Maksimalen!

Peter Nicolaysen

Stor lort, det var sådan det lige var, var for fem år siden,ti år siden,femten år og tyve år siden!

Plus lort kommer ud af røvhullet!

Det har vist sig at de to gange jeg er blevet dømt for en forbrydelse i mit liv, første og sidste gang!(forhåbentlig den sidste!) var jeg i programmeret torturdrevet tilstand programmeret til at begå og fejle i at begå forbrydelser
på den mest mulige ødelæggende måde for jeg selv!

Med de to domme er den eneste selvkontrol i menneskeheden af betydning, den der har gjort arten til det den er, den der bliver beskrevet som umenneskelig og gud agtig omgået og arten egentlig returneret til at være
en abe lignende kreatur forsmaling der slynger med lort i alle retninger ifølge og selv og resten af universet!

(Egentlig er det kun en dom, nu jeg tænker over det!
Den anden er at jeg ikke fik medhold i min klage over patient klage nævnets afgørelse efter jeg i programmeret og ødelæggende tilstand løgnagtigt påstod at have fysisk slået en anden person.....dvs. Patient klagenævnet blev dømt og dommen var at de blev frikendt, hvorefter jeg blev nødt til at buge tid på at bevise at min opførsel og adfærd ikke er et problem for samfundet! Det at skulle bevise det er egentlig en social dødsdom, en ødelæggende social dødsdom som ødelæg selvfølgelig har været ude efter at få fat på og ligeledes hurtig komme videre i ødelæggelsen! Hvilket ikke har gjort mig mindre deprimeret!)

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte Hjørnering, Enhjørringen som er jeg, den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Nej, hvor ærgeligt...........min Beef Stew Maskine fra El Giganten kommer først den 6 Juli ikke Juni!

https://www.elgiganten.dk/product/hjem-rengoring-kokkenudstyr/kokkenudstyr/kokkenmaskiner-madlavning/slow-cooker/russell-hobbs-compact-home-slow-cooker-25570-56/463055

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke