Nigers afsatte præsident beder som gidsel om hjælp og advarer mod Wagner-gruppen - News 2023-08-04

Nigers afsatte præsident beder som gidsel om hjælp
og advarer mod Wagner-gruppen

Subject: Usædvanligt høje temperaturer målt i den
sydamerikanske vinter - News 2023-08-03
Date: Thu, 3 Aug 2023 06:20:51 +0200
25448 <uaf9v3$gsls$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/gVDiJf0mJYI/m/3wmkIuMoAwAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

4. aug. 2023
Atombombe-advarsel fra verdens største medicinske tidsskrifter
https://videnskab.dk/kultur-samfund/atombombe-advarsel-fra-verdens-stoerste-medicinske-tidsskrifter/

Redaktører fra en lang række medicinske tidsskrifter advarer i
fællesskab mod atomkrig, som vil være en stor trussel mod
folkesundheden.

For første gang reagerer statsministeren på muligt forbud mod
koranafbrænding
I går kl. 16.46
Opd. I går kl. 19.24
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-08-03-for-foerste-gang-reagerer-statsministeren-paa-muligt-forbud-mod-koranafbraending

-

Mette Frederiksen taler om koranafbrændinger
I går kl. 18.00
https://nyheder.tv2.dk/live/politik/2023-08-03-mette-frederiksen-taler-om-koranafbraendinger

-

Forfattere uenige om koranafbrændinger - religionskritik eller
diskrimination?
I går kl. 19:13
https://www.dr.dk/nyheder/politik/forfattere-uenige-om-koranafbraendinger-religionskritik-eller-diskrimination

-

Ingen folkeafstemning om lov mod koranafbrændinger, siger
statsministeren
I går kl. 19.46
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-08-03-ingen-folkeafstemning-om-lov-mod-koranafbraendinger-siger-statsministeren

-

Mette Frederiksen: Afbrændingsforbud skal ikke kun gælde Koranen
I går kl. 21:48
https://www.dr.dk/nyheder/indland/mette-frederiksen-afbraendingsforbud-skal-ikke-kun-gaelde-koranen

Statsministeren håber, at ny lovgivning på området kan falde på plads
inden for den kommende folketingssæson

-

2023-08-04 kl 00.06
Danmark opruster grænsekontrol efter koranafbrændinger
19 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-08-03-danmark-opruster-graensekontrol-efter-koranafbraendinger

-

I dag kl. 00:07
Politiet skærper grænsekontrol midlertidigt efter
koranafbrændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/politiet-skaerper-graensekontrol-midlertidigt-efter-koranafbraendinger

-

DR S122 fre 04 aug 07:56:38
4.august dr.dk/nyheder 05:25

AFSAT PRÆSIDENT BEDER OM HJÆLP

I dag kl. 05:25
Nigers afsatte præsident beder om hjælp fra det internationale
samfund efter kup
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nigers-afsatte-praesident-beder-om-hjaelp-fra-det-internationale-samfund-efter-kup

-

Flammehav i Canada har slugt et areal på tre gange Danmarks
størrelse
I dag kl. 06:10
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/flammehav-i-canada-har-slugt-et-areal-paa-tre-gange-danmarks-stoerrelse

De naturbrande, som siden foråret har hærget Canada, er de
hidtil voldsomste, vi har set i landet, fortæller klimachef.

-

DR S125 fre 04 aug 07:56:39
4.august dr.dk/nyheder 06:20

MELDINGER OM EKSPLOSIONER I HAVNEBY

I dag kl. 06:20
Meldinger om eksplosioner ved russisk havneby
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-eksplosioner-ved-russisk-havneby

-

Nigers præsident beder om hjælp og advarer mod Wagner-gruppen
I dag kl. 06.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-04-nigers-praesident-beder-om-hjaelp-og-advarer-mod-wagner-gruppen

Kommentar:

Havde du ikke selv inviteret dem?

Så ...

*Læresætningen* må være:

Når du rækker fanden en lillefinger (eller hans stedfortræder;
i dette tilfælde Psykopatistan under ledelse af Putin-666), så
tager han hele armen (dit land), apropos *idiotistan*!

-

Kupmagere ophæver Nigers militære samarbejde med Frankrig
I dag kl. 06.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-04-kupmagere-ophaever-nigers-militaere-samarbejde-med-frankrig

-

Politiet skærper midlertidigt indsatsen ved den tyske og
svenske grænse
I dag kl. 06:50
https://www.dr.dk/nyheder/politik/politiet-skaerper-midlertidigt-indsatsen-ved-den-tyske-og-svenske-graense

Politikredsene vil have fokus på, hvem der passerer de danske
grænser.

-

Rusland anklager Ukraine for angreb på havneby
I dag kl. 07.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-04-rusland-anklager-ukraine-for-angreb-paa-havneby

Kommentar:

Hmm ... (input memory from) ...

ET footsteps, update
https://sites.google.com/view/et-footsteps/update
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update

[ ... File 22.026a ... ]

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

samt ...

Galactic neighbor help
(Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/

HVORFOR har Psykopatistan ikke allerede fået en asteroide i
knolden, ET, apropos 'crime does NOT pay'?

Vi (Menneskeheden) *omkommer*, hvis ikke der bliver sat en
stopper for denne *lovløshed* (på planeten vores)!

HVORNÅR er det blevet normalt at se den anden vej og lade som
ingenting?

-

DR S126 fre 04 aug 07:56:39
4.august dr.dk/nyheder 07:02

FRED I UKRAINE DISKUTERES

I dag kl. 07:02
Ukrainefred diskuteres i Saudi-Arabien: Danske embedsfolk deltager
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainefred-diskuteres-i-saudi-arabien-danske-embedsfolk-deltager

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.49
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 18.26
Embedsmand anholdt for at hjælpe unge med at flygte fra
værnepligt i Ukraine

Kl. 19.15
Ukrainsk politiker efterforskes for at holde ferie i udlandet i
krigstid

Kl. 19.46
Rusland gennemfører hvervekampagne i Kazakhstan

Kl. 20.05
Ukrainsk modoffensiv standset af plantevækst

Kl. 20.37
Russisk angreb rammer forsyningstjeneste i Nikopol

Kl. 20.58
Ukrainsk medie: Norsk frivillig såret i Kherson

Kl. 21.23
Ukrainsk forretningsmand sigtet for bestikkelse af højtstående
dommer

Kl. 21.46
Ukraine vil bruge 327 millarder på forsvar og sikkerhed i 2023

Kl. 22.36
Zelenskyj: Mindst 1961 russiske droner affyret mod Ukraine

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.10
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.12
Eksplosioner og skud nær russisk havneby ved Sortehavet

Kl. 05.51
Rusland: Ukraine har angrebet flådebase med droner

Kl. 06.13
Danske topembedsmænd deltager i fredsmøde om Ukraine

Kl. 06.37
Rusland: Krim-halvøen angrebet med droner i nat

19 min siden (Time now CET 08.22)
Al skibsfart standset efter angreb på havneby

6 min siden (Time now CET 08.35)
Russisk forsvarsminister besøger soldater i Ukraine

(Time now CET 08.35)

2023-08-04 kl 08.35
26 min. siden
Mærsks overskud dykker med mere end 80 procent

TV2:
2023-08-04 kl 08.37
Faldende fragtrater får Mærsks overskud til at dykke
32 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25451

UG: Japan beder Iran stoppe våbenleverancer til Rusland

Ukrainsk efterretningstjeneste: - Vi har ramt russisk krigsskib

Subject: Nigers afsatte præsident beder som gidsel om hjælp og
advarer mod Wagner-gruppen - News 2023-08-04
Date: Fri, 4 Aug 2023 08:37:27 +0200
25451 <uai6b8$162v0$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/yeHheCfh8Qs/m/67yIGcyNBAAJ
I dag kl. 08:37
Rigspolitiet: Skærpet grænsekontrol skal forhindre truslen mod
den danske sikkerhed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rigspolitiet-skaerpet-graensekontrol-skal-forhindre-truslen-mod-den-danske-sikkerhed

-

Testfasen er slut, siger Ukraine om droneangreb i Moskva
I dag kl. 09.15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-03-testfasen-er-slut-siger-ukraine-om-droneangreb-i-moskva

-

Mærsks topchef kalder koranafbrændinger "virkelig dumt"
I dag kl. 09.38
Opd. I dag kl. 09.56
https://nyheder.tv2.dk/business/2023-08-04-maersks-topchef-kalder-koranafbraendinger-virkelig-dumt

-

PET ser risiko for indrejsende, som truer landets sikkerhed
I dag kl. 10.27
Opd. I dag kl. 10.49
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-08-04-pet-ser-risiko-for-indrejsende-som-truer-landets-sikkerhed

-

DR S134 fre 04 aug 11:51:34
4.august dr.dk/nyheder 11:02

POLEN TILBAGEHOLDER STATSBORGER

2023-08-04 kl 11.52
50 min. siden
Polen tilbageholder belarusisk statsborger: Mistænkt for spionage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-tilbageholder-belarusisk-statsborger-mistaenkt-spionage

-

2023-08-04 kl 11.54
Danmark opruster grænsekontrol efter koranafbrændinger
11 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/samfund/2023-08-04-danmark-opruster-graensekontrol-efter-koranafbraendinger

[...]

Kl. 09.25
Japan beder Iran stoppe våbenleverancer til Rusland

Kl. 09.52
Ukrainsk efterretningstjeneste: - Vi har ramt russisk krigsskib

Kl. 10.14
Norsk statsborger såret i Ukraine

Kl. 10.53
Skibstrafik genoptaget efter angreb ved Sortehavet

Kl. 11.00
Polen anholder endnu en formodet spion

47 min siden (Time now CET 12.02)
Korrespondent: Angreb har stor symbolsk betydning

(Time now CET 12.02)

2023-08-04 kl 11.52
2 min. siden
Influenceren Andrew Tate er blevet løsladt fra husarrest i Rumænien

TV2:
2023-08-04 kl 11.54
Danmark opruster grænsekontrol efter koranafbrændinger
11 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25453

Doomsday:
Verdenshavenes overfladetemperatur har aldrig været højere

Vinter med næsten 40 grader: Usædvanlige varmerekorder breder
sig i Sydamerika

Ruslands største Kreml-kritiker idømt yderligere 19 års
fængsel: 'Navalnyj er farlig for regimet'

Her rammer drone krigsskib i russisk havn:
- Ukraine har gået og fiflet med noget i garagen

advarer mod Wagner-gruppen - News 2023-08-04
Date: Fri, 4 Aug 2023 08:37:27 +0200
25451 <uai6b8$162v0$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/yeHheCfh8Qs/m/67yIGcyNBAAJ
DR S141 fre 04 aug 19:41:23
4.august dr.dk/nyheder 13:08

ØKONOMISK STØTTE TIL NIGER PAUSES

I dag kl. 13:08
Dan Jørgensen indstiller dansk økonomisk støtte til Niger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dan-joergensen-indstiller-dansk-oekonomisk-stoette-til-niger

-

Droneangreb mod flådeskib tyder på russisk svaghed: 'Det er et
kæmpe problem for dem'
I dag kl. 13:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/droneangreb-mod-flaadeskib-tyder-paa-russisk-svaghed-det-er-et-kaempe-problem-dem

Ukrainske vanddroner gør russiske fartøjer udsatte i hele
Sortehavet, vurderer militæranalytiker.

Kommentar:

Next Murmansk und Stillehavsflåden ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Ruslands_fl%C3%A5de#Stillehavsfl%C3%A5den

-

DR S142 fre 04 aug 19:41:23
4.august dr.dk/nyheder 13:36

HACKERE MISTÆNKT FOR KORAN-SMS'ER

I dag kl. 13:36
Hackere menes at stå bag norske sms'er om koranhævn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hackere-menes-staa-bag-norske-smser-om-koranhaevn

-

Hackere mistænkes for at stå bag sms'er om koranhævn i Norge
I dag kl. 13.53
Opd. I dag kl. 18.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-04-hackere-mistaenkes-for-at-staa-bag-smser-om-koranhaevn-i-norge

Kommentar:

20 års fængsel KUNNE hjælpe på denne *samfundsskadelige*
opførsel!

Der ér jo - reelt set - tale om *dødstrusler*!

Og ...

Ordet *ud* (se nedenfor) "strejfer" mit sind!

-

I dag kl. 14:20
Efter kornaftalens udløb: Fødevarepriserne stiger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/efter-kornaftalens-udloeb-foedevarepriserne-stiger

-

Her rammer drone krigsskib i russisk havn: - Ukraine har gået
og fiflet med noget i garagen
I dag kl. 14.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-04-her-rammer-drone-krigsskib-i-russisk-havn-ukraine-har-gaaet-og-fiflet-med-noget-i-garagen

+

Galactic neighbor help
(Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/

ET! HVORFOR har du ikke allerede på nuværende tidspunkt sænket
HELE den russiske flåde?

-

I dag kl. 15:51
Amerikanske soldater anklaget for at dele fortrolige
oplysninger med Kina
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikanske-soldater-anklaget-dele-fortrolige-oplysninger-med-kina

-

I dag kl. 16:15
Navalnyj dømt til 19 år yderligere i fængsel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/navalnyj-doemt-til-19-aar-yderligere-i-faengsel

Kommentar:

Putin-666 er *bange* for (med god grund) at miste magten!

-

Aleksej Navalnyj idømt yderligere 19 års fængsel
I dag kl. 16.25
Opd. I dag kl. 17.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-04-aleksej-navalnyj-idoemt-yderligere-19-aars-faengsel

-

DR S149 fre 04 aug 20:32:58
4.august dr.dk/nyheder 16:17

LITAUEN UDVISER RUSSERE
1164 personer fra Rusland og Belarus,
som bor i Litauen, er blevet erklæret
som en trussel mod national sikkerhed.
De har nu fået både deres
opholdstilladelse inddraget, skriver
det norske medie NRK.

Afgørelsen fra myndighederne i Litauen
kommer, efter at der blev sendt
spørgeskemaer ud til russerne og
belarussere. Her blev de bedt om at
svare på spørgsmål om deres syn på
Ruslands invasion i Ukraine og på
status for den russisk-annekterede
Krim-halvø. 910 er belarussere, mens
254 er russere.
Der bor mere end 58.000 belarussere
statsborgere og omkring 16.000 russiske
statsborgere i Lituaen.

I dag kl. 16:17
Litauen inddrager opholdstilladelse til over 1000 russere og
belarusere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/litauen-inddrager-opholdstilladelse-til-over-1000-russere-og-belarusere

Kommentar:

Ud!

*INGEN* har bedt dig om at bo i landet!

Dette er IKKE Jeres land, og det bliver det heller ALDRIG!

Og det har I vidst lige fra starten af, da Sovjetunionen
invaderede landet, *imperialistsvin*!

*Tyveri* hedder det på dansk!

-

DR S151 fre 04 aug 19:41:24
4.august dr.dk/nyheder 16:51

REKORD FOR VARMEN I VERDENSHAVENE

I dag kl. 16:51
Verdenshavenes overfladetemperatur har aldrig været højere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/verdenshavenes-overfladetemperatur-har-aldrig-vaeret-hoejere

Kommentar:

Doomsday!

-

DR S152 fre 04 aug 19:41:24
4.august dr.dk/nyheder 17:24

SVERIGE: NEJ TIL DEMONSTRATION

I dag kl. 17:24
Svensk politi forbyder demonstration og tager højde for nye optøjer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-politi-forbyder-demonstration-og-tager-hoejde-nye-optoejer

-

Vinter med næsten 40 grader: Usædvanlige varmerekorder breder
sig i Sydamerika
I dag kl. 17:25
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/vinter-med-naesten-40-grader-usaedvanlige-varme-rekorder-breder-sig-i-sydamerika

Nogle steder har temperaturen være oppe på 38 grader, hvor den
normalt er 20.

-

Ruslands største Kreml-kritiker idømt yderligere 19 års
fængsel: 'Navalnyj er farlig for regimet'
I dag kl. 19:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ruslands-stoerste-kreml-kritiker-idoemt-yderligere-19-aars-faengsel-navalnyj-er

Med dommen til Aleksej Navalnyj forsøger Rusland at undgå et
oprør. 'Det er en intern krig mod den russiske befolkning,'
siger ekspert.

-

I dag kl. 19:36
Putin slår ned på investorer fra Rusland-kritiske lande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-slaar-ned-paa-investorer-fra-rusland-kritiske-lande

Kommentar:

Op og dingle i *galgen*, dit svin!

-

DR S154 fre 04 aug 20:32:58
4.august dr.dk/nyheder 20:30

KINA DELTAGER I FORUM OM UKRAINE

2023-08-04 kl 20.40
10 min. siden
Kina deltager i stort diplomatisk forum om Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-deltager-i-stort-diplomatisk-forum-om-ukraine

[...]

Kl. 13.19
Rusland og Kina øver sig i at ødelægge "fjendtlige ubåde" i
Beringshavet

Kl. 13.39
Et "rigtig vigtigt" angreb for Ukraine, siger militæranalytiker

Kl. 14.06
Rusland planlægger "falsk flag"-angreb på belarusisk
raffinaderi, hævder Ukraine

Kl. 14.33
Fængselsstraffe indføres for unddragelse af militærtjeneste i
Rusland

Kl. 14.57
Nuklear vagthund har ikke fundet sprængstoffer ved kraftværk

Kl. 15.39
Litauen tilbagekalder opholdstilladelserne for over 1000
belarusere og russere

Kl. 16.02
Kina vil spille en "konstruktiv rolle" for en politisk
løsning i Ukraine

Kl. 16.14
Navalnyj idømt yderligere 19 års fængsel

Kl. 17.03
Hvorfor skal Navalnyj endnu længere tid i fængsel?

Kommentar:

Fordi Alfa-hannen (Putin-666) IKKE kan tåle rivalen!

Men idioten fatter ikke, at netop denne overdrevne
*forfølgelse* af anderledes tænkende KAN blive hans fald!

Kl. 17.30
- Vi vil fortsætte med at kæmpe for frihed, siger
Navalnyj-tilhængere

Kl. 17.54
FN fordømmer dommen mod Navalnyj

Kl. 18.55
Storbritannien kræver Navalnyjs løsladelse

Kl. 19.25
Navalnyj til russerne: Min dom er ikke til mig, men til jer

Kl. 19.49
Putin slår ned på investorer fra Rusland-kritiske lande

10 min siden (Time now CET 21.19)
Kollega til Navalnyj idømt otte års fængsel

(Time now CET 21.19)

2023-08-04 kl 21.04
34 min. siden
Kina deltager i stort diplomatisk forum om Ukraine

TV2:
2023-08-04 kl 21.05
Dagens overblik: Danmark skærper grænsekontrol
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25454