El-ningen!

Peter Nicolaysen

Så hvis jeg stiller noget regnekraft med et kamera,en rng, en skyder
og noget strøm..........altså rtg!

Og så om tyve år så skyder det er eller anden tilfældig person der bliver krøblet for livstid og er er ligesom:
ha ha ha røvhuller, den er sku forældet....nøøøøj nogen idioter ha ha ha ha!

?

Det er jo ikke forældet!

Hvis jeg programmer en person til at ødelægge personen selv med moderatore på ødelæggelsen og tyve år senere kommner personen grimt ttil skade af det......det er ikke forældet!

Der bliver brugt/misbrugt regnekraft i en levende menneske hjerne til at skade en person......og der bliver brugt regnekraft!

Det er ikke en skid forældet.....det er de bare ikke!

og hvis personen går og snubler og falder ned af trapper i tredieve år før
personen lykkedes i at melde de skyldige og få dem anholdt.......jamen,
det er der jo en grund til har taget den tid det har!

Eller's er det jo det samme:
ha ha ha røvhuller, den er sku forældet....nøøøøj nogen idioter ha ha ha ha!.

Faktisk endnu mere horribelt.fordi hvorfor har det taget tredieve år og hvad er der sket i de tredieve år?

Det kræver en Psykopat of Sociopat hjerne at tro og påstå at det er forældet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke