Den skræmmende virkelighed!

Peter Nicolaysen

Det kommer muligvis som en overraskelse for jer men det er blevet
opdaget at i går rundt uden at være programmeret til at andre altid skal
have muligheden for at gøre skade på jer, det er en mareridts agtig
tilstand at regnekraften mellem jeres øre ikke er i brug til at sikre at andre
til enhver tid har mulighed for at påføre jer skade!
(biologiske,fysisk,psykisk,social og økonomiske skade)!

Hvis at regnekraften mellem jeres øre ikke sikre at andre til enhver tid
kan komme til at skade jer og regnekraften mellem mine øre ikke til enhver
tid sikre at jeg har muligheden for at påføre jer skade og at i ikke kan komme til at påføre mig skade!

Så skal jeg have en erstatning eller noget!

egentlig....altså, jeg har ret egentlig....det er sarkasme gået galt eller noget,
regnekraften mellem mine øre skal gøre sådan!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

ahahahahahaha, jeg overlevede, min blodpumpe gik igang igen og puny minds of no importance
pmoni er der over det hele her på virksomheden Terra Firma og de er allesammen mine!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Fire gange nu har jeg næste nu ikke tisset i bukserne når der er skrift eller tale om
at skyldige er blevet straffet for ting de har gjort eller at uskyldige har undgået at
blive straffet for ting de ikke har gjort, det er så enorm en forbedring sammenlignet
med da jeg var tredieve, at jeg tror jeg kommer helt fri, altså........hvad fanden!

Peter(Tyrens stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Det er selvfølgelig lige meget nu når jeg aldrig får en erstatning udbetalt for det, på
min alder er det sådan at jeg bare ville sidde og mewle over det og gøre selvmord,
hvis jeg havde været tredieve havde det været noget andet, men en erstatning på
nuværende tidspunkt i livet ville bare være en del af tortur mordet på Hjørneringen!

Så jeg når desværre aldrig at få en erstatning udbetalt for noget som helst på noget
som helst tidspunkt i mit liv, men det har jo så også været kendt i forvejen siden jeg
blev fem-seks år gammel!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte
Hjørnering, Enhjørringen som er jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid,
de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem
og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Det er lang tid siden at Carsten Klamskabt den laverstående en åndsamøbe i sandhed
som der repræsenterede samfundet programmerede mig til at gøre mig selv ødelagt da
jeg forsøgte at få noget gjort ved en alvorlig depression!

Jeg er ved at finde på en grund til at jeg gider være her, da jeg ikke kan sove!

Og det hjælper ikke at skrive om det!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Nå ja, altså politiet i Danmark er sku idiot aber!

Det at lade en Sadist i nærheden af mennesker han kan komme til at tortere er så
skide sindsygt det er ubeskriveligt......det er ligesom at give en narkoman en
indkøbspose med fem kilo kokain og besked på at holde øje med det til imorgen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg syntes at jeg har fundet en måde at blive mindre deprimeret på!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimert,Ærke

Peter Nicolaysen

Det er ikke lykkedes forbryderne at lave min holdning til Demokratiet om,
jeg har haft alle de kendte Folkevalgte gennem et tankeskuespil mellem mine øre
hvor de siger de er blevet svinet og spørgr om hvad de skal gøre og mit svar var i
alle tilfælde, spise anti-oxidanter,drikke en masse vand og opsøge læge!

Det passer meget fint med hvordan jeg havde reageret inden programmering,tortur
og programmering til at være mest mulig torteret!

Jeg havde forventet det var gået DF anderledes eftersom jeg blev forsøgt gjort til en
DF Vælger som en del af.......programmering og tortur!

Det er bare at situationen er lidt anderledes hvis man .....altså, det passer meget fint
med sådan det var inden programmering,tortur og programmering til at være mest mulig
torteret!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Der er nu så meget af de manglende 50% af min IK på plads igen at jeg godt kan kalde mig mit
eget fornavn og efternavn i kombination uden at det er komplet identitets tyveri......også selvom at jeg stadigvæk mangler 50% af min IK sammenlignet med for programmering.tortur og programmering til at
være mest mulig torteret!

Det er selvfølgelig rigtig nok at sammenlignet med jer der er jeg et stadigvæk et geni selv med halvdelen
af min IK manglende, men........altså, det er ødelæggende!

Jeg sidder og indser hvor vigtig troen på at det manglende returnere har været for min overlevelse!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg har spist flere pølser her i April/Maj måned end jeg har spist tilsammen i den tid jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov - Humlehaven 27 og her Sandgaardsvej 40 i 8620 frem til April/Maj Måned!

dvs. i April/Maj måned har jeg spist flere end mellem 1994 og 2022!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Altså der er så meget af det der programmerings lort der består af: Historier gjort af sindsyge røvhuller dengang, en stor del er at hvis jeg ikke gør det rigtige bliver jeg udsat for grimme ting dvs. en given situation og der er så nogen løsnings muligheder......problemet er at uanset løsningen så sker der de førnævnte grimme ting....altså Ødelæg's syn på tingene.....det bliver helle ikke bedre af at en stor del af de resterende har en 'Rigtig' løsning som er absolut 'Forkert' set med samfundets og lovens øjne!

Se med dengangs øjne var vigtige at få det grimme til at holde op!
Set med nutidens at......Ødelæg's svar på dem at...altså dem med en rigtig mulighed var hele tiden grim og dem en løsning der var forkert set med samfundet og lovens øjne.......ikke!

Det betyder at ødelæg har taget højde for noget der er unødvendigt dvs. pansret og sikret sig mod en fejl i noget der ikke har nogen fejl udfra at der muligvis i 0,000 og en masse decimaler % af tilfældene sker en fejl!
Det er meget demoraliserende at indse!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Antallet af gange jeg er vågnet op om morgene efter både kunstig og ægte søvn og næsten fløjet ud af sengen for at nå og lever et liv er øget i de sidste fem år......det holder i omkring 10-15 sekunder indtil jeg husekr at jeg ikke engang har fem millioner på kontoen og i de tilfælde hvor at søvnen har været ægte går der omkring 20-30 sekunder før alt torturen er skruet på og igang, hvorimod der med uægte søvn er der noget der sidder og skriger af grin og syntes at det er skide sjovt på et eller andet niveau!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Desuden så er er en del fra de bedste instinkter i verden.viden og indsigt der antyder at
de skyldige Carsten/Karsten og Bodil.E at....altså der bliver ledt efter måder at få skader gjort
som skjuler de skader de allerede har gjort og uden at det er gjort af jeg selv pga. ' "ødelæg dig selv"
med moderatore på ødelæggelsen' hvilket bliver nødt til at være fordi andre ved at jeg er gjort til at gøre mig selv ødelagt og ikke er medskyldige ordentligt endnu eller for at overbevise mig om at jeg er blevet gjort til at gøre mig slev ødelagt og det er der ikke et problem med nogen steder!(Altså jeg ved jo at det er komplet ulovligt alt det lort de har foretaget sig!) desuden er.........altså jeg skulle eller rettere kunne ligeså godt blive udsat for alt mulig vanvittigt lort eftersom jeg ikke ville huske det alligevel når låget bliver taget af og jeg er torteret ordentlig sindsyg indenunder var vist den ordrette pludren!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg er stødt på en situation hvor at moderatorene muligvis har reddet mig fra fysisk skade,
Det er en situation hvor at jeg får besked på: "Du skal lugte grimt" og "Du lugter grimt" den sidste
var en usand påstand som jeg var gjorttil at gøre sand,ægte og rigtig!

Ødelæg's plan fra dengang var at gøre fysisk skade der medføre permanent grimt lugt og
at gøre fysisk skade der permanent fjerner lugtesans når nogen forsøger at kræve at jeg holder
op med at lugt grimt!

Det er meget.......altså, det er jo noget sindsygt at gøre!

Mit tastaturer næsten ordløst, altså.....var i blevet mindre deprimeret af det?

Det er ligesom at gå til fodlæge og få øjne taget ud eller noget sindsygt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Kalve Culotte,Flødekartofler med hvidløg!

Culotte gjort i gryde i en liter solsikke olie, simret et sted mellem 1 1/2 - 2timer, meget mør god i det,
har spist ca. halvdelen gemmer resten til Natmad, ser på Foundation på Apple TV+

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg troede at jeg havde spist for mange Panodil Zap i sidste uge og det var ret tæt på at jeg stod nede
på Skadestuen og forklarede at mit selvmord med Panodil Zap var gået forkert, for at blive taget alvorligt!!!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Gud ja, jeg er blevet outet og er sluppet fri af mit mordforsøg og beskyldninger om sindsygdom!

Måske jeg får kvinder i gave og en erstatning?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

´
Det kan selvfølgelig også vare at de var de stabler af lig i Ringsted, en storby i Danmark
i fredstid hvor jeg stod skarpladt med et krigsvåben en assault riffel alt for skide mange gange,
og rendt rundt og flyttet rundt på sådannogen skide træbrikker når alle andre sidder og ser Bladerunner!
En tre fire stabler af tredieve lig kan selvfølgelig forklare hvorfor jeg fandme blev
programmeret,torteret og programmeret til at være mest mulig torteret et par år
senere i min egen bolig af individer der skulle behandle en depression?

Og sovet udenfor i frostvejr også...ihvertfald en eller to gang(hvis der er sne når man vågner har det været frostvejr!)Forsvaret har frosset mig i hjernen og givet mig markmus i bihulen indtil jeg er blevet torteret!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Falling Frontier ser så fint ud at jeg går ned og køber ind til en gryde lasagne,
derefter er det faste frem til Jul!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Det blev en meget fin gryde lasagne uden ost ovenpå, da jeg ellers bliver for fed når jeg også
drikker 150Gram Proteiner i form af Arla proteindrik!

Peter(Tyrens stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Altså der er så meget af det lort, men det er et gennemgående træk at jeg bliver ødelagt
fordi jeg ikke er en Sadist!

Bare mit ordvalg her, det......altså det er gået fra 'hvis' til 'når' og så nu til 'fordi'

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke