Miraklerne og Hekse tingene!

Peter Nicolaysen

Feb 21, 2024, 1:34:06 PMFeb 21
Har fået fat på en del ting i min hukommelse der drejer sig
om at Carsten/Karsten en laverstående åndsamøbe i sandhed
vil have at jeg skal programmeres/viftes/torteres til at gøre religiøse mirakler og hvis det ikke kan lade sig gøre så til at tro på/programmeres/torteres til at overbevise mig selv om at jeg kan gøre religiøse mirakler og hekserier, min reaktion var at det var latterligt og selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre og hvis det kunne så ville det være kvante mekanik/entangelment!

Det er altsammen meget ufrivilligt fra min side!

Men det har så taget indtil 2011 fra omkring y2k at overbevise den meget skeptiske Alfa Nicolaysen som er jeg om at jeg kan gøre noget sådan!

Så har der være en del forsøg på at gribe ind i hukommelsen baseret på det fra dengang jeg fik fat på!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Feb 21, 2024, 11:33:27 PMFeb 21
Hvis en person der kan manipulere sine omgivelser via entangelment, styre folk i hovedet
til at gøre ting som at de absolut ikke vil, så er der aldrig krig i verden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke