De lyver om Navalny!!

Lyrik

Feb 19, 2024, 6:50:42 AMFeb 19
De lyver også i dansk TV!!

"Russerne har prøvet at forgive ham!-Løgn!! Sovjet udviklede Novitcuk
gift men nedlagde laboratoriet til bedre formål. De eneste der har
Novichuk i dag er amerikanerne. Det er så giftigt at du må have
beskyttelsesdragt på. Ingen der omgik Navalny havde beskyttelsesdragt på?;-)
Navalny havde 3% af stemmerne i de russiske valg! Ingen modkandidat til
Putin.
Hans politik var at Purtin havde ødelagt Rusland ved at tillade
invandring!!??
Han ville have alle ikke-russere ud af Rusland. Han var 100% Zenofob!!
Så kan du vist tåle at se på virkeligheden:

https://www.youtube.com/watch?v=g8g4QRTyN9E&ab_channel=Redacted

Lyrik

Martin Larsen

Feb 19, 2024, 7:28:28 AMFeb 19
Ja, *Vestpropagandaen* tordner synkront om denne "helgen" der er død af
ukendt årsag.
Hans politiske syn lå til højre for AfD, som SPD ønsker at ulovliggøre.
Hykleriet er grenzenlos ;-)

Bjarne

Feb 19, 2024, 8:23:24 AMFeb 19
Så så, du må ikke sige komiske lyrik imod.
Så bliver han ked af det.

Bjarne.

Lyrik

Feb 19, 2024, 9:53:10 AMFeb 19

HM..Hm! Han siger mig ikke imod!? Han er enig med mig. Du har halm i
ørene-Jyde!

Lyrik