt?

Det at gøre bevidstheden ned i en slags friture koger af psykisk sammenbrud på et par timer mens man er gjort ude af stand til at bevæge sig og så langsomt hæve bevidstheden ud af kogeren og sænke temperaturen indtil at
bevidstheden er tilstede,mest mulig ødelagt og bliver mest mulig ødelagt.......altså det er ligesom sådan noget
opvisnings lort gjort af "Ødelæg dig selv" og resten af mordhatten!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 19, 2024, 10:07:57 AMFeb 19
Jeg huskede lige noget!

Jeg talte sidst med min biologiske mor i 2008 med undtagelse af en enkelt gang hvor jeg stødte på hende
i Fakta da jeg var nede og købe ind og jeg fik en fødselsdags gave af hende et års tid eller to efter at jeg havde
forklaret at jeg egentlig aldrig ville tale med hende igen!
(Jeg syntes/ved hun havde ventet på mig dernede!)

Min søster talte jeg med sidste gang i....det må have været omkring 2011/12 deromkring, medmindre jeg husker helt forkert!

Peter(Tyrens Stjernetegn(Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 20, 2024, 5:16:19 PMFeb 20
Jeg har siddet og kigget lidt hos købmanden hvor jeg køber ind, men ingen steder har de en vifte med en lille medfølgende pamflet hvor der står beskrevet hvordan man skal bevæge viften foran øjne på de prospektive fremtidige
sex slaver..........faktisk er der slet ingen vifte nogen steder!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 21, 2024, 3:21:14 AMFeb 21
Jeg holder en lille pause i mit Terra Invicta spilleri og spiller
Ultimate Admiral Dreadnoughts istedet, jeg er igang med tutorial en som bliver kaldt
Naval Academy og ser på folk der spiller Ultimate Admiral på YouTube!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 22, 2024, 9:29:34 AMFeb 22
Har købt nogen Kex fordi de reklamerede for dem på YouTube og nogen fra deres
konkurrenter også, Waffers fra Nordthy!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke