Lyd teknologisten!

Peter Nicolaysen

På en eller anden måde er det sådan at de mennesker der har haft så
enormt besvær med at få mig til at komme med udtalelser der er ødelæggende for mig skulle de blive hørt af andres øre optagelser gjort mens jeg er programmeret til at gøre mig selv ødelagt og mentalt er som en slags teenager,de mennesker flygter alle som en til andre lande hvis de tror jeg har optagelser fra dengang Humlehaven 27(min bolig dengang!) Men jeg er ikke flygtet nogen steder........så spørgsmålet er om der er nogen der har sagt ting der får dem i en fængsels celle og derefter får dem fundet hængt i en fængsels celle???

Eller er de desværre allesammen blevet sindsyge i et andet land i hemmelighed for ikke at blive fyret fra deres arbejde i Danmark!

Det er ligesom at de er flygtet med deres magnetbånds tingester fra
80' erne og deres udemærkede klip show evner!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Peter Nicolaysen

Jeg har helt glemt at sidde og forklare hvor meget usindsyg, uforkert og stort et geni jeg er
på en måde der er ødelæggende og skadende for mig selv Økonomisk og på alle andre måder,
men til fordel for de skyldige!("Ødelæg dig selv","Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre" forstået og gjort på en måde der er grim og ødelæggende for mig selv samtidig med at jeg "gør det der er bedst for Carsten/Karsten" på en måde der er grim og ødelæggende for mig selv!)

Og sørget for at få en erstatning på en måde der er ødelæggende og skadende for mig selv og
til fordel for de skyldige!(Forstået,gjort,grim ødelæggende.fordel Carsten/Karsten Bla bla.)
et brugt kondom og en halvtreds øre lyder som noget i den retning!

Og blive skudt ned at politiet under en lygtepæl om vinteren og andet sindsygt lort.inklusiv at overfalde politiet istedet for de skyldige skulle jeg komme 'fri' på mit hoved, og det hyar jeg ihvertfald gjort med mine udemærkede skriblerier der uden tvivl har gjort en stor del af dem gråhårede før tid, tankbil's chaufføre også når nu der er røvhuller på tankerne og jeg skal hævne mig på de forkerte!

"Du skal være Økonomisk uansvarlig",Du må ikke have nogen penge sidst på måneden","Du skal være en sparsommelig Pensionist",Du må ikke have nogen energi og overskud","Du skal have hul i lommen"
(Forstået og gjort på en grim og ødelæggende måde for alt der er godt i universet og til fordel for den kombinerede og opkastfremmende ondskab i underbegavede grimme kællinge typer.....eller hvordan det nu var?)

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke