News 2022-02-25, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Time now (25/2-22) to global nuclearwar+sicide around:
T-1436 days (3,997 years)

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global nuclearwar

-

Dagens visdomsord:
Сегодняшние слова мудрости:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

-

Herboende ukrainere ser på, mens deres familier flygter fra bomber
25. feb. 2022, 00:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-herboende-ukrainere-ser-paa-mens-deres-familier-flygter-fra-bomber

-

Ukraines præsident beordrer mobilisering af befolkningen
25. feb. 2022, 00:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-ukraines-praesident-beordrer-mobilisering-af-befolkningen

-

I dag kl. 00:14
Britisk spionchef: Vi afslørede Putins planer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britisk-spionchef-vi-afsloerede-putins-planer

- Angrebet var længe planlagt, uprovokeret og en grusom agression.
Ingen mængde russisk disinformation kan nu skjule den kendsgerning
fra det internationale samfund, skriver Richard Moore.

-

I dag kl. 01:15
Zelenskyj: 137 ukrainere er døde i løbet af krigens første dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-137-ukrainere-er-doede-i-loebet-af-krigens-foerste-dag

-

Russiske soldater angriber luftvåben og rykker frem mod Kiev
25. feb. 2022, 01:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-russiske-soldater-angriber-luftvaben-og-rykker-frem-mod-kiev

-

Rusland angriber Ukraine - her er, hvad vi ved
24. feb. 2022, 06:43
Opd. 25. feb. 2022, 02:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-rusland-angriber-ukraine-her-er-hvad-vi-ved

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

28 min. siden (time now CET 00.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414068
Kevin Ahrens
Ukraine forsvarer lufthavn mod russiske faldskærmstropper

17 min. siden (time now CET 00.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414095
Simon Vincensen
Præsident Zelenskyj underskriver dekret om mobilisering af befolkning

3 min. siden (time now CET 00.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414146
Kevin Ahrens
Britisk spionchef: Vi afslørede Putins planer

i dag kl. 00:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414150
Simon Vincensen
137 ukrainere er døde i løbet af krigens første dag, siger Zelenskyj

29 min. siden (time now CET 01.51)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414225
Kevin Ahrens
Pentagon: Putin vil vælte Ukraines regering

10 min. siden (time now CET 01.51)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414251
Kevin Ahrens
Mænd mellem 18-60 år forbydes at forlade Ukraine

2 min. siden (time now CET 01.51)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414254
Simon Vincensen
Australien indfører også flere sanktioner mod Rusland

1 min. siden (time now CET 01.51)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414255
Kevin Ahrens
Filmstjernen Sean Penn er i Ukraine for at lave dokumentarfilm om
russisk invasion

i dag kl. 04:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414390
Emil Eller
Russiske styrker overtager 'Slangeøen' i Sortehavet

i dag kl. 04:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414405
Simon Vincensen
Fortsat meldinger om eksplosioner i og omkring Kiev

i dag kl. 04:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414441
Emil Eller
Missilangreb rammer grænsepost i det sydøstlige Ukraine

i dag kl. 05:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414468
Nicolai Styrishave
Ukraines udenrigsminister bekræfter angreb på Kiev

04.57 - 25. Feb. 2022

i dag kl. 06:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414511
Emil Eller
Danmark sender 50 millioner kroner afsted til humanitær hjælp

i dag kl. 06:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414524
Nicolai Styrishave
Video viser brændende bygning i Kiev

i dag kl. 06:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414540
Nicolai Styrishave
DR's korrespondent i Kiev: 'Der er brag lige uden for vinduet'

39 min. siden (time now CET 07.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414581
Nicolai Styrishave
Zelenskyj: militære og civile mål er ramt

18 min. siden (time now CET 07.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414639
Christina Toustrup Eriksen
Dansker om natten i Kiev: ’Det har været en surrealistisk oplevelse’

16 min. siden (time now CET 07.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414646
Nicolai Styrishave
Flygtninge strømmer mod Polen

(time now CET 07.36)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om situation i Ukraine
23. feb. 2022, 06:09
af Emma Klinker Stephensen
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-23-seneste-nyt-om-situation-i-ukraine

1 min siden (time now CET 00.15)
137 døde under russisk invasion, siger Zelenskij

Kl. 00.34
"Russiske sabotagegrupper" i hovedstaden

50 min siden (time now CET 01.51)
- Jeg er bange for mine børns liv

1 min siden (time now CET 01.58)
USA: Putin vil afsætte Ukraines regering og etablere sin egen

Kl. 02.55
EU-lande enige om nye, skrappe sanktioner overfor Rusland

Kl. 03.07
Rusland vil ikke kunne købe flydele fra EU, USA eller Canada

Kl. 03.23
EU vil også sanktionere Hviderusland

Kl. 03.28
Russiske tropper omringer ukrainsk by

Kl. 03.39
Storbritannien: Rusland har ikke opnået det, de ville

Kl. 03.47
Melding om flere eksplosioner i Kiev

Kl. 04.05
Kiev ramt af mulige ballistiske missiler tidlig fredag morgen

Kl. 04.30
Ukrainske hackere opfordres til at melde sig frivilligt

Kl. 04.44
Ukrainsk grænsepost ramt af missiler - flere vagter dræbt

New Link

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.17
Ukrainsk grænsepost ramt af missiler - tre vagter dræbt

Kl. 05.24
Kiev ramt af flere eksplosioner

Kl. 05.27
Har ikke oplevet noget lignende siden 1941

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1497058048430460934

Ukraines udenrigsminister, Dmytro Kuleba, kalder nattens angreb på
Kiev for "rædselsvækkende".

Dmytro Kuleba
@DmytroKuleba

Horrific Russian rocket strikes on Kyiv. Last time our capital
experienced anything like this was in 1941 when it was attacked by
Nazi Germany. Ukraine defeated that evil and will defeat this one.
Stop Putin. Isolate Russia. Severe all ties. Kick Russia out of
everywhete.
4.57 AM · 25. feb. 2022

Google-auto-translation:

Forfærdelige russiske raketangreb mod Kiev. Sidst vores hovedstad
oplevede noget lignende var i 1941, da den blev angrebet af
Nazityskland. Ukraine besejrede den ondskab og vil besejre denne.
Stop Putin. Isoler Rusland. Alvorlig alle bånd. Spark Rusland ud
af det hele.
4.57 · 25. feb. 2022

Kl. 05.33
Ukraine: Rusland har mistet 800 soldater

Kl. 05.41
Video viser eksplosion over Kiev

Kl. 05.46
Russiske tropper nærmer sig Kiev

Kl. 06.00
Forbyder betaling med rubler

Kl. 06.03
Danmark sender 50 millioner til Ukraine

Kl. 06.20
Præsident: Rusland har genoptaget missilangreb

Kl. 06.31
Lufthavn ramt af missil

19 min siden (time now CET 07.33)
Luftalarm i Kiev - hotelgæster samlet i beskyttelseskælder

17 min siden (time now CET 07.33)
Stort antal pansrede køretøjer holdes i skak nær Kiev

6 min siden (time now CET 07.33)
Dele af uidentificeret fly landet i boligområde

5 min siden (time now CET 07.33)
Forventer kampvognsangreb på Kiev

(time now CET 07.33)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-25 kl. 02.20

was
2022-02-24 kl. 23.24
17 min. siden
Folketinget stemmer for at øge det militære bidrag til Nato

TV2:
Demonstration mod Rusland i Danmark: - Jeg er mundlam
24. feb. 2022, 23:31

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23530

ET-Break

Was:
Profeti (?)

+

Forsker: »Rusland er blevet et klassisk diktatur«

File 23.531 ...
Operation Valkyrie
https://sites.google.com/view/operation-valkyrie/files/23-xxx/23-5xx/23-531
Prophecy (Profetier)
https://sites.google.com/view/prophecies/files/23-xxx/23-5xx/23-531

-

Den 25-02-2022 kl. 07:38 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-02-25, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1436 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global nuclearwar

Forsker: Dette frygter Putin allermest

Forsker: »Rusland er blevet et klassisk diktatur«

=>

Operation Valkyrie

-

DR S131 fre 25 feb 06:48:51
25.februar dr.dk/nyheder 05:45

RUSLANDS CENSURAGENTUR TRUER
De sociale medier fyger til med videoer
fra invasionen i Ukraine, så hvad er
fakta og hvad er propaganda?

For at komme forvirringen til
undsætning, kommer den russiske
myndighed for presse og
telekommunikation, Roskomnadzor, nu med
en advarsel: Det er forbudt at bringe
nyheder, der ikke bygger på Ruslands
officielle kilder, understreger
Roskomnadzor på sin hjemmeside.

Hvis et af de ikke-statsejede russiske
medier bringer informationer, der ikke
'bygger på officielle informationer og
data', risikerer det en bøde på op til
5 millioner rubler eller 400.000 danske
kroner, lyder det.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/ruslands-censuragentur-truer-med-boeder-bring-kun-vores-version-af-sandheden

Kommentar:

Pudsigt nok kommer dagens andagtstekst lidt ind på emnet.

Input andagtstekst from BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1.
december 2021, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Fredag 25. februar (2022)

Amos 2,4-16

[
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Amo+2.4-&version=BPH

Amos 2:4-16, Bibelen på hverdagsdansk

... og I forbød profeterne at profetere.

Kommentar:

I den noget ældre Bibel-på-Hverdagsdansk-oversættelse står der:

12
..., og du uskadeliggjorde mine profeter ved at forlange, at de
skulle holde mund.

Dette Skriftsted har jeg tidligere markeret og tilføjet ordene:
Kritik forbudt
]

Du er manden

=== citat slut ===

(
Own info:
Profeternes opgave i GT var at komme med *konstruktive* kritiske
indvendinger for herigennem at vejlede landets ledere.
)

Har Gud her en finger med i spillet?

Taler Han ind i den konkrete situation (hvor Psykopatus-Putin har
indført *censur* og lukker munden på alle, der ikke er enige med
ham) ?

Ja! Det tror jeg!

I så fald har vi at gøre med en art *profeti*, skønner jeg!

-

Forsker: Dette frygter Putin allermest
https://videnskab.dk/kultur-samfund/forsker-dette-frygter-putin-allermest

»Det er ikke en militær intervention, Putin frygter,« siger
Rusland-forskeren Jakub M. Godzimirski.

[ ... ]

Rusland kan kun ødelægges indefra

»Putin frygter ikke en militær intervention mod sit regime. De har
mere end 6.000 atomvåben klar som respons. Det, Putin frygter mest,
er på hjemmebanen. Han har selv sagt det; Rusland kan kun ødelægges
indefra,« forklarer Jakub Godzimirski.

»Mange siger, at det, styret i Rusland frygter mest, er en
farverevolution, som de havde i Ukraine, Georgien og Armenien.«

-

Forsker: »Rusland er blevet et klassisk diktatur«
https://videnskab.dk/kultur-samfund/norsk-forsker-rusland-er-blevet-et-klassisk-diktatur

Vladimir Putin omgiver sig med færre og færre rådgivere. De, der er
tilbage, fortæller Putin, hvad de tror, ​​han ønsker at høre, ifølge
diktaturforsker.

Kommentar:

Problemet er jo, når man kun har nikkedukker, at ingen tør advare
om faren for global atomkrig!

Og da Psykopatus-Putin himself (ifølge ham selv) ikke evner at føle
smerte/fare, kan nhan *fejlberegne* situationen (ligesom Hitler
gjorde) og dermed opstarte 3. Verdenskrig!

Tillad mig derfor her at gentage følgende *opfordring*:

Subject: [ ET-Break
Was: I kan fjerne ham (fx. ved en operation valkyrie) og
spare verden fra undergang!
Was: Вы можете убрать его (например, операцией валькирия)
и спасти мир от уничтожения! ]
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 21 Feb 2022 10:33:12 +0100
23468 <62135c5a$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/QFpqEKimAQAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3393322

> [...]
> счет других?
>
> Вы можете убрать его (например, операцией валькирия) и спасти
> мир от уничтожения!
>
> Потому что ...
>
> Психопат-Путин НЕ способен изменить курс. У него что-то не так в
> голове!
>

> And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice
> of our galactic nighbor ET):
> А потом я услышал голос с Небес (возможно, голос нашего
> галактического соседа ET):
>
> (2022-02-21, Monday, day no 52, CET 10:28, GMT 09:28)
> (2022-02-21, понедельник, день № 52, CET 10:28, GMT 09:28)

Hmm ...

I forlængelse af *profetien* (?) ovenfor BØR jeg også lige her
nævne følgende:

Input andagtstekst from 'Et Ord til Dagen' ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1.
december 2021, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Ordet for 2022-02-25

Om at tilgive andre 1)

" 'Hævnen tilhører mig, jeg vil gengælde', siger Herren."
Rom 12,19

Du kan stadig gemme på negative følelser, længe efter du tror, du
har tilgivet et andet menneske. Nogle af de faresignaler, du skal
være opmærksom på, er disse: Du bliver ved med at tænke på den
person, der sårede dig, og du bliver vred. Du undgår dem. Du
genspiller episoden i dine tanker og i samtaler med andre. Du
benytter enhver lejlighed til at minde dem om det, de gjorde. Er
du klar over, hvad du gør? Du retfærdiggør en utilgivende holdning!

Der er to ting, Gud ikke deler med andre. Lovprisning, der
tilkommer Ham. "Jeg giver ikke min ære til nogen anden eller min
pris til gudebillederne." (Es 42,8)

Retten til at 'gøre regnskabet op.' Paulus skriver, "Tag ikke
retten i egen hånd, mine kære, men giv plads for Guds vrede, for
som der står skrevet: 'Hævnen tilhører mig, jeg vil gengælde,
'siger Herren. Men 'hvis din fjende er sulten, så giv ham noget at
spise, hvis han er tørstig, så giv ham noget at drikke; for gør du
det, samler du glødende kul på hans hoved.' Lad dig ikke overvinde
af det onde, men overvind det onde med det gode." (Rom 12,19-21)
Så tilgiv, overgiv situationen til Gud og stol på, at Han vil tage
sig af det!

Jesus, "han svarede ikke med skældsord, da han blev skældt ud,
under sine lidelser truede han ikke, men overgav sin sag til ham,
der dømmer retfærdigt." (1. Pet 2,23) Vrede og bitterhed lænker dig
til krænkeren, og du ender som en fange. At dvæle over noget, dine
forældre eller din ægtefælle gjorde, eller over, at en kollega tog
æren for dit arbejde, eller over noget, nogen måtte have sagt eller
ikke sagt om dig, får dig - og ikke dem - til at få det elendigt.
Du går rundt og koger, og de aner slet ikke, at du er vred. Du skal
ikke give nogen den slags kontrol over dit liv. Tilgiv - og kom
videre!

=== citat slut ===

Gud ønsker IKKE, at vi mennesker *degraderer* os selv til al det,
som djævelen så gerne vil have os til at blive: Kyniske, hadfyldte
Psykopatus-Putin-fortabte-sjæle und sp weiter!

Tilgiv derfor - om muligt - hinanden.

Og her tænker jeg i særdeleshed på to broderfolk: Jer i Rusland og
Jer i Ukraine. Lad ikke Psykopatus-Putins *djævletilbedelse*
overmande Jer med had (og det der er værre), så I også havner i
fortabelsen, ligesom fortabelsens-søn (666)!

Amen?

-

DR S134 fre 25 feb 06:48:51
25.februar dr.dk/nyheder 06:38

KINA GODKENDER RUSSISK IMPORT
Kina har som et af de eneste større
lande indtil videre afstået fra at
kritisere den russiske præsident,
Vladimir Putin, for at angribe Ukraine.
Regeringen i Beijing godkendte derimod
import af russisk hvede i går. Det ses
som skridt, der kan afbøde virkningen
af vestlige sanktioner mod Rusland,
skriver nyhedsbureauet AP ifølge
Ritzau. Kinas regering opfordrer dog
til at indlede forhandlinger, der kan
løse krisen i Ukraine.
- Vi håber stadig, at de involverede
parter ikke vil opgive muligheden for
at skabe fred og i stedet gå i dialog
og forhindre, at situationen eskalerer
yderligere, siger en talsmand for det
kinesiske udenrigsministerium Hua
Chunying ifølge AP.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-godkender-russisk-import-af-hvede-paa-dagen-invasion

Kommentar:

Så er du også *medskyldig* og bør straffes derefter...

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-25, Friday, day no 56, CET 09:04, GMT 08:04
- "Compra."

Means:
Understood?

[...]

____________________________

(time now CET 07.36)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 07.39
Udenrigsminister sammenligner angreb med Nazityskland

Kl. 07.45
Video: Eksplosion over Kiev efter luftalarm

Kl. 07.47
Lange køer ved alle grænseovergange til Polen

59 min siden (time now CET 09.01)
Zelenskij beder om assistance

45 min siden (time now CET 09.01)
Divya Das hører brag i horisonten og luftalarmer i byen

44 min siden (time now CET 09.01)
Ukraine: Rusland bruger vores udstyr

38 min siden (time now CET 09.01)
Billeder af ødelagt bro

23 min siden (time now CET 09.01)
Ukrainske nyhedssider lagt ned i nat

15 min siden (time now CET 09.01)
Britisk minister: Rusland vil indtage hele Ukraine

12 min siden (time now CET 09.01)
Indbygger i Kiev vågnede, da hans mor skreg

(time now CET 09.01)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23531

ET-Break (How to stay alive in the Universe)

Was:
Evaluering

File 23.532 ...
How to stay alive (in the Universe)
https://sites.google.com/view/how-to-stay-alive/files/23-xxx/23-5xx/23-532

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global nuclearwar

-

Evaluering:

Som demokratier BØR vi nu *indse*, at det IKKE nytter noget at være
blødsødne overfor diktaturstater, fordi ... (input memory from) ...

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1437 days to global nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 09:41:45 +0100
23515 <621744cc$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/m7mEkzP8CAAJ

> 7 min siden (time now CET 09.37)
> Hviderussere deltager ikke i angreb, siger Lukasjenko...
>

> And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
> galactic neighbor ET):
> (2022-02-24, Thursday, day no 55, CET 09:37, CET 8:37)
> - "Guilty!"

Så ender det jo med, at de går til angreb på vores demokratier, og
så er vi tilbage [hvis de vinder] i slaveriets umenneskelige
tidsalder!

Så ...

Wake up now!

ALLE...

CET 09:37
- "Samtlige"

SAMTLIGE diktaturstater *SKAL* boykottes økonomisk 100%, HVIS du
altså vil overleve, Mankind!...

CET 09:38
- "Det er betingelsen,"

39
- "hvis"

39
- "du vil"

39
- "eksistere"

39
- "i dette univers."

Nå da da!

Hmm ... (memory on from) ...

Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-4xx/23-481

https://nyheder.tv2.dk/2022-02-21-seneste-nyt-fra-situationen-i-ukraine

[ ... ]

https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-4xx/23-478

https://sites.google.com/view/secret-operations/files/23-xxx/23-4xx/23-478

> CET 14:01
> [...]

Det lader til, at ET er ved at lære os (Mankind) op i at *overleve*
(i Universet som civilisation), skønner jeg.

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 07:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414766
Nicolai Styrishave
Ukraine forventer angreb på Kiev fra russiske kampvogne

i dag kl. 07:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414822
Nicolai Styrishave
Ukraines præsident: 'Vi forsvarer vores land alene'

i dag kl. 08:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415140
DR Nyheder
Russisk nyhedsbureau beretter om sanktioner, hackerangreb og
stenkollasps i en mine

(time now CET 10.07)

54 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415266
Nicolai Styrishave
Ukraines præsident beder om støtte fra allierede

47 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415310
Nicolai Styrishave
Meldinger om kampe i Kiev

42 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415327
Nicolai Styrishave
Ukraine: Rusland har ramt 33 civile mål

19 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415434
Nicolai Styrishave
Storbritannien forventer en russisk invasion af hele Ukraine

11 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415480
DR Nyheder
Kendt russisk avis udkommer på russisk og ukrainsk

5 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415513
Nicolai Styrishave
Ukrainsk forsvar: Russiske tropper er i Kiev - lav molotovcocktails

(time now CET 10.08)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

57 min siden (time now CET 10.03)
Zelenskij kræver strengere sanktioner

47 min siden (time now CET 10.03)
Rusland vil sende faldskærmssoldater til Tjernobyl

26 min siden (time now CET 10.03)
Ukraine: Rusland har ramt 33 civile mål

18 min siden (time now CET 10.03)
Ukraine: Russiske tropper i Kiev

3 min siden (time now CET 10.03)
Rusland forbyder britiske fly i russisk luftrum

Kommentar:

Boykot Psykopatistan 100%, inklusiv AL flytrafik!

Under 1 min siden (time now CET 10.05)
Lavrov vil møde med oprørsregioner

(time now CET 10.05)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23532

ET-Break (vedr. atomar ragnarok)

File 23.533 ...
Suicide
Origin And Evolution Of Life in the Universe
(Livets oprindelse og udvikling i Universet)
https://sites.google.com/view/kall-science/topic/origin-and-evolution-of-life/suicide/23-533

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

Ukraines præsident forbyder kampdygtige mænd at forlade landet
25. feb. 2022, 00:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-ukraines-praesident-forbyder-kampdygtige-maend-at-forlade-landet

-

[...]

I dag kl. 03:46
EU er klar med nye sanktioner mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-er-klar-med-nye-sanktioner-mod-rusland

-

EU-lande enige om nye sanktioner
I dag kl. 05:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu-lande-enige-om-nye-sanktioner

70 procent af Ruslands bankmarked vil blive ramt af ny
sanktionspakke, siger EU-Kommissionens formand, Ursula von der
Leyen.

-

I dag kl. 05:27
Et missilangreb har ramt Kiev, bekræfter Ukraines regering
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/et-missilangreb-har-ramt-kiev-bekraefter-ukraines-regering

-

Ukraines præsident i tale i nat: - Jeg er mål nummer et, min familie mål
nummer to
25. feb. 2022, 05:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-ukraines-praesident-i-tale-i-nat-jeg-er-maal-nummer-et-min-familie-maal-nummer-to

-

Ruslands censuragentur truer med bøder: Bring kun vores version af sandheden

Putin ønsker at styre russernes version af historien, mener eksperter.

I dag kl. 05:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ruslands-censuragentur-truer-med-boeder-bring-kun-vores-version-af-sandheden

-

Ukraine 'står alene' mod militærmagten Rusland: 'Danske soldater skal
ikke kæmpe og slås ihjel i Ukraine'

Vi har lige nu krig i Europa, men danske soldater skal ikke til Ukraine,
lyder analysen fra DR's forsvarsanalytiker.

I dag kl. 05:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-staar-alene-mod-militaermagten-rusland-danske-soldater-skal-ikke-kaempe-og

-

Danmark sender 50 millioner i humanitær hjælp til Ukraine
25. feb. 2022, 06:07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-danmark-sender-50-millioner-i-humanitaer-hjaelp-til-ukraine

-

I dag kl. 06:08
Danmark sender 50 millioner i humanitær hjælp til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-sender-50-millioner-i-humanitaer-hjaelp-til-ukraine

-

Rusland angriber Ukraine - her er, hvad vi ved
24. feb. 2022, 06:43
Opd. 25. feb. 2022, 06:31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-rusland-angriber-ukraine-her-er-hvad-vi-ved

-

I dag kl. 06:38
Kina godkender russisk import af hvede på dagen for invasion
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-godkender-russisk-import-af-hvede-paa-dagen-invasion

-

I dag kl. 07:11
Dansker om natten i Kiev: ’Det har været en surrealistisk oplevelse’
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansker-om-natten-i-kiev-det-har-vaeret-en-surrealistisk-oplevelse

-

I dag kl. 08:03
Rusland tager kontrollen med Tjernobyl og 'Slangeøen'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-tager-kontrollen-med-tjernobyl-og-slangeoeen

-

I dag kl. 08:23
Boksebrødre vil i kamp for Ukraine: 'Har ikke andet valg'
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/boksebroedre-vil-i-kamp-ukraine-har-ikke-andet-valg

-

I dag kl. 08:24
Ukraines præsident forbyder kampdygtige mænd at forlade landet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-praesident-forbyder-kampdygtige-maend-forlade-landet

-

Dansker i Ukraine: Nattens uvished har været forfærdelig
25. feb. 2022, 08:25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-dansker-i-ukraine-nattens-uvished-har-vaeret-forfaerdelig

-

I dag kl. 08:43
Ukraines præsident: 'Vi forsvarer vores land alene'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-praesident-vi-forsvarer-vores-land-alene

-

Hvorfor mener Rusland, at de gerne må invadere Ukraine?
25. feb. 2022, 08:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-hvorfor-mener-rusland-at-de-gerne-maa-invadere-ukraine

Kommentar:

Fordi Psykopatus-Putin IKKE er normal hvad angår sunde, raske
skyld- og skam-følelser!

Han kan fx. INTET forkert se vedrørende det Sovjetiske *diktatur*!

Det handler UDELUKKENDE om den stærkes ret, og det er jo meget
dyriske og dermed primitive instinkter, som nok IKKE kan redde
Menneskeheden fra et globalt atomrisk ragnarok.

TVÆRTIMOD!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-25, Friday, day no 56, CET 10:50, GMT 09:50)
- "Skulle jeg hilse og sige."

-

I dag kl. 09:22
Meldinger om kampe i Kiev
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-kampe-i-kiev

-

2022-02-25 kl. 10.29
50 min. siden
Danske kommuner tilbyder at tage imod ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danske-kommuner-tilbyder-tage-imod-ukrainske-flygtninge

-

2022-02-25 kl. 10.29
15 min. siden
Ukrainsk forsvar opfordrer befolkningen til at lave molotovcocktails:
Russiske tropper er i Kiev
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-forsvar-opfordrer-befolkningen-til-lave-molotovcocktails-russiske-tropper

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

27 min. siden (time now CET 10.24)
https://twitter.com/novaya_gazeta/status/1497015845972811779

Новая Газета
@novaya_gazeta

Дмитрий Муратов, главред «Новой газеты», лауреат Нобелевской премии
мира: — Этот номер «Новой газеты» мы выпустим на двух языках —
украинском и русском. Потому что мы не признаем Украину врагом, а
украинский язык — языком врага. И никогда не признаем ➡️ amp.gs/jZO6A
2827 02.09 - 25. Feb. 2022

Google-auto-translation:

Dmitry Muratov, chefredaktør for Novaya Gazeta, modtager af Nobels
fredspris:

- Vi vil udgive dette nummer af Novaya Gazeta på to sprog -
ukrainsk og russisk. Fordi vi ikke anerkender Ukraine som en
fjende, og det ukrainske sprog som fjendens sprog. Og vi vil aldrig
indrømme det ➡️ http://amp.gs/jZO6A

3 min. siden (time now CET 10.24)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415622
Nicolai Styrishave
Meldinger om skyderier ved regeringsbygning

59 sek. siden (time now CET 10.24)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415633
Emil Eller
Hør Genstart om Hennings flugt fra Putin

3 min. siden (time now CET 10.29)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415640
DR Nyheder
Rusland forbyder britiske flyselskaber

(time now CET 10.38)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

11 min siden (time now CET 10.21)
Video viser gadekampe mellem Rusland og Ukraine

10 min siden (time now CET 10.21)
Ukraine melder om forhøjet strålingsniveau fra Tjernobyl

8.15 AM · 25. feb. 2022
https://twitter.com/ua_parliament/status/1497108007863435279

3 min siden (time now CET 10.38)
Kilometerlang kø ved grænsen til Ungarn

(time now CET 10.38)

[...]

Ny rapport sår tvivl om danske klimamål
25. feb. 2022, 10:35

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23533

Hitler *triumferede* også (på bedste *psykopatiske* vis),
da han havde "befriet" Paris

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

36 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415752
Emil Eller
Champions League-finalen bliver flyttet ud af Rusland på grund af invasionen

16 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415862
Nicolai Styrishave
15.000 mennesker er taget til Moldova over de seneste 12 timer

5 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415959
Emil Eller
Se billederne: Ødelæggelser i Kiev i nat

Kommentar:

Ordet *krigsskadeerstatning* "strejfer" mit sind!

(time now CET 10.38)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(time now CET 11.22)

34 min siden
Tantholdt må søge ly i kælder: - De voldsomste bombardementer, vi har hørt

16 min siden
Militær: Stop med at dele videoer

13 min siden
Rusland afviser missilangreb

10 min siden
Tomt i Kievs gader

1 min siden
Indbyggere i Kiev advares mod "fjendtlig aktivitet"

(time now CET 11.24)

Under 1 min siden (time now CET 11.27)
Separatister planlægger fremrykning

Kommentar:

Mig osse ud og stjæle og rage-til-mig (i *egoismens* hellige
*afgudsnavn*), apropos ...

Hitler *triumferede* også (på bedste *psykopatiske* vis), da han
havde "befriet" Paris (besetzung von paris 14 juni 1940) ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Slaget_om_Frankrig
https://www.dhm.de/lemo/kapitel/der-zweite-weltkrieg/kriegsverlauf/einmarsch-in-paris-1940.html

"Heil Hitler" (+ Der Untergang)!

Crimes (herunder *tyveri*) does NOT pay!

(time now CET 11.27)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23534

Hvor ved du fra, at der ikke kommer en *straf* (for alle dine
modbydelige psykopatiske massemord und so weiter)...

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-25, Friday, day no 56, CET 11:38, GMT 10:38)
- "Svar mig!"

Taleban-Break

File 23.537 ...
"Crib death" ("Vuggedøden")
https://sites.google.com/view/kall-crib-death/files/23-xxx/23-5xx/23-537
Brainwashing, religious madness
https://sites.google.com/view/brainwashing/files/23-xxx/23-5xx/23-537
Operation Jericho
https://sites.google.com/view/operation-jericho/files/23-xxx/23-5xx/23-537
Terror (abuse of power)
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/files/23-xxx/23-5xx/23-537

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global nuclearwar

-

DR S144 fre 25 feb 11:58:55
25.februar dr.dk/nyheder 10:52

TALIBAN OPFORDRER TIL DIALOG
Den afghanske Taliban-regering
opfordrer Ukraine og Rusland til at
forsøge ikke at forværre den nuværende
situation mellem de to lande.

Den frygter blandt andet, at civile kan
blive dræbt.

- Vi opfordrer begge sider til at løse
krisen gennem dialog og fredelige
midler, lyder det.

Det fremgår af en skriftlig udtalelse
fra regeringen, som Abdul Qahar Balkhi,
talsmand for det afghanske
Udenrigsministerium, har delt på
Twitter fredag.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/taliban-opfordrer-ukraine-og-rusland-til-loese-krisen-gennem-dialog

Kommentar:

Halløjsa!

[
Did I heard a *mayday-break*?
]

Hører jeg en *fornuftig* stemme lyde fra en (forhenværende ?)
terror-bombe-*galning*?...

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-25, Friday, day no 56, CET 12:41
- "Svar mig!"

I så fald:

Det giver en lille bitte smule håb for Menneskeheden, at vi
MÅSKE overlever vor egen iboende ondskab n("vuggedøden")!

Kald det bare den såkaldte lille-Jihad, om du vil (fordi du er
muslim).

Det vigtigste er, at vi (som Menneskehed) overlever!

Amen?

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

5 min. siden (time now CET 10.38)
i dag kl. 11:20
i dag kl. 11:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3415990
DR Nyheder
Rusland varsler gengæld for sanktioner

(time now CET 12.38)

56 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3416074
Nicolai Styrishave
Borgmester opfordrer borgere til at søge dækning i metrostationer

41 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3416190
Nicolai Styrishave
Rusland vil først forhandle, når den ukrainske hær lægger sine våben

23 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3416310
Nicolai Styrishave
Korrespondent: Folk krydser fingre

(time now CET 12.39)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

8 min siden (time now CET 11.47)
Rusland: Klar til forhandlinger, når Ukraine overgiver sig

(time now CET 12.36)

28 min siden
FN: Mindst 25 civile dræbt

11 min siden
Knap 11.000 flygtet over grænsen til Rumænien

Under 1 min siden
Ukrainere står i kø for at donere blod til soldater

(time now CET 12.37)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23537

Putin villig til forhandlinger ifølge kinesisk statsmedie.

WDvar:
Så indstil alle kampe, Psykopatus-Putin, og træk dine tropper
hjem til russisk territorium!

Путин готов к переговорам, сообщают китайские государственные СМИ.

Так что прекрати боевые действия, Психопат-Путин,
и выводи свои войска домой, на российскую территорию!

ET-BreaK
CET 13:55
- "LEAVE UKRAINE - IN THE NAMNE OF THE FATHER"

56
- "Det er SIDSTE advarsel"

56
- "vi giver!"

56
- "Giv agt!"

Headline:

[...]

_______________________________

(time now CET 12.39)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(time now CET 13.50)

44 min siden
Zelenskij kritiserer Europa

38 min siden
Rester af nedskudt fly spredt på villavej

19 min siden
Putin villig til forhandlinger ifølge kinesisk statsmedie

Rusland er villig til at forhandle med Ukraine ”på topniveau”, har
præsident Vladimir Putin fortalt den kinesiske præsident, Xi
Jingping. Det rapporterer det kinesiske statsmedie CCTV ifølge
Reuters.

Tidligere har den russiske udenrigsminsiter, Sergej Lavrov, også
sagt, at Rusland er klar til at tale med Ukraine, men først når
de ukrainske soldater lægger våbnene.

Kommentar:

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23538

ET: - "Это говорит капитан ... Мы собираемся разрушить ваши города, ...
если ты не отойдёшь... СЕЙЧАС!

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

i dag kl. 12:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3416504
DR Nyheder
Zelenskyj i direkte appel til Putin: Kom til forhandlingsbordet

(time now CET 14.12)

57 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3416691
Sean Coogan
Luftalarm over Kharkiv

33 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3416875
DR Nyheder
Putin er angiveligt klar til at forhandle

31 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3416886
Sean Coogan
Formel 1 dropper grandprix i Rusland

23 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3416969
Sean Coogan
Rusland: Vi har erobret flyveplads uden for Kiev

17 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417004
Sean Coogan
Borgmester: Forsvaret af Kiev er gået i gang

9 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417050
Sean Coogan
Ukrainere står i kø for at donere blod

3 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417093
DR Nyheder
Talsmand for Kreml bekræfter, at Rusland er klar til at forhandle med
Ukraine

(time now CET 14.14)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(time now CET 14.09)

34 min siden
Ukrainske familier må opholde sig i beskyttelseskældre

22 min siden
Rusland: Har erobret vigtig luftbase

9 min siden
Borgmester: Kiev "er gået ind i en forsvarsfase"

(time now CET 14.10)

2 min siden
Anklager Rusland for angreb på børnehave

(time now CET 14.15)'

ET:
CET 14:15
- "This is the Captain speaking"

15
- "We are going to destroy yopur cities,"

16
- "unless you move back ... NOW!"

ET:
14:15 по центральноевропейскому времени
- "Это говорит капитан"

15
- "Мы собираемся разрушить ваши города,"

16
- "если ты не отойдёшь... СЕЙЧАС!"

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23539

ET:
CET 14:33
- "Switzerland"
Швейцария

Du har det jo med at *forgifte* folk!
Чувствуешь себя *отравляющим* людей!

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

12 min siden
Rusland vil sende delegation til forhandlinger

Kommentar:

Schweiz...

[...]

(time now CET 14.32)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23540

Irland til Rusland: Lad være med at blande os ind i jeres forsøg på
retfærdigøre krigen

Kommentar:

Ruslands udenrigsminister Lavrov er *psykopat*, og kan derfor KUN
skyde skylden over på andre! Han evner IKKE *selvransagelse*!

Og det er bl.a. dét nu også selv Taliban har indset, at med
sådanne *galninge* ved roret omkommer vi alle!

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global nuclearwar

-

Danske aktier ryster russisk chok af sig og stiger til vejrs
25. feb. 2022, 09:23
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-02-25-danske-aktier-ryster-russisk-chok-af-sig-og-stiger-til-vejrs

-

Danske kommuner tilbyder at tage imod ukrainske flygtninge
25. feb. 2022, 09:50
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-25-danske-kommuner-tilbyder-at-tage-imod-ukrainske-flygtninge

-

Mens alles øjne var på Ukraine, har Rusland også været ved at overtage
et andet naboland
25. feb. 2022, 09:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-mens-alles-oejne-var-paa-ukraine-har-rusland-ogsaa-vaeret-ved-at-overtage-et-andet

I Hviderusland ...

Kommentar:

Men ligesom i Ukraine *hader* befolkningen i Belarus
Psykopatus-Putin, så ...

I morgendagens verden bliver Belarus forhåbentlig demokratisk og
medlem af UDN ... :-)

-

Ukraine: Russiske tropper i Kiev – melder om kampe mod russisk panser
25. feb. 2022, 10:03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-ukraine-russiske-tropper-i-kiev-melder-om-kampe-mod-russisk-panser

-

Derfor er Kiev så vigtig for russerne
25. feb. 2022, 10:25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-derfor-er-kiev-saa-vigtig-for-russerne

-

I dag kl. 10:31
Norges skiforbund vil ikke sende atleter til Rusland
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/norges-skiforbund-vil-ikke-sende-atleter-til-rusland

-

Efter angreb i Ukraine: Øget radioaktiv stråling fra Tjernobyl
25. feb. 2022, 10:44
Opd. 25. feb. 2022, 10:49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-efter-angreb-i-ukraine-oget-radioaktiv-straling-fra-tjernobyl

-

I dag kl. 10:45
Rusland forbyder britiske flyselskaber
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-forbyder-britiske-flyselskaber

-

I dag kl. 10:52
Taliban opfordrer Ukraine og Rusland til at 'løse krisen gennem dialog'
[...]

Opd. 25. feb. 2022, 11:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-rusland-angriber-ukraine-her-er-hvad-vi-ved

-

Lydklip afslører soldaters sidste ord til russisk krigsskib før angreb
25. feb. 2022, 11:13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-lydklip-afsloerer-soldaters-sidste-ord-til-russisk-krigsskib-foer-angreb

-

I dag kl. 11:15
Champions League finalen flyttet fra Rusland til Frankrig
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/champions-league-finalen-flyttet-fra-rusland-til-frankrig

-

I dag kl. 11:31
Det Internationale Skiforbund aflyser russiske konkurrencer
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/det-internationale-skiforbund-aflyser-russiske-konkurrencer

-

I dag kl. 11:39
Ruslands censuragentur truer med bøder: Bring kun vores version af sandheden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-censuragentur-truer-med-boeder-bring-kun-vores-version-af-sandheden

-

I dag kl. 11:47
Udlændingestyrelsen varsler kommuner om ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udlaendingestyrelsen-varsler-kommuner-om-ukrainske-flygtninge

-

I dag kl. 11:56
Haderslev Kommune tilbyder at huse ukrainske flygtninge på nedlagt sygehus
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/haderslev-kommune-tilbyder-huse-ukrainske-flygtninge-paa-nedlagt-sygehus

-

I dag kl. 12:26
Dansk direktør til ukrainske ansatte: Vi hjælper jer - også hvis I
kommer til Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-direktoer-til-ukrainske-ansatte-vi-hjaelper-jer-ogsaa-hvis-i-kommer-til

-

I dag kl. 12:44
Center for Cybersikkerhed til danske virksomheder i Ukraine: Skru op for
sikkerheden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/center-cybersikkerhed-til-danske-virksomheder-i-ukraine-skru-op-sikkerheden

-

Danmark og Norge vil udelukke Rusland fra Eurovision
25. feb. 2022, 13:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-danmark-og-norge-vil-udelukke-rusland-fra-eurovision

-

I dag kl. 13:03
Kulturministeren vil udelukke Rusland fra al sport
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kulturministeren-vil-udelukke-rusland-fra-al-sport

-

Billedet af Putin er ved at krakelere, siger ekspert
25. feb. 2022, 13:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-vi-ser-en-anden-side-af-putin-end-normalt-siger-ekspert

-

I dag kl. 13:14
Formel 1 dropper at køre i Rusland til september
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/formel-1-dropper-koere-i-rusland-til-september

-

I dag kl. 13:33
Tesfaye: 1.000 ledige sengepladser står klar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tesfaye-1000-ledige-sengepladser-staar-klar

Folketingets ... flygtninge, der ventes at komme fra Ukraine.

Tesfaye siger, at Danmark er klar til at tage imod.

- Konkret har Udlændingestyrelsen cirka 1.000 ledige sengepladser
stående klar o...

-

Mange russiske soldater meldes dræbt: - Putin får det ikke, som han ønsker
25. feb. 2022, 13:40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-mange-russiske-soldater-meldes-draebt-putin-faar-det-ikke-som-han-oensker

-

Røde Kors vil sikre mad og lægehjælp i krigsramte Ukraine
25. feb. 2022, 14:08
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-25-rode-kors-vil-sikre-mad-og-laegehjaelp-i-krigsramte-ukraine

-

2022-02-25 kl. 14.57
49 min. siden
Ukrainere står i kø for at donere blod
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainere-staar-i-koe-donere-blod

-

Ukraines præsident til Europa: Hvordan vil I forsvare jer selv, når I er
så langsomme?
25. feb. 2022, 15:17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-ukraines-praesident-til-europa-hvordan-vil-i-forsvare-jer-selv-naar-i-er-saa

-

2022-02-25 kl. 16.16
45 min. siden
EU er klar med nye sanktioner mod Rusland: Men hvad betyder de for russerne?
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu-er-klar-med-nye-sanktioner-mod-rusland-men-hvad-betyder-de-russerne

EU og Danmark forsøger sig endnu engang med økonomiske sanktioner over
for Putin, men vil de kunne mærkes?

-

2022-02-25 kl. 14.57
21 min. siden
Kina: Putin er åben for forhandling med Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-putin-er-aaben-forhandling-med-ukraine

-

2022-02-25 kl. 16.12
45 min. siden
V og K vil have særlov for ukrainske flygtninge: Skal hurtigt i arbejde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/v-og-k-vil-have-saerlov-ukrainske-flygtninge-skal-hurtigt-i-arbejde

-

2022-02-25 kl. 16.12
16 min. siden
Tysklands udenrigsminister: EU vil tage imod alle flygtninge fra volden
i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysklands-udenrigsminister-eu-vil-tage-imod-alle-flygtninge-fra-volden-i-ukraine

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

(time now CET 14.51)

27 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417186
Sean Coogan
DR i Polen: Senge er gjort klar til flygtninge

23 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417202
Sean Coogan
Kina: Putin er åben for forhandling med Ukraine

22 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417228
DR Nyheder
Polen vil lukke luftrum for russiske fly

8 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417340
Sean Coogan
Polakker hamstrer benzin og hæver kontanter

23 sek. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417478
DR Nyheder
Tankskib beskudt i neutralt farvand i Sortehavet

(time now CET 14.51 + ?)

6 min. siden (time now CET 15.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417507
Sean Coogan
Korrespondent: Vi kan høre høje brag i centrum af Kharkiv

(time now ca. CET 16.07)

40 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417601
Sean Coogan
Mænd rejser ind i Ukraine for at hente deres familier - Men de kan måske
ikke komme ud igen

52 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417540
Sean Coogan
Utallige russiske angreb siden i går

21 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417682
DR Nyheder
Litauen annullerer sendetilladelser for flere russisk-sprogede tv-kanaler

21 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417683
Sean Coogan
Ukraine: Militærkøretøjer ankommer for at forsvare Kiev

6 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417771
DR Nyheder
Putin opfordrer de ukrainske soldater til at "tage magten i egne hænder"

4 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417778
Oliver Batchelor
Tysklands udenrigsminister: EU vil tage imod alle flygtninge fra Ukraine

3 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417786
Sean Coogan
EU er klar med nye sanktioner mod Rusland - Men hvad betyder de for
russerne?

1 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417796
Sean Coogan
Danske Henning har forladt Ukraine - og vender måske aldrig tilbage

(time now CET 16.08)

11 min. siden (time now CET 16.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417856
Sean Coogan
[...]

(time now CET 16.30)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(time now CET 14.49)

25 min siden
Ukraine: Rusland har mistet flere end 1000 soldater

24 min siden
Danmark arbejder for de hårdeste sanktioner mod Rusland

15 min siden
Flygtninge bliver modtaget på banegård – trykket bliver kun større

(time now CET 16.01)

27 min siden
Kvinder flygter alene med små børn over polsk-ukrainsk grænse

18 min siden
EU-lande er enige om at sætte Putin på sanktionsliste

13 min siden
Mette Frederiksen har talt med Ukraines præsident

5 min siden
Demonstration foran Christiansborg

4 min siden
Ukraines forsvarsministerium siger, at 2800 russiske soldater er blevet
dræbt

(time now CET 16.03)

Under 1 min siden (time now CET 16.10)
Lettere forhøjet stråling nær Tjernobyl - men ikke i Danmark

5 min siden (time now CET 16.29)
100 danskere opholder sig lige nu i Ukraine

(time now CET 16.29)

[...]

Regeringen er klar til at hjælpe tusindvis af ukrainske flygtninge: -
Dørene skal stå åbne, siger Tesfaye
25. feb. 2022, 16:14

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23541

Gosch hvor jeg (og mange, MANGE andre) glæder mig/os til, at du er
spærret inde på psykopatforvarringsanstalt (sammen med Anders,
Milošević, Mladić, Karadžić og alle de andre røvhuller),
Psykopatus-Putin!

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global nuclearwar

-

... (einem idiot came by) ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

(time now CET 17.18)

38 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417932
DR Nyheder
Forhandlinger mellem Rusland og Ukraine betyder ikke nødvendigvis
tilbagetrækning, siger russisk talsmand

37 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417937
Josefine Sønderup Rasmussen og Sean Coogan
Dansker har forladt Ukraine: "Om jeg så skulle gå 75 kilometer fra Lviv
til Polen, så havde jeg gjort det"

27 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3417984
Sean Coogan
Kofod: "Det er vigtigt, at sanktionerne rammer hårdt"

21 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418001
Sean Coogan
Forsvarsministeriet advarer om falske mails om, at reserven skulle være
indkaldt

4 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418063
Sean Coogan
Hjemmeværnsfolk i Kiev får våben til at forsvare byen med

(time now CET 17.20)

3 min. siden (time now CET 17.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418104
Sean Coogan
Rusland smides ud af Eurovision

1 min. siden (time now CET 17.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418107
DR Nyheder
Rusland suspenderes fra Europarådet

(time now CET 17.30)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

40 min siden (time now CET 17.17)
Forsvarsministeriet advarer om falske mails

8 min siden (time now CET 17.17)
Russiske styrker befinder sig 50 kilometer fra Kiev, siger britisk
forsvarsministerium

2 min siden (time now CET 17.17)
Menneskerettighedsorganisation suspenderer Rusland

2 min siden (time now CET 17.26)
Putin opfordrer Ukraines hær til at afsætte regeringen

Kommentar:

Hvorfor i al verden skulle de dog det? -

Præsidenten og regeringen er *demokratisk* valgt (i modsætning til
dig, der har *snydt* og *bedraget* dig til magten og skal straffes
derefter, apropos *højforræderi*)!

Det er faktisk *dem*, du SKIDER på med alle dine psykopatiske
vederstyggeligheder!

Men det kan en psykopat jo næppe fatte (i sin *vrangforestilling*
'af, hvordan verden ser ud - *følelsesmæssig* set, da du jo MANGLER
disse empati-evner; følelseskold, som du jo er).

Dét, du be'r dem indirekte om, er at stemme på *galninge* som
*massemorderen* Anders Behring Breivik!

Og åbenbart KUN du kan ikke indse, at ... Gak-gak!

Gosch, hvor jeg (og mange, MANGE andre) glæder os til, at du
(Psykopatus-Putin) bliver spærret inde på psykopatforvarringsanstalt
(sammen med Anders the-bæhylster, Milošević, Mladić, Karadžić og
alle de andre røvhuller)!

Гоша, где я (и многие, МНОГИЕ другие) с нетерпением жду, когда ты
(Психопат-Путин) будешь заперт в изоляторе для психопатов (вместе
с Андерсом те-бэхильстером, Милошевичем, Младичем, Караджичем и
всеми остальными засранцами)!

Jamen, der ér jo ikke andet en bæ i dit hylster! Det rene lort!

Så hva' brokker du dig over? ... :-)

Det er SELVFØLGELIG sørgeligt, at mennesket kan synke SÅ dybt
(1436 days to global Nuclearwar+suicide); det må jeg give Taliban
ret i!

4 min siden (time now CET 17.28)
Rusland deltager ikke ved årets Eurovision

(time now CET 17.28)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23542

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

[...]

i dag kl. 17:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418120
Sean Coogan
Udenrigsministeriet: Danskere i Ukraine har svært ved at slippe ud

(time now CET 19.04)

55 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418199
DR Nyheder
Facebook begrænses i Rusland

51 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418214
Sean Coogan
Sveriges statsminister efter møde med Zelenskyj: Vi ved ikke, om vi ser
ham igen

40 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418243
Sean Coogan
Tomme gader i Kiev

39 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418266
Sean Coogan
Nato vil sende flere styrker til østlige medlemslande

37 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418301
DR Nyheder
- Det er ikke kun en invasion af Ukraine. Det er en krig mod Europa

32 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418332
Lasse Bastian Larsen
Om lidt: Mette Frederiksen taler om krigen i Ukraine

26 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418363
Lasse Bastian Larsen
Mette F. forudser længerevarende international krise

22 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418390
Lasse Bastian Larsen
Den danske regering vil gå et skridt længere med sanktioner

20 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418398
Lasse Bastian Larsen
Putin skal rammes på pengepunge, siger Mette F.

18 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418408
Lasse Bastian Larsen
Ukraine ønsker bedre adgang til benzin og diesel

15 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418423
Sean Coogan
Nato-chef: Rusland har smadret freden i Europa

13 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418439
Lasse Bastian Larsen
Dansk humanitær indsats går på tre ben

4 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418561
Sean Coogan
Zelenskyj: Jeg er stadig i Ukraine

1 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418656
Charlotte Kowal
Hvad sker der i Kiev?

(time now CET 19.07)

7 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418646
Sean Coogan
EU indfører sanktioner mod Putin og Lavrov

(time now CET 19.12)

[...]

(time now CET 19.08)

Kl. 17.55
Syriens præsident støtter Putin

Kommentar:

Verdens *værste* reklame: *Psykopat-klubben*!

You goner lose VERY SOON, Assad!

56 min siden
FN: 50.000 ukrainere er flygtet de sidste to døgn

51 min siden
Nato vil sende flere styrker til Østeuropa

46 min siden
Pressemøde med Mette Frederiksen om få minutter

35 min siden
Kiev er under angreb fra flere sider, siger Mette Frederiksen

33 min siden
Relationen til Rusland er "grundlæggende forandret", siger Mette Frederiksen

28 min siden
Danmark klar til at udelukke Rusland fra SWIFT-samarbejdet

27 min siden
Benzin og skudsikre veste til den ukrainske hær

25 min siden
- SWIFT med i tredje sanktionspakke

24 min siden
- Prøv at forestille jer, at Danmark ikke var medlem af NATO

21 min siden
Ukraine er et nærområde til Danmark

20 min siden
Pressemødet er forbi

11 min siden
Russisk operasanger aflyser koncert i Aarhus efter konflikt

(time now CET 19.12)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23543

ET-message to Russia

-

Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global nuclearwar

-

Tæt påI dag kl. 15:30
LÆS SVARENE om krigen i Ukraine:
'NATO-tropper vil indebære risiko for atomkrig'
https://www.dr.dk/engagement/taet-paa/stil-spoergsmaal-om-situationen-i-ukraine-hvor-laenge-har-putin-haft-den-her-plan

-

I dag kl. 16:28
Fransk selskab slukker borgerligt dansk håb: Ikke muligt at genåbne
gasfelt i Nordsøen hurtigere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fransk-selskab-slukker-borgerligt-dansk-haab-ikke-muligt-genaabne-gasfelt-i

-

Meldinger om stigende stråling fra Tjernobyl bekymrer ikke dansk ekspert
25. feb. 2022, 16:40
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-25-meldinger-om-stigende-straaling-fra-tjernobyl-bekymrer-ikke-dansk-ekspert

-

I dag kl. 17:12
Udenrigsministeriet: Danskere har svært ved at slippe ud af Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-danskere-har-svaert-ved-slippe-ud-af-ukraine

-

Forsvarsministeriet advarer om falske mails efter invasion i Ukraine
25. feb. 2022, 16:37
Opd. 25. feb. 2022, 17:24
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-25-forsvarsministeriet-advarer-om-falske-mails-efter-invasion-i-ukraine

-

I dag kl. 17:25
EBU skærer igennem: Rusland udelukket fra Eurovision
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ebu-skaerer-igennem-rusland-udelukket-fra-eurovision

-

Ukraine hævder at have dræbt russere iklædt ukrainske uniformer
25. feb. 2022, 17:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-ukraine-haevder-at-have-draebt-russere-iklaedt-ukrainske-uniformer

-

Rusland får ikke lov at deltage i melodigrandprix i år
25. feb. 2022, 17:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-rusland-far-ikke-lov-at-deltage-i-melodigrandprix-i-ar

-

I dag kl. 17:54
Rusland kalder Europarådet for meningsløst efter at være blevet smidt ud
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/europaraadet-suspenderer-rusland-leder-af-russisk-delegation-kalder-beslutningen

-

I dag kl. 18:19
Tøpholm om Ruslands udelukkelse fra Eurovision: 'Rent kulturelt kommer
det til at gøre ondt'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/toepholm-om-ruslands-udelukkelse-fra-eurovision-rent-kulturelt-kommer-det-til-goere

-

I dag kl. 18:26
Nato vil sende flere styrker til østlige medlemslande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-vil-sende-flere-styrker-til-oestlige-medlemslande

-

I dag kl. 18:34
Verdensberømt russisk operasanger aflyser koncert i Aarhus
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/verdensberoemt-russisk-operasanger-aflyser-koncert-i-aarhus

-

Vesten lod det helt store våben blive i hylsteret:
’Ukraines mænd, kvinder og børns blod er på jeres hænder’
I dag kl. 18:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vesten-lod-det-helt-store-vaaben-blive-i-hylsteret-ukraines-maend-kvinder-og-boerns

Hvad er Swift, som hele verden taler om?

Kommentar:

Jeg skammer mig (på Menneskehedens vegne)!

-

I dag kl. 18:51
Mette Frederiksen: Danmark presser på for at udelukke Rusland fra
banksystemet Swift
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-danmark-presser-paa-udelukke-ukraine-fra-banksystemet-swift

-

Russisk operasanger aflyser koncert i Aarhus efter kritik
25. feb. 2022, 18:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-russisk-operasanger-aflyser-koncert-i-aarhus-efter-kritik

-

I dag kl. 19:12
EU indfører sanktioner mod Putin og Lavrov
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-indfoerer-sanktioner-mod-putin-og-lavrov

-

Danmark villig til at gå længere end EU med sanktioner mod Rusland
25. feb. 2022, 18:45
Opd. 25. feb. 2022, 19:08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-danmark-villig-til-at-gaa-laengere-end-eu-med-sanktioner-mod-rusland

-

Kiev kan ikke holde stand længe, siger Ruslands-ekspert
25. feb. 2022, 19:14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-kiev-kan-ikke-holde-stand-laenge-siger-ruslands-ekspert

-

Nettet fyldes med falske billeder af Ruslands invasion – her er syv af dem
25. feb. 2022, 19:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-nettet-fyldes-med-falske-billeder-af-ruslands-invasion-her-er-syv-af-dem

-

I dag kl. 19:33
Øresundsbroen lyser op i gult og blåt denne weekend i støtte til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oeresundsbroen-lyser-op-i-gult-og-blaat-i-stoette-til-ukraine-denne-weekend

-

Ekspert om sanktioner: Derfor er Putin ligeglad
I dag kl. 19:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ekspert-om-sanktioner-derfor-er-putin-ligeglad

Hårde sanktioner har ramt Rusland. Men Ukraine er stadig under
angreb.

-

I dag kl. 19:44
DR-korrespondent i Kiev: Nærmest ildevarslende stille
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dr-korrespondent-i-kiev-naermest-ildevarslende-stille

-

Putin til Ukraines hær: Lad jer ikke styre af "narkomaner og nynazister"
25. feb. 2022, 19:56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-putin-til-ukraines-haer-lad-jer-ikke-styre-af-narkomaner-og-nynazister

Kommentar:

Denne udtalelse fortæller ikke så lidt om dit *forkvaklede*
univers, Psykopatus-Putin, fordi ...

De er hverken nynazister eller narkomaner, men du var "vist nok"
engang stofmisbruger, alkoholiker, ikke sandt?

Så hypotesen er, at du *projekterer* al det, som du HADER i dig
selv bort over på andre mennesker.

Og på grund af dette dit *fordrejede* sind, er verden på randen af
3. Verdenskrig!

Hallo!

Var det så ikke klogere at spærre dig inde på en anstalt (ligesom
Anders Behring Breivik og alle de andre idioter)?

Eller ...

Er alle gået fra forstanden i Jeres land?...

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-25, Friday, day no 56, CET 23:31, GMT 22:31)
- "Spørger jeg."

31
- "Galeanstalt"

31
- "alle samme."

33
- "Man skulle tro"

33
- "I"

33
- "var"

33
- "stukket af"

33
- "..."

33
- "fra den lukkede"

33
- "afdeling"

34
- "på sindssygehospitalet."

-

I dag kl. 20:04
OECD stopper forhandlinger med Rusland om medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oecd-stopper-forhandlinger-med-rusland-om-medlemskab

-

Europarådet og OECD lægger Rusland på is
25. feb. 2022, 20:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-25-europaradet-og-oecd-laegger-rusland-pa-is

-

I dag kl. 21:05
Tyske Brandenburg tager imod de første flygtninge fra Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyske-brandenburg-tager-imod-de-foerste-flygtninge-fra-ukraine

-

Fly og fregat skal eskortere dansk styrke til Estland
I dag kl. 21:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fly-og-fregat-skal-eskortere-dansk-styrke-til-estland

En beskyttet konvoj sejler køretøjer og våben over Østersøen, når
danske Nato-soldater skal til Estland.

-

I dag kl. 21:40
DR-korrespondent i Kiev: Der ventes flere angreb i nat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dr-korrespondent-i-kiev-der-ventes-flere-angreb-i-nat

-

2022-02-25 kl. 22.55
53 min. siden
Ruslands udenrigsministerium: Sanktioner mod Putin udstiller Vestens
impotens
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-udenrigsministerium-sanktioner-mod-putin-udstiller-vestens-impotens

Kommentar:

En *psykopat* kan slet ikke fatte (i sin *vrangforestilling* ?), at
han kalkulerer (på *kynisk vis) med risikoen for atomkrig!

Det gør *ansvarsfulde* (og dermed normale) mennesker bare ikke!

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 19:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3418935
Charlotte Kowal
Hvilken modstand møder de russiske tropper?

i dag kl. 19:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3419166
Sean Coogan
Storbritannien: Russiske styrker fortsætter med at rykke frem mod Kiev

i dag kl. 19:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3419370
Sean Coogan
DR-korrespondent i Kiev: Her er nærmest ildevarslende stille

i dag kl. 19:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3419400
Sean Coogan
Gennemgang: Her har der været kampe

i dag kl. 19:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3419596
Malthe Sommerand
'Det er forkert at bekrige folk, som vi har stået last og brast med'

i dag kl. 20:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3420097
Charlotte Kowal
FN: Flere end 50.000 ukrainere er flygtet ud af landet

i dag kl. 20:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3420154
Sean Coogan
Video: Putin beskylder Ukraines ledelse for at være narkomaner og nynazister

i dag kl. 20:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3420272
Charlotte Kowal
Kievs borgmester: Der har været fem eksplosioner uden for byen

i dag kl. 20:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3420564
Sean Coogan
London viser sin støtte til Ukraine

i dag kl. 20:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3420826
Charlotte Kowal og Sean Coogan
De første ukrainske flygtninge er ankommet til Brandenburg

36 min. siden (time now CET 22.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3421413
Sean Coogan
DR-Korrespondent i Kiev: Man forventer flere angreb mod hovedstaden i nat

33 min. siden (time now CET 22.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3421442
Sean Coogan
Ekspert affejer Putins udsagn om folkedrab og nynazister i den ukrainske
regering

27 min. siden (time now CET 22.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3421523
Sean Coogan
DR-reporter: Mænd bliver afvist ved grænsen til Polen

4 min. siden (time now CET 22.35)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422005
Malthe Sommerand
Russiske fly udelukkes fra bulgarsk luftrum

4 min. siden (time now CET 22.35)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3422023
Malthe Sommerand
USA vil også indføre sanktioner rettet mod Putin og Lavrov

(time now CET 22.35)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukrain

19 min siden (time now CET 19.48)
Jens Stoltenberg på pressemøde: Europa står over for en ”new normal”

14 min siden (time now CET 19.48)
EU pålægger Putin og Lavrov sanktioner

3 min siden (time now CET 19.49)
Internationale medier: Eksplosioner i Kiev

Kl. 20.07
Her er de våben, Ukraine ønsker sig fra Sverige

Kl. 20.15
Kievs borgmester: Fem eksplosioner nær elværk

Kl. 20.34
Også Storbritannien pålægger Putin sanktioner

Kl. 20.55
Præsident Zelenskij bekræfter, han er i Kiev

Kl. 21.14
Rusland begrænser adgangen til Facebook

Kl. 21.14
Kievs gader ligger stille hen, siger Rasmus Tantholdt

22 min siden (time now CET 22.18)
USA pålægger Putin indrejseforbud

Under 1 min siden (time now CET 22.20)
Minister forbyder russiske privatfly i britisk luftrum

11 min siden (time now CET 22.33)
Journalist: Flere eksplosioner i Kiev

12 min siden (time now CET 22.52)
Flygtninge stimler sammen på banegård i Polen

10 min siden (time now CET 22.52)
Zelenskij: Klar til at mødes og tale om våbenhvile

(time now CET 22.52)

[...]

USA pålægger Putin indrejseforbud og indefrysning af økonomiske aktiver
25. feb. 2022, 22:51

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23544