I dag steg mælken med 40%!

Lyrik

Jun 20, 2022, 12:17:57 PMJun 20
Den danske regering holder ferieshow på Bornholm, men er ligeglade med
den danske befolkning.
Mælken steg fra cirka 10 kroner til cirka 14 kroner i dag.

Benzin og diesel:
Blyfri 95
18,39 kr.
Oktan 100
19,68 kr.
Diesel
17,99

Og ingen partier i Folketinget så meget som blinker med øjnene!?

De danser med cirkusklovnen, Nazisten Zelinskij! UK vil angribe Rusland
direkte!? Jeg tror Mette Frederiksen danser dødedans!

Der må da være andre fornuftige personer end mig??

jenserik

S.A.Thomsen

Jun 22, 2022, 4:10:41 PMJun 22
On Mon, 20 Jun 2022 18:17:54 +0200, Lyrik wrote:

> Den danske regering holder ferieshow på Bornholm, men er ligeglade med
> den danske befolkning.
> Mælken steg fra cirka 10 kroner til cirka 14 kroner i dag.

Her har den aldrig været over 12,50kr

> Benzin og diesel:
> Blyfri 95
> 18,39 kr.

Højeste pris her: 17,99kr. I går tankede jeg til 17,29kr (17,14kr efter min
rabat).

> Oktan 100
> 19,68 kr.

Har vi ikke her. :-D

> Diesel
> 17,99

Her 16,29kr

> Og ingen partier i Folketinget så meget som blinker med øjnene!?
>
> De danser med cirkusklovnen, Nazisten Zelinskij! UK vil angribe Rusland
> direkte!? Jeg tror Mette Frederiksen danser dødedans!

Tag dine piller. :-(

> Der må da være andre fornuftige personer end mig??

Fornuftig.... DIG...??? :-D

Du er da den MINDST fornuftige her. :-D

--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Helle Jensen

Jun 23, 2022, 3:34:08 AMJun 23
Ja, men jeg synes Nielsen haler godt ind på ham.?

--
Helle Jensen

J. Nielsen

Jun 23, 2022, 10:45:23 AMJun 23
Kronisk præmenstruelt syndrom -- og så i din alder, Helle... ;-)
--

-JN-

Helle Jensen

Jun 25, 2022, 3:28:37 AMJun 25
Realitetssans er ikke din stærke side, vel?

--
Helle Jensen

J. Nielsen

Jun 25, 2022, 7:58:44 AMJun 25
On Sat, 25 Jun 2022 09:28:40 +0200, "Helle Jensen" <ham...@gmail.jensen> wrote:

>Realitetssans er ikke din stærke side, vel?

Fortæl os lidt om sanktionerne og deres effekt, Helle. Er Putin ved at give efter?
--

-JN-

Helle Jensen

Jun 26, 2022, 11:36:26 PMJun 26
Næh - hverken Hitler eller Saddam ville ikke indse at de havde tabt krigen.
Så hvorfor mener du at Putin skulle skille sig ud hvad det angår?

--
Helle Jensen

J. Nielsen

Jun 27, 2022, 10:34:44 AMJun 27
Lad os gi´den en måned eller to mere. Måske Jesper i mellemtiden kan tale Ukraine
til sejr.
--

-JN-

Peter Nicolaysen

Jun 28, 2022, 5:54:23 AMJun 28
Det har virkelig øget min livskvalitet at man kan købe: Hvidvand,Nescafe Espresso,Hakket Oksekød af forholdsvis høj kvalitet,
Kalk,Magnesium,C-Vitaminer(Ascorbinsyre og NatriumAscorbat) og andre Anti-Oxidanter, Appelsin Juice gjort af Koncentrat på et et bryggeri(Distilleret/Rent vand), Protein drik,Protein Chokolade, Shampoo af god kvalitet, Opvaskemiddel og Køkkenrulle i forretningerne jeg køber ind i her i Danmark!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jun 28, 2022, 5:56:04 AMJun 28
Og Jern, Mineral Jern også!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke