Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

Kall, Mogens

Aug 30, 2003, 8:22:54 AM8/30/03
MetroXpress skrev torsdag den 28. august 2003:

IAEA: Iran har beriget uran

Iran. Inspektører fra Det Internationale Atomenergiagentur (IAEA) har fundet
to forskellige typer højt berigede atompartikler på atomare faciliteter i
Iran, og disse partikler er der ikke behov for i civile atomprogrammer. Det
siger en vestlig diplomat til det franske nyhedsbureau AFP. "Opdagelsen af
højt beriget uran er specielt bekymrende. IAEA-inspektører har fundet to
forskellige typer højt berigede partikler. Det har man ikke brug for til at
lave atomkraft," siger diplomaten. Fundet er omtalt i en IAEA-rapport, der
er afleveret til FN-organisationens ledelse forud for et afgørende møde om
Irans atomprogrammer.

(Ritzau/AFP)
--- END of News ---------------------------------------------

Ja, det bliver jo en "hyggelig" fremtid planetens beboere får!

"... og dersom de dage ikke blev afkortet, da blev intet menneskekød frelst,
men FOR DE UDVALGTES SKYLD skal disse dage afkortes." (MaTT 24,22)

Input memory:
2304 (3) - T minus one.

Mvh.
Mogens Kall, UDC
The servant of Michael

Internal:

File-name:
Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-08-30, Saturday, CET 14:22

FreddiE

Aug 30, 2003, 9:53:34 AM8/30/03

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

> Ja, det bliver jo en "hyggelig" fremtid planetens beboere får!

Jeg kan ikke se hvorfor du føler dig mindre tryg ved tanken om Iran kan lave
atombomber, end at USA har flest atombomber, og garranteret også de største.
Jeg fatter stadig ikke hvorfor der bliver brugt flere penge på
våbenudvikling, end der gør på medicin.

Kall, Mogens

Oct 21, 2003, 6:30:54 AM10/21/03
It is okay for muslims to tell the "unbeliever" a lie!

Det er i orden for en muslim at lyve overfor de "vantro"!

Input memory from file 0666:

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Internal:

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666+0001=0667

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-10-21, Tuesday, CET 12:30

Kall, Mogens

Oct 21, 2003, 6:40:52 AM10/21/03
Local-Rain just started CET 12:37:09 delta +1:50

"Breath" was ON

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Internal:

0666+0002=0668

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-10-21, Tuesday, CET 12:40

morten sorensen

Oct 21, 2003, 7:34:13 AM10/21/03
Kall, Mogens wrote:
> Local-Rain just started CET 12:37:09 delta +1:50
>
> "Breath" was ON

Og det betyder ?

--

morten sorensen

Kall, Mogens

Oct 21, 2003, 8:26:35 AM10/21/03

> Local-Rain just started CET 12:37:09 delta +1:50
>
> "Breath" was ON

Input Water-memory from file 0113:
The Bride-virgin - Brudejomfruen
dk.livssyn.kristendom
2002-10-27, CET 17:35
... (cut 2003-10-21)

Input E-mail sendt ...
(original: eml-file)

From: The servant of Michael
To: bric...@jewsforjesus.org
date: 7. October 2001, CET 14:43
Subject: DADDY-break
From Mogens Kall Sunday, 7. October 2001
UDN, Denmark CET 14:55
********@12move.dk

Daycode:
International
Counter Date Colour code
DADDY LIVES
(1)T+1706, 4. Feb. 1997, Iran
(2) 1682, 28. Feb. 1997, Iran
(3) 1611, 10. May 1997, Iran
(4) 1303, 14. Mar. 1998, Iran
(5) 1276, 10. Apr . 1998, Iran, GOOD FRIDAY ©
(6) 891, 30. Apr. 1999, Serbia

For Muslims green (5) is the colour-symbol of HOPE

Dear Mr. David Brickner,

Received commandment from DADDY yesterday (2001-10-06 CET 10:15):
- "Det skal du (Contact David Brickner) - Jeg pålægger dig det."

10:19:
- "Det skal Jeg nok vise dig (spurgte: Hvad skal jeg sige til ham?)."

Input memories:

Isaiah ....... 42,11-16
Isaiah ....... 45,14-15
Isaiah ....... 21,10-14
Habakkuk ..... 03,02-08
Isaiah ....... 60,06-08
Isaiah ....... 60,09-10
Isaiah ....... 59,19-20
Isaiah ....... 19
Jeremiah ..... 48,47
Jeremiah ..... 49,06
Jeremiah ..... 49,39
Psalms ....... 72,09-10
Psalms ....... 72,15
Solomon's Song 03,06 (Water came 2001-10-07 CET 13:32 at this position)

---(Break 2002-10-27, Sunday, CET 15:46 - Winthertime)---
1332 copyright number 7: JESUS LIVES
---(END of Break 2002-10-27)-------------------------------

... (cut 2003-10-21)

Received news from Kristeligt dagblad today www.kristeligt-dagblad.dk ,
Ordet ("The Word"):

Jesus siger:
"Jeg er det sande vintræ, og min fader er vingårdsmanden. Hver gren på mig,
som ikke bærer frugt, den fjerner han, og hver gren, som bærer frugt, den
renser han, for at den skal bære MERE frugt."
(John 15,1-)

Jesus says:
"I-AM (JHVH) the real vine, and my Father is the gardener. He breaks off
every branch in me that does not bear fruit, and he prunes every branch that
does bear fruit, so that it will be clean and bear MORE fruit."

Teologisk tanke

Poul Hartling, politiker og teolog (1914-2000):
(Den kristne vej) "tager sit udgangspunkt i, hvad vi ved om Gud fra Jesus
Kristus: at Han er kærlighed, at Han er vores fart. Dette er udgangspunktet,
dette er forudsætningen for bedømmelsen af alt, hvad der møder os i livet.
Ikke at det onde skal bortforklares. Ikke at livet skal gøres til
solstrålefortællinger. Men at Guds kærlighed er der først."

END of K.D.

Internal-cross-reference (from Bibelnøglen, www.blr.dk):
2003-10-20, Monday Matt 22,23-33 - Opstandelsen
2003-10-21, Tuesday Matt 22,34-46

Keyword: Love

Markpointer:
Found: 5.Mos (Deu) 6,5
Found: 3.Mos (Lev) 19,18
Found: Internal JUMP 40 at position Matt 22,40 -> 7,22

666:
The use of destructive power (Åb (Rev) 11,18)

7:
The use of constructive power (last memory: Sign no 7, man raised from the
dead)

DAD ?

DADDY-break (2003-10-21, CET 14:10):

- "Ja! Her er Jeg."

Love You, DAD!

14:11

- "i lige måde."

Shall we make a ... (classifÿed)...?"

14:12

- "Ja. Så sandelig!"

May Your will be done on earth as it is in Heaven, Father!

The password is:
"These are things which even the angels would like to understand"
(hroi2nc5rou23)

External Interrupts-delay, CET 14:15:xx

[...]

0666+0003=0669

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-10-21, Tuesday, CET 14:26

Kall, Mogens

Oct 21, 2003, 1:14:32 PM10/21/03
DADDY-Break (2003-10-21, CET 19:01:2x):

- "Det skal du (OUTPUT) - Do it now!"

Yes, my Lord:

> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Interrupt from the day of sign no 5 (Good Friday, 10. Apr. 1998)

Congratulations, sir!

Jesus said:
"Follow Me!"

More, DAD ?

19:13

- "Du må gerne Outputte nu."

Love You, DAD - El'Shaddai - ELSKER Dig!

[...]

0666+0004=0670

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-10-21, Tuesday, CET 19:14

Kall, Mogens

Oct 22, 2003, 4:45:31 AM10/22/03
"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Received Mayday-signal from TITANIC today at CET 10:18 (END):

Radio 2: Tears in heaven

code: 48048,G0 STEP 2
Password:
"Mød mig på Cassiopeia"

Cross-reference memory:
File 0113

Solomon's Song 03,06 (Water came 2001-10-07 CET 13:32 at this position)

(Tears in heaven)

Input Markpointer!

Input memory from file 0083:
Jerichö
dk.livssyn.kristendom\Ordet
2002-10-15, CET 21:41
Checkmate!

Iblîs-Headquarter destroyed 2001-12-02
(http://www.cfan.org/offices/usa/testimonies/resurrection/page1.htm)

DADDY-Break (2002-10-10, CET 03:14):

- "Døren står ...åben (Jos 6) - (means: The door is open)."

... (cut 2003-10-22)
--- END of file 0083 -------------------------------------------------------

OUTPUT Keyword (from www.blr.dk ):
"Vor Gud er en fortærende ild (Hebr 12,29)."

Time to OUTPUT, DADDY ?

DADDY-Break (2003-10-22, CET 10:44):

- "OK!"

[...]

0666+0005=0671

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-10-22, Wednesday, CET 10:45

Bent Jensen

Oct 22, 2003, 1:37:37 PM10/22/03
"Kall, Mogens" wrote ...

> DADDY-Break (2003-10-21, CET 19:01:2x):
>
> - "Det skal du (OUTPUT) - Do it now!"
>
> Yes, my Lord:
>
> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

osv.

Jeg fatter ikke, hvorfor folk, der poster til dk.politik, ikke kan
finde ud af at slette irrelevante dele of de meddelelser, de svarer
på, lige som de kan det i dk.kultur.sprog.

Kall, Mogens

Oct 23, 2003, 4:19:40 AM10/23/03
DADDY-Break igt. India.

> [...]
>

> OUTPUT Keyword (from www.blr.dk ):
> "Vor Gud er en fortærende ild (Hebr 12,29)."

DADDY-Break (2003-10-23, CET 10:06):

- "Det skal du (OUTPUT to India)."

Yes, my Lord (JHVH, I-AM, Jeg-er):

Wish You luck, India - but do not forget that mankind is evil (input memory
from Good Friday, Luke 23:31):

Jesus says:
"For if such things as these are don when the wood (Jesus) is green, what
will happen when it is dry (Mankind)."
(Luke 23:31)

10:19

- "Sådan skal den værre, denne meddelse."

Thank You, DAD!

[...]

0666+0006=0672

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-10-23, Thursday, CET 10:19

Kall, Mogens

Oct 28, 2003, 4:04:53 AM10/28/03
"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Hacker-impart:
Konto "MaTT 24,28" emty. Date: 2003-03-(14)-20
Konto "Thestament" ... Date: 2003-03-28
Wedding-meeting called off. Date 2003-03-29

NT-Output:
And the kings of the earth, the rulers and the military chiefs, the rich and
the powerful, and all other men, slave and free, hid themselves in caves and
under rocks on the mountains (Own: Nuclearwar-time ?). They called out to
the mountains and to the rocks, "Fall on us and hide us ... who can stand up
against it?" (Rev 6,15-17)

Memory-input:
MaTT 24,22

[...]

0666+0007=0673

This file has been sent to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-10-28, Tuesday, CET 10:04

Kall, Mogens

Oct 28, 2003, 4:55:06 PM10/28/03
Received WARNING-signal to Titanic:

DADDY-Break (2003-10-28, CET 21:48:00):
- "Den skal med (s154)."

DR1 TextTV s154 tir 28 Okt (2003, CET) 21:49:34

Rekordstort udbrud på solens overflade

I dag skete det mest voldsomme udbrud
på solens overflade, der nogensinde er
registreret.

Det førte til meget høj røntgenstråling
og vil give mulighed for at se
nordlys i de kommende dage.

Den kraftige solstråling kan ødelægge
måleinstrumenter i satellitter og er
også risikabel for mandskabet på den
internationale rumstation (ISS).

Men for mennesker på Jorden er der
ingen risiko, for strålingen kan ikke
trænge gennem atmosfæren, understreger
civilingeniør og seniorforsker Peter
Stauning på DMI.
--- END of News -----------------------------

"Kall, Mogens" skrev news:alqnb.14515$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
> "Kall, Mogens" skrev

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):

- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."

(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0666+0014=0680

This file has been sent to
dk.politik

dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-28, Tuesday, CET 22:55

Andreas Falck

Oct 28, 2003, 6:15:52 PM10/28/03
I news:GCBnb.15451$jf4.8...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens mogen...@ikke.til.raadighed.dk følgende:

> Received WARNING-signal to Titanic:
>
> DADDY-Break (2003-10-28, CET 21:48:00):
> - "Den skal med (s154)."
>
> DR1 TextTV s154 tir 28 Okt (2003, CET) 21:49:34
>
> Rekordstort udbrud på solens overflade

[ klip ]

Og hvad i al verden har alt dette så med dk.livssyn.kristendom at
gøre?

Kunne du ikke finde en mere relevant gruppe til den slags, i stedet
for at lave forurening her i denne gruppe?

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Ole Madsen

Oct 29, 2003, 8:14:03 AM10/29/03

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Kunne du ikke finde en mere relevant gruppe til den slags, i stedet
> for at lave forurening her i denne gruppe?

og der skal ske tegn i sol og måne, godt indlæg siger jeg selv om at det
måske ikke er endnu det skal ske

Ole

Kall, Mogens

Oct 29, 2003, 8:04:57 AM10/29/03
"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kunne du ikke finde en mere relevant gruppe til den slags, i stedet
> for at lave forurening her i denne gruppe?

Så, så Andreas - lad os nu tage det helt roligt.

Lad os starte med noget konkret, som du umiddelbart forstår.

Input Kristeligt Dagblad, Wednesday 29. Oktober 2003
(www.kristeligt-dagblad.dk):

Ordet

Andreas ...

(Own-break 2003-10-29, CET 11:11.
Interessant ikke ? - Kalder Gud på dig gennem Hans tjenere ?
Own-Break END)

Andreas, Simon Peters bror, var den ene af de to, som havde hørt, hvad
Johannes sagde, og var fulgt efter Jesus. Først møde han sin bror Simon og
siger til ham: "Vi har mødt Messias" - det betyder Kristus.
(Joh. 1,40 f.)

Teologisk tanke

Olfert Ricard, teolog (1872-1929)
"Det at være kristen er altid at vove."
--- END of K.Da ----------------------------------------

Input Andagtstekst 2003-10-29 fra Bibelnøglen (www.blr.dk):

Herrens nærvær

(4.Mos 9,15-23)
Nøgleord:
Før ørkenvandringen siger Moses til Herren: "Hvis du ikke selv går med,
skal du ikke føre os op herfra"
(2.Mos 33,15).
--- END of Andagtstekst ----------------------------------

Så langt, så godt.

Nu starter så den svære del, Andreas.

Har Gud ret til at blande Sig i vores liv anno 2003 e.Kr. ?

Det er et teologisk spørgsmål, som jeg godt tør svare på med et klart "JA"
under henvisning til f.eks. Esters Bog i G.T.
Dengang var situationen den (NB! - også politisk, Andreas, og dog
alligevel medtaget i Bibelen), at en mand, Haman, havde planlagt at dræbe
jøderne i Perserriget. Gud (JHVH, I-AM, Jeg-ér) "tillader" Sig at blande Sig
i sagen og forhindrer den onde plan gennem Ester, en jødisk kvinde.
Begivenheden er for ortodokse jøder så vigtig, at de endnu den dag i dag
fejret begivenheden; Gud til ære.
Vi kan finde utallige andre eksempler fra Bibelen på, at Gud blander Sig i
vores færden.

Næste spørgsmål bliver derfor:

Har Gud ret til at blande Sig i vores liv anno 2003 e.Kr. på en sådan måde,
at Han Selv vælger, hvorledes Han vil gribe sagen an på, uden først at
skulle hente "tilladelse" hos en Hr. Andreas Falck ?

"JA" vil jeg våge at postå! Hr. Andreas Falck er jo blot et dødeligt
menneske, ligesom alle os andre! Hverken han eller en ayatollah eller
nogen-som-helst anden besidder retten til at diktere, hvad vi andre skal
tænke, mene eller tro. Gør han eller andre alligevel det, er der tale om
SHIRK (afgudsdyrkelse) under henvisning til f.eks. 2.Thess 2,4.

Næste spørgsmål bliver derfor:

Har Gud ret til Selv at vælge Sine redskaber (i denne Hans plan), herunder
eventuelle tåber såsom en Hr. Mogens Kall, uden først at skulle hente
"tilladelse" hos en Hr. ... (und so weiter) ?

"JA" vil jeg våge at postå. Guds Ord siger jo:

"... Tænk på, hvordan det var ved jeres kaldelse, brødre, at I ikke var
mange verdsligt vise, ikke mange mægtige, ikke mange fornemme; men det, der
er dårskab for verden, udvalgte Gud for at gøre de vise til skamme, og det,
der var svagt for verden, udvalgte Gud for at gøre det stærke til skamme; og
det for verden ringe og det foragtede, det, der ikke var noget, udvalgte Gud
for at gøre det, der var noget, til intet, for at intet menneske skal rose
sig for Gud."
(1.Kor 1,26-29).

Andreas har altså heller ikke på dette område noget-som-helst at skulle have
sagt!

-

Men bevares, Andreas; jeg forstår dig. Manden (Mogens Kall) er jo
knald-i-låget (Man kan jo hverken hitte hoved eller hale i, hvad han
skriver).

Jeg kan sagtens tænke og handle på menneskevis, Andreas, men jeg har
konstateret, at når jeg gør dette, da begrænser jeg mig med hensyn til, at
få indsigt i Guds hemmelige rådslutning, fordi denne rådslutning OVERSKRIDER
naturlovene.

Jeg har lært Gud at kende på en sådan måde, at Gud - når Han er svagest
(midt i Sin dårskab eller vanvid) - er visere end menneskene (1.Kor.1,25).
Endog mennesker er opstået fra de døde (Sign no 7, 2001-12-02).
Læs nærmere om dette i fil 0595, Re: Jesu genokmst, dk.livssyn.kristendom,
2003-05-03, Saturday, CET 17:31
eller (dersom filen ej er downloaded) jump:
http://www.google.com/intl/da/
Klik på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0681"
(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)
klik herefter på news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk...

Her har vi et klart eksempel på en begivenhed, der OVERSKRED naturlovene
(NB! - Døde kan jo normalt ikke opstå, Andreas).

Begivenheden er indirekte blevet forudsagt, men bevismaterialet hertil er -
af mig - blevet erklæret ugyldigt; idet bevismaterialet IKKE er blevet
fremlagt offentlig (forud for begivenheden), således at enhver kunne
forsikre sig om dokumenternes ægthed.
Dog kan vi alligevel bevise noget:
Der var en Jesus-"nørd", en Hr. Jørgen brothers_bisp@hotmail***fjern
dette***.com, som "hackede" sig ind på Gudsrigets hemmeligheder i kraft af
følgende indlæg indsendt 2001-12-02 på dk.livssyn.kristendom ca. 3-6 timer
forud for den overnaturlige begivenhed. Han skrev følgende:
Emne: dyrets mærke
"Hvad er dyrets mærke som der tales om i Åb 13,16-18 ?

jørgen."

De fleste kristne ved, at dyrets mærke er tallet 666 (Rev 13,18), samt at
det har 2 horn (Rev 13,11), samt at disse 2 horn betyder magtcentre (i kraft
af symbol-udlægningen fra GT's Daniels Bog 7,24).
Herved fås tallet 1332 (666*2). Tæller vi 1332 dage baglæns fremkommer
datoen 1998-04-10. Dette var en Langfredag (GOOD FRIDAY).
Jørgen havde altså delvist "hacket" sig igennem Guds hemmelige
rådslutning. En ægte JESUS-"nørd"!

Derimod kan kommende overnaturlige begivenheders forudsigelse dokumenteres,
dersom Copyright'en indgår i f.eks. filerne 0001-0681 og-så-videre. Hvorfor
? - Jo, fordi dokumenterne (filerne) kan dateres!

Herved kommer vi ind på disse mine indlæg og dine dertil knyttede protester,
Andreas!

Først må vi gøre os det klart: Hvad er budskabet ?

Emnet lyder således:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666).

Mange mennesker ved, at Iran ønsker staten Israel udslettet. Dersom Irans
nuværende styre kommer i besiddelse af disse våben, kan udslettelsen
muliggøres i praksis.
Dette kan sammenlignes med Esters Bog, hvorfor det har sin berettigelse
også her på dk.livssyn.kristendom foruden dk.politik.

-

Dernæst lyser overskriften således:
Received WARNING-signal to Titanic.

... hvilket betyder (på dansk), at der er blevet modtaget et
ADVARSELs-signal til Titanic.

De fleste mennesker forbinder ordet "Titanic" med skibet, der forliste d.
15. april 1912.
Men sidenhen er begivenheden blevet benyttet som symbol for meget andet.
Blandt disse skal her blot nævnes Hr. Luis Palau's udlægning under Kampagnen
i Forum d. 19-24.april 1988:

"Titanic - der er fare forude!"

Det var under kold-krigen i 1988. Palua lagde ikke skjul på, at
Menneskeheden var i alvorlig fare for et globalt selvmord forårsaget af en
hypotetisk kommende atomkrig.

På tilsvarende vis benytter jeg Titanic-symbolet!

-

Dernæst må vi konkludere, at ADVARSEL-signalets karakter er af en sådan
beskaffenhed, at vi - på forhånd - kan udelukke, at der er blevet fusket
undervejs (selvopfyldende profeti med mere).
Fil 0680 datering (CET 10:04) indgår her i bevis-materialet. Begivenheden
indtræffer CET 11:12 ifølge Norge2's tekstTV:

139 (Norge) TV2 Text Ons 29.okt (2003, CET) 09:57:15
Arkiv 5/10

Rekordsmell på sola

Klokken 11.12 i formiddag var det en
kraftig eksplosjon på sola.

Eksplosjonen er den største på 11 år. I
tillegg til å sende ut et kraftig
lysglimt, sendte også eksplosjonen ut
en enorm gass-sky. - Denne vil treffe
Jorden om cirka to dager, og kan gi oss
et fantastisk nordlys helt sør i Norge,
sier forsker Paal Brekke ved European
Space Agency (ESA).
--- END of News -----------------------------------------

Dernæst må vi spørge os selv: Hvorfor bliver denne begivenhed associatieret
med fil 0680 ?

Skrev man en hel masse indlæg på nyhedsgrupperne, vil der jo altid være
en-eller-anden som passede ind i den aktuelle sammenhæng. I så fald har vi
at gøre med fusk (selv-opfyldende profeti).

Derfor må vi have en log-bog-udskrift, som er følgende:

File
0 - 0666 - 2003-08-30, Saturday, CET 14:22
1 - 0667 - 2003-10-21, Tuesday, CET 12:30
2 - 0668 - 2003-10-21, Tuesday, CET 12:40
3 - 0669 - 2003-10-21, Tuesday, CET 14:26
4 - 0670 - 2003-10-21, Tuesday, CET 19:14
5 - 0671 - 2003-10-22, Wednesday, CET 10:45
6 - 0672 - 2003-10-23, Thursday, CET 10:19
7 - 0673 - 2003-10-28, Tuesday, CET 10:04

Af denne udskrift fremgår det klart, at der er sket noget radikalt, da
fil-tælleren nåede til tallet 666 (Ihukom Jørgens indlæg fra 2001-12-02).
Tallet peger på Iran!!!
Indlæggene ophører for en tid (knap 2 mdr.).
Så tælles 7 step frem (Ihukom 2001-12-02, Sign no 7)
Markør (10.04) indsættes i dateringen, hvilket den øvede læser straks vil
associere til filmene "Back to the FUTURE" (her benyttede man en fiktiv
begivenhed klokken 10.04 i et fiktivt TIME-jump med en tidsmaskine). Filmen
Lazarus.avi (der er blevet sendt til så-godt-som samtlige muslimske mationer
på kloden) starter således med et klip fra "Back to the FUTURE, Part II".
Herved tilkendegives det, at "Porten" nu bliver åbnet!

Begivenhedens karakter tilkendegives i fil 0671 i kraft af ordene:

code: 48048,G0 STEP 2
Password:
"Mød mig på Cassiopeia"

... (cut 2003-10-29)

Input Markpointer!

"G0" betyder et stjerne-sol af en type ligesom solen.
"STEP 2" betyder, foretag 2 step fra fil 0671 = fil 0673
"Mød mig på Cassiopeia" betyder, at begivenheden foregår ude i rummet (ej på
jorden). Stjernebilledet Cassiopeia indeholder for øvrigt en G0-stjerne.
"Input Markpointer" betyder, at "kunden" gøres opmærksom på, at dette skal
ihukommes (highest priority).

-

Tids-intervallet mellem fil 0673 og begivenheden er:

11.12
minus 10.04
-------------
1.08

1 time og 8 minutter, eller 68 minutter

Input searchstring "68"

Found file 0314 (1868):

Chr. Richardt
"Væbnersang"
Af eventyrdramaet "Tornerose", 1867, i hans "Texter og Toner", 1868.

DADDY-Break (2003-10-29, CET 13:52):

- "Og den skal gentages!"

Yes, my Lord:

Input file 0314
The fate of Mankind - ? (0314)
dk.politik
2003-02-19, Wednesday, CET 16:45
Input memory:
File 0292, 0293, 0303, 0305 and 0311

... (cut 2003-10-29)

I dag skulle min nabo bisættes. Jeg havde gerne undgået at komme ind på
dette emne offentlig (se 0296), men da jeg blot er en tjener, har jeg ingen
bemyndigelse til at censurere min Herres budskab:

(all clock-time is in CET)

Min nabo er i denne specifikke sammenhæng blevet symbolet på Menneskehedens
skæbne - ? (se 0293).

DADDY-Breaks (2003-02-19):
09:40 - "..."
09:48 - "...(L...)..."

Jeg henter blomster til hans bisættelse kl. 10 og konstaterer, at en
akut-ambulance holder tæt på afhentningsstedet.

DADDY-Breaks (2003-02-19):
10:23 - "Du har fået Min tilladelse - Do it (L...)!"

HEAVEN-Breaks (2003-02-19):
10:24 - "Den SKAL Output'tes (L...)."
10:24 - "Det er en befaling (L...)!"
10:26 ...

11:08 ...

I Kirken er følgende sange blevet valgt:

12
Op, al den ting, som Gud har gjort.

45
Under Dine vingers skygge.

727
Altid frejdig, når du går.

Kl 12:01 kommer DADDY-Break-et:

- "Det skal du (uddyb 727)."

Sangen *Altid frejdig, når du går* repræsenterer (symboliserer) for os
danskere Modstandskampen under 2. Verdenskrig. Det danske Politi-korps sang
den (efter at de var blevet anholdt af nazisterne) på vej til
Frøslev-fangelejren. Nogle af dem blev senere sendt i Hitlers
udryddelseslejrene (death camp) og udryddet.

For mig repræsenterer sangen også en stillingtagen: Hvad ville jeg have
gjort, hvis jeg var menig soldat i Nazi-hæren? - Ville jeg have holdt kæft,
trit og retning (i et spinkelt håb om at overleve), elller - så hellere dø
med æren i behold?
Jeg har valgt for mange år siden, helt nøjagtig i Påsken 1985 i "Josafats
dal (in the vally off Jehoshaphat)", at jeg hellere vil dø med æren i
behold, fremfor at gå i ledtog med ondskabens magter. Ens samvittighed
bliver letter. Man får sjælefred, og kan se døden i øjnene uden at frygte.

Sangen lyder således:

1.
Altid frejdig, når du går
veje, Gud tør kende,
selv om du til målet når
først ved verdens ende!

2.
Aldrig ræd for mørkets magt,
stjernerne vil lyse!
Med et Fadervor i pagt
skal du aldrig gyse!

3.
Kæmp for alt, hvad du har kært,
dø, om så det gælder!
Da er livet ej så svært,
døden ikke heller.

Chr. Richardt
"Væbnersang"
Af eventyrdramaet "Tornerose", 1867, i hans "Texter og Toner", 1868.

For os, som er kristne, har jeg (for mange år siden) tilladt mig at ændre i
teksten, så vers 3. kommer til at lyde:

3.
Kæmp for alt, hvad du har kært,
dø, om så det gælder!
Da er livet ej så svært,
døden ikke tæller!

Familien tog en værdig afsked med den døde.

Ordre-OUTPUT from 09:40:

Hvad mon Big-sister og hendes søstre vil sige ? - Ville de tage det ligeså
tappert ?

Big-sister:

- "Godbye neighbour (Mankind); Godbye my friend. See You in Heaven."

10:26 Gik på vejen. Hørte siren-voice. Måske var det en ambulance. Lyden gik
i retningen bort fra hospitalet. Måske var den på vej ud til en ulykke.

Ordre-OUTPUT from 09:48, 10:23, 10:24, 10:24:

Big-sister:
- "LEARN MANKIND!"

11:08...

--- END of file 0314 ----------------------------------------------------

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-10-29, CET 10:44:xx)
"... (OUTPUT) ..."

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0015=0681

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-29, Wednesday, CET 14:04

Kall, Mogens

Oct 29, 2003, 8:51:02 AM10/29/03
"Ole Madsen" skrev news:3f9fbd1a$0$27404$edfa...@dread16.news.tele.dk...

> og der skal ske tegn i sol og måne, godt indlæg siger jeg selv om at det
> måske ikke er endnu det skal ske

H-2304-voice (He.12,22) Break (2003-10-29, CET 14:28):

"Det må du gerne."

Thank You, Sir:

Message from fly no > 625:

"If You don't like Your FUTURE, then chance it!"

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

There was a 17 min. delay on OUTPUT of file 0681 (14:21)

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0016=0682

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-29, Wednesday, CET 14:50

Peter B. Juul

Oct 29, 2003, 8:52:05 AM10/29/03
"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> writes:

> Kunne du ikke finde en mere relevant gruppe til den slags, i stedet
> for at lave forurening her i denne gruppe?

Kan du og den anden Andreas ikke bare ignorere Mosegaard denne gang?
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Anders Peter Johnsen

Oct 29, 2003, 9:11:41 AM10/29/03
"Peter B. Juul" <p...@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2u15sf...@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Kan du og den anden Andreas ikke bare ignorere Mosegaard denne gang?

Hvem "den anden Andreas"?

I øvrigt tror jeg ikke at det er Mosegaard: "Lyrik" (Jens Erik Bech), som
jeg stoler på er ægte nok, hævder at kende denne Moges Kall personligt, og
det synes bestemt heller ikke at være Mosegaards stil at holde fast på et
alias så længe ad gangen. Derimod tyder det snarere på at være en
eksisterende psykisk syg mand med programmørbaggrund, som er på spil...

--
Mvh
ANDERS Peter Johnsen

Andreas Falck

Oct 29, 2003, 9:12:49 AM10/29/03
I news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens mogen...@ikke.til.raadighed.dk følgende:

[ ... ]

> Så, så Andreas - lad os nu tage det helt roligt.
>
> Lad os starte med noget konkret, som du umiddelbart forstår.

Jeg fandt ikke noget som helst relevant i det megalange indlæg!

EOD

Andreas Falck

Oct 29, 2003, 9:14:57 AM10/29/03
I news:m2u15sf...@enzym.rnd.uni-c.dk skrev
Peter B. Juul p...@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk følgende:

[ ... ]

> Kan du og den anden Andreas ikke bare ignorere Mosegaard denne gang?

Kan du ikke bare putte mig i dit filter, - du har fået opfordringen
flere gange!

Peter B. Juul

Oct 29, 2003, 9:17:16 AM10/29/03
"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> writes:

> Hvem "den anden Andreas"?

Jeg huskede forkert igenigen. Undskyld. "Anders".

> I øvrigt tror jeg ikke at det er Mosegaard:

Jeg er overbevist om, at det er.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Andreas Falck

Oct 29, 2003, 9:36:54 AM10/29/03
I news:m2he1sf...@enzym.rnd.uni-c.dk skrev

[ ... ]

> Jeg er overbevist om, at det er.

Den overbevisning er nok ikke meget bevendt, - der er masser af ting
der tyder på noget andet - og hvad bliver det til med det filter?

Kall, Mogens

Oct 29, 2003, 9:54:25 AM10/29/03
"Andreas Falck" skrev:

> Jeg fandt ikke noget som helst relevant i det megalange indlæg!

Gid følgende skriftsted i denne sammenhæng IKKE bliver aktuelt:

Thi ligesom i Noas dage, således skal det gå ... de ænsede INTET!
(Matt 24,37.39).

[...]

0666+0017=0683

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-29, Wednesday, CET 15:54

Kall, Mogens

Oct 29, 2003, 9:54:37 AM10/29/03
"Anders Peter Johnsen" skrev:

> [...]
> alias så længe ad gangen. Derimod tyder det snarere på at være en
> eksisterende psykisk syg mand med programmørbaggrund, som er på spil...

Mit navn er Mogens Kall, og jeg har intet at gøre med en Hr. Mosegaard.

Om jeg er psykisk syg eller ej (hvilket jeg forøvrigt er), er sagen
uvedkommende, fordi ... there is a Copyright on the program this time. JUMP:

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

0666+0015=0681
dk.politik; dk.livssyn.kristendom

2003-10-29, Wednesday, CET 14:04

(foretag evt. jump'et via http://www.google.com/intl/da/)
Klik på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0684"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)

klik herefter på news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0666+0018=0684

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:

Anders Peter Johnsen

Oct 29, 2003, 10:37:25 AM10/29/03

> Mit navn er Mogens Kall, og jeg har intet at gøre med en Hr. Mosegaard.

Hej Mogens, det er rart at se dig kommunikere på menneskesprog!

> Om jeg er psykisk syg eller ej (hvilket jeg forøvrigt er), er sagen
> uvedkommende, fordi ... there is a Copyright on the program this time.
JUMP:

Dèt er det desværre ikke helt, for det er nok de færreste af os - om
overhovedet nogen - herinde, der fatter, hvad det egentlig er, du vil
kommunikere, når du skriver på "programsprog".

Resultatet er at vi ikke kan modtage det eventuelle budskab, du prøver at
formidle og at du ikke selv får den respons, du eventuelt måtte kunne ønske
dig.

Og dèt er dermed dobbelt ærgeligt!

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

arc@na

Oct 29, 2003, 10:41:06 AM10/29/03
p...@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Jeg er overbevist om, at det er.

Det troede jeg faktisk også, men jeg er kommet mere og mere i tvivl.
Hvad har du at have det i? Dokumentation i form af headere?

--
Med venlig hilsen
arc@na

Kall, Mogens

Oct 29, 2003, 6:16:45 PM10/29/03
"Anders Peter Johnsen" skrev:

> [...]
>
> Resultatet er at vi ikke kan modtage det eventuelle budskab, du prøver at
> formidle og at du ikke selv får den respons, du eventuelt måtte kunne

Jeg skal ærligt give dig ret i, at "programmet" hurtigt kan blive
úoverskueligt. Tillad mig derfor at samle nogle af trådene:

Idet indlæg forældes på nyhedsgrupperne, kan de kun opkaldes via et
http://www.google.com/intl/da/ jump.
Klik herefter på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0685"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)

klik herefter på aktuel fil, som er ...

DATA udskrift:

0001
0001A
0002
0003
0004
0005
0006
0007
0008
0009
0010
0011
0012
0013
0014
0015
0016
0017
0018
0019
0020
0021
0022
0023
0024
0025
0026
0027
0028
0029
0030
0031
0032
0033
0034
0035
0036
0037
0038
0039
0040
0041
0042
0043
0044
0045
0046
0047
0048
0049
0050
0051
0052
0053
0054
0055
0056
0057
0058
0059
0060
0061
0062
0063
0064
0065
0066
0067
0068
0069
0070
0071
0072
0073
0074
0075
0076
0077
0078
0079
0080
0081
0082
0083
0084
0085
0086
0087
0088
0089
0090
0091
0092
0093
0094
0095
0096
0097
0098
0099
0100
0101
0102
0103
0104
0105
0106
0107
0108
0109
0110
0111
0112
0113
0114
0115
0116
0117
0118
0119
0120
0121
0122
0123
0124
0125
0126
0127
0128
0129
0130
0131
0132
0133
0134
0135
0136
0137
0138
0139
0140
0141
0142
0143
0144
0145
0146
0147
0148
0149
0150
0151
0152
0153
0154
0155
0156
0157
0158
0159
0160
0161
0162
0163
0164
0165
0166
0167
0168
0169
0170
0171
0172
0173
0174
0175
0176
0177
0178
0179
0180
0181
0182
0183
0184
0185
0186
0187
0188
0189
0190
0191
0192
0193
0194
0195
0196
0197
0198
0199
0200
0201
0202
0203
0204
0205
0206
0207
0208
0209
0210
0211
0212
0213
0214
0215
0216
0217
0218
0219
0220
0221
0222
0223
0224
0225
0226
0227
0228
0229
0230
0231
0232
0233
0234
0235
0236
0237
0238
0239
0240
0241
0242
0243
0244
0245
0246
0247
0248
0249
0250
0251
0252
0253
0254
0255
0256
0257
0258
0259
0260
0261
0262
0263
0264
0265
0266
0267
0268
0269
0270
0271
0272
0273
0274
0275
0276
0277
0278
0279
0280
0281
0282
0283
0284
0285
0286
0287
0288
0289
0290
0291
0292
0293
0294
0295
0296
0297
0298
0299
0300
0301
0302
0303
0304
0305
0306
0307
0308
0309
0310
0311
0312
0313
0314
0315
0316
0317
0318
0319
0320
0321
0322
0323
0324
0325
0326
0327
0328
0329
0330
0331
0332
0333
0334
0335
0336
0337
0338
0339
0340
0341
0342
0343
0344
0345
0346
0347
0348
0349
0350
0351
0352
0353
0354
0355
0356
0357
0358
0359
0360
0361
0362
0363
0364
0365
0366
0367
0368
0369
0370
0371
0372
0373
0374
0375
0376
0377
0378
0379
0380
0381
0382
0383
0384
0385
0386
0387
0388
0389
0390
0391
0392
0393
0394
0395
0396
0397
0398
0399
0400
0401
0402
0403
0404
0405
0406
0407
0408
0409
0410
0411
0412 news:q%hfa.1884$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0413
0414
0415
0416
0417
0418
0419
0420
0421
0422
0423
0424
0425
0426
0427
0428
0429
0430
0431
0432
0433
0434
0435
0436
0437
0438
0439
0440
0441
0442
0443
0444
0445
0446
0447
0448
0449
0450
0451
0452 news:xdega.483$mI2....@news000.worldonline.dk...
0453
0454
0455
0456 alt.astronomy
0457 alt.sci.seti
0458 de.sci.astronomie
0459 fr.sci.astronomie
0460 it.scienza.astronomia.seti
0461 maus.wissenschaft.astronomie
0462 pl.sci.kosmos.seti
0463 sci.astro.seti
0464 news:LoKga.1187$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0465 tw.bbs.sci.astronomy
0466 uk.sci.astronomy
0467
0468
0469
0470
0471
0472
0473
0474
0475 alt.astronomy
0476 alt.sci.seti
0477 de.sci.astronomie
0478 fr.sci.astronomie
0479 it.scienza.astronomia.seti
0480 maus.wissenschaft.astronomie
0481 pl.sci.kosmos.seti
0482 sci.astro.seti
0483 news:LoKga.1187$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0484 tw.bbs.sci.astronomy
0485 uk.sci.astronomy
0486
0487
0488
0489
0490
0491
0492
0493
0494
0495
0496
0497
0498
0499
0500
0501
0502
0503
0504
0505
0506
0507
0508
0509
0510
0511
0512
0513
0514
0515
0516
0517
0518
0519
0520
0521
0522
0523
0524
0525
0526
0527
0528 news:ICPla.15108$y3.13...@news010.worldonline.dk...
0529 news:ZQDpa.30137$y3.23...@news010.worldonline.dk...
0530
0531
0532
0533 news:iqgqa.31234$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0534 news:jqgqa.31235$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0535
0536
0537
0538 news:0ipqa.31332$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0539
0540
0541
0542
0543
0544
0545
0546
0547
0548
0549
0550
0551
0552
0553
0554
0555
0556
0557
0558
0559
0560
0561
0562
0563
0564
0565
0566
0567
0568
0569
0570
0571
0572
0573
0574
0575
0576
0577
0578
0579
0580
0581
0582
0583 news:z2rsa.44453$y3.31...@news010.worldonline.dk...
0584
0585
0586 news:Xg8sa.43170$y3.30...@news010.worldonline.dk...
0587
0588
0589
0590
0591
0592
0593
0594
0595 news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk...
0596
0597
0598
0599
0600 news:uuhta.50801$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0601 news:vuhta.50802$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0602 news:wuhta.50803$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0603
0604
0605
0606
0607
0608 news:hOsta.52955$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0609
0610
0611
0612 news:ehwta.53159$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0613
0614
0615
0616
0617
0618
0619 news:Bn7ua.54695$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0620 news:Kj9ua.54736$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0621 news:ZF9ua.54896$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0622
0623 news:lEqua.55384$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0624 news:mEqua.55385$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0625
0626 news:S1rua.55395$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0627 news:Mrrua.55401$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0628 news:bTrua.55412$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0629 news:nhtua.55450$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0630 news:6itua.55451$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0631
0632 news:qNxua.55761$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0633 news:dYxua.55828$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0634 news:NYKua.56130$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0635 news:QmLua.56138$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0636
0637 news:EW2Ha.21892$Jp3.9...@news010.worldonline.dk...
0638 news:eSTLa.3621$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
0639
0640 news:v66Va.40093$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
0641 news:dFqVa.41034$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
0642
0643
0644 news:ofpZa.48959$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0645
0646 news:J37_a.49630$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0647 news:ds7_a.49634$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0648 news:Pn9_a.49661$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0649
0650 news:Z9v_a.50069$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0651 news:ezo%a.50963$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0652 news:VAo%a.50964$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0653 news:aBo%a.50965$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0654 news:5Mq%a.51036$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0655
0656
0657 news:Zbq%a.51030$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0658 news:X7r%a.51042$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0659 news:06t%a.51079$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0660 news:Aa90b.51751$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0661 news:Cfc0b.51822$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0662
0663
0664
0665
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0667 news:qV7lb.11034$jf4.5...@news000.worldonline.dk...
0668 news:L28lb.11038$jf4.5...@news000.worldonline.dk...
0669 news:SB9lb.11064$jf4.5...@news000.worldonline.dk...
0670 news:MQdlb.11149$jf4.6...@news000.worldonline.dk...
0671 news:surlb.11270$jf4.6...@news000.worldonline.dk...
0672 news:XcMlb.11611$jf4.6...@news000.worldonline.dk...
0673 news:alqnb.14515$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0674 news:30snb.14541$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0675 news:C3snb.14542$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0676 news:5Dsnb.14547$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0677 news:rGsnb.14548$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0678 news:8Qsnb.14555$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0679 news:ldtnb.14561$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0680 news:GCBnb.15451$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0681 news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...
0682 news:mEPnb.15569$jf4.9...@news000.worldonline.dk...
0683 news:QwQnb.15582$jf4.9...@news000.worldonline.dk...
0684 news:%wQnb.15583$jf4.9...@news000.worldonline.dk...

OUT of TIME !

Input last memory:
(file 0681 news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...)

Big-sister:
- "LEARN MANKIND!"

--- END of memory-input -----------------------------------------------

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0666+0019=0685

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-30, Thursday, CET 00:16

paw

Oct 29, 2003, 7:33:37 PM10/29/03

Andreas Falck skrev

>Kan du ikke bare putte mig i dit filter,..

Der ser ud til at være grænser for dine
magtbeføjelser. Var der nogen, der lo?

--
Mhv, paw.

paw

Oct 29, 2003, 7:51:44 PM10/29/03

Kall, Mogens skrev

>Jesus-Break...

>"Min fred efterlader Jeg jer."

Så læg mærke til at Guds Fred,
også kaldet Sandheden eller Stilhedens
Røst, ikke blot forekommer sporadisk
i denne verden; men tilmed er tilstede
mellem den ene verdens afslutning og
den andens begyndelse... Mon ikke,
det er en fred, som kan mærkes?

--
Mvh, paw.

Kall, Mogens

Oct 31, 2003, 8:04:48 AM10/31/03
DADDY-Break (2003-10-31, CET 11:27):
- "Den skal med (andagtstekst fra www.blr.dk i dk.l.k):"

Yes, my Lord:

Fredag den 31. Oktober 2003

På vej mod det forjættede land

4.Mos 10,11-32

Der er gået 11 måneder, siden folket slog lejr ved Sinajs bjerg. Nu lyder
signalet til opbrud. folket adlyder og drager af sted i den rækkefølge, de
tidligere har fået besked på (4.Mos 2 og 4). Måske er det land, Gud har
lovet dem, og for at nå dette mål må de ganske nøje følge de bestemmelser,
Gud Herren giver. Det gør de også smukt til at begynde med, men i det
følgende skal vi se, at der snart opstår problemer!
Ligesom vi i det foregående hørte om det praktiske ved at have nogle
signalinstrumenter, var det også praktisk med en stedkendt vejleder, og det
bliver Hobab, som er søn af Moses' svigerfar Re'uel.
Også for os er det vigtigt med vejledere, som lader sig lede af Gud, og
som er kendt med det landskab, vi skal igennem. Der er et stort ansvar
forbundet med det at være hyrde for en menighed. Som mennesker fejler vi
let, men hvis hyrden fejler, leder han fårene på afveje og pådrager sig dom
(Jak 3,1).
Til eftertanke: Vil du vejlede Guds folk og rejse sammen med det og dele
strabadserne med det under rejsen, skal du også have del i de goder og
velsignelser, som venter ved rejsens mål, landet (Olav Smidt).
--- END of Andagtstekst ----------------------------

Own keyword: The shepherd-king = Jesus, He. 13,20.

DADDY-Break (2003-10-31, CET 13:18:5x):
- "Sådan skal du gøre det (+ MaTT 25):"

Yes, my Lord:

Jesus says:

"1) At that time the Kingdom of heaven will be like this. Once there were
ten girls who took their oil lamps and went out to meet the bridegroom. 2)
Five of them were foolish, and the other five were wise. 3) The foolish ones
took their lamps but did not take any extra oil with them, 4) while the wise
ones took containers full of oil for their lamps. 5) The bridegroom was late
in coming, so the girls began to nod and fall asleep.
6) It was already midnight when the cry rang out, 'Here is the
bridegroom! Come and meet him!' 7) The ten girls woke up and trimmed their
lamps. 8) Then the foolish ones said to the wise ones, 'Let us have some of
your oil, because our lamps are going out.' 9 'No,indeed,' the wise ones
answered, 'there is not enough for you and for us. Go to the store and buy
some for yourselves.' 10) So the foolish girls went off to buy some oil; and
while they were gone, the bridegroom arrived ...

DADDY-Break (2003-10-31, CET 13:58):
- "Hold fast i dette!"

... The five girls who were ready went in with him to the wedding feast, and
the door was closed.
11) Later the other girls arrived. 'Sir, sir! Let us in!' they cried out.
12) 'Certainly not! I don't know you,' the bridegroom answered."

(MaTT 25,1-12)

Transmission END.

[...]

0666+0021=0687

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-31, Friday, CET 14:04

Kall, Mogens

Found WARNING no. 2 to Titanic.

"Kall, Mogens" skrev
(news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...):

... (cut 2003-11-06)

> [...]
> "Input Markpointer" betyder, at "kunden" gøres opmærksom på, at dette skal

Associationen er her ligeledes:

Ligesom solen udsender dødsensfarlig stråling til bl.a. mandskabet på den
internationale rumstation (ISS) - de måtte gå ind i et beskyttelseskammer -
således vil Irans atomvåbenprogram snart udsende dødsensfarlig stråling
(Fatte den, som fatte kan - Rev (Åb) 6,15-17 ???)

Input news from MetroXpress Wednesday 5. nov. 2003:

Nye udbrud på solens overflade

... (cut 2003-11-06)

Efter et par udbrud af hidtil uset styrke i sidste uge leverede
'solpletregion 486' en ny eksplosion søndag aften. Og mandag morgen klokken
2.45 kom endnu et udbrud, dog af mindre styrke end de foregående.

... (cut 2003-11-06)

Ifølge seniorforsker Peter Stauning på DMI er det ganske usædvanligt med
en så voldsom aktivitet som i den seneste tid.
(Ritzau)

--- END of News from MetroXpress -----------------------------------

Angivelsen 'søndag aften' er for upræcis, tidsmæssig set.

Derimod indtræffer udbruddet mandag 2.45 i alt 8133 minutter efter forrige
udbrud. Dette tals kode (Ophavsretten, The Copyright) kan udregnes:

Input memory from file 0673:

[...]

--- END of memory input from file 0673 ----------------------------------

Nøgleordet er "Wedding-meeting"

Hvad dækker det over ?

Brudens sang!

Input "The Song of the Bride", (5104 bits, 638 bytes):

... nej, det skal jeg nok spare Jer for at citere igen (ellers får Andreas
Falck bare et dårligt flip igen), men blot henvise til fil 0483:
Re: Open letter to Dr. David P. Anderson, Project Director - suggest (0371)
0483
se.vetenskap.astronomi ......... file 0483
2003-03-27, Thursday, CET 22:50

"The Song of the Bride", er en "kvindes" sang til hendes kommende ægtemand.
Desværre har Hr/Fru "whatever" ( se file 0701,
news:6%Mpb.24777$jf4.1...@news000.worldonline.dk...) misforstået
"kvindens" budskab (muligvis på grund af manglende intelligens).
Men - uanset hvad - "hun" "synger" sit budskab ud med i alt 5104 bit. Lad
os kalde det for hendes OUTPUT.

Derfor starter vi med at trække 5104 fra de 8133 enheder. Herved fås 3029
enheder i rest (overskud).

"Hun" forventer, at høre et gensvar fra sin elskede. Det gør "vi" også under
henvisning til SETI (The Search for ExtraTerrestrial Intelligence,
http://setiathome.berkeley.edu).

"Brudgommen" kunne for så vidt godt sende 5104 retur til os, hvilket vi
kunne kalde Input.
Så det gør vi:

Data'erne er sorteret i 8-bit tal-system, hvorfor det lige her bør nævnes
(for Hr/Fru "whatever" og ligesindede), at 3029 / 8 = 378 5/8

Input memory from file 0483:
[...]

378 00000000 000--------
379 01110100 046 46
380 10110100 045
381 10001010 081
382 10000110 097
383 10001010 081
384 10000110 097
385 01011010 090
386 01001010 082
387 01001010 082
388 01010000 010
389 11001010 083
390 11010010 075
391 00101010 084
392 00110010 076
393 00000000 000--------

... (cut 2003-11-06)

--- END of memory input from file 0483 ----------------------------------

Vi bemærker straks, at positionen (Brudgommens sang) peger på starten af
gruppe 46, og dette tal siger os selvfølgelig overhovedet intet, ved mindre
vi besidder en hjerne, som kan huske for eksempel:

Input memory from file 0671:

[...]

--- END of memory input from file 0671 ----------------------------------

Vi bemærker, at der hørte mere med i koden, nemlig:

Radio 2: Tears in heaven

46 / 2 = 23, hvilket også er bogstavet "W" (nummer 23 i alfabetet).

Kodeordet "Mød mig på Cassiopeia" kommer nu ind i billedet, fordi
stjernebilledet Cassiopeia jo NETOP ligner et "W", når man ser på det (her
fra jorden).

-

Fortsætter vi tal-"legen", kan vi også konstatere, at dersom vi dividerer
Tallet "378 5/8" med 2 (Tears in heaven) peger det nye tal minsandten OGSÅ
på et tal i gruppe 23:

(For en god ordens skyld, bør jeg her skrive, således at Hr/Fru "whatever"
også kan fatte lidt, at 378 5/8 delt med 2 er = 189 5/16.

185 00000000 000--------
186 11101000 023 23
187 11110000 015
188 00100000 004
189 01010000 010
190 11101001 151
191 00011001 152
192 00000000 000--------

Ikke blot tilhører de ca. 189 gruppe 23 (W, Cassiopeia)

END of Copyright no 1.

-

Og hvad kan vi så lære af det ?

Wedding-meeting called off ?

[...]

Der hører MERE med til historien!

Input:
(Danish) TV2 TTV s 136 ons 05 nov (2003, CET) 20:22:31

Ny kæmpeeksplosion på solen

I går aftes lige før klokken 21 skete
endnu en rekordstor eksplosion på
solens overflade.

Styrken var lige så kraftig som kæmpe-
udbruddet den 28. oktober, men udbrud-
det kan have været endnu kraftigere.

Der har også været et stort udslip af
solvind ved dette udbrud, men det er
ikke rettet mod Jorden, så denne gang
ventes ikke store magnetiske forstyr-
relser og ikke meget nordlys.

Det bliver ifølge DMI højest til
moderat aktivitet i denne omgang
------------- 5. nov 15:58 --------------------------

... samt,

Input:
(Danish) DR1 s149 ons 05 nov (2003, CET) 20:33:50

Hidtil største sol-udbrud

Rumforskere har registreret det hidtil
største sol-udbrud, og dermed kan der
igen ventes nordlys i atmosfæren.

Den seneste energiudladning fandt sted
mandag aften, netop som mange forskere
troede, at den store aktivitet var
overstået i denne omgang.

I sidste uge var der to kraftige
sol-udbrud, der fik styrke-betegnelsen
x-7 og x-10, men det seneste udbrud var
på mere end x-20.

Det nyeste soludbrud ventes kun at
strejfe jordens atmosfære, men kan give
nordlys på himlen både i dag og i
morgen, siger meteorologer.
--- END of News -----------------------------------

Noget kunne godt tyde på, at "en-eller-anden" ønsker at fortælle os noget!

Følgende Skriftsted er vel her meget passende:

"Den fornuftige (ind-)ser faren på forhånd og undgår den - i TIDE; dumrianen
derimod vader videre og må tage konsekvensen ("game" over-and-out).
(Ordsprogenes Bog 27,12 - på hverdagsdansk)

Transmission END.

[...]

Husk også (hvis interesse haves)...
fly no > 625

[...]

0666+0039=0705

This file has been sent to

dk.livssyn.kristendom,dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-06, Thursday, CET 10:50

Kall, Mogens

"Kall, Mogens" skrev
(news:qV7lb.11034$jf4.5...@news000.worldonline.dk...):

> It is okay for muslims to tell the "unbeliever" a lie!
>
> Det er i orden for en muslim at lyve overfor de "vantro"!

Kristeligt Dahblads skriver i deres leder, Tirsdag 11. nov. 2003:

Irans uran

Det er svært at tro på, at Irans atompro-
jekt er så fredeligt, som landet hævder.

De spor fra beriget uran, som FN's våben-
inspektører har fundet på nogle af Irans seks
atomanlæg i løbet af de seneste måneder var ind-
til i går, ifølge den officielle iranske forklaring til
FN's Atomagentur, IAEA, "forurenede og im-
porterede reservedele". Iran er ikke i færd med at
berige uran, lød det hårdnakket fra præstestyret,
og sporenes oprindelse forblev en gåde.
Nu hvor datoen for IAEAs rapport om, hvor-
vidt Iran har brudt den internationale ikke-
sprednings aftale nærmer sig, og muligheden for
sanktioner bliver reel, ændrer den iranske ledel-
se pludselig standpunkt og bedyrer, at man mid-
lertidigt vil stoppe berigelse af uran. Her er altså
tale om et stop af den proces, der ifølge samme
talsmænd ikke engang eksisterede for en måned
siden.
Bedre sent end aldrig, var reaktionen hos
mange observatører i løbet af gårsdagen. Nu
stopper Iran berigelsen af uran og giver adgang
til såkaldte "overraskelses-inspektioner" på hid-
til lukkede steder. Tågen synes for mange at
lette over det iranske atomprojekt, fordi IAEA
nu kan få adgang til nye steder. Men virkelighe-
den er langt mere kompliceret, og IAEA står
over for en række problemer.
Irans holdning til IAEA har fra starten været
præget af upræcise og manglende oplysninger i
bedste fald. Løgne og bevidst bedrag i værste
fald. Det minder om en barnlig leg, hvor den
ene parts udgangspunkt er baseret på løgne, og
hvor denne kun indrømmer sine bevidste løgne,
når alle søforklaringer er blevet træv et op.
Problemet med denne situation er, at det tager
lang tid og mange kræfter hele tiden at mod-
bevise løgne. Det er en langsommelig proces,
der måske endda kan ende med at tage længere
tid, end det vil tage Iran at udvikle sin første
atombombe, som nogle eksperter vurderer kan
blive en realitet om mindre end to år. Mens Iran
har spredt sine seks atomanlæg forskellige ste-
der i landet, og endda ifølge nogle rapporter i
underjordiske anlæg beskyttet mod luftangreb,
mangler IAEA, ifølge diplomater, eksperter til at
kontrollere, om Iran nu virkelig stopper berigel-
sen af uran, eller om også dette bare er tomme
ord.
Det er nu op til IAEA at fremlægge sin vurde-
ring af Irans opførsel inden den 20. novemben.
Hvis konklusionen bliver, at Iran har brudt den
ikke-sprednings aftale, som landet selv har
underskrevet, kan det føre til en resolution i
FN's Sikkerhedsråd om sanktioner og mulig
brug af andre midler mod Iran.
Uanset om konklusionen, der dog bør påpege
et iransk brud på aftalen, fører til sanktioner
eller ej, er det vigtigt, at det internationale sam-
fund ikke lader sig blænde af iranske løfter.
Opsynet med de iranske atomanlæg er en fælles
interesse for såvel vestlige og en række ikke-
vestlige lande. En stor del af fremtidens stabili-
tet i Mellemøsten afhænger af det iranske atom-
projekts udfald. Derfor er det altafgørende, at
IAEA får mest mulig assistance og ekspertise til
at overvåge de iranske atomprojekter hurtigst
muligt. Iran har for længst forspildt sin chance
for at fremstå som en ærlig partner.

A.S
--- END of K.Da ---------------------------------------------

I forlængelse af, at ...
... Iran
har spredt sine seks atomanlæg forskellige ste-
der i landet, og endda ifølge nogle rapporter i
underjordiske anlæg beskyttet mod luftangreb,
... bør det også nævnes, at det danske firma F.L.Smidt i sidste uge indgik
en million-kontrakt med Iran om modernisering af deres cement-fabrikker.

Jo, man er ved at opruste i Iran!

Følgende prognose kan derfor opstilles:

Enter starter den globale Atomkrig ved, at ...

1.
Iran angriber Israel med Atomvåben.

eller ...

2.
Et "ukendt" land retter et forebyggende atomart angreb på Irans atom-anlæg.

Begge dele vil råbe på hævn la-a-angt ind i fremtiden.

... (cut 2003-11-11)

Transmission END.