B-52'er i USA fik monteret 6 atomvåben den 29 august 2007 - Was: ... (Burma m.m.)

"Jesus-loves-you" skrev
7045 news:eV3Li.14$WC...@news.get2net.dk

[ ... ]

> "Simulerings-program" (?) still on:
>
> Et atommissil er blevet affyret fra en amerikansk base, UDEN præsidentens
> godkendelse. Det forlyder fra Pentagon, at hackere har været på spil.
> Atommissilet er blevet detoneret over den Burmesiske militærjuntas
> hovedstad i junglen. The NON-democratic Burma-government is no more!

Memory-program on:

=== citat start ===

DR1 s138 lør 20 okt (2007, CET) 10:37:40

06.00 (CET, red.)

USA: B-52'er fik monteret avåben

USA's flyvevåben har afskediget fire
officerer, efter at et bombefly ved en
fejl blev udstyret med atomvåben.

Desuden har 65 personer fra flyvevåbnet
fået frataget tilladelse til at
håndtere atomvåben på grund af
hændelsen, der skete i august.

Seks krydsermissiler med atomsprængho-
veder blev ved en fejl monteret under
den ene vinge på et B-52 bombefly, mens
seks konventionelle missiler blev
monteret under den anden vinge, inden
flyet satte kursen fra en militærbase i
North Dakota til en base i Louisiana.

Der skete en procedurefejl, og der er
tale om et enkeltstående tilfælde.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

BBC WORLD (p104, Saturday) 20 Oct (2007, CET) 11:18/21

Airmen punished for nuclear error

... after a B-52
bomber was mistakenly flown across the
US loaded with nuclear armed missiles.

... at Minot Air
Force Base, Dakota, on 29 August.
=== citat slut ====

Flyet fløj vist nok i henved 3½ time med lasten. Ca. 207 min.

Hmm ... Et praktisk spørgsmål melder sig nu:

Hvor "inficeret" er Pentagon i grunden ?

Svaret herpå må findes "lidt" i forlængelse af ...

5205 news:VauQf.8481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

> ... The vicepresident has spoken

-

Coming up (file 7216):
Robotkanon går amok og dræber ni i Sydafrika -
Was: Kunstig intelligens ? ... Engle
(Interrupt return from this file, 7215), Linked to ...
5180 news:lazPf.8437$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
Future-talk'ing: What's coming up NEXT ? - Let me guess!

Last OUTPUT: 7214 news:pDbSi.56$P34...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7215